deadpool-mcu

سریال لوکی چطور میتونه ددپول رو وارد MCU کنه

شیوه ورود ددپول به دنیای سینمایی مارول

بعد از توافق دیزنی و فاکس یکی از مهمترین سوالاتی که برای همه به وجود اومده اینه که حالا مارول چطور میخواد اونهارو وارد این دنیا کنه ؟ طبق گفته مسئولین مارول تمام مجموعه ایکس من و چهار شگفت انگیز ریبوت میشه و دوباره از اول شروع میکنن، بجز ددپول که تونسته تقریبا عملکرد خوبی داشته باشه و به همین شکل وارد MCU میشه؛ اما چطور این اتفاق ممکنه ؟ تا الان راه ها و تئوری های مختلفی مطرح شده که احتمالش هست هرکدوم به واقعیت تبدیل بشن. با کامیکان همراه باشید تا یکی از این راه ها رو که منطقی هم هست بررسی کنیم .

اولین تیزر دیزنی پلاس از سریال های آینده مارول چیزهای زیادی درباره لوکی نشون نداد و بیشتر لحظات تیزر به سریال فالکون و سرباز زمستان و وانداویژن مربوط بود، و به نظر میرسه سهم لوکی از این تیزر خیلی کمتر از اونا بوده، اما با بررسی دقیق لوکی توی اون تیزر میشه چیز های زیادی از سریال لوکی و حتی آینده دنیای مارول فهمید و میدونیم مارول همیشه جزئیات رو به خوبی توی تریلر ها و تیزر هایی که منتشر میکنه قرار میده که خوشبختانه خیلی سریع نشانه های تیزر لوکی تفسیر شدن .

از جزئیات این تیزر میشه به لباس لوکی اشاره کرد که روش لوگو TVA دیده میشه و طوری به نظر میرسه که انگار لباس زندانی هاست و لوکی اونجا زندانی شده . TVA در دنیای کمیک هم وجود داشته و یک سازمان بزرگه که مسئولیت سفر هایی زمانی و درست کردن مشکلات سفر های زمانی و میان بعدیه. این لوگو مخفف اسم “Time Variance Authority” هستش و به طور کلی میشه گفت نوعی مامور هستن که مولتی ورس مارول رو منظم نگه دارن و به نظر میرسه مارول در آینده با این سازمان کارهای زیادی داره .


اینکه اولین بار این سازمان رو در سریال لوکی ببینیم منطقیه، چون همونطور که گفتم مهترین وظیفه این سازمان نظم دادن به جهان ماروله و هیچکس بیشتر از لوکی این نظم رو به هم نریخته، بخصوص وقتی که در فیلم اندگیم از نبرد نیویورک فرار کرد و بعد از اون نمیدونیم به چه مکان ها و زمان هایی ممکنه سفر کرده باشه . برای همین لوکی یک ویلن قدرتمند با یکی از سنگ های ابدیت قطعا توی لیست مهمترین کارهای سازمان TVA  قرار میگیره .مارول اولین بار سفر های زمانی رو در فیلم انتقام جویان پایان بازی نشون داد(در قامت عمل، برای اولین بار در فیلم دکتر استرنج بود) و دیدیم که گذشته و زمان خیلی پیچیدس اما لوکی تنها کسی نیست که این پیچیدگی رو از این هم بیشتر به هم ریخته …

وقتی دومین فیلم ددپول با بازی رایان رینولدز به پایان رسید فهمیدیم که ددپول تازه نقشه کشیده برای سفر های زمانیش و اینکار رو هم با دستگاه سفر در زمان کیبل انجام داد . ددپول تقریبا سعی داشت واقعیت رو تغییر بده و از اتفاقات بد گذشته جلوگیری کنه که طبق چیزی که اخر فیلم دیدیم موفق هم شد. ددپول اول از اون دستگاه استفاده کرد تا عشق خودش ونسا و پیتر یکی از اعضای X-force رو نجات بده، بعدش به زمان فیلم X-Men Origins: Wolverine سفر کرد و یک نسخه قدیمی از خودش رو کشت و همینطور به خونه رایان رینولدز رفت و اون رو به قتل رسوند تا در نقش گرین لنترن بازی نکنه . کل این سکانس به عنوان یک بخش فان برای فیلم در نظر گرفته شده، اما حالا که گفته شده ددپول وارد دنیای سینمایی مارول شده این کارهای ددپول دقیقا همون نوع تخلفاتیه که TVA وظیفه جلوگیری از اونها رو داره.


بهترین راه برای ورود ددپول به مارول قطعا همین موضوعه که ممکنه به شیوه های مختلفی اتفاق بیوفته، حتی شاید همکاری لوکی و ددپول رو برای فرار از دست TVA ببینیم . این یک فرصت بزرگ برای ماروله که هم ددپول فاکس رو حفظ کنه و هم واردش کنه به MCU،  اما همه میدونیم ممکنه اصلا همچین اتفاقی نیوفته و کاملا به شکل غافلگیر کننده ای ددپول رو ببینیم که وارد دنیای سینمایی مارول شده، چون هنوز اطلاعات زیادی از سریال لوکی و آینده جهش یافته ها نداریم نمیتونیم پیشبینی های زیادی کنیم، اما این تئوری خیلی جذاب به نظر میرسه چون ترکیب این دو شخصیت واقعا عالیه؛ طبق چیزی که میدونیم نسخه ای از لوکی از نیویورک فرار کرد که شخصیت دارک تری نسبت به لوکی رگناروک داره و افکار شرورانه تری هم داره از طرفی هم ددپول کاملا آدم شوخ طبع و پر حرفیه . کنار هم قرار گرفتن این دو نفر میتونه یکی از بهترین اتفاقات مارول باشه. 

سریال لوکی با بازی تام هیدلستون و با نویسندگی مایکل والدرون یکی از نویسنده های ریک و مورتی قرار بود در بهار سال 2021 از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر بشه اما بخاطر کنسلی های ویروس کرونا تاریخ پخش قطعا تغییر میکنه.

نظرتون راجب این تئوریه چیه ؟
به نظر شما ددپول از چه راهی وارد MCU میشه؟


بخوانید :

3 فکت در مورد ددپول
کمیک فارسی «ددپول دوباره دنیای مارول را میکشد»

کمیک ددپول مأمور مخفی
5 لحظه برتر لوکی در MCU
کمیک لوکی 2019
کمیک LOKI: AGENT OF ASGARD


guest
7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها)

این تئوری عالی هست .
منظورم همکاری ددپول و لوکی .
احتمالا کل فیلم جوک باشه
😂😂😂

امین

عالی میشه .. مخصوصا اون بیرحمی ددپول در کشتن و حتی اینکه لوکی میتونه یجورایی توهم ایجاد کنه عالی میشه .. که این دو نفر با ایجاد توهم جوری وانمود کنن که انگار تو زندان هستن ولی یهو حمله ددپول و لوکی و بیرون انداختن زندانی ها شروع بشه .

HIDDEN

امم خوب قوانین سفر در زمان تو mcu یا همون فیلم های مارول با قوانین سفر در ددپول خیلی متفاوته مثلا mcu وقتی به گذشته سفر میکنی گذشته توی جهان اصلی تو تغیر نمیکنه و فقط یه جهان موازی دیگه رو میسازی و اصلا رو جهان اصلی خودت تاثیری نداره ولی توی ددپول هر تغییر کوچک تو گذشته آینده رو بکلی تغییر میده

امین

بله و حتی در مردان ایکس روزهای گذشته آینده هم هنک این تئوری زمان مثلا یک رودخونه است رو میگه و پرفسور میگه باورش ندارم و باهم میرن و آینده رو به کل تغییر میدن با اون کارشون .. نکته خوبی بود HIDDEN

علی استیری

عالی میشه چی بشه میتونن در مارول بتروکونن

Mmm

دوتا ضد قهرمان در کنار هم خیلی فان میشه من تا همین الان فکر می کردم ددپول ۱و۲ رو مارول ساخته

Sobhan

نظریه خیلی جالب و مفیدی بود نرسب