power rangers

۵ تا از قویترین و ۵ تا از ضعیف‌ترین اعضای بلک رنجرز در Power Rangers

با اینکه در تیم‌های مختلف پاور رنجرز، کم پیش میاد که یه رنجر سیاه ببینیم، اما هر موقع عضو تیم بودن نقش خیلی مهمی رو توی گروه ایفا میکردن.تعداد رنجرهای سیاه خیلی کمه، شاید حدود چهارده تا از اون‌ها رو توی سریالش تا الان دیدیم. ولی سوای این رنجر سیاه موقعیت مهمی توی گروه‌ها داره. حتی بیشتر مواقع پیش اومده که نقش دست راست رهبر تیم و فرد مورد اعتمادش رو داشته باشه.

کاراکترهای متعددی در طی سال‌ها نقش رنجر سیاه رو به عهده داشتن. و درحالی که بعضی‌هاشون بنظر آروم و با اعتماد به نفس به نظر میان، همیشه ترس‌های زیادی داشتن. بعضی ترجیح میدادن تنها کار کنن، و توی تیم درگیری ایجاد میکردن. با اینحال، معمولا قوی‌تر از چیزی که بنظر میومدن بودن، و شاید بعضی‌ها فکر میکردن ضعیفترین عضو گروهن، ولی همون کسی بودن که گروه رو کنار هم نگه میدارن.

10. قوی‌ترین: دنی (وایلد فورس)

وقتی بیننده‌ها شروع کردن به دیدن پاور رنجرز وایلد فورس، تصویر کاملی از دنی نگرفتن. اون ساکت و خجالتی بود و تو نگاه اول بنظر یه عضو ضعیف تو تیمی بود که یه خلبان نیروی هوایی بین اعضاش داره.ولی واقعیت این بود که دنی یکی از قویترین اعضای تیم بود، هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ شخصیت. اون با وجود قدرت زیاد، آدم آرومی بود، و با اینکه نسبت به بقیه اعضای گروه قدرت فیزیکی خیلی بالاتری داشت، برای استفاده از این قدرت عجله‌ای نداشت. اون حتی توانایی برقراری ارتباط با وایلد زوردز (فرمی مکانیکی از حیوانات که متعلق به انیماریوم بودن ولی بعد به پاور رنجرز ملحق شدن) رو داشت، که باعث شد چندین بار بتونه بقیه اعضا رو نجات بده.

9. ضعیف‌ترین: زک (مایتی مورفین)

زک رنجر سیاه اصلی تیم بوده و طرفدارها خیلی دوستش داشتن، ولی به اندازه رنجرهای بعد از خودش قوی نبوده.زک با ترس‌های زیادی درگیر بوده، و در طول زمانی که عضو تیم پاور رنجرز بود، مجبور بود باهاشون مقابله کنه. و بنظر می رسید هرکدوم این ترس‌ها به نحوی به یکی از هیولاهای ریتا رپولسا (یکی از دشمنان اصلی پاور رنجرز درطول سری مایتی مورفین) تبدیل میشه.غلبه به این ترس‌ها، شاید اون رو قوی بکنه، ولی واقعا چیزی نداشت که به رنجرهای سیاه بعد از خودش برسونه. و استایل مبارزه‌ی خاصش، هیپ هاپ کیدو هم که بیشتر نمایش بود تا یه مبارزه تاثیرگذار، کمکی به بهتر شدن وضعش نمیکرد.

8. قوی‌ترین: دیلان (RPM)

دلیل خاص بودن دیلان بین بقیه رنجرها این بود که اون کاملا انسان نبود. توی این سری از پاور رنجرز تعداد زیادی از آدم‌ها، بخاطر تاثیرات ویروس ونجیکس (ونجیکس یه ویروس کامپیوتری ساخته دکتر کی بود که در طول این سری دشمن اصلی پاور رنجرز محسوب میشد) اعضای مکانیکی توی بدن خودشون داشتن، و دیلان یکی از همین افراد بود.با اینکه داشتن این قطعات اون رو دربرابر ویروس ونجیکس آسیب پذیر میکرد، بارها و بارها دیدیم که ویروس رو داخل بدنش شکست داد، و ثابت کرد که عضو ارزشمند گروهه و قوی‌تر از انتظار بقیه است.

7. ضعیف‌ترین: کارلوس (در فضا)

کارلوس دوست و هم تیمی خوبی بود، البته بعد از این که یاد گرفت زیادی خودنمایی نکنه. مشکل اینجاست که بعد از تبدیل شدن به رنجر سیاه تو پاور رنجرز در فضا، اون اجازه میده شک و دودلی‌اش روی کارهاش تاثیر بذاره.با اینکه مبارز قدرتمندیه، به توانایی‌های خودش اعتماد نداره. و هربار اشتباهی میکنه، اجازه میده عذاب وجدان این اشتباه خردش بکنه. حتی یه بار بخاطر آسیب دیدن کسی (رنجر فضایی صورتی) توسط دشمن، تصمیم میگیره از گروه خارج بشه.

6. قوی‌ترین: چیس (داینو چارج)

چیس نامرتب‌ترین و بی‌برنامه‌ترین پاور رنجر کل دوران بود. همیشه یا دنبال چیزی میگشت که گم کرده یا دیرش شده بود. ولی این ویژگی‌ها به معنی این نبود که رنجر قدرتمندی نیست.درواقع، چیس بین بقیه پاور رنجرها خیلی خاصه، چون برخلاف بقیه اون‌ها، قدرت‌هاش شانسی بهش نرسیدن. درحالی که همه هم تیمی‌هاش اتفاقی انرژی‌هایی رو پیدا کردن که اون‌ها رو به زوردهاشون متصل میکنه، چیس مال خودش رو به دست میاره. اون حیوون یکی که به زورد متصله رو نجات میده، و برای تشکر از این کار شجاعانه‌اش، این قدرت بهش اهدا میشه. اعتماد به نفس چیس بخاطر انرجم (کریستالهای انرژی، energy gem) تقویت میشه، و اونو به یکی از بهترین اعضای تیم تبدیل میکنه.

5. ضعیف‌ترین: ویل (اپریشن اوردرایو)

ویل مطمئنا درطول سری اپریشن اوردرایو خیلی پیشرفت میکنه. بعنوان یکی از ضعیف‌ترین رنجرهای سیاه شناخته میشه، با اینحال، دلیل ضعفش این بوده که تا مدت‌ها قبول نمیکرده با قوانین تیم جلو بره، یا توی کارهای گروهی شرکت کنه.ویل بعنوان یه جاسوس قبل از ورود به تیم رنجرز، عادت داره تنهایی کار بکنه. ویل ارزش کار گروهی رو نمیدونه، تا اینکه یه بار بخاطر رفتن به یه ماموریت تکی، تقریبا جونشو از دست میده. ویل علاقه خاصی داره تا کارها رو بدون مشورت با بقیه به روش خودش انجام بده، و این کل تیم رو به خطر میندازه.

4. قوی‌ترین: تامی (داینو ثاندر)

مطمئنا زمانی که تامی عنوان رهبر تیم مایتی مورفین رو داشت، خیلی قوی‌تر بود. اما کسی شکی نداره که تامی یکی از قوی‌ترین رنجرهای سیاه هم بوده.تامی هنوز هم به شیوه زمان نوجوانی‌اش میجنگه، ولی تونسته نقش مربی و معلم نسل جدیدشون رو کنار این که عضوی از تیمه، به عهده بگیره. حتی کسی که آخر سر متوجه میشه چطور باید قدرت داینو جم رو کنترل کرد و بعنوان یه پاور رنجر ازش استفاده کرد، تامی بود.

3. ضعیف‌ترین: کورکوس (مایتی مورفین)

اواخر سری مایتی مورفین، تیم متوجه میشه بخاطر پایین اومدن سنشون دیگه نمیتونن از قدرت‌هاشون استفاده کنن. در این زمان رنجرهای بیگانه سیاره آکویتار برای کمکشون به زمین میان، و خب تقصیر خودشون نیست که رنجر سیاهشون یکی از ضعیف‌ترین‌ها محسوب میشه.همونطور که از اسم آکویتار معلومه، سیاره اونها از آبه، و این رنجرهای بیگانه برای زنده موندن به مقدار زیادی آب احتیاج دارن، مدت زمان زیادی نمیتونن روی خشکی بجنگن و بخاطر بی‌آبی خیلی زود از پا درمیان. کورکوس هم از این قاعده مستثنی نیست. فیزیولوژی بدنشون این معنی رو میده که روی زمین قدرتی ندارن.

2. قوی‌ترین: آدام (مایتی مورفین)

آدام بعد از اینکه زک از تیم میره، جای اون رو میگیره. در اون زمان، نه تنها آدام هویت اصلی تمام پاور رنجرز رو میدونسته، بلکه ثابت کرده بود که حاضره حتی بدون قدرت خاصی به مقابله با شرارت و بدی‌ها بره.آدام و دوستانش چندین بار قبل از گرفتن پاور کوینز (پاور کوینز منبع اصلی قدرت پاور رنجرز در سری‌های اصلی، نینجا و فضاییه) به کمک پاور رنجرز میان. اون ساکته، ولی یه ستون قابل اتکا توی تیمه، و خیلی بیشتر از رنجر قرمز، به تامی که اون زمان رهبر تیم بوده کمک میکنه.

1. ضعیف‌ترین: جیک (مگافورس)

با اینکه جیک بعدا به رنجر سبز تیم مگافورس تبدیل میشه، اوایل کارش یه رنجر سیاه بوده. مگافورس اصولا باید قویترین تیم پاور رنجرز در طول سال‌ها میبوده.اون‌ها قدرت تمام پاور رنجرهای قبل از خودشون رو داشتن، حتی تیم‌هایی که از سیاره‌های دیگه بودن. ولی همه این قدرت‌ها باید درست استفاده و اداره بشه، و جیک بهترین عضو تیم توی این کار نیست. اون اعتماد به نفس خیلی زیادی نداره، ولی با اینحال تمام تلاشش رو میکنه.


بخوانید :

معرفی اختصاصی جان کنستانتین
تفاوت های گروه ۷ در سریال و کمیک
معرفی ایونت کینگ این بلک
۱۰ شخصیت قدرتمند دیسی که سوپرمن نمیتونه شکستشون بده
۱۰ فکت کوتاه درباره کویین میو که نمیدانستید!!!