10 تا از بهترین انیمیشن های لیگ عدالت (Justice League) در وبسایت IMDb

دی سی سال هاست که فیلم های انیمیشنی لیگ عدالت (Justice League) رو می سازه و این کار رو نسبتا خوب هم انجام میده. این ۱۰ فیلم برتر لیگ عدالت در ادامه این مقاله بر اساس رتبه بندی سایت IMDb فهرست شدن. در حالی که بیشتر طرفداران دی سی، ساخت فیلم های بلاک ‌باستر لایو اکشن بزرگی رو بر اساس شخصیت‌های دی سی انتظار دارن، فیلم های انیمیشنی دی‌سی هم طرفداران زیادی داره. تعداد زیادی فیلم وجود داره که قهرمانان مشهوری مانند بتمن، سوپرمن، فانوس سبز، آکوامن، سایبورگ و واندر وومن در اون ها، تحت عنوان لیگ عدالت باهم متحد می‌شن. برخی از این فیلم ها در تداوم جداگانه ای قرار دارن و برخی دیگه از اون ها به جهان های دی سی گسترده تری مرتبط هستن. وقتی صحبت از دی سی با بیش از بیست سال سابقه در ساخت فیلم های انیمیشنی، میشه، فیلم های زیادی برای انتخاب و تماشا کردن وجود دارن. در ادامه، ده فیلم برتر لیگ عدالت بر اساس رتبه بندی سایت IMDb فهرست شدن. با گذشت زمان، دی سی از نظر محتوای انیمیشنی کند نشده. دنیای انیمیشنی دی سی ممکنه به پایان رسیده باشه، اما فیلم‌های انیمیشنی بیشتری که داستان اون ها در جهان‌های مختلف و متفاوت اتفاق میفتن، هنوز در حال ساخت هستن.

10. انجمن عدالت: جنگ جهانی دوم (2021) – 6.6

Justice Society: World War II (2021) – 6.6

در اوج جنگ جهانی دوم، انجمن عدالت گرد هم میان تا با نیروهای دشمن مقابله کنن. بری آلن یا همون فلش هم همراه اون هاست که به گذشته سفر کرده تا با واندر وومن، قناری سیاه، هاوکمن، آورمن، و جی گریک که نقش فلش در اون زمان رو بر عهده داره، ملاقات کنه. این دومین ورود به دنیای جدید دی سی هست که با فیلم سوپرمن: مرد فردا (محصول 2020) (Superman: Man Of Tomorrow) آغاز شده. این فیلم به خوبی تونسته همون هیجان و حال و هوای فیلم‌های کلاسیک جنگ جهانی دوم مانند دوازده مرد خبیث (1967) (The Dirty Dozen) یا قهرمانان کِلی (1970) (Kelly’s Heroes) رو به ارمغان بیاره. همچنین این فیلم، داستان شخصیت‌های خاصی مثل واندر وومن رو به‌روزرسانی می‌کنه، که در این فیلم هم به شیوه‌ای مشابه نسخه دایانا پرینس در دنیای سینمایی دی سی با نقش آفرینی گل گدوت، به تصویر کشیده شده.

9. لیگ عدالت: تاج و تخت آتلانتیس (2015) – 6.7

Justice League: Throne Of Atlantis (2015) 6.7

این فیلم که در دنیای انیمیشنی دی سی اتفاق میفته، به عنوان یکی از داستان های اصلی آکوامن به شمار میره. شرور اصلی این فیلم «اورم» نام داره که لیگ عدالت رو مسئول مرگ پدرش می‌دونه. آرتور کری، با نام مستعار آکوامن، در طول فیلم متوجه می‌شه که در واقع از یک طرف اهل آتلانتیس و برادر اورمه. لیگ عدالت در این فیلم متشکل از سایبورگ، فلش، شزم، سوپرمن، واندر وومن، فانوس سبز و بتمنه. هنگامی که اورم ارباب اقیانوس می‌شه، لیگ عدالت با کمک مِرا و بعداً آرتور با اورم مبارزه می‌کنن.

7. لیگ عدالت در مقابل تایتان های نوجوان (2016) – 7.0

Justice League Vs Teen Titans (2016) 7.0

هنگامی که شیطانی به نام «ترایگان» یک موجود شیطانی رو به زمین می‌فرسته، دامیان وین یا همون رابین این موجود رو نابود می‌کنه. با اینکه بتمن دستور داده بود که رابین این کار رو نکنه، اون به عنوان مجازات مجبور می‌شه به گروه تایتان های نوجوان بپیونده. پس از درگیری با جیمی ریس، رابین که زخمی شده بود توسط ریون درمان می‌شه، و در این هنگامه که اون متوجه می‌شه که ریون در واقع دختر ترایگانه.در نهایت، بیشتر اعضای لیگ به استثنای بتمن توسط موجودات اهریمنی تسخیر می‌شن و این به تایتان های نوجوان بستگی داره که اون ها رو شکست بدن. پس از اینکه دامیان سوپرمن رو از دست موجودات شیطانی آزاد می‌کنه، اون سایر اعضای لیگ عدالت رو نجات میده. تایتان‌ها سپس به جهنم میرن، جایی که در اونجا باید برای نجات ریون مبارزه کنن.

7. لیگ عدالت: خدایان و هیولا ها (2015) – 7.0

Justice League: Gods And Monsters (2015) 7.0

این نسخه از لیگ عدالت در یک جهان موازی یا جایگزین جریان داره، جایی که در اون بجای بروس وین، کلارک کنت و دایانا پرینس، دکتر کرک لانگستروم نقش بتمن، هرنان گوئرا نقش سوپرمن و بِکا نقش واندر وومن رو بر عهده دارن. این نسخه از لیگ عدالت بسیار خشن تر و بی رحمانه تر از همتایان خودشه و در اون، قتل ویکتور فریز، ری پالمر، سیلاس و ویکتور استون به تصویر کشیده شده.یکی از مؤلفه های جالب همتایان این فیلم اینه که لکس لوتر به لیگ عدالت در شکست دادن شخصیت شرور کمک می‌کنه. این فیلم که توسط سازندگان سریال انیمیشنی بتمن (1992-1995) ساخته شده بود، با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و تنها در آمریکا تقریباً 3 میلیون فروش به صورت نسخه ویدیوی خانگی داشت.

6. لیگ عدالت: مرز جدید (2008) – 7.0

Justice League: The New Frontier (2008) 7.0

این فیلم یک خط داستانی اصلی برای لیگ عدالت محسوب میشه که در دهه 1950 و درست پس از جنگ کره اتفاق میفته. جان جونز یا همون مارشن من هانتر در این داستان حضور داره و در کنار بتمن برای تحقیق در مورد فرقه دوومز دِی که سنتر رو مورد پرستش قراره میده، کار می کنه.ابرقهرمانان مختلف باید گرد هم بیان تا با شرور معروف به “سنتر” روبرو بشن، موجودی که می‌خواد بشریت رو به دلیل طبیعت خشنی که داره، نابود کنه. این فیلم انتظارات اکثر منتقدان رو براورده کرد و از نظر اون ها فیلم دقیقاً همون چیزیه که امیدوار بودن باشه و از فضای دهه 1950 که در این فیلم به خوبی تداعی شده بود، لذت بردن و اون رو کاملاً شبیه به داستان کمیک های اصلی دونستن.

5. لیگ عدالت تاریک (2017) – 7.1

Justice League Dark (2017) 7.1

این فیلم در مورد لیگ عدالت اصلی نبوده و بر روی لیگ عدالت تاریک تمرکز داره و یک داستان اصلی در دنیای انیمیشنی دی سی به حساب میاد و صداپیشگان فیلم های قبلی در این فیلم، نقش های فرعی رو بر عهده دارن. بتمن در کنار تیمی از موجودات ماوراء طبیعی از جمله جان کنستانتین و هیولای مرداب برای مبارزه با جادوگر دستینی کار می‌کنه.دستینی از جادوی خودش همراه با دریم استون برای تسخیر دیگران و ارتکاب قتل در سراسر جهان استفاده می‌کنه. این فیلم به اندازه‌ای محبوب شد که دنباله‌ای به نام لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس از اون ساخته شد و بیش از 3 میلیون دلار فروش داخلی داشت.

4. لیگ عدالت: جنگ (2014) – 7.3

Justice League: War (2014) 7.3

در حالی که این فیلم امتیاز بالاتری نسبت به برخی دیگه از فیلم‌هایی که تا الان ذکر شدن، داره، منتقدان از این نسخه از لیگ عدالت چندان هیجان‌زده نشدن. فیلم با برخورد و جنگیدن بتمن و فانوس سبز با یک پارادیمون آغاز می‌شه و به این ترتیب اون ها یک جعبه مادر رو بدست میارن. اون ها سپس با سوپرمن متحد می‌شن تا با پارادیمون ها مبارزه کنن.در همین حین، ویکتور استون درگیر یک انفجار شده و بدنش با جعبه مادر و همچنین برخی از فناوری های موجود در آزمایشگاه های استار ترکیب می‌شه. دارکسید به زمین میاد که باعث می‌شه تا سوپرمن، بتمن، فانوس سبز، فلش، واندر وومن، شزم و سایبورگ لیگ عدالت رو برای شکست دادن اون تشکیل بدن.

3. لیگ عدالت: بحران در دو زمین (2010) – 7.3

Justice League: Crisis On Two Earths (2010) 7.3

یک نسخه خوب از لکس لوتر در جهان جایگزین از طریق یک دستگاه سفر میان بعدی به زمین میاد و به سختی از دست سندیکا، یا همون نسخه شیطانی لیگ عدالت فرار می‌کنه. در جهان اصلی زمین، سوپرمن به این حقیقت پی می‌بره که لکس لوتر از یک واقعیت جایگزین و جهان موازی اومده و هنگامی که لیگ عدالت از تهدیدی که سندیکا ایجاد کرده مطلع می‌شن، به زمینی که لکس از اونجا اومده، سفر می‌کنن.لیگ عدالت می‌فهمن که آولمن می‌خواد زمین اصلی رو پیدا کرده و نابود کنه، زیرا اون زمین، جهان اصلیه و مانع از ایجاد جهان‌های موازی بیشتری می‌شه. این فیلم با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و حدود 10 میلیون دلار فروش داخلی داشت.

2. لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس (2020) – 7.8

Justice League Dark: Apokolips War (2020) 7.8

در این دنباله از لیگ عدالت تاریک، دارکسید پس از دو بار شکست خوردن در تصرف و سلطه بر زمین، سیارات دیگه رو تسخیر می‌کنه. لیگ عدالت تصمیم می گیرن که برای مبارزه با اون، به سیاره آپوکالیپس سفر کنن و این مبارزه رو برای همیشه خاتمه بدن. همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌ره، برخی از اعضای لیگ کشته می‌شن و برخی دیگه هم به بردگی گرفته می‌شن.از این اتفاق دو سال می گذره که در این مدت دارکسید با همکاری بتمن شست و شوی مغزی داده شده، با موفقیت زمین رو تصرف کرده و این نسخه از بتمن به عنوان نایب و نماینده اون کار می‌کنه. در همین حال، کلارک کنت به همراه تیم باقی مونده از لیگ عدالت تاریک، دامیان وین رو برای آزادی بتمن استخدام می‌کنن. در جای دیگه ای، لوئیس لین با جوخه انتحار تماس می‌گیره تا در سفر به سیاره آپوکالیپس کمک کنه.

1. لیگ عدالت: پارادوکس فلش پوینت (2013) 8.1

Justice League: The Flashpoint Paradox (2013) 8.1

برترین فیلم در این لیست اتفاقاً اولین فیلم در دنیای انیمیشنی دی سی هم هست. در این فیلم، فلش در یک خط زمانی متفاوت که توسط ریورس فلش ایجاد شده، بیدار میشه. در این خط زمانی، بروس وین در کودکی کشته شده و این اتفاق منجر به تبدیل شدن توماس وین به بتمن شد. آکوامن بیشتر اروپا رو غرق کرده و واندر وومن بریتانیا رو تحت سلطه خودش داره.در همین حال، فلش باید با فلش پوینت بتمن، سایبورگ و چند نفر دیگه متحد بشه تا زمان رو بازنویسی کنه و از نابود شدن این دنیا توسط خودش جلوگیری و این اشتباه رو برطرف کنه. این فیلم فضایی تیره و تاریک و حماسی داره و یکی از بهترین خط های داستانی برای فلش در تاریخ دی سی محسوب میشه.


از این لیست کدوماشون رو دیدین و نظرتون دربارشون چیه؟؟؟


بخوانید :

بهترین فیلم ها و انیمیشن های اسپایدرمن
۱۰ داستان ترسناک برتر دیسی که فیلم های خوبی میشن
برادر تانوس کیه؟؟؟
۱۰ شخصیت که همیشه هارلی کویین رو شکست دادن


guest
108 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
pmyr

ازمن میشنوین کل انیمیشن های دیسی از سال 1993 تا الان رو به ترتیب ببینین
https://www.imdb.com/list/ls058721118/ این لیستشه

دیسی فندوم (دقایق آخر زندگی) 🌕🌖🌗🌘

خب ؟
همین ؟
خب ای ام دی بی یه مقاله ساخته دیگه
اونم به ترتیب نه
بعضی هاشون توی یه مولتیورس دیگه هستن

Redhod

انتخاب های خوبیه خوشمان آمد 😂😂😂😂

IRON-FLASH

سلام لطفا کمیک های آنلاین بیشتری بذارید ممنون از سایت خوب کامیکان

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

🤬🤬 این اسپایدی واقعا چقدر اعصاب خرد کنه از اون جا که میگه ایمج بهتر از دیسی یه از اونجایی که میگه دیسی کمیک هاشو رتکان های فاجعه از اونجا که میگه ما بهترینیم ما بهترینیم حالا گفته بتمن ضعیف تر از پارکر هست کاربرانش بدتر وای وای وای چقدر تعصب دارن چقدر یعنی واقعا فن بوی هستن واقعا دختر سنجابی علیه مارشن ؟ تنها دلیلش اینه که اون کالاگتوس رو یکم زده پس از سنجاب بهتره ونوم از سوپرمن بهتره چون تو اون کراس آور فاجعه یکم زدش الان هم که اسلید نمیتونه ونوم رو بزنه ایکاش یکی از… بیشتر

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

خیلی حرص نخور
چرت زیاد میگه اون سایت
کلا تو کل تاریخش فقط رتبه بندی بتمن هایی که گذاشت رو قبول داشتم 😐 تو مقالاتی که به دیسی هم مربوط بود
کلا همینن
مقاله نوشتن میگن فلشپوینت تقلید از خاندان ام هستش😐 بعد تو چه توقعی داری؟

IRON-FLASH

اسپایدی اکثرا (اکثرا) تعصبی و نوب هستن ک دو تا کمیک خوندن و فیلمای mcu رو دیدن. ولی من خودم نظر شخصیم اینه که اندگیم و اینفینیتی وار یکم فیلمای قوی تری از سه گانه نولان اند. ولی تعصبی نظر نمیدم ب دی سی فنام احترام میزارم و قبول دارم تو زمینه کمیک دی سی خیلی از مارول قوی تره. دختر سنجابی علیه مارشن من هانتر؟؟؟؟؟🤣 ودهل. ونوم vs سوپرمن😐 باز دث استروک و ونومو میشه مقایسه کرد. اسپایدرمن ۲ جزو ۵ تای برتر سینمای کمیک هم نیست چه برسه به بهترین. بهترین فیلمای کمیک بوکی (به ترتیب نیست)اندگیم ،اینفینی… بیشتر

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

اسپایدرمن من 2 از بیشتر اینایی که گفتی بهتر بود

IRON-FLASH

از سیویل وار و اونجرز و ایرون من بهتر بود ولی از بقیه خدایی نه

پارسا

من کلا سه تا فیلم رو بالای اسپایدرمن 2 میبینم

IRON-FLASH

اسپایدرمن ۲ به نظرم بیشتر بخاطر این محبوب شده که تقریبا ۲۰ سال پیش ساخته شده و برای اون زمان فیلم شاهکاری حساب میاد ولی اگه سال ساخت رو در نظر نگیریم، اصلا نمیشه با فیلمایی مثل اینفینیتی وار و دارک نایت مقایسه کرد

پارسا

دا شاید باورت نشه ولی اسپایدرمن 2 از اینفینیتی وار واقعا بهتره
اسپایدرمن 2 از هر لحاظ شاهکاره
ولی اینفینیتی وار و دارک نایت نه

یه نفر

والا داداش من خودم طرفدار اسپایدی نیستم اما((بعضی))حرفاشون حقه واقعا.
اینایی هم که دیسی فندوم گفت رو من نمیدونم از کجاش در آورد،کجا گفتن ایمیج بهتر از دیسیه؟!
کجا گفتن دختر سنجابی مارشن رو میزنه؟!

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

یا خدا خدا خدا خدا
کاربران اینا رو گفته ۳ گفتم

یه نفر

خب داداش کاربراش اینو گفتن!
اینجا هم بعضی مواقع بعضی از کاربرا چیزای عجیی غریبی میگن

دیسی فندوم (دقایق آخر زندگی) 🌕🌖🌗🌘

اره خدایی اما عجیب تز از اون
ده بتمن رو دیدن دارن هیت میدن دارن به داکنایت هیت میدن دارن به سویساید اسکواید ۲۰۲۱ هیت میدن به همه چی که واسه دیسی یه هیت میدن

یه نفر

ده بتمن که خودشون هنوز نقدش نکردن!
اون ترجمه یه سایت دیگه هست.البته نادیده نگیریم که با اکران این فیلم از شخصیت های کتوومن و ریدلر مقاله نوشتند…..

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

نظر شما هم قابل احترامه

یه نفر

داداش یکم آروم باش خودت رو کنترل کن.
مقاله مال اسپایدی نیست که،مال سایت cbr.اونا فقط ترجمش کردن.خودتم میدونی نویسنده های سایت cbr بعضی وقتا یه مقاله های عجیبی مینویسن که آدم شاخ در میاره!

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

نه باشه آمل ۲تا مشکل هستش
۱ همش اون مود مقاله هارو ترجمه میکنن مریض‌ها
۲ مقاله هایرخودشون هم افتضاحه

یه نفر

اسپایدی تو ۱۰ سال اخیر اصلا همچین مقاله هایی ننوشته بود.
حالا اسپایدی اومده اینکارو کرده مثل خیلی از سایت های ایرانیه دیگه

یه نفر

ولی با اینکه به قول شما هیتر و فن بوی هستن من تا حالا هیچ سایتی مثل اسپایدی رو ندیدم که اینقدر از بتمن و دیسی مقاله های رنگارنگ نوشته باشه.یا حتی مهم ترین کمیک هاش رو ترجمه کرده باشه. در واقع میخوام بگم اگه اونا هیتر بتمن و دیسی هستن که نمی اومدن این همه مقاله از بتمن بنویسن،این همه کمیک ازش ترجمه و ادیت کنن.اگه میخواستن بتمن رو بکوبونن نمی اومدن تریلر فیلم the batman رو در کمترین زمان ممکن پوشش بدن! اون مقالات تقلید و ….. هم که نوشته یه بنده خدای دیگه بود(اسم نمیارم خودتون میدونید… بیشتر

واچر

اقا من جدا با این حرف ها مخالف هستم سایت اسپایدی مقاله های خوبی رو پوشش داده و میده مثل سایت خوب خودمان کمیکان و اینکه دقت کنید نویسنده مقاله تقلید های دیسی از مارول یکی از ناشران بوده و نظر همه نبوده و اینکه اقا چرا ما داریم با اسم تقلب و تقلید میذاریم در صورتی که به این ها الهام گفته می‌شود اقا جان الهام گرفتن انقدرها هم بد نیست و اینکه جدا شکست گالاکتوس عجیب نیست اقا بعضی از شخصیت ها فقط مخصوص خنده خواننده هاست مثل ددپول گوعن پول و دختر سنجابی شاید امکان شکست مارشن… بیشتر

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

البته یه حق دیگه هم گفتن
از لحاظ کمیکی اونجرز بهتر از دارک نایته

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

اگه منظورت اینکه بیشتر به کمیک الهام بخشیده بله

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

منظورم از لحاظ وفاداری و ارزش کمیک بوکیه

مارول کوب

منطقی داداش تو دشمنانی بتمنو ببین(حالا جناب اسپایدی دشمنانی سهمی بتمنو میاره دشمنانی شخمی اسپایدرمن هم بیاره(دیوار!!! یکی بود مایع چسبناک میزد یکی دایناسور کنترل میکرد!!!!)بتمن دشمنانش دارک ترند :هاش.جوکر.ریدلر.مخفل جغد ها.بلک ماسک.پنگوئن.سالمون کراندی.کیلر کراک . کلی فیس.من بت.ددشات. دث آستروک.دو چهره.ارکهام نایت . مترسک . راس الغول. پویزن آیوی . بین و… بعد چرا بایک نفر مقایسه می‌کنی (در زم این تانوس رو تو فیلم نبین تو کمیک افتضاح بود) خود جاستیس لیگ دشمنانی دارم داره مثل دکتر لایت و دارکساید و وندال سوج و دسپیرو و سندیکای جنایت و آنتی مانیتور و پادشاه یخی و لرد هاوک و… بیشتر

نیکخواه

کجا همچین حرفی زدن که ایمج بهتره

Last edited 1 سال گذشته by نیکخواه
دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

اونا نگفتن کاربر هاش یکم مقایسه کردن

IRON-FLASH

اسپم
طنز ترین نام های کاربری کامیکان
رتبه سوم می‌رسد به ادام وارلاک هستم میخام وانداویژن رو بهتون معرفی کنم😐😂
رتبه دوم می‌رسد به نایتوینگی که میخندد😂😂
و در نهایت رتبه اول ک می‌رسد ب محمد اودینسان🤣😐😂

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عالی🤣👌👌

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

گوگلونک😂 چی؟
تو مقاله گرین ارو قهرمان خیابانی

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

و شخصی که امروز اسمش رو دیدم عموی گرین ارو و دایی هاکای چی؟
آیرون فلش چقدر خوب شد جای سینا پارسا رده بندی تو جایی نذاشتی😐

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

میگم چه زود گذشت نه ؟ فقط ۸ روز موندع واسه اکران بتمن
نمیدونم اما یه حسی میگه دکتراسترنج ۲ و بتمن باهم شاهکار میشن و میتونن رکورد اینفینیتی وار و وی فور وندتا و … رو بشکنه نه ؟
(اگه اینطور شه کل کامیکان و شیرینی میدم )

Last edited 1 سال گذشته by دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗
IRON-FLASH

آقا هردوتا ک عالی ولی من نمی‌دونم چرا نمیتونم با کاستوم بتمن ‌پتینسون کنار بیام😑😐

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

نه کاستوم باحالی داره اما ماسکش خرابه یکم

IRON-FLASH

اره دیگه همون ماسکش. من حالا کیفیت پردرو دان کردم برم ببینم.

GENERAL(مملی من پیسر گوگوشم علنی🗿)

خوب نگاه کن زیباست که

GENERAL(با تصویر میتونی موسیقی خلق کنی؟)

اوجی اوجی موجی موجی
عالی بود هرچی تو دارک نایت بود رو قو تر کردند کمیک بوکیش کردن عالیش کردن 😍

واچر

فیلم خوبیه کاستوم خوبی داره و نسبت به گذشته دیسی فیلم هایش موضوع بهتری پیدا کرده و تنها مشکلش ماسک بتمن هست که ظاهرای بچه گانه داره اما فیلم معرکی هست

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

از چه سایتی بتمن و دیدی؟

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

اسپم یک آدم : خب اقا این مردم چه شونه واقعا ؟ ما همه مرده ایم رو دیدین ؟ اون سریال جدید کره ای خیلی خوبه اما بعضی ها میاین میگن از اسکویید گیم بهتره ! اسکویید گیم شا.ه.ک.ا.ر. بود ( 🙄نظر شخصی اونم سانسور کردم بعضی ها مشکل دارن با این کلمه) باشه اینو ول کن حالا بعضی ها میاین میگن تمایل تاریک از دارک بهتره ! میگم من هم اینطوری ام ؟ حالا از این بدتر بعضی ها میگن ماندالورین از مانی هیث بهتره ! هردوشون عاااااالی بودن واقعا عالی بودن منم نمیگم ماندالورین بد بود اما دیگه… بیشتر

Last edited 1 سال گذشته by دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗
ناشناس

عجیبه که خبری از بی عدالتی:نبرد میان خدایان ما نیست😐

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

اینی که گفتی انیمیشن نبود
انیمیشن اینجاستیس دو تا بازی رو هم بود که خیلی مزخرف بود

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

بازی یه ؟ منظورت همون بازی اینجاستیس ۱ و۲؟
اینجاستیس ۲ بهترین بازی اندروید و عالی هستش که رتبه های خیلی خوبی رو داشت

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

نه کارتونش ۲۰۲۱ اومده خیلی وقت پیش

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

اقا دو دقیقه دو دیقه
یه نفر از دوستام میگه تو سایت همش اسمم رو دیسی فندوق میخوند
الان فهمید
😐
خیلی صد حال بود
خیلی 😐
میگم شما قبلا اسمم رو اینطوری میخوندید ؟
😐
رفتنم از سایت قطعی شد کاملا 😐
ایکاش بگین نه

Last edited 1 سال گذشته by دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗
هیت خداحافظی از دیسی فندوم (درحال خداحافظی)

سلام خوش اومدین ب سلامت

دکتر استرنج در حال جنگ با ترول ها

خیر . ما قبلاً اسمت را دیسی بادام میخواندیم . برای یک بار هم فکر کنم اشتباهی دیسی آجیل خواندیم

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

ممنون دکتر استیل خیلی ممنون

دکتر استرنج در حال جنگ با ترول ها

خواهش میکنم بادام جان عزیز

واچر حمایت از فندوم

با دکتر استیل ما چیکار داری فندوق شوخی میکنم✌️😂
جدا کسی که واقعا اسمت فندوق خونده یا کور بوده یا بی سواد
حمایت از فندوقی یا قندی ها بازهم شوخی😂😄

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

😐

GREEN ARROW

نه

GENERAL(با تصویر میتونی موسیقی خلق کنی؟)

ویلسون دیس اجیلی بهت داده جوابشو بده 😂😂😂
نرو حاجی بنظرم اگه بمونی به نفع سایته دانشت خوبه

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

نه داداش ایشاالله قراره ۷ ماه دیگه برم الان دارم میگم 🤣😂

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

خراب املاتم🤣

دیسی فندوم (دقایق آخر زندگی) 🌕🌖🌗🌘

خدایی برکت این عوض کردن کلمات رو میبینی ؟
حالا ۲ غلط که چیزی نیست از نمره ام کم نکن 🤣

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

اگه بچه‌ی خوبی باشی تا اخر زنگ فکرامو میکنم🤣

نایتوینگی که میخندد 🦇

خیلیاشونو ندیدم پس نظری ندارم😂🙌

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

خخخخخخخخخ
اسمتو برم