mcu-luis-korg

5 شخصیت فرعی MCU که بسیار محبوب شدند

مردم برای تماشای ابرقهرمانان و ویلن‌های معروف مارول  پای فیلم‌های آن مینشینند اما از دیدن شخصیت‌های فرعی آن لذت میبرند. دنیای سینمای  مارول یا همان MCU تا الان شخصیت‌های بسیار زیادی را معرفی کرده است که هرکدام به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند اما خیلی از آنها در دنیای کمیک شخصیت‌های مهمی بوده‌اند و از قبل با آنها آشنایی داشته‌ایم. اما علاوه بر قهرمان و ویلن فیلم‌های کمیک بوکی هم به شخصیت‌های مکمل و فرعی هم نیاز داردند تا کامل شوند، خوشبختانه مارول در ساخت چنین شخصیت‌هایی تا الان مهارت زیادی نشان داده است به شکلی که گاهی دوست داریم یک شخصیت فرعی را در تمام طول فیلم ببینیم یا حتی در فیلم اختصاصی خودش حضور پیدا کند. این افراد با اینکه لحظات کمی را در اختیار دارند تا خودشان را نشان دهند اما در همان زمان اثبات شد که ارزش توجه را دارند. در این مقاله قراره سراغ 5 شخصیت فرعی برویم که بیتشر از همه مورد استقبال مخاطب‌ها قرار گرفتند.

5. لوییس

اولین شخصیت فرعی که موفق شد فیلم را در دستش بگیرد و به خوبی بین شخصیت‌های اصلی بدرخشد Luis بود. لوییس دوست اسکات لنگ است و در هر دو فیلم Ant-Man و Ant-Man and the Wasp حضور پیدا کرد. ویژگی مهم این شخصیت که باعث میشد نظر مخاطب به او جلب شود فان بودنش است. اگر این فیلم‌ها را دیده باشید میدانید که او بسیار زیاد حرف میزد و نمیتواند جلوی دهنش را بگیرد. لوییس با صحبت کردن زیاد لحظات سرگرم کننده‌ای را در فیلم خلق کرد که به یاد همه مخاطب‌ها ماند. نقش این شخصیت در فیلم تنها به شوخی کردن و لحظات سرگرم کننده ختم نمیشد بلکه اطلاعات او و کارهایش در نقشه‌های مرد موچه‌ای هم تاثیر داشت. لوییس با اخلاق کودکانه‌ و ماشین رنگی‌اش هیچوقت از ذهن مخاطب‌ها خارج نخواهد شد.

4. ند

اسپایدرمن همیشه به یک دوست صمیمی نیاز دارد تا در کنارش باشد و شخصیت او را کامل کند. ند در دو فیلم Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home این کار را انجام داد. ند هم مثل لوییس دوست صمیمی یک قهرمان است و در کارها کمکش میکند همچنین وظیفه ایجاد لحظات سرگرم کننده را در این فیلم‌ها را بر عهده دارد، به عنوان مثال در فیلم اول وقتی ند متوجه شد پیتر، مرد عنکبوتی است یکی از خنده‌دارترین لحظات این فیلم‌ها بود. در فیلم‌های اسپایدرمن شخصیت‌های شوخ زیاد هستند و خود پیتر هم لحظات جالی را خلق میکند برای همین شاید ند آنقدرها هم مورد توجه قرار نگرفته باشد. با توجه به شایعاتی که منتشر شده است شاید در فیلم بعدی ند از یک شخصیت فرعی به شخصیتی مهم‌تر تبدیل شود و نقشی بزرگتر دریافت کند.

3. هپی هوگان

یکی دیگر شخصیت‌هایی که در فیلم‌های مرد عنکبوتی حضور دارد و توانسته است با همان لحظات اندکی که جلوی دوربین قرار میگیرد نظر مردم را جلب کند هپی هوگان است. این شخصیت برای اولین بار در سه‌گانه مرد آهنی به عنوان دست راست تونی استارک حضور پیدا کرد و همچنان هم در دنیای سینمایی مارول حضور داد. جذابیت اصلی فعلی این شخصیت رابطه پنهانی او با عمه می است که باعث ایجاد داستانی جالب بین او و پیتر شده است. هپی با اینکه یک شخصیت فرعی است اما در چند فیلم حضور پیدا کرده است و توانایی کنترل دو قهرمان بزرگ مارول یعنی اسپایدرمن و آیرون من را داشته است.

2. کورگ

کورگ یک شخصیت فرعی است که مدت زیادی از ورودش به دنیای سینمایی مارول نگذشته اما در همین زمان کم بسیار محبوب شده است. کورگ در فیلم ثور رگناروک وارد MCU شد، لحظاتی که او در این فیلم حضور داشت بسیار  سرگرم کننده بودند و پس از آن هم در فیلم انتقام جویان: پایان بازی حضور کوتاهی پیدا کرد. کورگ در کمیک‌های مارول از یک نژاد جنگجو و خشن است اما با کاری که تایکا وایتیتی با آن کرد حالا یک شخصیت بسیار شوخ از نژادی بی گانه داریم که اهل بازی کردن و خوش گذراندن هم هست. اگر بخواهیم از کارهای مهمی که این شخصیت انجام داده تا فقط نقش فان نداشته باشد میتوانیم به نقشه انقلاب در سیاره ساکار اشاره کرد که در نهایت ثور با همین ایده توانست از دست گرندمستر فرار کند. انتظار میرود در آینده باز هم شاهد حضور این شخصیت در MCU باشیم.

1. پگی کارتر

peggy-carter

درست نیست که شخصیت پگی کارتر از فیلم Captain America: The First Avenger را فراموش کنیم. این شخصیت نقش تقریبا کوچکی در کنار قهرمانان مارول از جمله استیو راجرز و باکی بارنز داشت. پگی کارتر در نهایت سریال اختصاصی خودش را هم دریافت کرد و تبدیل شد به یک ستاره. اما شاید خیلی‌ از طرفداران مارول این سریال را تماشا نکرده باشند ولی باز هم از انجا که در انتهای فیلم Avengers: Endgame دیدیم کاپیتان تصمیم گرفت پیش او بازگردد و با او زندگی کند میتوان اهمیت این شخصیت را درک کرد. پگی کارتر با بقیه شخصیت‌های این لیست تفاوت‌های زیادی دارد مثلا او زیاد اهل شوخ طبعی نیست و چنین وظیفه‌ای در فیلم ندارد اما فردی بسیار شجاع است و نمیتوان او را نادیده گرفت.


به نظر شما کدام شخصیت فرعی دنیای سینمایی مارول از همه جذاب‌تر است؟


بخوانید:

5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
جهش یافته‌های جدید VS انتقامجویان جوان
بهترین کاستوم های دث‌استروک
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC


guest
19 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
IRON-FLASH

پگی کارتر سریال اختصاصی خودشو داره کجاش فرعیه جاش می‌شد پپرو بذارید

ایزد بعد تاریکی

پگی کارتر و ند لیدز خوب بودن

ماندانا

به نظر من ند زیاد هم فرعی نبود و نقش های تقریبا مهمی بر عهده داشت مثلا اگه اون از هویت اسپایدرمن باخبر نمیشد شاید داستان روال متفاوتی رو پیش میگرفت

در بین این شخصیت ها من بیشتر از هپی خوشم میاد چون جلوه فان و در عین حال مسئولیت پذیری داشت

X-boy

اگه این مقاله واسه شخصیت های mcu فقط نبود حتما شماره یکش راننده ددپول می بود.

کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها )

دوپیندر

Amir

احتمالا ند به هاب گابلین تبدیل شه و اینکه پگی شخصیت فرعی نیست•

Zatanna

😂😂😂👍

Zatanna

بابا کارتر حال میکنم

کاظم گراچ

فقط دوپیندر در ددپول
و کروگ

Amirvs

فقط فقط فیل کولسن 💔

general

کولسن فکر کنم شخصیت اورجینال بود که وارد کمیک شد ولی بازیگرش این کاره بود عاشق کولسن شدم

ثور لاور

سلام
هیچکدوم از اینا به پای اون تاکسی سواره تو دو فیلم ددپول نمیرسن و نخواهند رسید😁
خسته نباشید.

Last edited 1 سال گذشته by ثور لاور
A.H.K.Z

اسمش دوپیندر بود 😀

general

درود بر شرفت 😂😂😂😂😂 چقدر پایش خندیدم