DC Fandome

در DCfandome چه گذشت

با توجه به سیل عظیم اخباری که دیشب منتشر شد دیگه حتما همه در جریان مراسم دیسی فندوم قرار گرفتید و میدونین چه اتفاقات بزرگ و مهمی افتاد. در این مطلب قصد داریم یک جمع بندی کلی از اطلاعات منتشر شده در این مراسم داشته باشیم و تمام تریلر های منتشر شده رو قرار بدیم که اگه کسی دیشب نتونسته ببینه، اونارو از دست نده. مراسم دیشب پر بود از پنل های مختلف در مورد پروژه های آینده دیسی، در بعضی از این پنل ها حرف های مهمی زده شد مثل حرف‌های مت ریوز در مورد فیلم بتمن و در بعضی پنل‌ها هم شاهد بازی کردن عوامل فیلم ها با هم بودیم، البته در کنار انتشار اطلاعات مهم از فیلم .

واندروومن 1984

قسمت دوم فیلم واندروومن که با اسم wonder woman 1984 قبلا معرفی شده بود در دیسی فندوم هم پنل اختصاصی خودش رو داشت و همونطور که گل گدوت از قبل قول داده بود تریلر جدیدی از این فیلم در مراسم منتشر شد. ویلن این فیلم از مدتی قبل مشخص شده و بود و در تصاویر فانکو پاپ ها هم ظاهر تقریبی اون رو دیده بودیم اما در این تریلر رسما از ظاهر چیتا رو نمایی شد و هرچند کوتاه اما میتونیم کاملا اون رو ببینیم.  اگه تاریخ اکران فیلم مجددا تغییری نکنه در روز ۲ اکتبر (۱۱ مهر) شاهد اکران فیلم واندروومن 1984 خواهیم بود.

بازی Gotham Knights

جذاب‌تر از بخش فیلم ها در مراسم دیسی فندوم پنل‌های بازی‌های آیندی DC بود. شوالیه های گاتهام چیزی بود که همه رو غافلگیر کرد، همه ما انتظار داشتیم بازی‌ای با محوریت بتمن معرفی بشه اما بجاش از Gotham Knights رونمایی شد که در مورد بت فمیلی هستش، و چه خبری از این بهتر برای عاشقان خانواده خفاشی. نایتوینگ، ردهود، بت گرل و رابین بدون شک از محبوب ترین شخصیت‌های دیسی هستن و حالا بازی اختصاصی خودشون رو دارن و میتونن بیشتر بدرخشن. هرچند که این اتفاق برای طرفدار های این 4 شخصیت خوشحال کنندس اما از همین حالا از بعضی‌ها شنیده میشه که بخاطر حضور نداشتن بتمن، طرف این بازی نمیرن. شوالیه های گاتهام داستان بعد از مرگ بتمن رو روایت میکنه و به بازیکن ها این اجازه رو میده که به صورت تک نفره و دو نفره بازی رو تجربه کنن. 

این ساخته WB Games Montréal در سال 2021 برای پلتفرم های PC, PS4 و XBOX 1  منتشر میشه.

فیلم Flash

بالاخره اخباری رسمی از فیلم اختصاصی فلش با بازی ازرا میلر منتشر شد. و خوشبختانه چیزی که از مدتها قبل شایعه شده بود رسما تایید شد و قراره مولتی ورس رو برای اولین بار در دنیای سینما ببینیم. هم مارول و هم دیسی جهان ها موازی خودشون رو دارن البته در دنیای کمیک و حالا قراره که فلش نسخه سینمایی اون رو برای ما بسازه. گفته میشه این فیلم تمام پروژه‌های دیسی تمام دنیاهای مختلف و هر نسخه مختلف از شخصیت هایی که دیدیم  رو به هم متصل میکنه که امیدواریم این اتفاق به بهترین شکل بیوفته و شاهد یک فیلم عظیم با محوریت مولتی ورس باشیم و با این کار به دنیای سینمای دیسی نظم داده بشه. کمی قبل‌تر هم تایید شده بود که بن افلک باری دیگر برای ایفای نقش بتمن در این فیلم باز خواهد گشت.

The Suicide Squad

یکی از فان ترین پنل های دیسی فندوم با حضور جیمزگان و تمام بازیگرای فیلم جوخه خودکشی. کمی بعد از شروع پنل شاهد تریلر معرفی شخصیت های حاضر در این فیلم بودیم و فهمیدیم که هر بازیگر چه نقشی رو قراره ایفا کنه. طبق چیزی که در این پنل دیدیم میدونیم The Suicide Squad ساخته جیمزگان اثری دیوانه وار خواهد بود. در این فیلم شخصیت های بسیار زیادی از دنیای کمیک حضور دارن کسایی که هیچوقت فکر نمیکردیم وارد دنیای سینما بشن. از جمله بازیگرایی که دیشب در این پنل خیلی مورد توجه قرار گرفتن میشه به مارگو رابی، جان سینا و ادریس البا اشاره کرد. به گفته جیمزگان فیلم بسیار هیجان انگیز خواهد بود و جلوه های ویژه استفاده شده در اون از تمام فیلم‌های مارول بیشتره. همچنین جیمزگان اعلام کرد که تیم بازیگری این فیلم بهترین گروهی هستن که باهاشون کار کرده. تریلر رسمی‌ای از این فیلم منتشر نشد اما بعد از تیزر معرفی شخصیت ها شاهد پخش پشت صحنه های فیلم بودیم که بسیار جذاب و هیجان انگیز بود. این ویدیو رو میتونید در کانال تلگرام ما (comicon_ir@)ببینید.

Justice League اسنایدر کات

چیزی که مدت زیادیه منتظرشیم، نسخه اسنایدر کات فیلم جاستیس لیگ ساخته زک اسنایدر. این فیلم که تایید شدنش باعث خوشحالی خیلی ها شد در مراسم دیسی فندوم هم یکی از مورد انتظار ترین پنل ها بود و همونطور که انتظار میرفت تریلر رسمی اون هم منتشر شد و بالاخره ظارهر دارکساید رو در دنیای سینما دیدیم. جاستیس لیگ اسنایدرکات در سال 2021 از شبکه HBO Max پخش خواهد شد و طبق گفته زک اسنایدر این فیلم 4 بخش 1 ساعته داره و در کل 4 ساعت میشه، همونطو که قبلا هم خبر هایی منتشر شده بود مبنی بر مینی سریال بودن این پروژه، در آخر تبدیل شد به 4 قسمت 1 ساعته. در تریلر این فیلم رد پای زک اسنایدر کاملا مشخص بود و همه چیز به سبک خودش ساخته شده بود از شخصیت های حاضر در فیلم و محیط ها تا ظاهر استپن ولف. امیدواریم این نسخه جاستیس لیگ بتونه به فیلم موفقی تبدیل بشه.

همونطور که قبلا هم گفته شده بود سایبورگ در فیلم نقش بسیار مهمی داره و هسته اصلی تیمه چون اونهارو با هم متحد نگه میداره که البه قبلا هم به این موضوع اشاره شده بود.

فیلم Black Adam

در مورد خیلی از پروژه های آینده دیسی از قبل اطلاعاتی داشتیم اما فیلم بلک آدام حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و چون تا به حال اخبار زیادی راجبش منتشر نشده بود خیلی ها توقع بالایی از این پنل داشتن که خوشبختانه ناامید نشدن. با اینکه مراحل فیلم برداری بلک آدام زیاد پیش نرفته و نمیتونستن چیز زیادی به ما نشون بدن اما به لطف کانسپت آرت ها و کانسپت تیز های ساخته شده برای این فیلم اطلاعات خیلی زیادی بدست آوردیم. صحبت های راک در این پنل بسیار جذاب بود و شامل یک جمله مهم هم میشد: “سلسه مراتب قدرت در دنیای سینمایی دیسی تغییر خواهد کرد”. این جمله که به شدت طرفدار های بلک آدام رو هایپ کرد نشون میده با شخصیت قدرتمندی رو به رو هستیم که میخواد کارهای بزرگی برای دنیای سینمایی دیسی کنه و باعث ایجاد تحولاتی بشه و البته چند لحظه بعد با پخش تیزری کوتاه این تحولات بزرگ شروع شدن:

همونطور که در این تیزر میبینید دیسی تصمیم گرفته از شخصیت های قدرتمند و محبوبش کار بکشه و اونها رو وارد دنیای سینما کنه. 4 شخصیت مهم غیر از بلک آدام که در این فیلم حضور دارن شامل دکتر فیت، Hawkman، سایکلون و اتم اسمشر میشن گفته میشه که این افراد در کنار هم قراره تیم انجمن عدالت آمریکا رو تشکیل بدن. با توجه به تمام این اطلاعات و تصاویر منتشر شده فیلم بلک آدام از همین حالا به یکی از مورد انتظار ترین فیلم های آینده دیسی تبدیل شده.

سریال Titans

تایتانز بدون شک یکی از موفق ترین سریال های دیسی بوده و تونسته تا الان طرفدار های زیادی رو به خودش جذب کنه. در فصل های قبل این سریال شاهد حضور شخصیت های محبوبی از جمله ریون، بیست بوی، رابین و … بودیم و البته تبدیل شده دیک گریسون از رابین به نایتوینگ هم در پایان فصل دوم اتفاق افتاد و آرزوی خیلی هارو برآورده کرد. حالا خیلی ها توقع دارن که در فصل سوم سریال تایتان‌ها جیسون تاد هم به ردهود تبدیل بشه تا این تیم رو کامل کنه. در پنل سریال تایتانز دیسی فندوم این اتفاق افتاد و رسما تایید شد که رد هود رو خواهیم دیدی اما علاوه بر اون دو شخصیت دیگه هم برای فصل 3 تایید شدن که باعث غافلگیری طرفدارها شد. اسکرکرو یا همون مترسک و باربارا گوردون. اینطور که به نظر میرسه برنامه های زیادی برای این سریال وجود داره و قراره بت فمیلی کامل بشه. اطلاعت بیشتری در مورد این سریال فعلا منتشر نشده و باید منتظر باشیم تاریخ انتشار فصل بعد Titans مشخص بشه.

دنباله فیلم شزم

شزم

همونطو که میدونیم شزم فیلم بسیار فانی بود و پر بود از شوخی‌های مختلف و خب در پنل فیلم هم همین اوضاع بود. در پارت مربوط به Shazam 2 صحبت‌ها و شوخی‌های زیادی شد که نمیشد فرق اونارو از اطلاعات رسمی تشخصی داد برای مثال حضور سینباد کمدین معروف آمریکایی در این فیلم تایید شد که خب یک شوخی به نظر میرسید اما ممکن هم هست واقعا اون رو در این فیلم ببنیم. همچنین احتمالا یک کامئو از شخصیتی محبوب در این فیلم وجود داشته باشه اما اجازه ندارن اعلام کنن چه کسیه. اما از همه مهم تر اسم رسمی فیلم شزم 2 بود که در این پنل گفته شد. این پروژه با نام Shazam! Fury of the Gods به معنی “شزم! خشم خدایان” ساخته خواهد شد.

Shazam! Fury of the Gods در تاریخ  ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. 

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League

بدون شک این پنل از خفن ترین بخش های دیسی فندوم بود. راک استدی سازنده خوش نام سری بتمن آرکام نشون داد که قراره دوباره یک اثر بسیار جذاب رو تحویل کمیک‌بازها و گیمرها بده که ارزش این همه مدت صبر رو داره. طبق چیزی که در تریلر میبینیم مشخصه که شهر متروپلیس در حال نابودیه و به یک مخروبه تبدیل شده که این اتفاق احتمالا بخاطر درگیری برینیاک با جاستیس لیگ بوده. سوپرمن که تنها عضور جاستیس لیگه که در این تریلر حضور داره جون خلبان یک هلیکوپتر در حال سقوط رو نجات میده و بعدش خودش اون رو به قتل میرسونه در اینجا متوجه میشیم که اون کنترل خودش رو نداره و احتمالا در اختیار برینیاک باشه، و حالا نوبت جوخه خودکشیه که با اونها مقابله کنن و جلوی این موجودات بیگانه که در حال پرسه زدن در شهر هستن رو هم بگیرن. 

خبر خوب دیگه ای که در مورد بازی منتشر شده اینه که در دنیای بازی‌های آرکام جریان داره و ادامه اون سری هستش. اعضای تیم Suicide Squad در این بازی هارلی کوئین، کنیگ شارک، کاپیتان بومرنگ و ددشات خواهند بود که شما اجازه دارید با اونها بازی کنید. یکی از نکات مثبت بازی قابلیت مولتی پلیر اونه که به شما این اختیار رو میده با دوستانتون به صورت 4 نفره بازی رو پیش ببرید البته میتونید به صورت افلاین و تک نفره هم بازی رو به انتها برسونید. راجب گیم پلی بازی فعلا اطلاعاتی نداریم و باید تا انتشار اخبار بعدی منتظر بمونیم. 

این بازی برای پلتفرم های نسل بعدی در نظر گرفته شده و سال 2021 برای ایکس‌باکس سری ایکس، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی منتشر میشه.

فیلم مورد انتظار The Batman

پنل اختتامیه دیسی فندوم که کاری کرد حرفی باقی نمونه. بخش آخر این مراسم پر هیجان به فیلم اختصاصی بتمن ساخته مت ریوز مربوط میشد که با صحبت های خود او شروع شد. طبق حرف های مت ریوز در این فیلم با گاتهامی بسیار جذاب، دارک و غرق در فساد رو به رو هستیم. این گاتهام به هیچکدوم از شهرهای آمریکا شباهت نخواهد داشت و در انگلستان فیلمبرداری شده، همچنین گفته شد که تاریخچه گاتهام هم از جزئیات زیاده برخوردره و قراره اهمیت بالایی داشته باشه. از گاتهام که بگذریم میرسیم به شخصیت‌های حاضر در فیلم که همشون به شکلی خاص شخصیت پردازی شدن و با اینکه از دنیای کمیک الهام گرفته شدن اما اورجینال هستن و چیزی خواهند بود که تا به حال ندیدیم. 

در فیلم بتمن ریدلر نقش بزرگی داره و بتمن مشغول حل معمای قتل هایی میشه که به ریشه خانواده‌های گاتهام از جمله خود خانواده وین برمیگرده. همونطور که از قبل هم حرف هایی زده شده بود در این فیلم با بتمنی رو به رو هستیم که اوایل دوران خودش رو سپری میکنه و تازه به بتمن تبدیل شده برای همین با سوال‌های زیاد و بحران هویتی خاص خودش هم باید رو به رو بشه. اینطور که به نظر میرسه با اثری عمیق و واقع گرایانه رو به رو هستیم و امیدواریم که بتونه موفق باشه.


نظرتون راجب مراسم دیشب چی بود؟
از کدوم پنل بیشتر خوشتون اومد؟


بخوانید:
 ۵ چیزی که درباره مارشن من هانتر نمیدانستید!!!
 ۱۰ لوگو برتر بتمن 
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
قدرت های ناشناخته ملکه آتلانتیس، «مرا»
5 قهرمان دی‌سی که شانگ چی نمیتونه شکست بده


guest
31 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
یاسین

مال ps5 هستش

محمد سجاد

اگه یک ذره دقت کنید به تریلر جاستیس لیگ میبینم که سوپر گرل هم هست چو توی یک صحنه دیدم که بتمن داره به یک سفه نمایشگر نگاه می‌کنه که پای یک زن که با شنل قرمز رنگ و یک لباس آبی هست که داره به اون نگه می‌کنه خب بنظر شما نمیتونه او باشه کسیکه شنل قرمز دار پرواز می‌کنه مطمئن هستم که سوپر گرل هست نظر شما چیست

A.H.K.Z

عجب برنامه هایی داره دیسی برا آیندش
امیدوارم همشون موفق بشن

مهران

وایییی بتمن 1 اکتبر اکران میشه من هر روز لحظه شماری میکنم تا بیاد

Batman

فیلم بتمن تو dceu جریان داره یا مثل جوکر خارج از dceu است

ممد

تو دنیای موازی

Kasra

وقتی جاستیس لیگ اسنایدر کات تو DCEU تاثیر نمیزاره فایده ای نداره که حتما فیلم خیلی خفن باشه

.....

ببخشید تو تریلر واندرومن داشت با اون طنابش از صاعقه تاب می خورد؟ 😲
ولی امیدوارم حداقل این فیلم جاستیس لیگ بتونه بهتر از اون قبلیش عمل کنه و یه جبرانی بر فیلم قبلیش باشه

swamp thing

دی سی خیلی خوب پیش می رود چون برنامه ریزی دارد برای امسال فقط فیلم زن شگفت انگیز داریم ولی برای سال های ۲۰۲۱ و۲۰۲۲ فیلم های زیادی داریم فیلم بتمن تریلر خیلی خوبی داشت. جمیز گان که گفت ما صحنه های اکشن زیادی داریم بیشتر مارول جای ددشات یک شخصیت دیگه ( اسمش نمی دونم هرکی می دونه بگه فقط می دونم به سوپرمن شلیک کرده) که شخصیت پردازی مشابه دارد و زن شگفت انگیز از همون اول معلوم بود چی به چیه .درکل خوب بود ولی بلک آدم یکم تو ذوقم زد ولی خوب به اینم نمیشه گفت… بیشتر

ابوالحسن عابدی

برای بلک آدام تریلر نبود در واقع

Batfan

بله موافقم
اون بیشتر یه معرفی برای حال و هوای فیلم بود که منو خیلی خوشحال کرد که دی سی زرت نرفت سراغ دعوای بلک آدام و شزم

ابوالحسن عابدی

موافقم

لوکی (کمپین حمایت از کامنت اولی ها ⭐ )

چطوری پروفایل داری ؟

DRBSCRK.TT

زک گفت این دارک ساید هنوز بچه هستش دارک ساید خودمون وسط فیلم میاد

zaal

آقا اونی که توی تریلر جاستیس لیگ دقیقه1:17هست کیه؟
یعنی هیشکی کنجکاو نیست؟
دقیقا هم عین یکی از نوچه های تانوسه توی اینفینیتی وار،میدونین که کدومو میگم.همونی که پدر ویژن رو در آورد بعد در آخر ویژن کشتتش بازم توضیح بدم؟

DRBSCRK.TT

دساد هستش