اسکارلت جانسون

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

Scarlett Johansson

توی این مقاله میخایم اسکارلت جوهانسون بلک ویدیو دنیای مارول رو به طور کامل بهتون معرفی کنیم با کامیکان همراه باشید

اسکارلت جوهانسون که نام کاملش ( Scarlett Ingrid Johansson ) یک خواننده و هنرپیشه آمریکاییه ، مادر اسکارلت یک زن یهودی بود و اسکارلت هم خودشو یهودی میدونه . از افتخارات این بازیگر محبوب میشه به 5 بار نامزد بهترین بازیگر گلدن گلوب شدن اشاره کرد همینطور اون توی سال 2006 و سال 2013 توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن دنیا انتخاب شد و تنها کسی است که توانسته دو بار این عنوان را کسب کند . جایزه افتخاری سزار هم یکی دیگه از افتخارات این بازیگر معروف هست .

اسکارلت جوهانسون متولد 22 نوامبر سال 1984 (35 سال) و اهل نیویورکه ، پدرش دانمارکی بود و به شغل معماری مشغول بود . شغل هنری توی خانواده اسکارلت جوهانسون برمیگرده به پدربزرگش “اینر جانسون” که فیلم نامه نویس و کارگردان بود همینطور تاریخ نگاری هم می کرد . مادر اسکارلت هم به فیلم علاقه زیادی داشت. وضع مالی خانواده اونها خوب نبود و تقریبا فقیر بودن. خانواده اونها تشکیل شده از اسکارلت ، خواهر بزرگترش به اسم ونسا ، برادر بزرگترش به اسم آدریان ، برادر دوقلوش به اسم هانتر و برادر ناتنی به اسم کریستیان .

شروع بازیگری

اسکارلت جوهانسون تمرینات تئاتر خودشو از رفتن به مدرسه حرفه ای کودکان  توی منهتن شروع کرد  و توی سال 2002 فارغ التحصیل شد . جانسون از همون دوران کودکی خودش بازیگری رو هم شروع کرد  و با کمک مادرش به تست های بازیگری می رفت و موفق شد توی سن 9 سالگی اولین فیلم رو بازی کنه اسم این فیلم “شمال” هستش . فیلمی که برای اسکارلت افتخار آفرید و باعث شد نامزد جایزه روح مستقل بهترین بازیگر نقش اول زن بشه و نقد های مثبتی دریافت کنه “مانی و لو” بود . و در سال 2001 برای بازی توی فیلم دنیای ارواح برنده جایزه جامعه منتقدان تورنتو شد. 

بعد از ایفای نقش در فیلم های معمولی و نقش های کم سن اسکارلت جوهانسون وارد ایفای نقش های بزرگسالانه شد که تحول زیادی در فیلن های اون داشت اولین فیلم هم که در سال 2003 پخش شد گمشده در ترجمه بود که اسکرلت نقش شارلوت رو توی این فیلم بازی می کرد و خیلی نقد های مثبتی به اسکارلت برای بازی توی این نقش گفته شد .همینطور این نقش جایزه بفتا و انجمن منتقدین بوستون و نامزدی جایزه گلدن گلوب رو برای اسکارلت جوهانسون همراه داشت. بازی در فیلم های وودی آلن هم از دیگر افتخارات کارنامه هنری ایشونه .

scarlett-johansson

اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز

اسکارلت جوهانسون و رایان رینولدز دو بازیگر محبوب توی سال 2008 با هم ازدواج کردن و توی سال 2011 به طور رسمی از هم جدا شدن و بعد از اون اسکارلت مدت کوتاهی با شان پن که بازیگر بود رابطه داشت و بعدش هم با یک مجری تبلیغاتی به اسم نیت نیلور در ارتباط بود . توی سال 2013 اسکارلت و Romain Dauriac که یک فرد فرانسویه نامزد کردن و توی سپتامبر سال 2014 صاحب یک دختر به اسم “رز” شدن . ولی متاسفانه توی سال 2017 اسکارلت از ایشون درخواست طلاق کرد و از هم جدا شدن .

انتشار عکس های شخصی

اسکارلت برای رایان رینولدز که شوهرش بود یه تعداد عکس برهنه فرستاده بود و توی سال 2011 این عکسا توی اینترنت پخش شدن و باعث شد سروصدای زیادی به پا بشه و آبروی این بازیگر مشهور توی دنیا بره . پلیس FBI بعد از تحقیقات زیاد فهمیدن که یک نفر به اسم کریستوفر چنی گوشی اسکارلت جانسون رو هک کرده که به چند سال حبس به خاطر این کار محکوم شد . خود اسکارلت اعلام کرد که این عکس ها رو سه سال پیش برای رایان رینولدز گرفته .

بازی در دنیای مارول

و بلخره نقشی که سالهاس داره اونو بازی میکنه وخیلی از ماها اسکارلت جوهانسون رو با این نقش میشناسیم ینی بلک ویدو . اسکارلت نقش بلک ویدو رو از فیلم های آیرون من شروع کرد و توی هر چهار قسمت اونجرز و سویل وار حضور داشت . حالا هم بلخره قراره بلک ویدو رو  توی فیلم اختصتصی خودش ببینیم که به زودی اکران میشه اما متاسفانه این خداحافظی ما با این شخصیت محبوب و اسکارلت جوهانسون توی دنیای ماروله .


بنظرتون بهترین فیلم اسکارلت جوهانسون چیه ؟


بخوانید:

تاد فیلیپس خواهان فیلم بتمن در دنیای فیلم جوکر است

۱۰ هیولایی که شبیه قهرمان ها هستند

اطلاعات سریال های مارول شبکه هولو

بازیگر نقش پنگوئن مشخص شد

تور تمام دنیای دیسی رو کشته