مقایسه اعضای تیم هارلی کویین با کمیک ها

سریال انیمیشنی هارلی کویین یکی از محبوب ترین سریال های دیسی تا به امروز بوده، که تونسته با دریافت امتیازهای خوب از منتقدین و بیننده ها موفق ظاهر بشه و روز به روز مخاطب های بیشتری پیدا کنه. انیمیشن های دیسی همیشه نسبتا موفق بوده اند و از رقیب دیرینه‌اش یعنی مارول همیشه موفق تر و بهتر بوده؛ این موفقیت بیشتر هم میشه زمانی که برای یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای دیسی باشه این سریال، و این شخصیت محبوب کسی نیست جز هارلی کویین که با حضور در دنیای سینمایی مارول حسابی معروف و محبوب شد.

این سریال تفاوت های زیادی هم با دنیای کمیک داره و یکسری ویژگی ها و داستان هاش رو با دنیای کمیک تفاوت بخشیده، شخصیت های زیادی مثل بین، پنگوئن، پویزن آیوی، جوکر و…. در این سریال حضور دارند که هرکدام تاحدودی تغییراتی از دنیای کمیک داشته اند؛ در این مقاله ما به بررسی تفاوت های اعضای تیم و دوستان هارلی کویین در این سریال با دنیای کمیک میپردازیم.

پویزن آیوی(poison ivy)

آیوی قوی‌ترین عضو گروه و بهترین دوست هارلی هم هست، از تفاوت هایی که با نسخه کمیکیش داره میشه به خونسردی بیش از حدش اشاره کرد و این ویژگی میتونه هارلی کویین رو سالم نگه داره، آیوی در چند کمیک و انیمیشن با هارلی کویین دشمنی شدید داشته و سایه همو با تیر میزدن و تو چند کمیک دیگه باهم رابطه عاشقانه داشتن و این مورد مشخص نیست که اونا در اصل باهم دوست بودن یا دشمن. از مواردی که سریال اورجین آیو رو رعایت کرده به حمایت اون از محیط زیست میشه اشاره کرد، یکی از نکات جذاب دیگه درباره شخصیت آیوی تو سریال رابطه داشتن با کایت منه که خودش یک دنیا حرف پشتشه که پویزن آیوی خارق العاده چجوری با یک شخصیت سطح پایین وارد رابطه میشه.

کلی فیس(ClayFace)

کلی فیس در کنار کینگ شارک بیشترین تغییر رو نسبت به شخصیت کمیکیشون داشتن و بیش از حد تصور دستخوش تغیرات شدن.کلی فیس شاید تنها نکته ای رو که از شخصیت کمیکیش به ارث برده فقط همین حالت تغییر دادن بدنشه در غیر اینصورت کلا یک شخصیت متفاوته کلی فیس در کمیک ها یک شخصیت خشن و بی رحمه ولی تو سریال شما یک بازیگر رو مشاهده میکنید، که به فیلم و سریال خیلی علاقه داره و با استفاده از قابلیت هاش میتونه به خوبی هر نقشی رو اجرا کنه.

دکتر سایکو(Doctor Psycho)

سایکو شخصیت آنتی فمنیست سریال که با خاطر این مسائل از گروه های تبهکاری بزرگ کنار گذاشته شد، دکتر سایکو در کمیک ها به عنوان یکی از رقیب های سنتی واندروومن شناخته میشه که تو سریال هم بهش اشاره شد،سایکوی نسخه کمیک با نسخه سریال تفاوت های چندانی ندارن و هر دو از توانایی های تلپاتی و کنترل مغز دیگران بر خوردار هستند ولی تو سریال توانایی های دکتر سایکو بیشتر از کمیکه و ما 2 بار شاهد بودیم که اون تونست به مغز بقیه سفر کنه .

کینگ شارک(King Shark)

کینگ شارک مثل کلی فیس یک شخصیت خشن و بی رحمه در سریال اون بیشتر از کلی فیس خشن بود، ولی بازم تفاوت های زیادی با نسخه اورجین خودش داشت، اون تو کمیک های جوخه خودکشی قبلا هم با هارلی تیم بودن و تو سریال از این قضیه استفاده شد، اما کینگ شارک بیشتر تو کارایه کامپیوتری وارده و کمتر نسخه خشن و قاتل بی رحمشو تو سریال شاهد هستیم.


نظرتون در براه سریال هارلی کویین چیه؟آیا تغیرات کرکتراشون به دلتون نشسته؟


بخوانید:

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود
۵ دشمن برتر سوپرمن
5 سریال برتر ژانر نوجوان
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC