mcu-phase-4-movies

تمام فیلم‌های تایید شده فاز 4 مارول

بعد از مدت‌ها انتظار، پخش فیلم‌های فاز چهارم مارول آغاز شد و از حالا باید برای پروژه‌های مختلف MCU آماده باشیم. مارول تا الان چندین فیلم را تایید کرده است در دست ساخت قرار دارند اما بعضی از آنها مانند بلید(Blade) و ددپول 3 در فاز 5 مارول پخش خواهند شد برای همین در این لیست قرار نگرفته‌‎اند. بعد از  فیلم بلک ویدو ما با 10 فیلم روبه‌رو هستیم که بعضی از آنها معرفی کننده شخصیت‌های جدید، و بعضی هم دنباله فیلم‌های فازهای قبل هستند. در سال‌ِ پیش‌ِ رو مارول  علاوه بر فیلم، تعدای سریال نیز پخش خواهد کرد که میتوانید لیست‌ آنها را از این لینک ببینید. در فاز 4 گسترش دنیای سینمایی مارول همچنان ادامه پیدا خواهد کرد که با چند پروژه کیهانی انجام خواهد شد همچنین با رفتن به شرق و نقاط مختلف زمین قهرمانان متفاوتی به میدان خواهند آمد که تنوع را در سینمای ابرقهرمانی بیشتر خواهند کرد. اما بریم سراغ فیلم‌های بعدی مارول.

10. Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

شانگ چی و افسانه ده حلقه اولین فیلم آسیایی محور مارول است و Simu Liu به عنوان ستاره آن انتخاب شده. این فیلم فضا و داستانی کاملا متفاوت با آثار قبلی MCU دارد اما بخاطر پیوسته بودن فیلم‌ها با هم میتوان نشانه‌های مختلفی از سراسر دنیای مارول در آن دید. این نشانه‌ها در تریلر فیلم کاملا مشخص هستند. به عنوان مثال ابومینیشن دشمن قدیمی هالک را میتوان در آن دید و گفته شده که او در سریال شی هالک نیز حضور خواهد داشت. در این فیلم ما بالاخره ماندارین واقعی را خواهیم دید و یک داستان افسانه‌ای را شاهد خواهیم بود. اینطور که پیداست فینگ فنگ فوم نیز با این فیلم پا به دنیای سینمایی مارول میگذارد. بعد از این فیلم نمیدانیم شانگ‌ چی را کجا خواهیم دید اما از آنجایی که حضور وانگ، دوست دکتر استرنج هم در آن تایید شده است شاید در ادامه نیز ارتباطی بین آنها ببینیم. نویسنده فیلم Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings گفته است این فیلم میتواند نظر مردم را در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی عوض کند، باید صبر کنیم و ببین مواقعا اینطور خواهد بود یا نه.

9. Eternals

eternals

طرفداران مارول بسیار منتظر اکران فیلم اترنالز هستند. دلیل اصلی این انتظار هم پیدا کردن جوابِ سوال: آنها تا الان کجا بودند؟ است. در تریلر این فیلم اطلاعاتی از آنها بدست آوردیم اما این گروه قدرتمند سوالات بسیاری را برای مردم به وجود آورده‌اند که امیدواریم به خوبی به آنها پاسخ داده شود. این فیلم نیز مانند مورد قبلی اولین حضور قهرمانان جدید در دنیای سینمایی مارول است البته با این تفاوت که اترنالز گروهی بزرگ و بسیار نیرومند را معرفی میکند که میتوانند دنیای سینمایی مارول را کاملا تغییر دهند. با ورود آنها قطعا پای  همتایان شیطانی‌شان یعنی Deviants هم به داستان باز خواهد شد و علاوه بر آن بیشتر با سلستیال‌ها سروکار خواهیم داشت. جما چان بازیگر این فیلم اظهار داشته است که Eternals مانند یک اثر سینمایی مستقل و هنری فیلمبرداری شده است. همچنین با توجه به بازدید بالای تریلر آن میتوان گفت جاودانه‌ها یکی از  مورد انتظارترین آثار مارول است.
برای تماشای تریلر این فیلم اینجا کلیک کنید.

8. Spider-Man: No Way Home

Spider-Man No Way Home

آنقدر سروصدا و شایعه در مورد این فیلم زیاد است که از حالا با وجود چند فیلم و سریال مارولیِ دیگر، مردم انتظار فیلم بعدی اسپایدرمن را میکشند. از آنجایی که دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا از سری اسپایدرمن توبی مگوایر و الکترو با بازی جیمی فاکس از اسپایدرمن آندرو گارفیلد در این فیلم حضور دارند همه مطئن هستیم که سه اسپایدرمن معروف سینما در “راهی به خانه نیست” حضور پیدا میکنند. علاوه بر این مارول از همین حالا با سریال لوکی و وانداویژن ورود مولتیورس به سینما را پایه ریزی کرده است و همچنین تایید شده است که دکتر استرنج نیز در این فیلم حضور دارد که میتواند مهر تاییدی بر ارتباط چند دنیا با هم باشد. آنچه که از تصاویر لگوهای این فیلم منتشر شده نشان میدهد اسپایدرمن لباس سیاه جدیدی نیز دریافت خواهد کرد. درمورد تاریخ انتشار تریلر این فیلم هنوز حرفی زده نشده اما شایعات در مورد آن زیاد است و از آنجایی که فیلم بلک ویدو اکران شد و سریال لوکی نیز رو به اتمام است مییتوان حدس زد مارول بزودی تبلیغات و پخش اطلاعات از این فیلم را آغاز کند.

7. Doctor Strange in the Multiverse of Madness

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

دومین فیلم اختصاصی دکتر استرنج با نام “دکتر استرنج در مولتیورس جنون” معرفی شده است. البته این فیلم چندان هم اختصاصی دکتر اسرترنج نیست و در آن واندا یا بهتر بگوییم، اسکارلت ویچ هم حضور دارد. اگر سریال‌های مارل را تا اینجای کار دنبال کرده باشید میدانید که این فیلم اهمیت بسیار بالایی دارد و در واقع به نوعی مرکز اتفاقات فعلی مارول است. تمام ماجراهای جهان‌های موازی که از سریال وانداویژن شروع شد، در لوکی ادامه پیدا کرد و به اسپایدرمن 3 هم کشیده خواهد شد به دکتر استرنج 2 ختم میشود. در این فیلم همانطور که از نامش پیداست مستقیما به موضوع جهان‌های دیگر مارول پرداخته خواهد شد. تا الان اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است و نمیدانیم چه کسی ویلن آن خواهد بود اما همانطور که در تئوری‌های مارول رسم است از حالا نام مفیستو و نایتمر به گوش میرسد. گفته شده است که در پشت صحنه این فیلم دوقولوهای واندا دیده شده‌اند که با توجه به شنیدن صدای آنها در صحنه پس از تیتراژ سریال  WandaVision حضورشان در این فیلم دور از ذهن نیس.

6. Thor: Love and Thunder

Thor Love and Thunder

ثور به عنوان اولین شخصیتی که چهارمین فیلم اختصاصی‌اش را دریافت کرده است به سینما پا خواهد گذاشت. این فیلم با نام “ثور: عشق و تندر” دوباره میزبان ناتالی پورتمن خواهد بود تا بار دیگر نقش جین فاستر را ایفا کند و البته مانند دنیای کمیک به مقام Mighty Thor برسد. کارگردان این فیلم هم مثل ثور: رگناروک تایکا وایتیتی خواهد بود و گفته است که رگناروک در مقایسه با Love and Thunder فیلمی معمولی است. ثور 4 میزبان شخصیت‌های زیادی است از جمله نگهبانان کهکشان که در انتهای فیلم Avengers: Endgame ثور با آنها همراه شد. علاوه بر آن میدانیم که تسا تامپسون برای سومین بار در نقش والکری، راسل کرو در نقش زئوس هم به این فیلم پیوسته‌اند. ویلن فیلم Thor: Love and Thunder گور قصاب خدایان خواهد بود که ایفای نقش آن بر عهده کریستین بیل است. با توجه به شخصیت‌های حاضر در فیلم میتوان انتظار داشت داستانی بسیار حماسی و بزرگ روایت شود. درکنار اینها میک و کورگ که بسیار محبوب هم شده است هم در فیلم کنار بقیه شخصیت‌ها قرار میگیرند و گفته شده که سرگذشت آنها در این فیلم نشان داده میشود.

5. Black Panther: Wakanda Forever

Black_Panther_Wakanda_Forever_Logo

با از دست دادن چدویک بوزمن که نقش تی‌چالا را در دنیای سینمایی مارول بازی میکرد سرنوشت پلنگ سیاه کمی نامعلم شده است. با این حال ساخت دنباله فیلم بلک پنتر تایید شده است. تا حالا هیچ اطلاعاتی از بازیگران و داستان این فیلم منتشر نشده است اما مدتی پیش اعلام شد که نام آن Black Panther: Wakanda Forever خواهد بود. طبق شایعات منتشر شده در این فیلم شاهد حضور نیمور و درگیری واکاندا و آتلانتیس خواهیم بود. همچنین طبق اتفاقات دنیای کمیک احتمال میرود شوری خواهر تی‌چالا به پلنگ سیاه تبدیل شود. تا انتشار این فیلم زمان خیلی زیادی باقی مانده است و باید منتظر باشیم در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

4. The Marvels

the-marvels-title-image

دومین فیلم اختصاصی کاپیتان مارول با عنوان رسمی The Marvels معرفی شده است. در مورد اتفاقات و داستان این فیلم نیز اطلاعات زیادی وجود ندارد اما تنها با دقت به لوگو فیلم میتوان چیزهایی را از آن دریافت. در این فیلم پس از اینکه میس مارول در سریال خودش معرفی شود با بازی ایمان ولانی حضور پیدا خواهد کرد. همچنین مونیکا رمبیو که در سریال وانداویژن به فوتون تبدیل شد هم به او و کاپیتان مارول میپوندد. ارتباط بین این سه نفر کمی عجیب است و حتما در فیلم به ماجرای بین آنها پرداخته خواهد شد. انتظار میرود این سه قهرمان قدرتمند با ماجرای بزرگی درگیر شوند که حدس میزنیم به اسکرال‌ها و تهاجم مخفی مربوط باشد. این فیلم به کارگردانی Nia DaCosta خواهد شد و ایفای نقش ویلن آن به عهده Zawe Ashton است که مدتی پیش به تیم بازیگری فیلم پیوست.

3. Ant-Man and the Wasp: Quantumania

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

اینطور که به نظر میرسد دو فیلم قبلی انت من چندان مورد توجه قرار نگرفتند اما مرد مورچه‌ای و قلمرو کوانتوم بود که در انتقام‌جویان: پایان بازی باعث نجات دنیا شد. و حالا با معرفی فیلم انت من 3 مطمئن شدیم که این این قسمت نیز برای دنیای سینمایی مارول بسیار مهم است حتی اگر به اندازه بقیه فیلم‌ها با سروصدای هواداران همراه نباشد. در این فیلم کانگ فاتح با بازی جاناتان میجرز حضور پیدا میکند که ویلن بسیار بزرگی است. درواقع او میتواند شرور بزرگ این فاز مارول باشد که حضورش از Ant-Man and the Wasp: Quantumania شروع میشود. کانگ به قدری قدرتمند است که بتواند ویلن یکی از فیلم‌های گروهی مارول هم باشد. همچنین در این فیلم احتمالا به دختر اسکات لنگ و تبدیل شده او به قهرمان پرداخته خواهد شد تا در آینده کنار دیگر قهرمانان نوجوان مارول قرار بگیرد زیرا شایعه شده است مارول قصد دارد در این فیلم داستان یانگ اونجرز را شروع کند.

2. Guardians of the Galaxy Vol. 3

guardians-of-the-galaxy-vol-3-logo-header

در ابتدا تصور میشد فیلم نگهبانان کهکشان 3 به فاز چهارم مارول نرسد و در فاز 5 شاهد آن باشیم، اما مارول با انتشار ویدئویی تایید کرد که انتهای همین فاز برای سومین بار نگهبانان کهکشان را در سینما خواهیم دید. این فیلم نیز به سرنوشت عجیبی دچار شد زیرا در مقطعی جیمزگان از  دیزنی اخراج شد و برای مدتی سرنوشت Guardians of the Galaxy 3 مشخص نبود. در همین زمان جیمزگان به دیسی پیوست تا دنباله/ریبوت فیلم Suicide Squad را بسازد. اما خوشبختانه پس از آن اعلام شد که وی به مارول بازمیگردد تا ولوم 3 نگهبانان کهکشان را کارگردانی کند اما طبق صحبت‌های خودش تا قبل از پخش فیلم جوخه خودکشی این کار را نخواهد کرد برای همین اکران Guardians of the Galaxy Vol. 3 بسیار زیاد به تعویق افتاده است. اتفاقت این فیلم با توجه به ارتباط آن با ثور 4 جذاب خواهند بود همچنین باید ببینیم گامورایی که از گذشته به زمان حال آمده و به تازگی با این گروه آشنا شده است چطور با آنها کنار خواهد آمد.

1. Fantastic Four

اما فیلم چهار شگفت انگیز که همه را هیجان زده کرده است. تا الان دوبار شاهد حضور Fantastic Four در سینما بودیم که متاسفانه چندان هم موفق نبودند اما ریبوت بعدی آنها در دنیای سینمای مارول و در کنار بقیه قهرمانان خواهد بود که امیدواریم مشکلات دفعات گذشته را نداشته باشد. حضور چهار شگفت انگیز در MCU قطعا دکتر دووم را به همراه خودش خواهد آورد و از آنجایی که در انتهای فاز 4 است میتوان حدس زد او شرور بزرگ فاز 5 مارول خواهد بود. تنها چیزی که از این فیلم منتشر شده است یک عکس از لوگو آن است و کوین فایگی به تازگی اعلام کرده بر خلاف شایعات، انتشار اطلاعات از فیلم Fantastic Four و اعلام بازیگران آن به این زودی اتفاق نخواهد افتاد و باید مدت بیشتری منتظر بمانید. چهار شگفت‌انگیز از محبوب‌ترین خانواده‌های مارول است و از همین حالا در دسته مورد انتظارترین فیلم‌های MCU قرار گرفته است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم مارول چه برنامه‌ای برای آنها دارد.

برای اطلاع از زمان اکران فیلم‌ها به این لینک مراجعه کنید.


شما بیشتر از همه منتظر کدام فیلم هستید؟


بخوانید:

۵ نکته اسکارلت ویچ که کمیکی نیستند
آیا مردان ایکس دیگر قهرمان نیستند ؟
5 دلیل که آپوکالیپس برترین ویلن مردان ایکس است
5 قهرمانی که ولورین رو شکست دادن
قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده


guest
34 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون تاد(نریمان سابق)

جاودانگان اونقدری که انتظار میرفت خوب نبود بدم نبود

پارسا

ددپول سه برای فاز پنجه؟ و مردان ایکس؟

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

اونا واسه ام سی یو نیستن 🤦‍♂️

عرفان

ولی ب
Mcu میاد

name(مشکلم با دیسی و وارنر و زک نیست با دیسی فناس)

برای فنتستیک فور بشدت هایپم با دل و جون.
باورتون میشه؟ دکتر دووم کبیر بلاخره درس حسابی بیاد به میدون! وای خداجون!
محبوب ترین ویلن سینما میشه قول میدم بهتون.

نمیدونم چرا ولی حس میکنم امیلی بلانت نقش سوزان استورم یا همون زن نامرئی رو بازی کنه و بنظرم بهترین گزینه برای این نقشه

hmc

با این وضعیت تموم شدن ام سی یو تو فاز5 تقریبا منتفیه. مارول نمیتونه این همه شخصیت:نیمور.شی هالک.میس مارول. ورونیکا.فنستیک فور.مردان ایکس(اگه ریبوت شن وبیان).مایتی ثور.خواهر بلک ویدو(اسمشو نمیدونم)ایرون هرت.و شاید بیشتر رو وارد کنه و بعدش تو فاز پنج تعطیل کنه به نظرم کار خوبی نیست. چون این همه شخصیت تو اولین حضورشون توی سینما بازنده میشن.نظر من اینه . البته چیز بدی نمیشه. ولی خب مارول تاحالا این حجم از شخصیت رو یجا وارد سینما نکرده.مگه اینکه انقدر اتفاق بزگی تو فاز پنج بیافته که همه ی این انفاق ها لازمه

Last edited 1 سال گذشته by hmc
A.H.K.Z (منتظر بازگشت ثور لاور)

آقا برا همین فاز چهار 12 تا فیلم تایید شده و 12 تا واقعا زیاده.
خدا میدونه برا فاز 5 چنتا فیلم مد نظر دارن شاید 20 یا 30 تا!!!

اینجوری واقعا بنظرتون کافی نیست؟

hmc

داداش 20 30 تا خودش میشه 5.6سال ویا بیشتر
خب این خیلی ضرر میزنه
بعد اگه قرار باشه 20 تا تو فاز 5 باشه تعداد فیلم های مارول از 50 تا رد میشه
اون وقت اونی ک میخواد تازه شرو کنه
کسل میشه ز دیدن این همه فیلم و سریال

نقد کننده برتر

بزرگترین دلیل شکست فیلم بلک ویدو:
.
.
تقریبا همه صحنه های فیلم، قبلا توسط تریلر ها لو رفته بود. همه صحنه های اکشن فیلم از قبل لو رفته بود. خود فیلم چیز جدیدی برای ارائه نداشت چون تریلر ها همه چیز رو گفته بودن. تنها چیز جدید شاید همون هویت تسک مستر بود. غیر از این، فیلم چیز جدیدی برای عرضه نداشت.

ironpunk(همون مهدی سابق)

اقای ابراهیمی نمیخواید یه مقاله درمورد فیلم بلک ویدو بزارید ؟ پس ما کجا درمورد این فیلم بحث کنیم؟

general

من ندیدم می خواهم ببینم ارزش دارد یا نه لطفا بگزارید🙏🙏🙏

X-boy

دقیقا چرا عکس blade رو اونجا گذاشتین؟
چون فقط تو سریال لوکی یه حرفی درباره vampire گفته شد؟

A.S.F 27

ساخت فیلم بلید از طرف مارول استودیوز تایید شده**

جوناه هکس

اون اسپایدر من ماسک دار چی میگه دیگه ؟؟؟ 😂😂

A.H.K.Z (منتظر بازگشت ثور لاور)

اون اولین تصویر منتشر شده از سر صحنه فیلم برداری فیلم اسپایدرمن : نو وی هوم هست ، که تام هالند تو پیج اینستاگرامیش گذاشت و به این موضوع اشاره داشت که پروتکل ها حین فیلمبرداری رعایت میشوند.

پ.ن: سوالی که پیش میاد اینه که کاستوم اسپایدرمن با اون همه تجهیزات و قابلیت های متفاوت ، قابلیت جلوگیری از ویروس کرونا رو نداره؟؟؟ 😂😂

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

نشون میده اسپایدرمن خیلی با شخصیته که به ماسک زدن اهمیت میده

Mani.s.j

سلام ممنون بابت مقاله بیصبرانه منتظر همه فیلما هستم ولی بیشتر از همه مردعنکبوتی بعد دکتر استرنج و چهار شگفت انگیز هایپم
ولی همه شون خوبن و بیصبرانه منتظرم

A.H.K.Z (منتظر بازگشت ثور لاور)

اسپم : راستی چرا فیلمبرداری بلک ویدو اینجوری بود؟
همش دوربین یه جای خاص از بانو رو پوشش میداد 🙂
شات ها و قاب بندی ها انگار رو هوا بود. اصلا چیزی به اسم قالب وجود نداشت.
تم رنگی هم که تو هر پلات فرق داشت و هی بیشتر باعث گیجی میشد با اون اکشن سردرگم 😕
اکشن ها انقدر پر از کات و سریع بود که موقع نگاه کردن بهش اینجوری میشدید : 😵

نقد کننده برتر

🤣

Last edited 1 سال گذشته by نقد کننده برتر