marvel heroes and witcher

ویچر:۵ قهرمان مارول که گرالت میتونه شکستشون بده

گرالت از ریویا

دنیای مارول پرشده از قهرمان های مختلف با ویژگی ها و ظاهرهای مختلف و البته میزان قدرت مختلف.این شخصیت ها چندسالی است که در فیلم ها و سریال های مختلف حضور پیدا میکنن و قدرت خودشون رو به رخ میکشن.

اما اخیرا قهرمانی پابه عرصه سینما و تلویزیون گذاشت که این انحصار رو از قهرمان ها مارول تا حدی گرفت.سریالی که حسابی پرطرفدار و محبوب شد و تونست سود خوبی به جیب نتفلیکس سرازیر کنه؛این قهرمان کسی نیست جز گرالت از ریویا یک ویچر قدرتمند که با هوش و قدرت و ارزش های خودش میتونه تهدیدهای خیلی بزرگی رو از بین ببره.

سریال ویچر با اینکه نتونست امتیازهای خیلی بالایی از منتقدا بگیره اما حسابی بین طرفدرا محبوب شد و افرادی اون رو حتی از سریال گیم آف ترونز هم بهتر خطاب کردند.شخصیت گرالت با بازی هنری کویل بازیگر نام آشنا بین کمیک دوستان (همون سوپرمن خودمون) جذبه خاصی پیدا کرد و ره دل همرو پیدا کرد.

توی این سریال دیدیم که گرالت دشمن ها و شخصیت ها منفی زیادی رو شکست داد از ضعیف تا قوی از جادوگر تا افراد عادی و…..حالا شاید برای شما سوال پیش اومده باشه که این قدرت دقیق این شخصیت چقدره برای همین ما این مقاله رو برای شما فراهم کردیم تا با حدود قدرت گرالت بیشتر آشنا بشین.

COLOSSUS

کلوسوس بدون شک یکی از قویترین اعضای ایکس من است، کسی که میتونه کل بدن خودش رو به یک ماده اورگانیک منتقل کنه و از قدرت ها و قابلیت های اون ماده استفاده کنه که همین بهش قدرت تطابق پذیری بالایی میده.بعد از اینکه اون به جهش یافته ها پیوست حتی قویترهم شد و دلیلش هم کارایی بود که مگنتو روی سلول های اون انجام داد که باعث میشد آسیب دیدنش به حداقل برسه.

ویچر یا همون گرالت روی زمین خیلی زرنگ و چابکه و میتونه از حمله های کلوسوس در امان باشه.گرالت وقتی زرهش رو به تن داشته باشه خیلی مقاوم میشه.گرالت میتونه از بعضی قدرت های سادش علیه کلوسوس استفاده کنه ولی اینا برای شکست دادن کلوسوس کافی نیستن.برای همین گرالت باید از یک بمب باد شمالی استفاده کنه که حسابی به کلوسوس آسیب میزنه. 

PUNISHER

فرانک کسل همونطور که تو سریالش دیدیم یک سرباز قدرتمند با قدرت های خاص که تو ذهنش فقط انتقام میگذره؛فرانک کسل معمولا از قدرت آتیش خودش برای نبردها استفاده میکنه تا هزاران سوراخ تو بدن دشمنش درست کنه.وقتی که فرانک بخواد با گرالت درگیر شه قطعا اولین گزینه درگیریش استفاده از سلاح هاشه.اما این کافی نیست و نمیتونه فرانک رو نجات بده، چون که گرالت میتونه از جادوی کوئن خودش استفاده کنه؛این جادو برای مدت تقریبا ۳۰ ثانیه از گرالت محافظت میکنه و هاله‌ای دورش درست میکنه که زمان کافی برای اینه که گرالت به پانیشر نزدیک بشه و کارش رو تموم کنه.

البته باید گفت که فرانک از مهارت بالایی تو نبرد برخورداره و ممکنه که گرالت رو کمی اذیت بکنه و درعین حال بدن خیلی مقاومی هم داره اما چشیدن طعم شمشیر گرالت چیز دیگه ایه، گرالت قدرت های فراانسانی و البته جادو داره که کارش رو دربرابر پانیشر راحت تر میکنه.

BEAST

دکتر هنک مک کوی یکی از قدرتمندهای ماروله و درعین حال که شبیه هالک و بروس بنره خیلی هم شبی به تونی استارکه به عنوان یکی از باهوش ترین موجودات زمین در دنیای مارول.علاوه بر همه اینها دکترهنک قدرت و استقامت خیلی زیادی داره و با تشکر از مدرسه دکتر زاویر مهارت خیلی خیلی بالایی هم در نبرد تن به تن داره.

قرار دادن هیولا و گرالت توی یک رینگ میتونه حسابی جذاب باشه و سوال برانگیز که این نبرد چطوری میخواد پیش بره؛ گرالت میتونه از هوش و خرد و تجربه خودش استفاده کنه تا از یکی از نقاط ضعف هیولا استفاده کنه و یا حتی میتونه با شمشیر قدرتمند خودش قبل از اینکه هیولا یا همون بیست بهش بره اونو زخمی و تیکه تیکه کنه.

BLADE

توی رمان های آندره ساپکوسکی خون آشام ها مثل فیلم ها و سریال ها نیستن، نقره اونارو نمیسوزونه، آفتاب خشکشون نمیکنه و اگه یک صلیب ببینن صد کیلومتر فرار نمیکنن.توی کمیک های مارول هم دقیقا همینطوره.هرچند بازهم یک نقطه اشتراک بین همه خون آشام ها هست اونم اینکه بلید هم برای زنده موندن به خون نیاز داره.

بلید میتونه خودش رو بهبود ببخشه و درمان کنه، اما نمیتونه بازسازی عضو انجام بده؛این یعنی اینکه اگر تو نبرد با گرالت یک دستش رو از دست بده عملا شکست خورده و ناکارآمد میشه.گرالت با استفاده از تجربه خودش میتونه ذهن بلید رو به بازی بگیره و اون رو به توی نور قرمز خورشید بیاره، جایی که بلید ضعیف میشه و گرالت میتونه طعم تیغه شمشیر نقره ای خودش رو به بلید بفهمونه.

HAWKEYE

هاکای قدرت فرانسانی و یا استقامت فراانسانی نداره، هرچند که کار با تیر و کمان و نشونه گیری هاکای نه تنها توی دنیای مارول بلکه توی کل دنیای کمیک نظیر نداره.با دید قدرتمند و دقتی که داره میتونه تقریبا هرچیزی رو که بخواد مورد هدف قرار بده.اما یک ایرادی که داره اینه که هاکای تو استفاده از تیرکمان زیاده روی میکنه.

گرالت میتونه تیرهای تیرکمان رو توی فاصله نزدیک دفع کنه و به دلیل قدرت ها فراانسانی و استقامت بالاش قابلیت مقاومت در برابر چندتا تیر رو داره.گرالت میتونه با نزدیک شدن به هاکای به نبرد تن به تن باهاش بپردازه هرچند که کلینت هم از مهارت بالایی برخورداره اما قدرت و مهارت کلینت اصلا درحد گرالت نیست.


به نظرتون دیگه چه شخصیت هایی رو گرالت میتونه شکست بده؟؟؟


بخوانید:

برترین سریال های دیسی
برترین سریال های مارول
۵ نسخه قدرتمند از تور
۱۰ ویلن برتر دیسی
معرفی جین فاستر


guest
10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
مارول فن

بنظرت پلنگ سیاه میتونه شکستش بده

Sugardaii

اصلا اینا چه ربطی به هم دارن شما بیاین از مارول کمیک بذارین هرچند کمیک درس حسابی ندار هر ۲ سال یه بار میاد یه تک جلدی چه میشد اگر چاپ میکنه این سایت کمیکه مارول هم کمیک خوب نداره حتی توی بخش جست و جو بخش کمیک مارول نداریم یا مارولو کلا پاک کنید یا برای جذب مخاطب مارولی مقاله ی جالبتر بذارید وگرنه اینا چین خدایی

Mahdiar@venom

چرا حرف الکی می زنی، مارول کمیک درست حسابی نداره😂😂😂😂😂😂، خنده دار بود دیگه از این حرفا نزن

M.AMINI

مارول فیلم هایش را از روی کمیک می سازه و میبینی چه فیلم های خوبی.
و دیسی هم همین کار را میکنه ولی چه فیلم های افتضاحی.

یعنی مارول کمیک های بهتری داره.

مهدی

درمورد اینکه فیلم های مارول خیلی از دیسی بهتره حرفی نیست ولی کمیک های دیسی عالی هستن مثل دث متال با بحران ابدی کمیک های دیسی بهترن ولی کمیک های مارولم خوبن اینکه فیلم های دیسی بد درن میان بخاطر کارگردان هاست دیسی فیلم های خوبم داره سوپرمن شزم جوخه انتحار۲ لیگ عدالت زک اسنایدر

AHTIN

لطفن در مورد مسترچیف وکریتوسم بسازین همینو

amiralialah

اگه اولین نفری که باهاش روبرو می شه هالک باشه می تونه با طلسم axil کاری کنه که هالک کل دنیای مارولو به خاک و خون بکشه

starlord

ب نظر من نمیتونه پانیشر رو شکست بده چون درسته که سوپر پاور نداره ولی ادم باهوشیه و هرچی براش مث سلاح می

Last edited 2 سال گذشته by starlord
ناشناس

بابا پانیشر رو نمیتونه چون یه عالمه تفنگ داره و به نظرم تا بیاد سمت پانیشر یه عالمه تیر از ام۱۶ بخوره

عرفان

موافقم تازشم تونسته هالک ، مرد عنکبوتی و… رو شکست بده