marvel

تمام سریال‌های آینده مارول

بعد از سریال لوکی

تا اینجای کار استریم دیزنی پلاس توانسته به بهترین شکل، در زمانی که خبری از اکران فیلم‌های مارول نیست دنیای سینمایی مارول را پیش ببرد. دو سریال “وانداویژن” و “فالکون و سرباز زمستان” مدتی پیش به پایان رسیدند و لوکی هم آخرین سریال این شبکه است اما سریال‌های بسیار زیادی تایید شده‌اند که بعد از این باید منتظر پخش آنها باشیم. اینطور که به نظر میرسد هرچه سریال‌های مارول جلوتر میروند بهتر میشوند و باید امیدوار باشیم در آینده هم این روند ادامه پیدا کند. اما در ادامه بین سریال‌ها شاهد اکران فیلم‌های مختلفی هم خواهیم بود. در فاز 4 مارول پروژه‌های بسیار زیادی وجود دارند که در برنامه‌های مختلف معرفی شده‌اند اما در اینجا با همه آنها کاری نداریم و قرار است سراغ سریال‌های تایید شده‌ای برویم که بعد از سریال لوکی خواهیم دید. سه سریال مارولی که تا الان دیدیم روی شخصیت‌هایی تمرکز داشتند که قبلا معرفی شده بودند اما در آینده شاهد چندین پروژه خواهیم بود که قهرمانان جدیدی را به دنیای سینمایی مارول معرفی میکنند.

10. (تابستان 2021)؟…What If

What-If-Marvel-Peggy-Carter

سریال ؟…What If با تمام آثار MCU فرق دارد و قرار نیست مثل بقیه سریال‌ها یکی از داستان‌های عادی این دنیا را روایت کند. اگر با کمیک‌های مارول آشنا باشید حتما با عناوین ؟…What If برخورد داشته‌اید و میدانید که چطور داستان‌هایی دارند. در این داستان‌ها شاهد اتفاقی هستیم که در دنیای اصلی نمیبینیم و شخصیت‌ها در جایگاه و مقامی به تصویر کشیده میشوند که در حالت عادی در آن قرار نداشته‌اند. به عنوان مثال یکی از قسمت‌هایی که از این سریال به پگی کارتر اختصاص دارد که بجای استیو راجرز سروم ابرسرباز را دریافت کرده است. در یکی دیگر از داستان‌های ؟…What If بجای پیتر کوئیل، تی‌چالا از زمین دزدیده میشود و به این صورت تمام تاریخچه نگهبانان کهکشان و واکاندا تغییر میکند. اینطور که به نظر میرسد اپیزودهای سریال ؟…What If بر اساس کمیک‌های آن ساخته نخواهد شد بلکه کاملا بر اساس اتفاقات دنیای سینمایی مارول خواهد بود. تقریبا میتوانیم مطمئن باشیم این سریال چند فصل خواهد داشت چون رسما اعلام شده بود هر کدام از فیلم‌های MCU یک اپیزود اختصاصی در این سریال دارند، اما با وجود بیش از 20 فیلم، فصل اول این سریال تنها 10 قسمت دارد.

9. (2021) Ms. Marvel

ms marvel

کامالا خان یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی است که در نیوجرسی زندگی میکند و زندگی قهرمانانه خودش را رقم میزند. این شخصیت هنوز رسما وارد MCU نشده است اما مدتی پیش به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی  Avengers حضور پیدا کرد و بیشتر به افرادی که با دنیای کمیک آشنا نیستند معرفی شد. برای ایفای نقش میس مارول، ایمان ولانی در نظر گرفته شده است اما شایعاتی به گوش میرسد مبنی بر اینکه عوامل مارول چندان از بازی او راضی نیستند. با این حال طرفداران همچنان علاقه‌مند هستند یک شخصیت متفاوت در دنیای سینمایی مارول ببینند. Ms. Marvel اولین سریالی خواهد بود که یک شخصیت جدید را معرفی میکند و باید ببینیم دیزنی پلاس در نشان دادن یک شخصیت تازه وارد هم به خوبی به تصویر کشیدن شخصیت‌های قدیمی عمل میکند یا خیر. بعد از این سریال همانطور که در لوگو فیلم کاپیتان مارول 2 مشخص بود میس مارول در آن حضور پیدا میکند.

8. (اواخر 2021) Hawkeye

Hawkeye-TV-Show

از آنجایی که مارول به خاطر تاخیر زیاد، همچنان در حال تبلیغات برای فیلم بلک ویدو است و پروژه‌هایی مثل شانگ چی و اترنالز هم در صف اکران هستند، تبلیغات و پخش اخبار برای سریال‌های بعدی مارول به کندی پیش میروند به همین دلیل هنوز اطلاعات زیادی از داستان میس مارول و هاکای نداریم اما با توجه به تصاویر منتشر شده از پشت صحنه هاکای مطمئن هستیم که او در حال آموزش کیت بیشاپ است تا در بازرنشستگی‌اش یک کماندار مثل خودش وجود داشته باشد. با توجه به همین تصاویر لو رفته حدس زده میشود ویلن سریال Ivan Banionis باشد که اولین بار در سری کمیک اولیه Hawkeye حضور پیدا کرد. اما خوشحال کننده‌تر از همه اینها برای طرفداران احتمال حضور Lucky the Pizza Dog در سریال است.

7. (2022) Moon Knight

moon knight

اسکار آیزاک نقش مارک اسپکتور را در دنیای سینمایی مارول ایفا خواهد کرد تا به شوالیه ماه تبدیل شود و جایگاه خودش را بین دیگر قهرمانان پیدا کند. اما این قهرمان تفاوت زیادی با دیگران دارد آن هم اختلال هویت اوست. مون نایت میتواند جنبه جدیدی را وارد MCU کند و با یک سبک متفاوت داستان بسیار جذابی را به تصویر بکشد. اطلاعاتی از اینکه که کدام کمیک در این سریال مورد اقتباس قرار خواهد گرفت منتشر نشده است اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Jon Bernthal که قبلا هم در سریال‌های نتفلیکس نقش پانیشر را ایفا کرده است در این سریال نیز برای همیش نقش بازخواهد گشت و به عنوان شخصیت منفی با شوالیه ماه مبارزه می‌کند تا اینکه شرور اصلی داستان پیدا شود. این سریال دنیای سینمایی مارول را به مصر خواهد برد و خدای جدیدی را به مخاطبان معرفی خواهد کرد.

6. (2022) She-Hulk

she-hulk

جنیفر والترز به زودی وارد MCU خواهد شد و جایگاه بروس بنر را خواهد گرفت. اگر هالک میتوانست فیلم اختصاصی دریافت کند قطعا شی هالک نیز در آن معرفی میشد اما حالا برعکس آن اتفاق افتاده است و She-Hulk سریال اختصاصی خودش را دریافت کرده است که در آن هالک را هم خواهیم دید. همچنین تایید شده است که Abomination نیز در این سریال حضور پیدا خواهد کرد که به تازگی در تریلر فیلم شانگ چی دیده شد.  باتوجه به وجود شخصیت‌های مختلف در این سریال طرفداران امیدوارند که در نهایت هالک قرمز را هم ببینیم که پا به دنیای سینمایی مارول میگذارد. علاوه بر اینها در شایعاتی گفته شده است که مارول احتمالا در این سریال به طور کوتاه هالک Amadeus Cho را نیز برای پروژه‌های آینده‌اش معرفی کند. اگر این شایعات درست باشند 2022 برای طرفدارن سالی پر از هالک خواهد بود.

5. (2022) Secret Invasion

Talos-Fury-from-the-MCU.

فیوری در بسیاری از پروژه‌های مارول حضور پیدا میکند اما تا الان به طور مرموزی در هر سه سریال دیزنی پلاس غایب بوده است. با توجه به آخرین چیزی که از  نیک فیوری دیدیم احتمالا نیک فیوری برای نقشی بسیار بزرگتر آماده میشود. سریال جنگ‌های مخفی اگر طبق داستان دنیای کمیک پیش برود میتواند رویداد بزرگی باشد و همه را غافلگری کند. قطعا فیوری و اسکرال‌ها نقش اول این سریال هستند اما باید اسکرال‌ها را در جایگاه قهرمانان هم ببینیم پس بازیگران چند قهرمان معروف حتما در آن حضور پیدا خواهند کرد. در انتهای سریال وانداویژن و ابتدای سریال لوکی میتوانیم افرادی را از این نژاد ببینیم و از این که آنها در سراسر دنیای مارول نفوذ کرده‌اند مطمئن شویم. حتی شاید در نقش بعضی افراد قرار داشته‌اند که ما تا الان از آن بی خبر بودیم و در این سریال مشخص خواهد شد.

4. (2022)Guardians Of The Galaxy Holiday Special

GOTG

یک پروژه از  نگهبانان کهکشان مخصوص تعطیلات در دست ساخت قرار دارد اما هیچکس نمیداند باید چه انتظاری از آن داشته باشد. حضور چنین سریالی برای طرفدارن این گروه بسیار خوشحال کننده است چون تا سال 2023 خبری از سومین فیلم آنها نیست ولی جیمزگان این ویژه برنامه را قبل از آن خواهد ساخت. اینطور که به نظر میرسد Guardians Of The Galaxy Holiday Special صرفا یک سریال سرگرم کننده است اما انتظار میرود با فیلم بعد آن نیز ارتباطی داشته باید و یا حداقل با حضور ثور شاهد ماجرای جذابی باشیم، از آنجایی که زمان پخش آن نزدیک به فیلم ثور 4 است این اتفاق دور از ذهن نیست. با این حال تا الان تنها یک اسم از این سریال منتشر شده است و باید تا پخش اطلاعات رسمی بیشتر منتظر بمانیم.

3. Ironheart

Iron-Heart

با اینکه هنوز اعلام نشده است این سریال چه سالی پخش خواهد شد، اما رسما تایید شد که دومینیک تورن برای ایفای نقش ریری ویلیامز، نقش اول Ironheart حضور پیدا میکند. او یک نابغه نوجوان است که موفق میشود به تکنولوژی استارک دست پیدا کند و زره مخصوص خودش را بسازد. طرفداران مارول حدس میزنند تونی استارک به عنوان یک A.I (هوش مصنوعی) در این سریال حضور داشته باشد و به این صورت باز هم رابرت داونی جونیور(در صورت وجود داشتن شرایط مناسب) را ببینم. با توجه به سکانس تونی استارک در انتهای فیلم “انتقام‌جویان: پایان بازی” که توانست جای نشتسن افراد را موقع خداحافظی‌اش حدس بزد این تئوری از قبل هم قدرتمندتر شده است. اگر اینطور باشد تونی استارک به عنوان مربی ریری ویلیماز حضور پیدا خواهد کرد و جانشین خودش را آموزش میدهد تا برای جنگیدن و استفاده از تکنولوژی آماده باشد.

2.  Armor Wars

armor wars

دنیای سینمایی مارول به لطف سریال Ironheart یک Iron Man جدید دریافت میکند اما یک سریال اختصاصی هم برای دوست نزدیک اون در حال ساخت است که وار ماشین را هم به جایگاه بالاتری برساند. این سریال با نام War Machine ساخته نمیشود اما قطعا رودی نقش اول را خواهد داشت تا بتواند به خوبی خودش را نشان دهد. در این سریال، جنگی بر سر میراث تونی استارک و اختراعات قدرتمندی که از خودش به جا گذاشته است شروع میشود. مشخص نیست که ابتدا این سریال پخش خواهد شد یا Ironheart اما اگر ابتدا شاهد Armor Wars باشیم میتوان انتظار داشت در آن ریری هم معرفی شود و بعد در سریال خودش به قهرمان تبدیل شود اما اگر ترتیب آنها برعکس باشد و ریری ویلیامز از قبل در سریالش زره خودش را بدست آورده باشد حتما در Armor Wars نقش مهمی خواهد داشت و در کنار وار ماشید از صنایع استارک دفاع خواهد کرد.

1. I Am Groot

I Am Groot

یک سریال دیگر از نگهبانان کهکشان که تکلیفش با دنیای سینمایی مارول مشخص نیست. این سریال همانطور که از نامش مشخص است با محوریت شخصیت گروت ساخته میشود. از آنجایی که بِیبی گروت بسیار محبوب است و همه او را دوست دارند احتمالا در این حالت باشد تا یک سریال سرگرم کننده با موضوع فان را رقم بزند. آنطور که گفته شده است در سریال I Am Groot شخصیت‌های عجیب غریب دیگری هم کنار گروت حضور خواهند داشت و با او همراه میشوند. مشخص نیست که چطور گروت از گروه نگهبانان کهکشان جدا شده است برای همین ممکن است این داستان کاملا جدا از آنها باشد از زمان‌های گذشته یا با توجه به اینکه هنوز زمان بسیار زیادی تا پخش این سریال مانده است احتمالا با مرگ یکی از اعضای نگهبانان کهکشان شاهد از هم پاشیدن این گروه باشیم. البته این شایعه هم وجود دارد که این سریال فقط به عنوان یک مجموعه طنز و خارج از  دنیای سینمایی مارول و اتفاقات آن پخش شود.


بیشتر از همه منتظر پخش کدام سریال هستید؟


بخوانید:

7 فیلم کنسل شده X-MEN و دلیل کنسل شدنشان
۵ تا از بدترین دشمنان HELLBOY (پسرجهنمی)
10 کمیک برتر IMAGE COMICS
بهترین ایونت‌های دیسی در قرن 21
تاثیرگذار ترین رویداد های DC


guest
68 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
قهرمان

بعضی از زمان ها گذشته لطفا آپدیت کنید

Amir

I am groat

کریم

ایکاش والکری هم یه سریال داشت

جوناه هکس

از اونجایی که هشت فصل سریال ارو یعنی صد و پنجاه قسمت یه مرد تیر و کمون به دست دیدم برای سریال هاکای اصلا هایپ نیستم

جوناه هکس

فک کنم وات ایف شبیه ریک و مورتی از نوع با برنامه ترش باشه اگه اینجوری بشه عالی میشه ، چند نفرتون ریک و مورتی میبینید ؟؟؟ چون 3 یا 4 تا از فیلمهای مارول رو قراره سازندگان این سری بسازند

کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها )

من ریک و مرتی نمی بینم

ماهان

امیدوارم clown در سریال هاک ای و..خوب باشن
امیدوارم کار مون نابت نایت با ام سی یو تمام شنه و تو اونجرز باشه چون شخصیت جذابیه امیدوارم clown بازهم باشه خیلی نثل جوکره بنظر میاد اما ممکنه نباشه

ماندانا

من بیشتر منتظر شی هالک، ایم گروت، وات ایف و مونن نایت هستم
مطمئنا مارول قراره تو این فاز بترکونه من خودم که خیلی هیجان دارم

اسپم: فصل 4 یانگ جاستیس قراره ساخته بشه؟

X-boy

بله قراره این تابستون بیاد

ساکا ( آخرین باد افزار )

میس مارول نه حجاب داره ، نه تا حالا دیده شده مثلا نماز بخونه ، از قوانین اسلام هم پیروی نمی کنه و …
میشه لطفا بگید چیه این شخصیت مسلمانه ؟
یعنی فقط چون پاکستانی است پس مسلمانه ؟
اصلا مارول نمی دونه مسلمان یعنی چی فقط میاد روی یک شخصیت اسم میزاره و میگه بیا این هم مسلمان . چهره ی اسلام رو بد کرده اند این غربی ها

ماهان

مسلمان مگه به نماز و…..مجای کتابی نوشته مسلمانی یعنی این مسلمان یعنی پاک باشی و…اینا چین دبگه

ساکا ( آخرین باد افزار )

درسته
مسلمان باید دلش پاک باشه به معاد و غیره اعتقاد داشته باشه و … اما خوب باید از قوانین هم پیروی کنه دیگه

A.H.K.Z (منتظر بازگشت عمو ثور لاور و دایی وارلاک)

تازه هر چی مسلمون میسازه مارول حتما باید سیاه پوست باشن 😐

ماندانا

مسلمان بودن فقط به حجاب و نماز خوندن نیست

ساکا ( آخرین باد افزار )

چرا دیس میدید ؟ مگه اشتباه گفتم

R_A

بله اشتباه گفتی!!
ساکا ( اخرین باد افزار)

دوست عزیز مسلمان بودن ربطی به حجاب نداره. الان افرادی که تو دوبی هستن همه آزاد هستن. بی حجاب هم هستن اما مسلمانن. مسلمان بودن به نماز و روز و… نیستش که. یعنی من الان بیام نماز بخونم حجاب رعایت کنم بعدش برم دزدی اختلاص ماله مردم خوری به نظرت مسلمانم ؟؟

اول انسانیت هست که حرف اول میزنه.
میس مارول هم حرفش درباره انسانیت هست و ایر قهرمانی و…

ادمین جان بی زحمت تایید کن

ساکا ( آخرین باد افزار )

نه
اما قرار نیست یک فرد که نه حجاب داره و نه نماز می خونه بیاد بگه من مسلمانم و دزدی نمی کنم و دلم پاکه .

جوناه هکس

خطاب به دوست عزیز R_A اونایی که تو دبی هستن فقط اسمشون مسلمانه ولی واقعا مسلمان نیستن چون هیچکدومشون نماز نمیخونند ، نماز ستون دینه و اونا فقط اسم اسلام رو با غرب گرایی و بی حجابی بد نام میکنند مثل همین مارول یا داعش که میگه مسلمونیم ولی آیا شما واقعا باور داری که داعش مسلمونه هرکی که اسمش مسلمانه قرار نیست که واقعا مسلمان باشه الان مثلا اسم من جوناه هکسه ولی واقعا که جوناه هکس نیستم و ممکنه با انجام دادن بعضی کارها یا نظرات بد این شخصیت رو بدنام کنم و بعدش بیام بگم تا اسمم… بیشتر

ساکا ( آخرین باد افزار )

برای اولین بار باهات موافقم جونا هکس .
چند سال قبل ( قبل از کرونا ) یک فردی در پاریس ، نزدیک برج ایفل بلند گفته بود آلله اکبر …
بعدش همه فرار کردند و پلیس هم آمد آن مرد را دستگیر کرد . 🙄😮
همه اش زیر سر این فراماسون ها و ایلومیناتی ها است . لطفا چهره ی اسلام را بد نکنیم.

Iron Man

انتظار داری بیاد چادر کنه سرش یا وسط جنگ نماز بخونه بعد مگه مسلمان بودن به نماز خوندن و چادر سر کردنه

Mahdiar@venom

یه بار رفت خونه کارول)(کپ مارول) داشتن قمار بازی می کردن
گفت حرامه بعد مجبورشون کرد برن سر یه بازی دیگه

کریم

تو چنتا کمیک کامالاخان خوندی که میگی فلان بهمان عصلان کجا گفته کامالا نماز نمیخونه حان ؟

کریم

و کجا گفته که شیعست یا سونی؟

ساکا ( آخرین باد افزار )

اولا که سونی نه ( سنی )
دوم رعایت حجاب و نماز و روزه و …
که شیعه و سنی نداره
برای همی ی مسلمان ها است

کریم

ترکی ها اماراتی ها آذرباجانی ها هم مسلمان هستن ولی حجاب میزنن

Last edited 1 سال گذشته by کریم
کاظم گراچ

مسلمان بی حجاب اصلا مسلمان نیست .

کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها )

من خودم تبریزی ام .
چند بار رفتم آذربایجان .
مردم آن جا بیشترشان حجاب دارند .
ترکیه هم همینطور .
آن هایی هم که حجاب ندارند ، دارند گناه می کنند.

پارسا

کسی که 5 اصل دین رو قبول داشته باشه میتونه به خودش بگه مسلمون ، پنج اصل هم نیاز نیست تازه , پیرو خدا و پیامبر

hmc

الان ما میس مارول و شی هالک و ایرون هرت رو داریم
ولی من شنیده بودم قراره شخصیت های زن بیشتری معرفی شند
مثلا الان اونی که ما توی وانداویژن دیدم چی میشه
اسمشو یادم نیست
همونی که تونست ورد منطقه ی واندا بشه
اگه میشه راهنمایی کنید

ماهان

ورونبکا فکزکنم منم یادم رفت😂😂

ماهان

همکن

کریم

گفتن که والکری هم قراره باشه پس چی شد ؟

siavash

شما چقدر مسخره هستین که راجبش بحث میکنین!! فلسفه وجود میز مارول فقط یه چیزه!!جنس جوری برای مارول!!!که بگه من همه جوری قهرمان دارم!!همین!!حالا نویسنده هاش که تفسیر المیزانو با رساله نخوندن که!! این یه حرکت تجاریه فقط همین!!

hmc

بعد تاریخ انتشار هرکدوم کی