۱۰ تا از بهترین ویلن های مارول که تابحال در فیلمی حضور نداشته‌اند!!!

و دوست داریم حضور داشته باشند

قبل تر در مقاله به ۱۰ تا از بهترین ویلن های دیسی که تابحال در فیلمی حضور نداشته اند پرداختیم، که با استقبال خوب شما عزیزان روبه‌رو شد، به همین جهت تصمیم گرفتیم که این چنین مقاله ای برای طرف مقابله نبرد فیلم های کمیکی یعنی مارول و MCU هم تدوین کنیم، تا بتونیم بهتر پتانسیل مارول و دنیای کمیک رو برای ورود بیشتر به سینما بررسی کنیم. دنیای سینمایی مارول با به اختصار MCU تونسته بهتر از جهان گسترش یافته دیسی (DCEU) عمل کنه و در طول سالیان دراز با جهانی یکپارچه، فیلم هایی خوب و برنامه ریزی صحیح تعدادی از محبوب ترین کاراکترهارو وارد سینما کنه و بتونه محبوب ترشون هم کنه. تا پایان فاز سوم دنیای سینمایی مارول تعداد زیادی ویلن دیدیم، از رداسکال در کاپیتان آمریکا گرفته تا تانوس که همگی از بزرگ ترین و خفن ترین ویلن های دنیای کمیک بوده اند. اما اگر کمیک خون و طرفدار کمیک باشین که میدونین و اگر هم نباشین، من بهتون میگم که تا به اینجای کار حتی نیمی از پتانسیل واقعی مارول و ویلن هاش رو هم ندیدیم و هنوز تعداد خیلی زیادی از بهترین ویلن های دنیای کمیک هستند که آماده ورود به سینما و داشتن فیلم خودشون هستند. در اینجا ما به ۱۰ تا از بزرگ ترین و محبوب ترین و تاثیرگذارترین ویلن های مارول میپردازیم که در کمیک تونستن خودی نشون بدن و با توجه به ویژگی هاشون برای ورود به دنیای سینمایی مارول هم آماده هستند.

10. Mister Negative

یکی از ویلن هایی که جدیدا به دنیای کمیک هم وارد شده و برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ اون رو دیدیم. مارتین لی در اصل یک فرد خوب و مهربانه که تا میتونه در نیویورک به مردم کمک میکنه. اما طرف تاریک تر مستر نگتیو یک امپراطوری جنایت و خلافکاری رو اداره میکنه. مستر نگتیو توسط دن اسلات خلق شده و نشون داده که یکی از خاص ترین و متفاوت ترین ویلن های داستان های اسپایدرمنه. ظاهر نگتیوی (نگاتیوی) و عجیبش به همراه انرژی تاریک چندبعدیش اون رو به یکی از خاص ترین دشمنان اسپایدرمن تبدیل کرده. محبوبیت این شخصیت اخیرا به واسطه حضورش در بازی Marvel’s Spider-Man for PS4/PS5 به عنوان یکی از آنتاگونیست های اصلی خیلی افزایش داشته و به همین خاطر احتمال میره در آینده اسپایدرمن MCU (تام هالند) که ظاهرا هنوز راه های زیادی هم در پیش داره بتونیم این ویلن رو هم ببینیم.

9. Living Laser

تونی استارک مرده و طرفدارهاهم ۳۰۰۰ تا دوستش دارن، اما دنیای آیرون من از بین نرفته و قراره که به زودی دان چیدل رو در قامت وارماشین در سریال Armor Wars ببینیم. علاوه بر این تایید شده که ریری ویلیامز به زودی در قالب پروژه Ironheart به MCU اضافه خواهد شد. آیرون من هنوز هم کلی ویلن داره که حتی بدون حضور تونی استارک هم میتونن برای مقابله با جانشینانش یا اطرافیانش وارد MCU بشن که Living Laser (لیزر زنده) هم یکی از اونهاست. آرتور پارکس که میخواست دل زنی رو با به دست آوردن تمام قدرتی که میتونه به دست بیاره، باعث شد که خودش رو تبدیل به لیزر زنده کنه و حالا که دیگه همه چی از دست رفته، عقده ها و خشمش فوران کرده و دیگه هیچ چیزی متوجه نمیشه و هرکس که باعث این مصیبتش بوده رو باید از دنیا محو کنه. لیوینگ لیزر شاید شخصیت خیلی بزرگ و با نفوذی نباشه و حتی شاید حضورش به عنوان ویلن اصلی یک فیلم هم موفقیت آمیز نباشه، اما اون میتونه یکی از بهترین ویلن های فرعی باشه یا یکی از ویلن های سریال های جدیدی که مارول رونمایی کرده.

8. Molecule Man

شاید اسمش این موضوع رو بیان نکنه، اما مرد مولکولی یکی از قدرتمندترین شخصیت های تمام دنیای ماروله. چرا؟ به این خاطر که میتونه هرنوع انرژی یا ماده ای رو کنترل، تبدیل یا منتقل کنه. تصور کنین که سنگ ابدیت واقعیت یک فرد باشه، اون فرد مرد مولکولیه. با این رنج از قدرت و توانایی مولکول من به راحتی میتونه تبدیل به یکی از اصلی ترین ویلن های اونجرز بشه و داستان ها و دنیاهای جدیدی رو به وجود بیاره. مرد مولکولی میتونه با یک بشکن برج اونجرز رو تبدیل به آب کنه. مشکلات و علت شرور بودنش هم به گذشته تاریک و سختش برمیگرده، جایی که توسط همسالان خودش طرد شد و حتی توسط مادر خودش هم تحقیر میشد. مولکول من علاوه بر قدرت ها و سطح قدرتی جذابی که داره و میتونه قهرمان های MCU رو به چالش بکشه، میتونه داستان هایی احساسی و ذهنی و موشکافانه ای هم خلق کنه و دنیای سینمایی مارول رو جذاب تر کنه.

7. The Brood

دارک فونیکس قطعا بهترین گزینه برای پایان بخشیدن به فرانچایز ایکس من فاکس نبود. هرچند که تونست ایکس من رو به دنیای فرازمینی و کهکشانی مارول هم معرفی کنه و تهدیدی فضایی و غیر زمینی رو معرفی کنه. اما اینها تا زمانی پابرجا بود که فاکس توسط دیزنی خریداری نشده بود و حق رایت شخصیت های ایکس من دوباره به مارول برنگشته بود. اما از اون جایی که حالا قراره ایکس من هم به دنیای سینمایی مارول وارد بشن، و همین حالاهم MCU خودش کلی تهدید های کازمیکی پشت سرگذاشته و این دنیاها برای کسی پنهان نیست، تهدید فضایی جدیدی میتونه وارد این دنیا بشه و احتمالا با ایکس من درگیر بشه. این تهدید فضایی جدید میتونه برود Brood باشه، برود ها موجوداتی انگل مانند و حشره ای هستند که مثل یک طاعون با سرعت پخش میشن و تمام اون سیاره و حتی کهکشان رو در برمیگیرن. برود نه تنها ظاهری ترسناک دارن، بلکه با نوع فعالیت و تکثیر شدنشون حسابی میتونن داستان و فیلمی دارک و ترسناک رو به وجود بیارن که میتونه جذابیت MCU رو بیشتر کنه.

6. Lady Death

درسته، در دنیای مارول مرگ یک زنه، که اتفاقا در کمیک ها تانوس هم عاشقش بوده و دلیل اصلی هدفش برای کشتن نیمی از هستی به دست آوردن عشق مرگ بوده. البته از اونجایی که هدف و داستان تانوس خیلی متفاوت بود این موضوع اصلی نیست و نمیشه حضور لیدی دث در دنیای سینمایی مارول رو به تانوس ربط داد. هرچند که شاید عجیب به نظر برسه، اما از اونجایی که احتمالا قسمت سوم ددپول در MCU حضور خواهد داشت، یکی دیگه از رابطه های عاشقانه لیدی دث رو شاید بشه به تصویر کشید، درسته؛ ددپول هم عاشق لیدی دث بوده و حتی در زمانی برای به دست آوردن عشقش با تانوس رقابت میکرده. حتی اگر همه اینهارو هم کنار بزاریم، لیدی دث شخصیتی کازمیکی و فوق قدرتمنده که میتونه خرابی های زیادی هم به بار بیاره و حضورش در دنیای سینمایی مارول در فاز های آینده میتونه ابعاد جدیدی از قدرت های کازمیکی رو به نمایش دربیاره.

5. Kraven The Hunter

با توجه به همه اخبار و شایعاتی که اخیرا درباره قسمت سوم فیلم اسپایدرمن با بازی تام هالند منتشر شده، آینده احتمالی اسپایدرمن در MCU هرچیزی میتونه باشه. کریون شکارچی هم یکی از اصلی ترین دشمنان اسپایدرمن در کمیکه که حق رایتش هم اتفاقا متعلق به کمپانی سونیه. مدتی پیش هم شایعاتی منتشر شده بود که سونی برنامه داره حتی فیلمی اختصاصی برای این شخصیت بسازه، اما این اخبار دنباله پیدا نکرد و بحث ها درهمونجا به پایان رسید. همونطور که میدونیم هویت اسپایدرمن تام هالند در MCU لو رفته و با توجه به اخبار و شایعات به احتمال زیاد به زودی شاهد حضور شش خبیث (Sinister Six) در MCU خواهیم بود که کریون شکارچی هم یکی از اعضای اون بوده و همیشه هم دشمنی خونینی با اسپایدرمن داشته. درواقع محتمل ترین ویلن این لیست برای حضور در دنیای سینمایی مارول به توجه به اخبار گذشته کریون شکارچیه، و حالا فقط بحث زمانه که کی این شخصیت رو در فیلم های اسپایدرمن ببینیم.

4. Fin Fang Foom

موجودی فضایی که کاملا شبیه به اژدهاهای افسانه های چینیه و توسط ماندارین کنترل میشه. به عقیده بعضی این موجود باید در نبرد پایانی آیرون من ۳ حضور میداشت! اما در عوض، شین بلک تصمیم گرفت که از گای پیرس به ضعیفی به عنوان دشمن پایانی فیلم آیرون من ۳ استفاده کنه. درست مثل برود، فینگ فن فوم هم درحال حاضر به موقعیت و فضای دنیای سینمایی مارول میخوره و میتونه به راحتی حضورش رو داشته باشه. از اونجایی که احتمالا تمرکز MCU به بعد کازمیکی و فضایی بیشتر خواهد شد این ویلن میتونه عجایب این بخش از دنیارو به خوبی به نمایش بگذاره. فینگ فن فوم میتونه ویلن خوبی هم برای سریال Armor Wars باشه، هم IronHeart و هم حتی شانگ چی.

3. Mr. Sinister

مگنیتو خوبه، اما اخیرا دیگه زیادی ویلن ایکس من بوده؛ آپوکالیپس هم که تازگی ایکس من پروندش رو پیچید، پس شاید بهترین گزینه برای تهدید بزرگ و خطرناک بعدی که تمام دنیارو تهدید کنه و ایکس من یا شاید حتی اونجرز مسئول رسیدگی بهش بشن، مستر سینیستره. سینیستر قابلیت شیپ شیف (تغییر فرم) داره، قدرت فوق زیاد داره و میتونه ژنتیک رو دستکاری کنه. چیزی که درباره سینیستر جالبه اینه که اون در ابتدا یک انسان معمولی بوده که بعدتر به صورت ژنتیکی تبدیل به یک جهش یافته شده. اون مسیر آپوکالیپس رو دنبال میکنه و تقریبا باهاش هم عقیدست، اما تاحدودی از آپوکالیپس خطرناک تر و قویتره. این شخصیت برای حضور در فاکس برنامه ریزی شده بود و حتی اشاراتی هم بهش شد، اما درنهایت چیزی ازش ندیدیم؛ سینیستر درحال حاضر یک شخصیت آمادست و منتظر نشسته تا وارد MCU بشه و حتی میتونه بهترین گزینه برای فراهم کردن زمینه حضور ایکس من در MCU باشه.

2. MODOK

بخاطر یک آزمایش، سر جورج تارلتون به طور عجیبی بزرگ شد و فرمش رو از دست داد و روی یک دستگاه گیر افتاد. به همین خاطر اون اسم موداک رو برای خودش انتخاب کرد و تبدیل به یک ماشین کشتار شد که با هوش خیلی زیادش و تکنولوژی پیشرفتش هرکسی رو تو دردسر مینداخت. برای سال ها موداک بخاطر طراحیش نتونسته بود موفق بشه و از طرف طرفدارها طرد شده بود تقریبا و از نظر خیلی اون هیچ وقت نمیتونست یک ویلن قدرتمند و اصلی خوب باشه. اما همه اینها زمانی که اون به عنوان ویل اصلی بازی Marvel’s Avengers حضور پیدا کرد، فرق کرد. این شخصیت حالا نشون داده که اگر خوب روش کار بشه میتونه درکنار عجیب و غریب بودن، ترسناک و خوف انگیز هم باشه و ترس در دل بیننده ها و قهرمان ها بندازه.

1. Annihilus

از طرفی خرید فاکس توسط دیزنی و بازگشت رایت شخصیت هایی مثل ایکس من و فنتستیک فور و از طرف دیگه هم توافقات با شرکت هایی مثل سونی و حضور شخصیت هایی مثل اسپایدرمن و شخصیت های وابستش حسابی MCU رو شلوغ کرده. به همین خاطر مرتب کردن این همه شخصیت و استفاده درست از اونها و پیدا کردن ویلن برای همه قهرمان ها و شخصیت ها حسابی سخت شده. اخیرا هم تایید شد که ساخت فیلم فنتستیک فور در دستور کار قرار گرفته و تا چندسال آینده شاهد حضور این تیم در MCU خواهیم بود، و این تیم و این فیلم قطعا یک ویلن بدردبخور و قوی هم میخواد. اینجاست که آنایلوس میتونه گزینه خوبی برای ورود باشه؛ ستمگری خشن و مستبد از Negative Zone که از لحاظ قدرت و خطر با تانوس برابری میکنه. آنایلوس علاوه بر همه قدرت های زیاد ترسناکی که داره، سلاحی کازمیکی و قدرتمند هم به نام the Cosmic Control Rod داره. آنایلوس به مراتب میتونه حضورش جذاب تر داشته باشه، تا اینکه بخوایم دکتر دووم رو برای چندمین بار در برابر فنتستیک فور ببینیم.

نظر شما چیه؟ از بین این شخصیت های بیشتر دوست دارین کدوم حضور پیدا کنه؟ چه ویلن دیگه ای دوست دارین در MCU ببینین که تو این لیست نبود؟


بخوانید :

۱۰ تا از بهترین ویلن های دیسی که تابحال در فیلمی حضور نداشته اند!!!
معرفی کامل گور، قصاب خدایان به همراه تاریخچه و قدرت ها و سلاح ها
۱۰ نکته ای که همه باید درباره FEARSOME FIVE بدانند
معرفی و بررسی شخصیت اسپاون
۵ قهرمان مارول که گرالت از ریویا میتونه شکستشون بده


guest
163 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

مولوکول من👍

مارول فن

انایلوس قراره توی کاپیتان مارول ۲ حضور داشته باشه

دیسی فندوم

موداک از همه بهترینه

کریم

ببخشید مرگ یه نیروی کیهانیه اگه نباشه بیم بیم دومن یکی به من بگه کی میتونه مرگ رو شکست بده آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

سوپرمن پرایم وان میلیون

Amir hossein

از نظر من بهترینشون دکتر دوم بود که حضور نداشت
خدایی شخصیت خفنی بود حداقل باید تو یه فیلم می‌بود😑

مارول فن

توی چهار شگفت انگیز بود اقا

ماهان

موفیستو!!نبودش.

Adam warlock

اون مفسیتو هست توی فیلم گوست رایدر هم بوده

Last edited 2 سال گذشته by Adam warlock
ونوم

MODOK یک فیلم انیمیشن دارد

adam warlock

اون انیمیشنه این مقاله درباره فیلم هست

گمبیت

هیومن تورچ علیه مرد یخی ایکس من

MARVEL AND DC

هیومن تورچ

ثور لاور

هومن تورچ

MARVEL AND DC

نه داداش درستش هیومن تورچه

گمبیت

دلیلتون اونوقت

MARVL AND DC

دلیل واضحه هیومن تورچ میتونه آتش خودش رو به درجه گرمای خورشید برسونه.فقط کافیه خودش و آیس من رو به یک قسمت دور در یک کهکشان یا یک منظومه ی دیگه ببره و اونجا از انرژی گرمای در حد خورشید استفاده کنه و آیس من مثل یخی که یک ساعت جلوی نور ثابت خورشید بوده تو یک ثانیه آب میشه و پخش میشه وسط کهکشان.

شرلوک هلمز

واو اگر اینطوریه که قویترین عضو گروه خودشه🙄🙄

گمبیت

شروع کمیک مارول و ایکس من از کجاست؟

adam warlock

۱۹۳۹ ۱۹۶۳ اینارو با یک سرچ ساده میفهمی
اسم شوالیه سیاه رو یه چند روز بیشتر نگه میداشتی

گمبیت

تاریکی نه سیاه

گمبیت

کی دیس میکنه دارم میگم شوالیه سیاه نبود تاریکی

گمبیت

برترین شخصیت کمیکیتون کیه

من کلی.. شرلوک هلمز
کمیک قهرمان.. کاپیتان امریکا
خبیث. مگنتو
ضد قهرمان. گمبیت

به ترتیب

شرلوک
گمبیت
مگنتو
کاپیتان امریکا

adam warlock

۱ مرد عنکبوتی
۱ بتمن
۲ ولورین
۳ ثور
۴ گرین لنترن
۵ جوکر
۶ دردویل
۷ فلش
۸ آدام وارلاک
۹ دکتر استرنج
۹ مرد آهنی
۱۰ دکتر دووم
۱۰ لکس لوتر
۱۱ فرانکلین ریچاردز بزرگسال

adam warlock

این کیه منو دیس لایک کرده من شخصیت های محبوبم رو‌ نمی تونم بگم

گمبیت

من نبودم که

گمبیت

سلام واقعا گرین لنترن رو از فلش بیشتر دوست داری

Mahdiar@venom

1.ونوم
2.ردهود
3. مرد عنکبوتی
4. دکتر دووم. بتمن
5.دردویل
6.گوست رایدر(رابرت ریس)
7.کارنیج
8.ایبارد ثاون
9.فلش
10.اکوامن.کاپیتان مارول

ثور لاور

۱.اسپایدرمن
۲.ثور
۳.ولورین
۴.بتمن
۵.جوکر
۶.سوپرمن
۷.دکی استرنج
۸.کپ
۹.فلش
۱۰.هاکای

گمبیت

هاک ای واقعا

گمبیت

کاپیتان مارول😢

امیر

١-مرد عنکبوتی
٢-بتمن
٣-ولورین
۴-ددپول
۵-دردویل
۶-گوست رایدر(جانی بلیز)
٧-مرد آهنی
٨-رد هود
٩-ونوم
١٠-دکتر دووم

شرلوک هلمز

اسپایدی
کاپیتان انریکا
تور
دکتر استرنج
بتمن
هالک
گرین ارو
کنسانتین
ولورین
دردویل نفر اوله

a FELLER with no name

کپ آمریکا
ثور
دک استرنج
ولوورین
مرد آهنی
لوکی
دردویل
هالک
هاکای
این مارول
دیسی هم فقط گرین ارو و بتمن رو عشق است

Last edited 7 ماه گذشته by a FELLER with no name
Amir hossein

فیلم و سریالی :پروفسور واس مانی هیست
سوپر هیرو :اسپایدر من ، وولورین ، نایت وینگ
ویلن :جوکر ،لوکی،مگنیتو
آنتی هیرو :هارلی کویین ، ونوم،ددپول

Baran

لوکی خدای شرارت(با اینکه شرور بود ولی بینهایت عاشقشمممممممم لعنتی)
تونی استارک مرد آهنی
آکومن
ونوم
دکتر استرنج
ددپول
جوکر ثور
بیوه سیاه
هاوک آی

Last edited 1 سال گذشته by Baran
جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

ردهود بخاطر قرمز
بتمن بخاطر مشکی
ارو بخاطر سبز