venom-2-tom-holland

4 شخصیت که شایعه شده در ونوم 2 حضور دارند

فیلم Venom: Let There Be Carnage که به تازگی اولین تریلر رسمی اون منتشر شده تونسته نظر عده زیادی رو به خودش جلب کنه. همونطور که از عنوان فیلم مشخصه قراره شاهد حضور دو شخصیت معروف و محبوب کمیک‌های مارول یعنی ونوم و کارنیج باشیم. اما بعد از پخش تریلر و تصاویر فیلم با داغ شدن بحث سینمای مارول و سونی شایعات حضور  شخصیت‌های دیگه هم پررنگ شده. از اونجایی که سونی حق استفاده از  شخصیت‌های مختلف مرتبط با اسپایدرمن رو داره دور از ذهن نیست که بعضی از اونها رو در فیلم ونوم 2 ببینیم، شاید در حد یک حضور کوتاه اما به هر حال ممکنه. در ادامه 4 مورد از افرادی که بیشتر از همه شایعات حضورشون در “ونوم: بگزارید کارنیج بیاید” به گوش میرسه رو میبینیم. اگه تا الان تریلر این فیلم رو ندیدید پیشنهاد میکنم قبل از مطالعه مقاله اون رو با دقت تماشا کنید.

4. جی. جونا جیمسون

در اولین تریلر Venom: Let There Be Carnage ایستراگ‌های زیادی وجود داشت که باعث کنجکاوی بسیاری از طرفداران شد. در لحظاتی از این تریلر ما روزنامه The Daily Bugle رو دیدیم که قطعا مستقیم به وجود J. Jonah Jameson اشاره داره. این شخصیت اغلب سردبیر  The Daily Bugle و گاهی هم ناشر بوده. ایفای این نقش همیشه بر عهده جی. کی. سیمونز بوده و فرقی نمیکرد چه دنیایی باشه، برای همین با نشون دادن این روزنامه در تریلر شایعات بازگشت این شخصیت بسیار داغ شده و خیلی‌ها این احتمال رو میدن که حتی بازیگر سابق این نقش دوباره برگرده.

3. Agony

از اونجایی که فیلم ونوم 2 قصد داره کارنیج رو وارد سینما کنه بعید نیست که شاهد حضور سیمبیوت‌های دیگه هم در این فیلم باشیم البته ممکنه این تعداد سیمبیوت مهم باعث شلوغی داستان بشه اما غیبت بقیه اعضای این نژاد هم چندان جالب نیست. اینطور که به نظر میرسه سونی تصمیم گرفته کار خودش رو با شخصیت‌های مارول ادامه بده و قراره این دنیای سینمایی گسترش پیدا کنه برای همین حضور  سیمبیوتی مثل Agony میتونه خیلی مفید باشه چون راه رو برای ورود Lasher یا Phage هم باز میکنه و حتی ممکنه در آینده شاهد پادشاه سیمبیوت‌ها یعنی نال در سینما باشیم.

2. موربیوس

فیلم اختصاصی موربیوس قرار بود در سال 2020 اکران بشه اما بخاطر شیوع ویروس کرونا با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شد و حالا اکرانش به سال 2022 موکول شده. احتمال حضور موربیوس ومپایر زنده در این فیلم ببشتر از چیزیه که فکرش رو میکنید چون سونی قصد داره دنیایی شبیه MCU بسازه باید به نحوی فیلم‌های خودش رو به هم مرتبط کنه و ونوم 2 بهترین زمان برای این کاره. حضور موربیوس در این فیلم ممکنه در حد چند ثانیه و یا یک ایستراگ باشه اما این امکان هم وجود داره که صحنه پس از تیتراژ Venom: Let There Be Carnage به فیلم Morbius the Living Vampire اختصاص داده شده باشه و اطلاعات بیشتری از اون فیلم به دست ما برسه.

1. اسپایدرمن

در تریلر فیلم چند اشاره مهم وجود داشت که میتونه حضور پیترپارکر یا همون اسپایدرمن رو تایید کنه. اول از همه روزنامه The Daily Bugle که بیشترین ارتباطش با مرد عنکبوتی هستش نه ونوم و کارنیج. جدا از این شاهد یک عنکبوت بودیم که به شکل خشنی له شد. عده زیادی معتقدن این کار به حضور مردعنکبوتی در فیلم اشاره داره و با اینکه این شخصیت در ونوم 1 حضور نداشت اما قراره در فیلم “بگذارید کارنیج بیاید” حضور پیدا کنه. ونوم و اسپایدرمن دو شخصیت جدایی ناپذیر هستن و سونی هرچقدر هم که شخصیت‌هایی مثل کارنیج یا موربیوس رو نشون بده، بدون مرد عنکبوتی این دنیای ناقصه. به هرحال همه اینها اطراف اسپایدرمن هستن و پیتر پارکر در مرکز این شخصیت‌ها قرار داره.


به نظر شما چه شخصیت‌هایی رو ممکنه در این فیلم ببینیم؟


بخوانید:

برادر تانوس حتی از خودش هم خطرناک تره
۱۰ حقیقتی که باید درباره ولورینِ لارا کینی بدانید!!!
5 دلیل که دیسی بهترین قهرمان‌‎های نوجوان رو داره
5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
5 فکت از پلنگ سیاه


guest
20 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون تاد(نریمان سابق)

اسپایدی 6 ثانیه اونم تو تیتراژ بود هیچکدوم دیگه نبودن🤯😂🤦‍♂️

..

هیچکدوم نبودن🤣🤣

ناشناس

مرد عنکبوتی یه حضور کوتاه در صحنه پس از تیتراژ داشت

امیر

والا فعلا که یکی از عوامل گفته بعد فیلم ونوم2 دیگه دلتون برا مرد عنکبوتی تنگ نخواهد شد
حالا دیگه خدا میدونه

ابوالفضل جلوه نیا

سلام یه چیزی تو این مقاله غلطه جی جونا جیمسون همه تو فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه دیدیم پس نمیتونه اون مرد باشه

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

نمیدونم سونی هر چقدر تو بازی هاش گل کاشته تو فیلم ها خوب نبوده … البته به غیر از سه گانه سم ریمی .
خدا کنه که فیلم‌ خوبی بشه کلا به ونوم به غیر از کمیک گند زدن

MHA

اقای ابراهیمی ای پی اسپایدرمن مگه دست دیزنی نیست ؟؟پس چطور می تونه سونی اسپایدرمنو تو فیلم ونوم دو بیاره؟؟؟

ثور لاور

بخدا سادس، با یه توافق😂

امیر

داداش اختلافاتشون فعلا تموم شده
خبر رسیده نی خوان یه جهان مشترک بین شخصیت هاشون درست کنن

دیسی فندوم

پیتر واسه سونی هستش

MHA

دیگه ای پی اسپایدرمن متعلق به سونی نیست چون دیزنی اونو خرید پس نمی تونه به اسپایدرمن ربط بده

deusex

دیزنی اونو نخریده.قرارداد داره که داره تموم میشه.

ماندانا

به نظر من بقیه ممکنه فیلم رو خراب کنن ولی اگه اسپایدرمن باشه ممکنه فیلم شکل و رنگ تازه تری پیدا کنه

Mani.s.j

اره منم همینجوری فکر میکنم

ونوم

اسپایدرمن که تسبیب شدست

Mortal

۱. تصویب
.
.
۲. کی تصویب کرد؟😐

deusex

من میگم بتمنم حتی تو ونوم 2 می بینیم.اینا که چیزی نیست.

ونوم

بتمن مال دیسیه

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

لطفا دیگه چیزی نگو