استرنجر تینگز : 5 تا از بزرگترین اشتباه های الون

استرنجر تینگز : 5 تا از بزرگترین اشتباهات الون

به احتمال زیادی تاحالا اسم یکی از پرطرفدارترین سریال های حال حاضر دنیا، یعنی Stranger things رو شنیدین؛ این سریال تونسته با کیفیت ساخت بالا، ژانری جذاب، دنیایی فانتزی و سبکی تینیجری حسابی موفق بشه و طرفدارهای زیادی به خودش جذب کنه، که سخت منتظر ادامه سریال و فصل بعدیش هستن.

یکی از شخصیت های اصلی این سریال الونه، دختر بچه ای با قدرت های خاص که به واسطه داستان و پیشینه خوبی که براش نوشته شده، و تفاوتی که با بقیه شخصیت های سریال داره تونسته خیلی معروف و محبوب بشه و بازیگر این نقش یعنی میلی بابی براون رو هم به محبوبیت بالایی برسونه.این شخصیت در سریال به واسطه قدرت های عجیب و زیادش کارهای عجیبی هم کرده که اکثرا برای کمک به دوستانش بوده؛ اما این کارهای بعضا درست نبودن و مشکل زا شدن و نه تنها به دوستانش کمک نکردن بلکه باعث سخت تر شدن موقعیت هم شدن.در اینجا ما پنج تا از این لحظات که با اشتباه کردن خودش و دیگران رو در معرض خطر قرار داد رو لیست کرده ایم.

5/5

فرار کردن از دست هاپر

فرار کردن از دست هاپر

هاپر احتمالا کار درستی نکرد که الون رو برای یک مدت طولانی تو خونش نگه داشت، اما قصد اون از این کار فقط سالم نگه داشتن الون بود، و الون خیلی خوش شانس بود که بعد از فرار از خونه هاپر به دست افراد بد نیوفتاد و صدمه ای بهش وارد نشد، فرار الون باعث افشاگری هایی شد که شاید یکم برای الون سنگین بود ولی خب این اتفاقات رخ دادند.و این سوال همیشه بی پاسخ خواهد ماند که چرا الون به جای شیکاگو به خانه مایک نرفت.این یکی از صحنه هایی بود که با فرار از محل امنش خودش رو در معرض خطر قرار داد و طبعا دوستانش هم که به دنبال اون بودن در معرض خطر قرار گرفتند.

4/5

جواب ندادن به مایک

جواب ندادن به مایک

مایک به مدت 353 روز به الون زنگ زد و خب این خیلی بد بود که الون حتی یکبار هم جوابشو نداد،درسته که اونها در پایان فصل دوم دوباره بهم رسیدن ولی خب این مدت خیلی طولانی بود و شاید الون میتونست این زمان رو کمتر کنه.مایک اولین کسی بود که از الون مراقبت کرد و اونرو به خانه ی خود راه داد ، پیوند الون با مایک ، بسیار خاص بود چون اونها اولین دوستای الون بودن و خب دوری الون از اونها به خاطر این بود که الون جواب تماس های مایک رو نمیاد.این یکی از اشتباهات و کارهای بدی بود که الون در حق دوست های قدیمی خودش که در خیلی زمینه ها و مکان ها کمکش کردن، انجام داد و باعث ناراحتی اونهاهم شد.

3/5

بهم زدن با مایک

بهم زدن با مایک

مایک سعی داشت مثل هاپر در فصل دوم از الون محافظت کند و تا حدی هم بتونه روش کنترل داشته باشه. خب دوستی الون با مکس یکجورایی اولین باریه که الون برای خودش تصمیم میگیره و این براش تازگی داشت ، ولی خب نباید رابطه احساسی الون و مایک رو در نظر نگیرم و باید قبول داشته باشیم کاری که الون کرد بر اثر هیجان بیش از حد از دوستی با مکس بوده. و گرنه الون با مایک زوجی هستند که کنار هم خیلی موفق تر هستند و این که سر یک دعوای کوچیک از هم جدا بشن خیلی بچه گانس، دعوا هایی که حتی برای زن و شوهر هاهم پیش میاد.

2/5

حمله به مکس

حمله به مکس

به دلیل انزوای الون در طول فصل دو ، مهارت های شخصیش سرعت رشد فصل اول رو نداشتن . به همین علت وقتی الون مایک و مکس رو در سالن ورزش دید خیلی احساسی تصمیم گرفت و فکر های بدی تو سرش رفتن که باعث شد با قدرتش مکس رو از صفحه ی اسکیتش بندازه.این کار نه مهربانی است و نه قهرمانانه بلکه اشتباه است، چون دوستی این دو شخصیت رو به تاخیر انداخت و دیدیم که اونها چه دوستای خوبی برای هم دیگه هستن(در فصل سوم).

1/5

فکر کردن که مایند فلایر نابود شده

فکر کردن که مایند فلایر نابود شده

در آخرین لحظات دیدیم که الون و بچه های گروه و همه افرادی که در معرض خطر بودن بعد از بسته شدن دروازه خوشحال بودن و در مرسام اسنوبال شرکت کردند و جشن گرفتن که دیگه از این مشکلات رها شده بودن و میتونستن دوباره در آرامش استراحت کنن. اما چیزی که ما فهمیدم و الون نفهمید این بود که مایند فلایر نابود نشده و از بین نرفته، ما دیدیم که اون پشت دبیرستان هاوکینز ایستاده بود، اما تصور اشتباهی که الون و دوست هاش داشتن این بود که بخاطر بسته شدن دروازه مایند فلایر هم از بین رفته و یا حداقل دور شده و دیگه خطری اونهارو تهدید نمیکنه.


نظر شما چیه بدترین کاری که الون کرده از نظر شما چیه؟


بخوانید :

5 سریال علمی تخیلی مناسب قرنطینه

فیلم های آینده اعضای استرنجر تینگز

کمیک جنگ قلمروها

بهترین سریال هایی که نتفلیکس در سال 2020 منتشر میکنه!!!!

۵ نسخه قدرتمند ثور