logan

شایعه : هنری کیویل ولورین می شود ، در فیلم کاپیتان مارول 2

لوگان همیشه یکی از پر طرفدار ترین شخصیت های مارول بوده هم توی دنیای کمیک و هم سینما . لوگان با شخصیت جذاب و توانایی هایی که داره تونسته بین اعضای ایکس من از اهمیت خاصی برخوردار بشه و بتونه به تقریبا مهم ترین جهش یافته تبدیل بشه . این محبوبیت شخصیت لوگان توی دنیای سینما هم ادامه داشته و از اونجایی که فیلم های فاکس زیاد طرفداری نداشتن و فرانچایز موفقی نبود بیشتر این طرفداری رو مدیون بازی خوب هیوجکمن در این نقش هستیم . هیوجکمن توی فیلم های دیگه ای هم بازی کرده و الا هم در حال بازی توی فیلم “تربیت بد” برای شبکه HBO هستش اما توی هیچکدوم از اونها به اندازه لوگان شنخته نشد و مشکل جایی شروع شد که هیوجکمن بعد از 17 سال از این نقش خداحافظی کرد و برای خیلی ها این سوال پیش اومد که بعد از خرید فاکس توسط دیزنی توی ریبوت های ایکس من چه کسی قراره نقش ولورین رو بازی کنه .

پوستر هیوجکمن برای ولورین

حالا طبق آخرین اخبار دنیای سینما گفته میشه مارول استودیوز با هنری کیویل در حال مذاکره هستن و گفته میشه این مذاکرات برای نقش ولورینه و قراره ولورین توی فیلم کاپیتان مارول 2 حضور داشته باشه که خیلی اتفاق عجیبیه و تئوری های زیادی رو ایجاد میکنه . هنری کیویل که نقش سوپرمن در دنیای دی سی و نقش گرالت رو در سریال ویچر بازی میکنه از بازیگران محبوب و شناخته شده سینما هستش اما خیلی ها به این باور دارن که هیچکس نمیتونه جای هیوجکمن رو برای ولورین بگیره و باید خودش برگرده اما احتمال این اتفاق کمه و نکته دیگه اینکه هنری کیویل هم نقش های شناخته شده زیادی داره و هم سرش شلوغه و فکر نمیکنم بتونه یک نقش کلیدی توی دنیای سینمایی مارول رو برای مدت طولانی بازی کنه .
اینکه باور که هیچ بازیگر دیگه ای نمیتونه نقش ولورین رو بازی کنه بین خیلی از طرفدار ها وجود داره اما اگه یادتون باشه بعد از فوت هیث لجر هم گفته میشد هیچکر نمیتونه نقش جوکر رو بازی کنه اما واکین فینیکس این کار رو به خوبی انجام داد . ولی باز هم باید صبر کنیم و ببین کسی میتونه جای هیوجکمن افسانه ای رو بگیره یا نه .

به نظرتون هنری کیویل برای نقش لوگان گزینه خوبیه ؟


بخوانید:

5 لحظه برتر لوکی در MCU
فیلم های پیش روی DC
5 سریال برتر کمیک بوکی نتفلیکس
10 اتفاقی که ممکنه تو فیلم بلک پنتر 2 بیوفته
برترین لایواکشن های دیزنی


guest
13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد رضا

فقد هیو جکمن میتونه این نقش رو بازی کنه. اون براش ساخته شده

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیهvsاوکراین)

برگام😳
ولورین(سوپرمن سابق)
هیو جان کجایی؟دقیقا کجایی؟

امین

به نظرم اصلا هیچ کس هیچ کس نمیتونه جای هیو جکمن رو بگیره … کاش باز بیان و این شخصیت رو بازی کنن

یاسین

آخ قلبم آخ آخ آخ دارم میمیرم این دیگه چه سمی بود

A.B.C

😐😐😐
بگید که دروغه 😐
باید هیو جکمن باشه😐

جوکر

خوب گفتین شایعه است امیدوارم درست نباشه
هنری کویل اصلا و ابدا برای ولورین مناسب نیست!!
اصلا بخاطر بازی هیو جکمن مردان ایکس پیشرفت چشمگیری داشت
اصلا بازی های هیو جکمن شاهکار هست

محمد

هیو جکمن از هیث لجرم غیر قابل تغییر تره چون ۱۷ سال این نقشو درخشان بازی کرد هیث لجر توی یه فیلم بود ولی من با هیو جکمن بزرگ شدم زندگی کردم با مرگش گریه کردم شخصا اون فیلمی که جکمن نباشه تو نقش ولورین نگاه نمیکنم

Last edited 2 سال گذشته by محمد
Ilia

هیوجکمن در برابر لجر بزرگ هیچی نیست، هیث لجر تو 45 دقیقه جوکرش غوغا کرد ، زمینو آسمون لرزید… ولی جکمن با این همه فیلم داره با یک فیلم این بزرگوار مقایسه میشه تازه بازم ازش ضعیف تره و شکست میخوره. فک کن جوکر زنده میموند و به اندازه جکمن بازی میکرد… دنیا سکته کاملو میزد .

اردشیر

کلا سر هنری خیلی شلوغه مثلا شزم 2 حضور داره اکوامن حضور داره جاستیس لیگ احتمالا قسمت دوم هم داره پس توی اونم حضور داره چون لیگ عدالت 2 فعلا در حالت پیش نمایش قرار داره

[S.S.K]

آره به نظرم خوب میشه.

امیر ابراهیمی

اره اگه خود هیوجکمن برگرده که خیلی خوب میشه

یاسین

بر میگرده چون شرطش این بود ددپول و ولورین باهم توی یک فیلم باشن اینم داره انجام میشه

امین

آخه شاید بخاطر صحبت های سباستین استن نظرش عوض بشه و لج کنه .. البته این بازیگر گله و واقعا بهش نمیاد ناز کنه