thor wallpaper

5 نکته در ثور MCU که کمیکی نیست

مارول استودیوز در ساخت اقتباس از روی کمیک بوک ها واقعا تونسته موفق باشه، اما بعضی وقت ها هم تغییراتی توی فیلم ها و شخصیت ها ایجاد کرده که ریشه کمیکی نداشتن و باعث ناراحتی بعضی طرفداران کمیک شدن؛ البته بعضی وقتها هم این تغییرات به بهتر شدن فیلم کمک کرده و این طبیعیه که برای ساخت فیلم خیلی چیزهای کمیک بوکی کم بشه، مثل قدرتهای شخصیت ها، چون باید برای دنیای سینما مناسب باشه . یکی از شخصیت هایی که در دنیای سینمایی مارول با دنیای کمیک تفاوت های زیادی پیدا کرده ثوره . ثور تونست خیلی سریع به یکی از محبوب ترین قهرمان های مارول تبدیل بشه و کریس همسورث هم به خوبی نقش این شخصیت رو ایفا میکنه . 

با کامیکان همراه باشید تا 5 تغییر بزرگ ثور در دنیای سینما رو ببینیم .

1. استورم بریکر

همه میدونیم که سلاح اصلی ثور میولنیر هستش، اما توی فیلم ثور رگناروک اون به دست هلا نابود شد و ثور توی حماسه جنگ بینهایت به سلاحی نیاز داشت که بتونه جلوی تانوس رو بگیره و برای این کار از ایتری کمک گرفت تا استورم بریکر رو بسازه . توی این ماجرا تنها چیزی که به دنیای کمیک شباهت داره ساخته شدن استورم بریکر توسط ایتری هستش و بقیه ماجرای استورم بریکر در دنیای کمیک کاملا متفاوته و استورم بریکر سلاحیه که به بتا ری بیل متعلقه . داستان استورم بریکر و ساخته شدنش  در MCU خیلی جذابه اما با کمیک ها کاملا متفاوته .

2. ثور چاق

بعد از اتفاقاتی که برای ثور افتاد اون کاملا افسرده و شکست خورده شد، برای همین توی ازگارد جدید از خونه خودش بیرون نمیومد و همش در حال نوشیدن و بازی کردن بود که باعث چاقیه اون شد و دلش هم نمیخواست با انتقامجویان در ارتباط باشه؛ ممکنه این اتفاق کمی با عقل جور دربیاد اما اصلا با شخصیت ثور سازگار نیس، چون اون همیشه یک جنگجوی بزرگ بوده و اصلا سابقه نداشته که در دنیای کمیک دست از تلاش برداره و جنگیدن رو کنار بزاره و بجاش بشینه بازی کنه . این تغییر ثور شاید خنده دار بود، اما اصلا درست نیس منطق یک شخصیت رو فدای فان بودن فیلم کنی و بنظرم بدترین تغییر ثور در MCU چاق شدنش بوده .

3. ملکیث

فیلم ثور دنیای تاریک نتونست فیلم موفقی باشه و خیلی ها اون رو ضعیف ترین فیلم MCU میدونن، شاید یکی از دلایل ضعیف بودن فیلم بد بودن ویلنش بود، البته ملکیث ملعون یکی از بزرگترین ویلن های ثور توی دنیای کمیکه اما متاسفانه در دنیای سینمایی تغییرات خیلی زیادی کرده و اصلا اون طور که باید حیله گر و تهدیدآمیز دیده نمیشد. در دنیای کمیک ثور و ملکیث نبرد های زیاد و طولانی ای داشتن و ملکیث بازوی ثور رو توی این نبرد ها جدا میکنه که توی فیلم فقط یک اشاره به این موضوع دیدیم که البته به لطف لوکی واقعی نبود . کسی مثل ملکیث که قصد فتح 9 قلمرو رو داره باید خیلی بیشتر بهش توجه میشد، و قطعا باید برای فیلم و شخصیت پردازی بهتری میداشت .

4. نالایق

در اولین قسمت فیلم های ثور دیدیم که اودین بخاطر اینکه ثور به جنگ با فراست جاینت ها (غول های یخی) رفته بود اون رو به زمین تبعید کرد و طلسمی روی میولنیر قرار داد که فقط با داشتن لیاقت بشه اون رو بلند کرد . کریس همسورث لحظاتی که ثور به زمین رفته بود و جایی که قصد بلند کردن دوباره چکش رو داشت رو واقعا به خوبی نقشش رو ایفا میکنه اما داستان از دست دادن لیاقتش ایرادات بزرگی داشت، این اتفاق در دنیای کمیک به این صورت نیست و خیلی داستان پیچیده تر و بزرگتری داره .

5. بی تفاوتی اودین

خیلی از طرفداران ثور و دوست داران اودین ، علاقه داشتن تا ببینن ثور و ادین در نبرد های زیادی در کنار هم و علیه هم جنگیدن، این اتفاق در دنیای کمیک بارها اتفاق افتاده، حتی نبرد های بزرگ سه نفره ای از ثور ، لوکی و اودین دیدیم که با مرگ اودین توی فیلم ثور رگناروک فرصت دیدن همچین صحنه های جذابی رو از دست دادیم؛ به طور کلی دنیای سینمایی مارول اهمیت زیادی به اودین نداده کسی که جزو قوی ترین شخصیت های دنیای ماروله . حتی در قسمت اول ثور دیدیم که غول های یخی تا قصر اودین اومدن اما اودین دلش نمیخواد از اونها انتقام بگیره که این برای یک جنگجوی قدیمی ، یک خدا و پادشاه ازگارد طبیعی نیست. این اتفاق فرصت خوبی درست کرد تا یک نبرد بزرگ از اودین علیه دشمنان باستانی خودش با همراهی ثور و لوکی ببینیم که متاسفانه چنین اتفاقی نیوفتاد .


شما با کدوم تغییرات موافق و با کدوم مخالفید ؟


بخوانید :

داغ ترین کمیک های مارول
5 نسخه قدرتمند THOR
معرفی Black Knight
سلاح های THOR در دنیای کمیک
10 اترنال قدرتمند در دنیای کمیک


guest
86 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
حسین

ادمین یه سوال اون کمیکی که سوپرمن توش عطسه کرد و منظومه ی شمسی رو داغون کرد اسم و جلد چند بود میشه بگی؟

mi_dc_comicbooks_channel

Action Comics #273

حمید

سوپرمن عطسه کرد منظومه شمسی نابود شد؟

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق) (روسیه VSاوکراین)

فقط ثور چاق🤭

mi_dc_comicbooks_channel

میخواین بهتون ثابت کنم که سوپرمن از ثور قوی تره؟ اوکی باشه اولا که سوپرمن توی کراس اوور مارول و دیسی هم ثور و هم هالک رو شکست داد دوما سوپرمن میتونه انرژی برق رو جذب کنه چون توی کمیک هم بار ها و بار ها جذب کرد به عنوان مثال: یه بار لایووایر ۱۰۰ میلیون والت برق تولید کرد و اون ۱۰۰ میلیون برق رو به سوپرمن زد ولی سوپرمن علاوه بر اینکه هیچیش نشد تازه قوی تر هم شد تازه اگه منبع قدرت سوپرمن تغییر کنه قدرت هاش هم تغییر میکنن مثلا خورشید ابی یا رعد و برق… بیشتر

mi_dc_comicbooks_channel

خوبه کسی مشکلی نداشت
اینم گدرت من ;))))

King kong

اینو می دونی که یه بار سوپرمن بدجوری به دست ونوم کتک خورد؟؟؟( کتک خوردن حدود هشت صفحه ا یه جلد کمیک بود!!)اسپایدی و اکسس و واچر به بدبختی تونستن سوپر من رو نجات بدن. جالب اینه سوپرمن بعدا می گه من خودم اجازه دادم تا کتک بخورم. اما می دونی که ثور فقط با یه ضربه مشت نتها ونوم بلکه چهار سیمبیوت دیگه که همراه ونوم بودن ، رو کامل شکست داد و اونا از میزباناشون جدا کرد ؟؟؟ تازه اون موقع ، میولنیر رو نداشت. برای این چه نظری داری ؟؟؟؟؟ # من بی طرفم ، نه فن… بیشتر

Last edited 10 ماه گذشته by King kong
mi_dc_comicbooks_channel

جناب…. سوپرمن نصف قدرتشو داشت و نمیخواست به ونوم اسیب بزنه و درضمت سوپرمن تو کراس اوور براحتی ثور و مرد عنکبوتی رو شکست داد و ثور یه بارم نتونست سوپرمن رو شکست بده و سوپرمن قویتره و کتک خوردن سوپرمن از ونوم نشانه ی نادانی نویسنده بود…. مثلا بر فرض مثال….. سوپربوی(جان کنت رو نمیگم کانر کنت رو میگم) که یک کلون هستش نباید از اسپایدی کتک میخورد چرا؟ چون که سوپر بوی کانر کنت درسته که یه کلونه ولی اونقدر ضعیف نیست که اسپایدرمن بخواد شکستش بده یا مثلا مساوی شدن کپ امریکا با بتمن =| باو بتمن… بیشتر

سوپر ممد (موربیوس شاهکار تاریخ )

بابا این بتمن رو انقدر گنده نکنید

mi_dc_comicbooks_channel

بعدشم ایا میخوای کلی شاهکار از سوپرمن بگم؟ اگر خواستی بهم بگو تا بهت ثابت کنم که سوپرمن از چیزی ک فکر میکنی قویترع

منهتن

داداش ول کن این ها با سوپرمن پدر کشتگی دارن

dsf

چرا مارول فن ها همش دعوا درست میکنن تو این سایت؟

mi_dc_comicbooks_channel

I Dont know

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق) (روسیه VSاوکراین)

چون نصفشون تو اسپایدی ای ارن😂

محمد طاها

استرمبیریک

...

هیتر های دی سی چقدر فشار میخورن میفهمن سوپرمن قوی تر از ثوره

DC فن

یه مشت هیتره بچه سال ریختن تو کامنت ها

نویسنده DC

کریس همسورث قدش 192 سانتی متره و وزنش 125 کیلو گرمه
البته لازمه بگم سوپرمن از ثور قوی تره

بهاد

کریس همسورث الان 135 کیلوهه

####

دوستان جواب هیتر های دی سی رو ندین فقط دیسشون کنید تا دهنشون رو ببندن

ماهان

دوستان یک سوال آیا اودین بین تور و لوکی فرق می گذاشت؟ آخه من داخل فیلم ندیدم اودین بسیار کار خوبی کرد که اون رو به بچه خوندگی انتخاب کرد اون لوکی بود که به تور حسادت می کرد و سلطنت می خواست و به زمین حمله کرد و اودین را تبعید کرد حالا بگیم اودین با هلا بد بود ولی با لوکی نه آیا جایی گفته که اودین به تور توجه بیشتری می کرد؟ به جز حرف های لوکی؟

Last edited 1 سال گذشته by ماهان