Harley

بهترین انیمیشن‌های سریالی شبکه DC Universe

سرویس استریم دی‌سی که DC Universe نام دارد در زمینه پخش آثار اقتباس شده از  کمیک‌های دیسی به خوبی فعالیت کرده است. این شبکه هم در ساخت انیمیشن و هم لایو اکشن توانسته خودش را اثبات کند. در کارنامه این شبکه سریال‌‌های محبوبی مثل تایتانز، سوامپ تینگ و دوم پاترول وجود دارد که کیفیت ساخت خوبی دارند و مورد استقبال قرار گرفتند. اما DC Universe علاوه بر این سریال‌ها تعدادی انیمیشن سریالی هم دارد که بسیار جذاب هستند و اگر از طرفداران دیسی هستید و به انیمیشن علاقه دارید دیدنشان پیشنهاد میشود. در ادامه این مقاله 5 انیمیشن برتر اقتباس شده از کمیک‌های دیسی که از این سرویس استریم پخش شده است را معرفی میکنیم.

5. Teen Titans

این کارتون بسیار دوست داشتنی در قلب خیلی از طرفداران جایگاه ویژه‌ای دارد. سریال Teen Titans در 5 فصل بسیار لذت بخش ساخته شد. این سریال ترکیبی از اکشن، احساسات و شوخ طبعی است که در کنار هم یک مجموعه سرگرم کننده را خلق کرده اند. با اینکه هرکدام از قسمت‌های Teen Titans به تنهایی هم قابل دیدن هستند اما هر فصل از یک موضوع کلی پیروی میکند که با محوریت یکی از تایتان‌ها است. سریال تین تایتانز در طول چندین سال توانست محبوبیت خودش را حفظ کند و با آوردن شخصیت‌های دوست داشتنی از دنیای کمیک طرفداران خودش را حفظ کند. از آنجایی که این سریال بر اساس یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دنیای دیسی ساخته شده است و داستان خوبی هم دارد میتواند برای مدتی  شما را مشغول خودش نگه داد.

4. Young Justice

در ابتدا این سریال با دو فصل از شبکه Cartoon Network پخش شد اما پس از آن در سال 2019 دوباره بازگشت و در DC Universe ادامه پیدا کرد. از جذابیت‌های سریال Young Justice میشود به لحن این سریال اشاره کرد که با توجه به دوره بلوغ شخصیت‌ها توانسته خیلی از مسائل شخصیتی را به خوبی بررسی کند. فصل اول این سریال تا حدودی خشن است و در فصول بعدی بسیار خارق‌العاده و جاه‌طلبانه عمل کرده است. Young Justice با قدرت به کار خودش ادامه داد و بخاطر سن شخصیت‌های حاضر در این انیمیشن میتوان بیشتر با آن ارتباط برقرار کرد و تا انتها با آن همراه شد و رشد شخصیت‌ها را دید.

3. Harley Quinn

halrey and poison ivy

سریال هارلی کوئین دقیقا همان چیزی است که طرفداران این شخصیت نیاز دارند. سریالی پر از شوخ طبعی، اکشن و خشونت. زندگی عاشقانه هارلی کوئین که قبل از این به عنوان معشوقه جوکر شناخته میشد بسیار جذاب است بخصوص با حضور شخصیت‌های معروفی مثل پویزن آیوی. هارلی کوئین به تنهایی میتواند سریالش را جلو ببرد اما داستان فراتر از این‌هاست و ماجراهایی پیش می‌آید که پای خیلی از شخصیت‌های بزرگ دنیای دیسی را به این سریال باز میکند. این ضدقهرمان محبوب در کنار دوستانش توانسته در دو فصل سریالش به بهترین شکل بدرخشد و فصل‌های بعدی را هم بدست بیاورد. اگر به انیمیشنی نیاز دارید که تمام ویژگی‌های یک سریال بزرگ‌سال را داشته باشد، تماشای سریال Harley Quinn بسیار پیشنهاد میشود.

2.  Justice League Unlimited

این سریال برای افرادی مناسب است که به داستان‌های بزرگ با تعداد قهرمانان زیاد علاقه دارند. انیمیشن سریالی Justice League Unlimited از سال 2004 تا 2006 پخش شد و بعد از 39 قسمت به پایان رسید. در طول‌ این قسمت‌ها داستان‌های به‌یادماندنی زیادی روایت شدند که دیدنشان حتما برای طرفداران لیگ عدالت جذاب است. این سریال بخشی از DCAU است و اتفاقت بعد از انیمیشن Justice League را روایت میکند. اما برای تماشای Justice League Unlimited نیازی نیست حتما سریال‌های قبلی را تماشا کرده باشید، این سریال به تنهایی داستان‌های خودش را روایت میکند و خیلی هم خوب این کار را انجام میدهد.

1. Batman: The Animated Series

Batman: The Animated Series معیارها و استانداردهای انیمیشن‌های ابرقهرمانی را تعیین کرد. این سریال با توجه به اینکه یک انیمیشن باید بتواند هم کودکان و هم بزرگسالان را سرگرم کند کاری کرد که شاید هنوز هم اثر دیگری نتوانسته به آن نزدیک شود. مطالعات شخصیت پردازی و داستان پردازی در این سریال بسیار عالی هستند به طوری که افراد سخت‌گیر را هم میتواند راضی کند. بعضی از اپیزودهای این سریال حتی در رتبه بندی‌های بهترین داستان‌های مستقلی که تابه‌حال از تلویزیون پخش شده‌اند قرار میگیرند. همچنین این انیمیشن سریالی شروع کنند DCAU است و اگر قصد دارید سراغ دنیای انیمیشنی دیسی بروید اولین قدم اینجاست.


بخوانید :

زره خفن بتمن که در فیلم استفاده نشد
برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
5 ویلن مارول که دوست داریم تو فیلم نگهبانان کهکشان 3 ببینیم
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
برترین سریال های دیسی


guest
35 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد

برای دانلودجاستیس لیگ نامحدود هیچ سایتی واسه دانلودوجودنداشت یابازنمیکردیامیگفت محتوادردست بررسی دلیلش چیه؟

کمیک خون

والا من مورد های ۱ تا ۴ رو دیدم. عالی بودن. تیتانز هم تازه شروع کردم. واقعا معرکه اس.

ماندانا

قراره یع کمیک با محوریت هارلی کویین و پویزن ایوی منتشر بشه
پ ن: به سریال مربوطه

Batman Batman

ممنون میشیم اگه ترتیب کامل دیدن سری انیمیشنی بروس تیم رو بزارید

A.H.K.Z

سریال ها : 1.بتمن : سری کارتونی [85 قسمت] 2.سوپرمن : سری کارتونی [54 قسمت] 3.ماجراهای جدید بتمن [24 قسمت] 4.ماورای بتمن [52 قسمت] 5.استاتیک شاک [38 قسمت] 6.پروژه زتا [26 قسمت] 7.لیگ عدالت [52 قسمت] 8.لیگ عدالت نامحدود [39 قسمت] فیلم ها : 1.بتمن : ماسک فانتازم 2.بتمن و مستر فریز : ساب زیرو 3.ماورای بتمن : بازگشت جوکر 4.بتمن : راز های بتوومن 5.بتمن و هارلی کوئین 6.لیگ عدالت علیه پنج مخرب فیلم های کوتاه : 1.اولین شب شوالیه تاریکی 2.من را تعقیب کن (chase me) 3.ماورای بتمن سری (سریال) های دیجیتالی : 1.دختران گاتهام [31 قسمت] 2.لوبو… بیشتر

Last edited 1 سال گذشته by A.H.K.Z
A.H.K.Z

با سلام. شرمنده یه اشتباهی شد اومدم تصحیح کنم.
استاتیک شاک 51 قسمت هست.

MHA

تو ‌ویکی پدیا انگلیسی بزنید Dc Animated Universe تو توضیحاتش ترتیب دیدن سریال های تیم ورس ( Timmverse) رو نوشته .

ماندانا

خیلی ممنون از مقاله خوبتون
من یانگ جاستیس و هارلی کویین وتین تایتانز رو دیدم و واقعا عالی بودن پیشنهاد میشه حتما نگاه کنید
و انیمیشن بتمن هم که جای خود دارد ❤

کمیک خون

فقط میخوام فاز اونی که دیس لایک داده رو بفهمم 😂

Mani.s.j

سلام
ممنون مقاله خوبی بود
من بشخصه از تین تایتانز و یانگ جاستیک خوشم میاد هرچند بقیه هم خوب بودن

امیررضا زحمتکش

مال مارول هم معرفی کنید ممنون میشم

MHA

واقعا یه نعمتیه موقعی بزرگ بشی که بتمن انیمیتد سریز بچگیتو بسازه 🙂

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

بسیار مقاله خوب و مفیدی بود
من بیشتر از سریال بتمن خوشم و اومد و بعد هارلی کویین
دیسی با این شبکه خودشو چندین پله از مارول جلو انداخت که مشخصه و برای همین مارول سریال موداک رو ساخت که واقعا می‌تونه با انیمیشن هارلی کویین برابر بشه

Nightwing

مقاله خوبی بود ، من شماره ۱ ، ۳ ، ۴ و ۵ رو دیدم و خیلی انیمیشن های قشنگی بودند . انیمیشن شماره ۲ رو ندیدم ولی می‌گویند که انیمیشن قشنگی است . فصل ۴ انیمیشن یانگ جاستیس هم امسال پخش خواهد شد .

Nightwing

تصحیح می کنم ، اشتباه نوشتم انیمیشن هارلی کویین رو ندیدم ( شماره ۳ ) .