استرنجر تینگز : 5 تا صحنه درخشان الون

استرنجر تینگز : 5 صحنه درخشان الون

استرنجر تینگز یکی از محبوب ترین سریال های حال حاضر نتفلیکس و دنیاست که به نوعی باعث اوج گرفتن و بیشتر شناخته شدن نتفلیکس هم شد؛ این سریال که مناسب برای رده سنی نوجوان ها ساخته شده، با داستان های فانتزی و ماورایی جذابش تونسته خیلی طرفدار و بیننده برای خودش جذب کنه و پول زیادی هم روانه جیب مدیران نتفلیکس.

طبق روال معمول میدونین که هرسریالی اعم از فانتزی، جنایی، کمدی و…… شخصیت هایی اصلی و بنیادی دارن که به نوعی به نشانه و برند اون سریال تبدیل میشن؛ از این شخصیت های کلیدی میشه به هایزنبرگ در برکینگ بد، جان اسنو در بازی تاج و تخت و….. اشاره کرد؛ اما یکی از شخصیت های کلیدی سریال استرنجر تینگز یک دختر کم سن و سال با قدرت های عجیب به اسم الونه، این شخصیت که سعی کرده با قدرت های خودش همیشه به دوست هاش کمک کنه در بعضی مواقع موفق بوده و در بعضی مواقع در انجام این کار شکست خورده.در این مقاله ما برای شما زمانی که الون کارهای خوبی کرد یا در هدف هاش موفق بود رو لیست کرده ایم، تا اگر این سریال رو قبلا دیدین یادآوری و مرور خاطراتتون باشه و اگر ندیدین شاید ترغیب به دیدن این سریال بشین.

5/5

نجات دادن مایک و داستین از دست قلدرها

نجات دادن مایک و داستین از دست قلدرها

در یک صحنه عالی برای الون و مایک، مایک برای حفظ جون داستین حاضر شد از صخره بپره پایین و خودشو فدا کنه، ولی خب کاری که الون کرد یک صحنه ی جذاب بود که نذاشت مایک بیوفته و علاوه بر اون حساب اون دوتا قلدر رو یکبار دیگه کف دستشون گذاشت. خیلی جالبه که الون از قدرت خود در راه درست استفاده کرد، همین موضوع نشون میده که الون شخصیت خوب و دلسوزی داره و با مهربانی خودش میتونه با استفاده از قدرت هاش به بقیه کمک کنه و احتمالا هیچ وقت بدون دلیل و با بدون ضرورت به کسی آسیب نمیرسونه.

4/5

پرتاب کردن ون

پرتاب کردن ون

در فصل اول در اون تعقیب و گریز هیجان انگیز بچه ها که سعی داشتن از دست دکتر بنر و همکارانش فرار کنن و همگی حضور داشتن، مایک لوکاس و الون هنگامی که یک ون سفید از رو به رو به دوچرخه مایک نزدیک شد همگی توقع یک تصادف را داشتیم، اما ناگهان ون را در آسمان دیدیم و بچه ها به سرعت از دست نیرو های دکتر بنر فرار کردن، در اینجا بچه ها برای اولین با قدرت های الون را به طور ملموس درک کردند. این از طرفی هم نشون میده که الون در صورت ظلوم و یا مواقع حساس میتونه به سرعت از میزان زیادی از قدرت هاش استفاده بکنه.

3/5

مبارزه در بیمارستان

مبارزه در بیمارستان

وقتی که به نظر میرسید نانسی قراره مثل دوستش برای همیشه از سریال حذف بشه دیدیم که الون حاضر شد و تونست یکبار دیگه به مایند فلایر خودی نشون بده و نشون بده که ساخت این هیولا هم برای متوقف کردن الون کافی نیست، هرچند که بعدا دیدیم این هیولا داشت الون رو میکشت و اگه بیلی جون خودش رو فدا نمیکرد احتمالا اولن از دست رفته بود، ولی این صحنه یکی از بهترین صحنه های درگیری سریال بود.

2/5

بستن دروازه

بستن دروازه

الون با ظاهر خفن جدیدش که در شیکاگو پیش خواهرش این ظاهر را به خود گرفته بود ، در یک صحنه ی حماسی با بستن دروازه قدرت های خودش را برای اولین بار به مایند فلایر نشون داد.او علاوه بر اینکه دروازه رو بست، از نبرد با مایند فلایر نیز زنده بیرون آمد.این صحنه ی زیبا که ما در آن نهایت قدرت الون را شاهد بودیم باعث میشود که طرفدارن در مواقع حساس از الون انتظارات بیشتری داشته باشند.با توجه به این که دیدیم اگر لازم شود الون قدرت خیلی زیادی دارد، میتونیم از بابت ادامه سریال هم خیالمون راحت باشه که الون در صورت روبه رو شدن با دشمن های خطرناک میتونه دوباره از قدرتش استفاده کنه.

1/5

مبارزه با دموگورگن

مبارزه با دموگورگن

در آخرین قسمت فصل اول سریال استرنجر تینگز الون رو دیدیم که خسته روی تخت افتاده بود، ولی وقتی فهمید که پسر ها نمیتون جلوی این هیولا بایستن بلند شد و اجازه نداد هیچ کدومشون به جلو بیان او با قدرت رو به جلو قدم میزد و با قدرتش دموگورگن رو به تخته گچی حل داد و داشت هیولا رو نابود میکرد.این لحظه علاوه بر اینکه یکی از صحنه های حماسی خوب سریال بود و قدرت و درگیری زیبایی رو دیدیدم، نشون داد که یک دوست حتی در لحظاتی که انرژی و قدرت زیادی نداره باز هم برای کمک به دوستانش میتونه برگرده و هیچ وقت اونهارو تنها نمیزاره.


نظر شما چیست کدام صحنه بزرگترین صحنه الون بوده؟


بخوانید :

5 سریال علمی تخیلی مناسب قرنطینه

فیلم های آینده اعضای استرنجر تینگز

کمیک جنگ قلمروها

بهترین سریال هایی که نتفلیکس در سال 2020 منتشر میکنه!!!!

۵ نسخه قدرتمند ثور