DC-Villains-Featured-Image

۱۰ تا از بهترین ویلن های دیسی که تابحال در فیلمی حضور نداشته‌اند!!!

و دوست داریم حضور داشته باشند

همه میدونن که صنعت سینما چقدر عظیمه و سری فیلم های مارول و دیسی و MCU و DCEU چقدر در شهرت و بزرگ تر شدن و شناخته شدن کمیک ها و مارول و دیسی تاثیرگذار بوده اند. سالیان درازی هم هست که از روی کمیک های شرکت های مختلف مثل دیسی اقتباس های زیادی میشه، از انیمیشن و سریال و انیمیشن های سریالی تا فیلم ها. در طول این سالیان هم شخصیت های زیادی بوده اند که در سینما و فیلم ها حضور پیدا کرده اند و حتی تعدادی از اونها مثل جوکر هیث لجر، بین تام هاردی و…..جاودانه شده اند. اما اگر از طرفدارها و کمیک بازها هستین که قطعا میدونین و اگر نیستین من بهتون میگم که دنیای کمیک خیلی گسترده تر از این حرف هاست و تابحال حتی یک دهم پتانسیل و شخصیت های دنیای کمیک رو هم نتونستیم در سینما ببینیم.

فیلم های کمیک بوکی اکثرا در جامعه به عنوان فیلم های قهرمانی هم شناخته میشه، و منطق اینطور بیان میکنه که تا شخصیت منفی و شروری نباشه قهرمانی هم نخواهد بود؛ پس اهمیت شخصیت های منفی و ویلن ها خیلی بالاست و در فیلم هایی مثل دارک نایت حتی قهرمان زیرسایه شرور قرار میگیره و دیده نمیشه. شخصیت منفی های جذاب و عمیق دیسی هم کم نیستند و تعدادی از اونهارو در سینما دیده ایم، اما هنوز تعدادی از بهترین های اونهارو در فیلمی ندیدیم که ما در این مقاله به چندتا از اونها اشاره میکنیم، که علاوه بر آشنایی با این شخصیت ها، میتونین با پتانسیل گسترده دنیای کمیک برای ورود به سینما آشنا بشین.

10. Metallo

تقریبا میشه گفت هیچ چیز در دنیای دیسی به اندازه کریپتونایت سوپرمن رو تو دردسر ننداخته و نمیندازه. و تنها چیزی که از کریپتونایت بدتره یک سایبورگ عصبانی و خطرناکه که با کریپتونایت قدرتمند شده و از ته دل میخواد که سوپرمن رو نابود کنه. اینهایی که گفتم مشخصات یکی از بزرگ ترین و قدرتمندترین دشمنان سوپرمن یعنی متالویه. با اینکه متالو تابحال تو تعدادی انیمیشن و سریال حضور داشته، اما تابحال توی فیلمی ندیدیمش؛ در زمانی که شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت دوم فیلم Man of Steel هم منتشر شده بود، حضور متالو در این فیلم هم منتشر شده بود که کم کم این شایعات و ادامه سوپرمن هنری کویل در دنیای سینمایی دیسی کمرنگ شد، اما هنوز هم شایعاتی مبنی بر ادامه هنری کویل و قسمت دوم فیلم Man of Steel هست و از اونها بهتر شایعه هایی بود مبنی بر اینکه کارگردانی این فیلم برعهده جی.جی آبرامز خواهد بود. در صورت ساخت قسمت دوم این فیلم بدون شک متالو میتونه یکی از بهترین و اصلی ترین گزینه های شخصیت منفی داستان باشه.

9. Vandal Savage

وقتی بحث بر سر یکی از قدیمی ترین و پیرترین ویلن های دنیای دیسی باشه، قطعا اسمی از وندال سوج هم در میان هست. به عنوان یک غارنشین متولد شد، اما شهاب سنگی بهش هوش و دانایی زیاد و قدرت های خارق العاده دیگه داد. اون هزاران سال از زندگیش رو صرف آسیب رسوندن و تلاش برای فتح زمین و نابود کردن قهرمان هاش کرده و از این حیث کمتر شخصیتی میتونه باهاش رقابت کنه. وندال تابحال توی تعداد زیادی انیمیشن هم مثل اروروس حضور داشته، اما تابحال هیچ برنامه جدی یا شایعی مبنی بر برنامه برای حضور اون در سینما نبوده. اما اگه کمی با داستان های وندال آشنا باشین و با قدرت و نفوذ و منابعی که داره آشنا باشین، میدونین که اون چه پتانسیل عظیمی برای حضورهای متعدد در سینما داره و نه تنها یک فیلم.

8. Eclipso

اکلیپسو بدون شک یکی از خفن ترین اورجین ها و تاریخچه هارو بین همه شخصیت های کمیکی داره. اون هم مظهر فیزیکی خشم خدا بوده و هم فرشته انتقام. اما بعدش از راه به در شد و شیطانی شد و توسط اسپکتر جایگزین شد. اکلیپسو یکی از ترسناک ترین، خفن ترین و قوی ترین ویلن های تمام دنیای دیسیه، اما تابحال فقط توی چندتا انیمیشن ساده حضور داشته. اکلیپسو در فصل دوم سریال استارگرل اولین حضور لایواکشن خودش رو تجربه میکنه، اما ظاهرا هنوز هیچ برنامه ای برای حضورش در سینما نیست. هرچند با توجه به اوضاع کنونی سینمای دیسی، این جهان آمادگی حضور ویلنی شبیه به اکلیپسو رو نداره و باید این دنیا چندفازی رو پشت سر بزاره و تعدادی قهرمان و تیم جدید هم وارد این دنیا بشن، تا آمادگی مقابله با اکلیپسو رو داشته باشن.

7. Eobard Thawne

ابارد ثاون، یکی از شخصیت هایی که برای مدتی طولانی به فلش و بری آلن گره خورده. چه به عنوان زوم و چه ریورس فلش، قدرت ها و توانایی های خاص اون از ورژنی منفی از اسپید فورس گرفته شده که توسط خودش خلق شده. ثاون حتی با استاندارد های قرن ۲۵ یک نابغه به تمام عیار به حساب میاد و کمتر کسی درحدشه. در زمینه انیمیشن ثاون مثل خیلی از شخصیت های دیگه حضورهایی داشته، اما حضور پررنگ و قابل توجهش در اروورس و در سریال فلش بوده که حسابی مورد توجه قرار گرفت. اما هنوز اون رو در فیلمی ندیدیم، و حالا هم که فیلم اختصاصی فلش با بازی ازرا میلر در حال ساخته قطعا حضور ثاون در اون محتمله و ممکنه در آینده ای نزدیک شاهد حضور این ویلن قدیمی بری آلن در سینما باشیم.

6. Captain Cold

یک بنده خدا با یک تفنگ یخی نباید تهدید خطرناکی برای شخصیتی مثل فلش باشه. اون قدرت ماورایی و فرابشری خاصی نداره، جز یک تفنگ یخی خفن. اما کاپیتان کلد، یک نابغه تمام عیار، استراتژیست کم نظیر، رهبری توانا و فردی با اراده پولادینه که میتونه هرکاری بکنه تا برنده بشه. اینها اون رو تبدیل به یکی از بزرگ ترین دشمنان فلش میکنه. کاپیتان کلد در اروورس و مشخصا در سریال فلش و لجندز آف تومارو نقش بزرگی ایفا کرد، اما شدیدا همه ما منتظریم که اون رو در یک فیلم لایواکشن با ظاهر و کاستوم و بازیگر و کیفیت ساخت بالا ببینیم، همون چیزی که این شخصیت لایقشه. تعدادی از شخصیت هایی که در این لیست معرفی کردیم در اروورس حضور داشته اند، اما همونطور که هرکسی میدونه، اروورس شخصیت هایی رو به خاطر موضوعات مختلف تغییرات مختلفی داده، از تغییر و پایین اومدن کیفیت کاستوم و ظاهر شخصیت، تا اشاره نکردن به گذشته و شخصیت پردازی نکردن شخصیت ها؛ به همین خاطرهم خیلی خوب میشه که شخصیت های مطرح و محبوبی مثل ثاون و کاپیتان کلد در فیلم های خودشون هم حضور داشته باشند تا بهتر از پتانسیل اونها استفاده بشه.

5. Mr. Mxyzptlk

وقتی باید با یک کوتوله از بعد پنجم که قدرت هایی خدا مانند داره درگیر بشین و سروکله بزنین، حسابی باید مواظب باشین که چطوری قراره توی این بازی عمل کنین. سوپرمن تقریبا همیشه نشون داده که تونسته یک قدم از Mr. Mxyzptlk جلوتر باشه و واقعا مردم زمین از این حیث شانس آوردن چون اون اگه بخواد واقعا میتونه مشکلات جدی درست کنه. اون توی تعدادی سریال هم حضور داشته، هاوی مندل این نقش رو در سریال Lois & Clark: The New Adventures of Superman بازی کرد و تقریبا هم نزدیک بود که این شخصیت در فیلمی هم حضور داشته باشه. Mr. Mxyzptlk واقعا شخصیت خاصیه، ظاهری خاص با قدرت های خیلی خاص و داستان و اورجین خاص تر، به همین خاطر شاید درحال حاضر زمینه حضورش در سینما آماده نباشه، اما Mr. Mxyzptlk میتونه در آینده شروعی برای بازشدن پای موضوعات میان بعدی و دنیوی دنیای دیسی به سینما باشه.

4. Darkseid

چیزی نمونده تا دارکساید، یا حداقل آکسس رو در سینما ببینیم. دارکساید همیشه از جذاب ترین و قدرتمندترین ویلن های تمام دنیای دیسی بوده، قدرت هاش فوق تصور هستند و علاوه بر قدرت هاش، اون صاحب یک سیاره و تمام منابعش و ارتشی ترسناک هم هست. قهرمان های کمی هستند که قابلیت های کافی برای روبه رو شدن با دارکساید رو دارن و حتی گروه های بزرگ قهرمانی درکنارهم باهاش مشکلات جدی داشتن. دارکساید شاید از بقیه این شخصیت ها شناخته شده تر باشه، اون توی تعداد زیادی انیمیشن و سریال انیمیشنی نقش جدی داشته و غیر از اونهاهم همیشه اسمش بر سر زبونا بوده. حالا باید کمی بیشتر منتظر بمونیم تا بتونیم دارکساید یا به گفته خود زک اسنایدر آکسس که ممکنه در فیلم تبدیل به دارکساید بشه رو در سینما ببینیم و بفهمیم آیا اونطوری که این ابرویلن شایسته‌هست به تصویر کشیده شده یا نه. میتونین ویدیوی اختصاصی معرفی کامل و بررسی شخصیت دارکساید رو از این لینک تماشا کنید.

3. Brainiac

برینیاک بارها و بارها ثابت کرده که ویلن مرگبار و خطرناکیه. هدف اون یعنی جمع آوری و حفظ کردن تمدنی خاص توسط خیلی از افراد نادیده گرفته شد و بهش توجهی نشد. برینیاک همیشه ویلنی سرسخت و خطرناک برای سوپرمن بوده، با دانش و هوش فوق بالاش، قدرت های خفنش و نفوذی که داره همیشه سوپرمن رو اذیت کرده. اون بیشتر از چیزی که بتونین تصورش رو بکنین نزدیک بوده تا توی یک فیلم حضور داشته باشه، شایعات و پیش آمادگی هایی برای حضور اون در فیلم هایی مثل Superman Reborn, Superman Lives و Superman: The Man of Steel منتشر شدند که متاسفانه همه اونها کنسل شدند و به همین خاطر تابحال اون رو در فیلمی ندیدیم. حتی در نسخه ای از فیلمنامه فیلم سوپرمن ۳ از برینیاک استفاده شد، اما درآخر حذف شد.

2. Bizarro

نقطه عکس سوپرمن بودن، باعث نشده که بیزارو حتی زره ای ضعیف تر بشه. اون شاید قدرت هایی مثل نفس آتشین و دید منجمد کننده داشته باشه، اما بازهم اینها قدرت هایی تاثیرگذار توی نبرد هستن. بحث تفاوت هاش شد، عادت کردن به نحوه صحبت کردن بیزارو میتونه یکی از سخت ترین کارهای یک نفر باشه. ظاهرا برایان سینگر میخواسته که از بیزارو در فیلم Superman Returns استفاده بکنه، اما این اتفاق نیوفتاده. حتی قطعی فیلم درحدود ۴۵ دقیقه که منتشر شد که از فیلم Superman IV حذف شده بودند، که نشون میداد سوپرمن با شخصیتی میجنگه که به شدت شبیه به بیزارو رفتار و عمل میکنه. بیزارو شاید عمیق ترین و بهترین ویلن سوپرمن یا دیسی نباشه، اما بدون شک یکی از جذاب ترین و جالب ترین ویلن هاست، که واقعا دوست داریم حضورش در سینما و درگیریش با سوپرمن یا حتی دیگر اعضای جاستیس لیگ رو ببینیم.

1. Mongul

ارباب Warworld رو شاید بشه بعد از دارکساید، خطرناک ترین و مخرب ترین ویلن دنیای دیسی دونست. اون تونسته پابه پا و به راحتی با سوپرمن بجنگه و مسئول اصلی نابودی Coast City بوده که درواقع عملی بود که باعث شد هال جوردن تبدیل به یک ویلن بشه. با توجه به عظمت و بزرگی این ویلن در دنیای کمیک دیسی، اما خیلی کم در رسانه های دیگه حضور داشته و تنها چند حضور در انیمیشن های سریالی داشته. اما با توجه به برنامه های اخیر دنیای گسترش یافته دیسی (DCEU) و فیلم هایی که در آینده قراره ساخته بشن، مانگول شخصیتی کاملا مناسب برای حضور در سینما به حساب میاد که واقعا دوست داریم حضور این شخصیت خطرناک و قدرتمند رو بعد از مدتی که قهرمان های سینمای دیسی درکنارهم جفت شدند، ببینیم.

همچنان بخوانید : ۱۰ تا از بهترین ویلن های مارول که تابحال در فیلمی حضور نداشته اند!!!

شما دوست دارین کدوم یکی از این شخصیت هارو در فیلم ها و سینما ببینین؟ چه ویلن دیگه ای میشناسین که شایسته حضور در سینما هست؟


بخوانید :

۱۰ نشانه گیر برتر دنیای مارول
۱۰ نکته ای که همه باید درباره FEARSOME FIVE بدانند
معرفی و بررسی شخصیت اسپاون
۵ نفری که نمیدانستید چکس ثور را بلند کرده اند!
۵ دلیل محبوبیت اسپایدرمن نوآر


guest
140 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
نریمان

بیزارو رو خوب اومدین

امیرعلی ذوالفقاری

دارکساید در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر حضور داشت

ماندانا

من واقعا میخوام بیزارو و سوج در یک فیلم سینمایی حضور داشته باشن و تقریبا نقش اصلی بازی کنن

پ ن:(بیزارو به این خاطر که ممکنه تو فیلمش ردهود و آرتمیس هم حضور داشته باشن=)
سوج هم چون دوسش دارم)

ممنون از کامیکان به خاطر مقاله خوبش 🙂

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

بیزارو به آرتمیس و ردهود چه ربطی داره؟

عرشیا حقیقی

متالو. میتسیزپتلیک.وندال سوج. ریورس فلش در فیلم های

سوپرگرل . افسانه های فردا. فلش

هستند

ارتا

فیلمن اخه اونا باهوش سریالن

Last edited 1 سال گذشته by ارتا
امیرعلی ذوالفقاری

اونا سریالن

ماندانا

چرا به سریال میگین فیلم؟

عجب بابا!

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

خیلی تاثیز گذار بود

REZ4Z

وندال سوج، تو سریال Legends of tomorrow فصل اول حضور داش و حضور خوبی هم بود. امیدوارم بازم ببینیمش. ایوبارد ثاون هم همینطور. تو فصل ۲ سریال، حضور خیلی پررنگی داشت و واقعا هیجان رو برای سریال به ارمغان آورده بود. واقعا جاش تو سینما خالیه

یاسین

متالو و وندال سوج و ایوبارد ثاون و کاپیتان کولد توی سریال های اروورس وجود داشتن
چه فیلم قشنگی هم بود

سیلوستر ماهون

وجدانا شوخی میکنی دیگهو؟؟
اون که خیلی چرت بود

ثور لاور

حاجی خودت داری میگی سریال بعد میگی فیلم خوبی بود؟؟؟؟

ماندانا

باید کسایی رو که به سریال میگن فیلم به بدترین شکل ممکن کشت 🙂

مبین

هوگو استرنج و مدهتر هم میتونن باشن

adam warlock

برای شروع کمیک های دی سی باید از کجا شروع کنم ؟

Amin

برای شروع باید کمیک فلش پوینت رو بخونی که همینجا ترجمه شده.

adam warlock

خوندم

تاداشی

حالا کمیک های نیو ۵۲روبخون

adam warlock

ممنون

adam warlock

الان چه رویداد ها و داستان های رو در داخل نیو ۵۲ باید بخونم

استورم بریکر

سنتری سوپرمن ویژن مارشن منهاتر کاپیتان مارول سینما

adam warlock

سنتری
سوپرمن
کاپیتان مارول سینما
ویژن

استورم بریکر

مارشن منهاتر چی

adam warlock

سنتری
سوپرمن
مارشن منهاتر
کاپیتان مارول
ویژن

MARVL AND DC

سنتری با وید
سوپرمن
سنتری عادی
کاپیتان مارول سینما
مارشن منهانتر
ویژن

استورم بریکر

نه سنتری قدرت بدنی و قدرت اصلی درونیش بیشتره حتی بدون وید

adam warlock

تنها ضعفی که داره ذهن ضعیفش هست

MARVEL AND DC

خب نظرم عوض شد مارشن منهانتر از سوپرمن هم قویتره
سوپرمن ۲۰۲۰ با نیزه سرنوشت
سنتری در اوج(وقتی مولکول من رو زد)
سنتری با وید و دارک سنتری
سوپرمن ۲۰۲۰بدون نیزه سرنوشت
مارشن منهانتر
سوپرمن سینما
سوپرمن کمیک
سنتری عادی و کپ مارول سینما
ویژن سینما
کپ مارول کمیک
ویژن کمیک

استورم بریکر

لکس لوتر جوکر گرین گابلین رد اسکال

adam warlock

۱ جوکر
۲ لکس لوتر
۳ رد اسکال

۴ گرین گابلین که هیچ پوخی نیست

استورم بریکر

رد اسکال اوله شکی توش نیست

MARVL AND DC

جوکر
گرین گابلین
لکس لوتر
رد اسکال

استورم بریکر

رد اسکال اوله

adam warlock

جوکر
لکس لوتر
نورمن آزبورن
رد اسکال
گرین گابلین