Eternals-Kang-Celestials-Header

برترین قدرت‌هایی که در فاز 4 به مارول می‌آیند

مارول  با هر فاز  که جلوتر میرود دنیای خودش را گسترش میدهد و شخصیت‌های جدید را وارد داستان میکند. این روند باعث میشود قهرمانان و ویلن‌های قدرتمندتری معرفی شوند و در چهارمین فاز  دنیای سینمایی مارول که مدتی از شروع آن گذشته است نیز طبق همین روال  قرار است با اَبَرقدرت‌های زیادی ملاقات کنیم. از آنجایی که برای این فاز فیلم‌ها و سریال‌های زیادی معرفی شده است، شخصیت‌های جدید زیادی هم داریم که بعضی از آنها آنقدر قدرتمند هستند که بتوانند در MCU جایگاه مهمی پیدا کنند و در مقابل ویلن‌هایی که به زودی خواهند آمد بایستند. همانطور که مشخص است مسیر دنیای سینمایی مارول به سمت مولتیورس و کیهانی شدن پیش میرود که این موضوع میتواند خوشحال کننده باشد و یا باعث شود شخصیت‌های آن از کنترل خارج شوند و مدیریت آنها سخت شود، که امیدواریم این اتفاق نیوفتد.

سلستیال‌ها

eternals-celestial-header

دنبال کنندگان دنیای سینمایی مارول قبل از این هم با سلستیال‌ها آشنا شده بودند. این شخصیت‌ها بسیار بزرگ و مهم هستند برای همین حضور ناگهانی آنها میتوانست مشکلات زیادی به وجود بیاورد، اما خوشبختانه مارول  با فیلم‌های نگهبانان کهکشان ما را با سلستیال‌ها آشنا کرد. ایگو سیاره زنده که به عنوان یکی از ویلن‌های قدرتمند مارول شناخته میشود قدرت دستکاری انرژی را دارد و پررنگ‌ترین حضور  سلستیال‌ها در MCU تاکنون بوده است. حالا به لطف فیلم اترنالز قرار است تعداد بیشتری از این موجودات کیهانی را ببینیم. در تریلر پایانی اترنالز نگاهی کامل‌تر و دقیق‌تر به آنها داشتیم و باید منتظر پخش فیلم باشیم تا ببینیم مارول چه برنامه ای برای سلستیال‌ها دارد.

کنگ فاتح

یکی از واریانت‌های کنگ فاتح که در سریال لوکی بیشتر با نام He Who Remains معرفی شد توانست ویلن بزرگ فاز 4 مارول را به همه معرفی کند. این شخصیت در دنیای کمیک بسیار قدرتمند است و تهدید بزرگی برای جهان است که انتقامجویان معمولا سعی کردند جلوی او را بگیرند. دنیای سینمایی مارول با سومین فیلم اختصاصی انت من به طور کامل میزبان کنگ فاتح خواهد بود و آن را به عنوان ویلنی با اهداف شوم و نقشه‌های خبیثانه خواهیم دید. در سریال لوکی چیز زیادی از  قدرت‌های کنگ به تصویر کشیده نشد و فقط در مورد او شنیدیم، اما Ant-Man and The Wasp: Quantumania به ما این فرصت را میدهد که قدرت واقعی این شرور قدیمی اونجرز را ببینیم.

گور قصاب خدایان

Gorr-the-God-Butcher-Thor-Esad-Ribic

در فیلم‌های ثور همیشه شخصیت‌های قدرتمندی معرفی میشوند. در فیلم قبلی یعنی رگناروک، هلا و سورتور به عنوان ویلن معرفی شدند و در فیلم Thor: Love & Thunder هم قرار است دوباره شاهد شخصیت‌های شرور قدرتمندی از کمیک‌های ثور باشیم. طبق اطلاعات رسمی مارول، گور قصاب خدایان با بازی کریستین بیل در چهارمین فیلم ثور حضور خواهد داشت. به لطف شمشیر نکروسورد All-Black، گور توانایی پرواز، دوام فوق‌العاده و موارد دیگری را به دست آورده است. قدرت و خشونت این شخصیت ممکن است با درجه سنی PG-13 هماهنگ نباشد و کار را برای مارول سخت کند. علاوه بر Gorr در فیلم چهارم ثور، زئوس هم حضور دارد که میتواند جزو قدرتمندترین شخصیت‌هایی باشد که تاکنون معرفی شده است.

اترنالز

Eternals

اترنالز یک گروهان کامل از  افراد خدا مانند است که توانایی‌های شگفت‌انگیزی دارند. این تیم در کنار هم قدرت بسیار زیادی را به فاز  4 مارول خواهند آورد، به قدری که امیدواریم مارول بتواند از  پس کنترل آن در آینده بربی‌آید. قدرت‌هایی مثل پرواز کردن ایکاریس و لیزر شلیک کردن از چشم، ساخت سلاح به وسیله جادو توسط تنا، سرعت فوق العاده Makkari باعث شده تا این گروه را از نظر عظمت با جاستیس لیگ هم مقایسه کنند. البته اترنالز اعضای دیگری هم دارد که در فیلم با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. با وجود چنین قهرمانانی روی زمین که قرار است از حالا به بعد خودشان را نشان دهند، مارول به ویلن‌های قدرتمندی هم نیاز  پیدا خواهد کرد.

شنگ-چی

شاید برای خیلی از افراد، شنگ-چی یک شخصیت معمولی باشد که جزو دسته برترین مبارزان مارول قرار میگیرد و قرار است نبردهایی تن به تن با افراد عادی داشته باشد. این حرف تا حدی درست است اما شنگ چی یک مبارز خیابانی نیست که فقط با مهارت‌های مبارزه به یک قهرمان تبدیل شود بلکه دنیای او پر است از  جادو و قدرت‌های مختلف که مهم‌ترینِ آنها ده حلقه هستند. به همین دلیل فیلم “شنگ-چی و افسانه ده حلقه” قرار نیست فقط یک نفر مسلط به هنرهای رزمی را به ما معرفی کند بلکه نوع نسبتا جدیدی از قدرت‌را وارد دنیای سینمایی مارول میکند که منشاء آن شرق است .

کانشو-مون نایت

شوالیه ماه یکی از سریال‌های پیش‌روی مارول است که مخاطبان از آن انتظارات بالایی دارند. مون نایت یکی از بهترین مبارزان خیابانی مارول است و از آنجایی که تا الان مبارزانی از این سبک مثل دردویل در  MCU حضور پیدا نکرده‌اند، این سریال پروژه مهمی به حساب می‌آید. اما مون نایت یک تفاوت بسیار  بزرگ با شخصیت‌های مشابه خودش دارد، بقیه شخصیت‌ها معمولا با تمرین و سختی کشیدن فراوان به مهارت بالایی میرسند و سعی میکنند با مجرمان مبارزه کنند اما شوالیه ماه طی اتفاقاتی که برای او افتاد تبدیل به آواتار خدای ماه مصر شد. به این صورت با پخش این سریال کانشو یکی از خدایان مصری  هم به دنیای سینمایی مارول خواهد آمد. این خدای جدید میتواند بخش جذابی از سریال مون نایت باشد و جنبه جدیدی را به طرفداران مارول  از دنیای کمیک نشان دهد.

سوپر اسکرال

پس از اولین حضور رسمی اسکرال‌ها در دنیای سینمایی مارول، اتفاقاتی در جریان است که حضور آنها در سرتاسر جهان را اثبات میکند و خب از آنجایی که سریال Secret Invasion برای  دیزنی پلاس تایید شده است میتوانیم مطمئن باشیم که به زودی با سوپر اسکرال ملاقات میکنیم. اسکرال‌ها شخصیت‌های بسیار قدرتمندی هستند و تعدادشان هم بسیار زیاد است اما یکی از  خاص‌ترین و نمادین‌ترین ساکرال‌ها که در دنیای کمیک هم اهمیت بالایی دارد سوپر اسکرال است. سوپر اسکرال اصلی یعنی Kl’rt قدرت تمام چهار شگفت انگیز را در خودش داشت و با اینکه تا الان مستقیما در MCU به او اشاره‌ای نشده است اما میتوانیم از حضورش در  آینده مطمئن باشیم.


بخوانید:

رتبه‌ بندی تمام فیلم‌های اسپایدرمن بر اساس نمره IMDB
بهترین فلش بک‌های دنیای سینمایی مارول
تمام فیلم‌های آینده DC
5 دلیل که بتمن در کنار رابین بهتر عمل میکنه
5 شخصیت شرور دیسی که نکته خوب هم دارند


guest
68 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Ragnar (جهرانوس)

خیلی دوست دارم توی این فاز اورجین و رابطه کانگ با فنتستیک فور و دکتر دوم رو بمینم

One above all

منظورم ثور

One above all

اگه میشه بگیدسیلور سورفر تو کدوم کمیک چکش صور رو بلند کرده

Adam warlock

کمیک تانوس ۲۰۱۶

One above all

اگه میشه یه کمیکایی رو معرفی کنید که توش one above all یا سلستیال یا بیاندر داشته باشه

Adam warlock

عزیزم این شخصیت هایی که گفتی کمیک زیادی ندارند کمیک های فنتستیک فور رو بهت پیشنهاد میدم که حول این چیزا می‌چرخه
بیاندر هم کمیک های سکرت وارز مخصوصش هست

One above all

Mercy

Hmdh(کمپین حمایت از بی پرانتز ها)

فنشو باش!

(((🔴(RED HOOD)🔴)))

دوست ندارم دوباره این بحثو شروع کنم ولی دکتر استرنج خیلی عجیب رفتار میکرد و ممکنه شاید شاهد شخصیت مفیستو باشیم که مثل دورمامو یک خضور کوتاه داشته باشه
بنظرم اونم میتونه باشه
.
.
زنده یاد جوناه هکس سابق

کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها)

زنده باد
( به نظر من هم مفیستو رفته تو جلد استرنج )

یا شاید میستریو باشه 🤔

کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها)

میستریو کار خودشو کرده .
دیگه کسی به اون اعتماد نداره .
در ظمن ، اون تقریبا مرد .

Ragnar (جهرانوس)

😐

Ragnar (جهرانوس)

ضمن درسته جناب
و اینکه هیچکی دیگه به اسپایدرمن اعتماد نداره همه به میستریو اعتماد دارن
میصه بدونم چطوری این فیلم رو دیدین؟

پارسا

چهار شگفت انگیز و مردان ایکس توی فاز چهارم به mcu اضافه میشن یا پنج؟

A.H.K.Z (کمپین حمایت از کامنت اولی ها)

اینطور که مشخصه فیلم چهار شگفت انگیز برای فاز چهار در نظر گرفته شده.

کوین فایگی هم خیلی وقت پیش اعلام کرده بود که جهش یافته ها از فاز 5 به mcu اضافه میشن. ولی معلوم نیس ایکس منی در کار باشه یا نباشه؟

Iron Man

احتمالا فاز ۵

قهرمان

فاز ۴ر که با اسپایدرمن : فار فرام تموم شد

پارسا

اون فاز سه بود

Iron Man

فاز ۳ با اسپایدرمن:فار فرام هوم تموم شد .

Gfmm افتخارات:چندین بارکامنت اول،اولین ویو،پرلایک

چهار شگفت انگیز در فاز چهار ولی ایکس من معلوم نیست حتی تو ام سی یو بیان

فیلمش که تایید شده گفتن ریبوت میشه فقط
ولی ممکن هست بزنن زیرش
ددپول 3 رو ولی گفتن حتما هست

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

خواب دیدی خیر باشه عمرن این اتفاق نمی یافته

Hmdh(کمپین حمایت از کامنت تایید نشدنی ها)

اسپم
فکر کنم بعضی قسمتای وات ایف بهم مرتبطن یعنی از یه دنیا دو داستان روایت میشه مثلا توی قسمت دوم اخر اپیزود ، واچر گفت داستان پیتر کوییل این دنیا رو یبار دیگه تعریف میکنه یا اگه توی یه تریلر وات ایف نگاه کنید ، میبینید که توی یه قسمت ی عالمه لوکی هستن و لوکیشنش انگار همونجاییه که لوکی توی اخر قسمت سوم بود.

ایران

سلستیال ها اگه مثل نسخه کمیکشون باشن قویترین شخصیت هایی هستن که تا الان حضورشون تو این فاز تأیید شده به نظرم

MHA

قدرت یعنی گالاکتوس و دکتر دووم . فیلم فنتستیک فور چه شود !

Adam warlock

آها
پس که اینطوره که قراره تو فیلم فنتستیک فور هر دو رو ببینیم اقای اینده نگر میشه ماشین زمانتون رو قرض بدید ببینم که قیمت ها به چه صورت میشه ؟

دیسی فندوم

سلستیال ها واقعا قدرتمندن اونم ببخشید یه سوال بازیگر شخصیت پلنگ سیاه که فوت شده خب کی قراره نقشش رو تو بلک پنتر ۲ بازی کنه ؟؟؟

MR.H

میگن احتمالا خواهرش

کاظم گراچ (کمپین حمایت از کامنت اولی ها)

موضوع پلنگ سیاه ۲ این است که وقتی در جنگ بی نهایت تی چالا مرد واکاندا چطوری شد .
چون دیگه پادشاه نداشت .
پس نیازی به حضور بازیگر مرحوم پلنگ سیاه نیست

Iron Man

قرار نیست کسی نقشش رو بازی بکنه احتمالا تی چالا میمره تو فیلم و خواهرش جایگزینش میشه