captain-marvel-2-the-marvels

عنوان جدید فیلم کاپیتان مارول 2 چه معنایی دارد؟!

دنباله فیلم کاپیتان مارول یکی از آثار مورد انتظار دنیای سینمایی ماروله. از اونجایی که در فیلم‌های انتقام جویان 3 و 4 این شخصیت بسیار قدرتمند نشون داده شد و حالا که قهرمانان مهم قبلی از جمله کاپیتان آمریکا و آیرون من دیگه در MCU حضور ندارن، کاپیتان مارول  یکی از کسانیه که حتما بیشتر مورد توجه قرار میگیره و بیشتر به مرکز اتفاقات مارول میاد. از طرفی هم تا الان فقط یک فیلم اختصاصی برای اون ساخته شده و هنوز راه درازی داره و داستان‌های زیادی برای روایت. همه اینها باعث شده که Captain Marvel 2 تبدیل بشه به یکی از  عناوین مهم این فاز مارول.

با توجه به اینکه مارول تا اینجای کار پروژه‌های بسیار بزرگ و مهمی رو برای فاز 4 تایید کرده شاید طرفدارها برای اونها هیجان بیشتری داشته باشن تا فیلم بعدی کاپیتان مارول، چون به هر حال شخصیت‌هایی که قراره به تازگی وارد بشن از کسی که قبلا دیدیمش جذابیت بیشتری دارن. از جمله فیلم‌های بعدی مورد انتظار میشه به اترنالز و شانگ چی اشاره کرد و از طرفی هم سریال‌هایی مثل مون نایت و میس مارول رو در پیش داریم که باعث میشن نظرات زیادی به طرفشون جلب بشه. ولی خب با وجود تمام اینها مارول با انتشار لوگو جدید فیلم کاپیتان مارول 2 تونست اون رو هم سر زبون‌ها بندازه.

the-marvels-title-image

 

چند روز پیش مارول ویدئویی رسمی منتشر کرد که به لطف اون اطلاعات زیادی از آینده MCU دریافت کردیم. از جمله این اطلاعات میشه به تاریخ اکران بعضی آثار و عنوان رسمی فیلم‌ها اشاره کرد همچنین برای اولین بار لحظاتی کوتاه رو از فیلم Eternals دیدیم. اما الان با اینها کار نداریم و قراره بریم سراغ فیلم The Marvels که در واقع دومین فیلم سولو کاپیتان ماروله. 

با نگاه اول به لوگو این فیلم حرف “S” توجه مارو به خودش جلب میکنه. خب همونطور که حتما متوجه شدید این حرف، لوگو کاملا خان یا همون میس مارول هستش. اگه با داستان این شخصیت آشنا باشید میدونید که ارتباط نزدیکی با کاپیتان مارول داره و همه انتظار داشتیم که این دو با هم در یک فیلم حضور داشته باشن. حضور میس مارول در دنباله کاپیتان مارول اولین حضور این شخصیت در MCU نیست و کاملا خان ابتدا در سریال اختصاصی خودش که از دیزنی پلاس پخش میشه حضور پیدا میکنه. داشتن سریال اختصاصی برای معرفی این شخصیت میتونه اتفاق خوبی باشه چون با این کار دیگه نیازی نیست در کاپیتان مارول 2 وقتی صرف معرفی اون بشه و مستقیما میتونیم روایت داستان‌های جدید رو ببینیم. همچنین حالا که مطمئن شدیم کامالا خان در فیلم The Marvels حضور داره این شایعات منتشر شدن که احتمالا کاپیتان مارول رو هم در سریال Ms. Marvel ببینیم تا زمینه ساز ارتباط این دو و مقدمه The Marvels باشه.

اما نکته بعدی که به سومین شخصیت مهم این فیلم اشاره داره. مونیکا رمبیو هم شخصیتی بود که تقریبا همه ما از حضورش در فیلم بعدی کاپیتان مارول مطمئن بودیم و حالا رسماََ تایید شده. Teyonah Parris که نقش مونیکا رمبیو رو در سریال وانداویژن بازی کرد و خب به شخصیت فوتون تبدیل شد برای ایفای دوباره این نقش در فیلم The Marvels حضور داره. شخصیت مونیکا هم با اینکه سریال اختصاصی خودش رو نداشت اما در سریال وانداویژن باهاش آشنا شدیم و از اورجین اون کاملا با خبریم برای همین در فیلم قطعا به مسائل دیگه‌ای پرداخته میشه از جمله رابطه مونیکا رمبیو با کارول. اگه سریال وانداویژن رو دیده باشید میدونید وقتی جیمی وو در مورد وقایع Avengers: Endgame حرف میزد و اسم کاپیتان مارول آورده شد مونیکا واکنش عجیبی نشون داد و متوجه شدیم که رابطه این دو در وضعیت خوبی قرار نداره که احتمالا دلیلش، غیبت طولانی کارول در زمان مرگ مادر مونیکا رمبیو بوده و حتما این موضوع بخشی از فیلم The Marvels خواهد بود.

با اینکه اطلاعات در مورد دنباله کاپیتان مارول بسیار کمه اما از این عنوان میشه فهمید که مارول قصد داره سه زن ابرقهرمان خودش رو در کنار هم قرار بده و یک ماجرای حماسی خلق کنه. با اینکه کاپتان مارول تنها چند ساله که عضو دنیای سینمایی مارول شده اما از عنوان The Marvels متوجه تاثیرگذاری اون میشیم. کاپیتان مارول از اول حضورش هم با نظرات منفی زیادی از طرف مخاطب‌ها روبه‌رو شد ولی خب عوامل مارول روی تصمیم خودشون هستن و شاید با انتشار این فیلم نظر طرفدارها هم عوض شد. به هر حال فعلا برای قضاوت در مورد این فیلم خیلی زوده و تا انتشار اطلاعات بیشتر از طرف مارول باید صبر کنیم.


نظر شما در مورد حضور این سه شخصیت در یک فیلم چیه؟


بخوانید:

7 فیلم کنسل شده X-MEN و دلیل کنسل شدنشان
5 کاری که فیلم‌های کمیک بوکی هنوز درست انجام نمیدهند
تصاویر لو رفته THOR 4 کدام نسخه ثور را نشان میدهند؟!
5 خانواده ابرقهرمانی برتر مارول
ترتیب دیدن سریال‌های مارول نتفلیکس


guest
21 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
حاجی خفاشه

جالب میشعِ

مبین

امیدوارم از قسمت اولش بهتر باشه واقعا بدترین فیلم ام سی یو بود

A.H.K.Z

مرد آهنی 3 : تورو خدا مارو دور ننداز.
ثور 2 : ما اونقدرا هم به درد نخور نیستیم.

Adam warlock

اونا یک بازیگر درست حسابی و یک فیلمنامه داشتند این یک فیلم پوچ توخالی ناتوان و شعار زده بود که حتی اصول اولیه کارگردانی هم رعایت نشده بود مثال همون تعقیب گریز
این فیلمنامه رو بدن دسته بچه بهتره مینوسه

Amir

ممکنه لباس اولیه اش باشه

ماندانا

راستش من نظری خواصی ندارم چون تا اینجا کاملا مزخرف بوده

ثور لاور

خب دوست عزیز اگر نظری نداری میتونی روی دیدگاه خود را بیان کنید، کلیک نکنی😊

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

قسمت اول که افتضاح بود خدا کنه این فیلم خوب بشه
احتمالا در این فیلم مونیکا رمبو و کامالا خان رو میبینم چون هر دو اسم مارول رو دارند

A.H.K.Z

خدایی افتضاح نبود. فقط نسبت به بقیه آثار مارول استودیوز ضعیف تر بود. در حد ثور 2 و آیرون من 3 و واندروومن 84 بودش.

ثور لاور

بنظر من ناامید کننده ترین بود، این همه هایپ و سر و صدا، بعد یه اثر متوسط رو به پایین، بخاطر همین خیلی بیشتر نسبت به بقیه فیلما منفوره.

Amir

باز از واندروومن 84 بهتر بود اون که افتضاح بود

مبین

این فیلم واقعا حوصله سربر بود هیچ استرس یا چالش خاصی نداشت هیچ صحنه ی دراماتیک خاصی نداشت اگه نیک فیوری نبود که اصلا نمیشد دید

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

افتضاح بود .

امیر

ممکن شاهد بلو مارول باشیم چون شنیدم مارول دنبال بازیگر براش میگرده

ثور لاور

راستی این زمان شما انتشار آثار کمیکی چقده باحاله 😂😂( لینک آخر مقاله) لطفا بالای سایت سنجافش کنید، من برم انقد نگاش کنم که اکران شه😂😂

امیر ابراهیمی

روی مِنو سایت بزنید بعد قسمت داره میاد

ثور لاور

عه!! ببخشید اصلا به اونجا دقت نکرده بودم، مرسی که گفتید.

فرزاد

بی زحمت اگه میشه فیلم بتمن رو هم به اون بخش داره میاد اضافه کنید

sh13

حاجی شما که نام فیلم رو بررسی می کنید لطفا تریلر لوسیفر هم بررسی کنید.

ثور لاور

سه تفنگدار

Mahdiar@venom

اتحاد سلاطین