خیانت اصلی به انسان هارو در فیلم Eternals کینگو انجام داد!!!

این مقاله بخش هایی از داستان فیلم Eternals رو اسپویل میکنه.

 

 

 

قتل آژاک توسط ایکاریس و فریب هم تیمی هاش اون رو به خائن اصلی ایترنالز تبدیل می‌کنه، اما کینگو خیانت بسیار بزرگتری از اون هم مرتکب شده. ایکاریس (ریچارد مدن) در فیلم ایترنالز مارول به عنوان یک خائن معرفی شد، اما خیانت کینگو در نهایت بسیار بدتر بود. استودیوی مارول آخرین تیم ابرقهرمانی خودش رو از طریق پروژه ای به کارگردانی کلویی ژائو آغاز کرد. این اولین باری است که دنیای سینمایی مارول مجموعه جدیدی از شخصیت‌ها رو معرفی می‌کنه، از زمانی که فیلم اصلی «نگهبانان کهکشان» جیمز گان نام‌های شناخته‌شده‌ای رو از پیتر کوئیل و گروه غیرمحتمل ضدقهرماون های اون به خودش اختصاص داد. و مانند هر گروهی که شخصیت های متعددی داره که هر کدوم شخصیت ها و جاه طلبی های خودشون رو دارن، بحث و جدل همیشه اجتناب ناپذیره.

 

این فیلم 10 ایترنال اصلی رو با قدرت‌ها و نقش‌های مختلف به نمایش گذاشت – همه اون ها توسط سلستیال ها برای محافظت از بشریت در برابر دویانت ها هزاران سال پیش به زمین فرستاده شدن. پس از مدتی فعالیت به عنوان یک گروه،اون ها تصمیم گرفتن هرکدوم راه خودشون رو با فرض اینکه آخرین دویانت کشته شده ادامه بدن. اما، زمانی که نسخه‌های تکامل‌یافته‌تر از هیولاها در دوران مدرن ظاهر شدن، اون ها مجبور شدن دوباره دورهم جمع بشن تا به وظیفه اصلی خودشون عمل کنن. اون ها نمی دونستن که دویانت ها واقعاً دلیل اصلی اتحاد دوباره اون ها نبودن. بعداً مشخص شد که ایترنالز برای محافظت از زمین فرستاده شدن تا زمانی که جمعیت به نقطه ای برسه که ظهور رو آغاز کنه – تولد یک سلستیال جدید به نام تیاموت، که ورودش سیاره رو از هم خواهد پاشید.

 

در پایان، ایترنالز پس از اطلاع از ظهور، در مسیر بعدی اقدام خودشون از هم جدا شدن. علیرغم اینکه آژاک (سلما هایک) در ابتدا با اون مشکلی نداشت، فهمیدن زیبایی وجود بشریت در پنج سال پس از بشکن تانوس (جاش برولین) اون رو متقاعد کرد که مردم ارزش نجات دادن رو دارن. در همین حال، ایکاریس در مورد پیروی از دستور اون ها و اطمینان از وقوع ظهور قاطعانه بود. اون به قدری متعهد به این هدف بود که حتی اقدام به کشتن آژاک کرد تا نظر بقیه اعضای تیم رو برای پیروی از دستورات آریشم به جای آژاک، تغییر بده. اسپرایت (لیا مک هیو) با اون موافق بود و از انتخابش حمایت کرد.

 در گذشته، منطقی بود که نه ایکاریس و نه اسپرایت با ایده سلاخی غیر رسمی انسان ها مشکلی نداشتن، زیرا اون ها برای مدت بسیار بسیار طولانی عمدتاً نسبت به بشریت بی تفاوت بودن. در طول 7000 سال زندگی خودشون در این سیاره، اون ها هیچ رابطه قابل توجهی با هیچکس دیگه ای غیر از همنوعان ایترنال خودشون برقرار نکرده بودن. اما اوضاع با کینگو متفاوت بود. اون به طور مداوم با انسان ها کار می کرد چون به یک بازیگر مشهور بالیوود تبدیل شده بود. اون همچنین از علاقه و عشق اون ها پول به دست آورده بود، بنابراین تصمیمش برای بی توجهی به نابودی بشریت در نهایت بسیار بدتر بود.

همچنین باید گفت که دستیار و متحد مورد اعتماد کینگو انسانی به نام کارون (هاریش پاتل) بود که چندین دهه با اون بوده. اون سال ها راز کینگو رو می دونست و هرگز کاری نکرد که با تلاش برای افشای رازش، کارش رو به خطر بندازه. در میانه یک موقعیت مرگ و زندگی در فیلم ایترنالز، کارون در کنار کارفرماش موند و به طور مداوم فیلمبرداری می کرد حتی بعد از اینکه دروگ (بری کیوگان) مستقیماً اون رو تهدید کرد. کارون همواره به کینگو وفادار بوده، و بر اساس اونچه در فیلم نشون داده شده، به نظر می رسه که اون ها پویایی بسیار خوبی داشتن. بنابراین، برای کینگو که بدون توجه به نابودی زمین در اثر ظهور، با وجود اینکه می‌دونست این فاجعه کارون و هم می‌کشه، مایه دلشکستگی بود. منصفانه بگیم، مانند ایکاریس، وجود اون فقط برای پیروی از دستورات سلستیال ها بود. اما فکر اینکه کینگو می تونه به راحتی به همون افرادی که اون رو به بازیگر موفقی تبدیل کردن، پشت کنه، هنوز هم دلخراشه.شاید دخالت نکردن در نبرد نهایی ایترنالز، سازش کینگو بود. اون نمی‌خواست انسان ها در ظهور کشته بشن، اما در متوقف کردن این فاجعه هم فعالانه شرکت نمی‌کرد. همونطور که گفته شد، با توجه به زندگی اون بر روی زمین، موضعش در مورد این موضوع باید روشن می بود – اون باید به سرسی (جما چان) و بقیه می پیوست تا از متولد شدن تیاموت جلوگیری کنه.

نظر شما درباره این موضوع چیه؟؟؟ به نظرتون کینگو کار درستی انجام داد؟؟؟


بخوانید :

ایستراگ ثور در اترنالز یک حفره داستانی در اونجرز ایجاد کرد
۱۰ شخصیت که هارلی کویین همیشه ازشون شکست خورده
۵ فیلم ترسناک که براساس واقعیت ساخته شده اند
۱۰ تا از بهترین کمیک های ترسناک حال حاضر جهان


guest
22 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
مهراد

بدترین فیلم عمرم اترنالز بود اصن منطق نداشت افتضاح
آقاگفتن اگه دیویینت بیاد ما دخالت می کنیم تانوس در کمیک ها یک اترنالز-دیویینت است شاید بگین نه تو فیلما اینطور نیست پس چرا داداشش اترناله
اصن توهین به شور مخاطب بود این با مورببوس هیچ تفاوتی نداره تا صبح می تونم ایراداتش رو بگم انیمیشن پهلوانان از این منطقی تر بود وای دارم سکته می کنم

Mje

بنظرم اشتباه میکنید کینگو دلش میخواست ک جلوی نابودی رو بگیره ولی امیدی به پیروزی اترنالز نداشت

نایتوینگی که میخندد 🦇

داریم فیلم های می‌سازیم که داخلش به ما خیانت میکنن
چقدر جالب

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

شرمندم از مقاله معذرت میخوام میشه میکس بسازیر چون آخرین میکسی که ساختین واسه ۲ سال پیشه ممنون میشم دوباره بسازین

asal

فیلم جالبی بود نمیدونم چرا منتقدا ازش راضی نبودن

لوکی ( ⭐ )

اترنالز شاهکار نبود .
اما بد هم نبود

Last edited 1 سال گذشته by لوکی ( ⭐ )
میثم

کینگو عوضی است قهرمان نیست.

Khafan

با سلام

در واقع کینگو کار اشتباهی نکرد اون فکر می‌کرد که فقط با وجود ایکاریس میشه جلوی ظهور یه سلستیال‌ رو گرفت به خاطر همین بعد از رفتن ایکاریس اون نا امید شد و تصمیم به رفتن گرفت .
اما در کل کارش بد بود

” در نا امیدی بسی امید است “

عرفان

راست میگه اون در واقع
نه کار خوبی کرد و نه کار بدی کرد
دورغ می گم؟

محمد

والا

رضوان

بحث سر پشت کردنش به آدما نبود. آرشیم اگه اشتباه نکنم خداش محسوب می‌شد و می پرستیدش و کل زندگیش اون و تنها خالق خودش میدونست.و کینگو خیلی بش ایمان داشت. و یجورایی مظهر آدمایی بود که مذهبی هستن . هیچ آدم معتقدی یه شبِ دست از ایمانش نمیکشه و نمیره ب جنگش…کینگو فقط نمی‌خواست روبروی خدای خودش قرار بگیره. اما در عین حال تعصبی نبود عاشق دوست هاش هم بود . و به نوعی این اعتقاداتش ازش یه آدم تعصبی کور نساخته بود. بنابراین ترجیحش این بود که با هیچکدوم درگیر نشه… نتیجتا از نظر من خیانتی نکرده که… بیشتر

لوکی ( مخالفان تغییر رنگ پوست شخصیت ها ) ⭐

آره

Gfmm

نه،خود kingo خیلی موافق این تصمیم بود، ولی وقتی دید ikaris تو جبهه مقابل هست ترسید و فرار کرد و نا امید شد،حتی تو یه دیالوگ می‌گوید:
《موضوع ikaris هست》
و بعد جمع رو ترک می‌کند

علیرضا

کینگو هم مقصر نیست از لحاظاتی…اون به مدت ۶۵۰۰ سال به عنوان یه سرباز وفادار به اریشم و اترنالز بود و به مدت ۵۰۰ سال به عنوان یه انسان زندگیشو گذروند…درسته بنظرم اون باید به سرسی و بقیه اترنال‌ها کمک میکرد که جلوی تولد تیاموت بگیرن…ولی اون بین دو راهی بین وفاداری و عشق گیر کرده بود…یجورایی بنظرم این مسئله ظریف و زیبایی بود…چون ژائو از قصد اینکارو کرد چون می‌خواست یکی از خصوصیات انسانی و رفتاری رو بهمون نشون بده… اینکه مهم نیست انسان باشی یا اترنال…همیشه سر یه دوراهی سخت برای تصمیم گیری تو زندگیت قرار میگیری… اگه… بیشتر

A.H.K.Z (#بت_ریوز)(کمپین کشتار هیترها و فن بوی ها)

حالا که فکر مینم میبینم باید یه حرکت اساسی انجام میداد ولی کاری نکرد.