سریال لوسیفر

5 کار قهرمانی برتر لوسیفر

لوسیفر ممکنه شاهزاده جهنم باشه اما اونقدر هم وحشتناک نیست و در طول سریال نتفلیکس خودش کارهای وحشتناک زیادی انجام داده ولی کارهای قهرمانانه هم داشته .

لوسیفر یکی از سریال های مشهور نتفلیکسه که تونسته از طرفدارهای سریال نظرات مثبتی دریافت کنه که شاید دلیل اصلی جذابیت این سریال برای مخاطب های شخصیت فوق العاده عالی اون باشه ، کسی که گذشته عجیبی داشته و سنت شکنی کرده تا کارهایی که خودش میخواد رو انجام بده و به معنای واقعی تابع اراده خودش باشه . درسته که خودخواهی بخش جدایی ناپذیر از شخصیت اونه، و با وجود فجایع زیاد در طول سریال میشه فهمید که لوسیفر تمایل داره از کسایی که دوستشون داره محافظت کنه که در این مقاله به 5 مورد از اونها اشاره میکنیم .

1. نجات Chloe

وقتی سریال شروع شد لوسیفر به Chloe علاقه پیدا میکنه  . دکر وضعیت خودش رو یک ناهنجاری میدونه . قدرت های لوسیفر روی اون تاثیری نداره ، نگاهش و بقیه قدرت هاش . ولی در آخر اون میفهمه که حضورش باعث به خطر افتادن جونش میشه و اونو در برابر مرگ آسیب پذیر میکنه . با این حال لوسیفر تا فصل چهارم با Chloe توی یک رابطه عاشقانست و وقتی که یک نفر سعی کرد با تبر دکر رو بکشه تا اون رو ساکت کنه لوسیفر با به خطر انداختن جون خودش اون رو نجات داد و یکی از جذاب ترین صحنه های سریال رو رقم زد .

2. کمک به Trixie

به نظر میرسه لوسیفر در فصل های ابتدایی سریال علاقه پیچیده ای به تریکسی داره و معمولا حس واقعیش رو به اون نشون نمیده . با گذشت زمان مشخص میشه که برای شیطان ارتباط برقرار کردن با بچه ها سخته چون اصولا کار بچها به جهنم ختم نمیشه . اما با این حال لوسیفر محبت خودش به تریکسی رو نشون داد ، وقتی تریکسی توی دردسر افتاده بود بخاطر حمله قلدر مدرسه؛ لوسیفر سعی کرد بهش یاد آوری کنه که کسایی که به بقیه آسیب میزنن تو جهنم چه بلایی سرشون میاد و برای همین شکل واقعی چشم هاشو نشونش داد و دیگه نیازی به گفتن نیس اون دختره هیچوقت تریکسی رو اذیت نکرد .  

3. ممنوع کردن تسخیر انسان ها

چیز خوبی به نظر میرسه که اختیارات و قدرت های شیطانی داشته باشی، ولی باید گفت که لوسیفر شدیدا به آزادی باور داره، چیزی که اختیارات جرم رو میگیره، چیزی که جلوش می‌ایسته و وقتی که این قانون شکسته شه لوسیفر به شدت عصبی میشه، همونطور که قبلا گفته شد لوسیفر درگیر احساسات عجیبیه و یکی از این احساسات به درست بودن و حق مربوط میشه و قدرتش رو متناسب با همین عقیده استفاده میکنه . وقتی که برگشتن دوتا شیطان در فصل چهارم نشون داده شد، که دوتا بیگناه رو تسخیر کردن، لوسیفر تصمیم گرفت که همه خشمش رو آزاد کنه تا به حریفاش حق انتخاب نده.برای اینکه شجاعت بیشتری به خرج بده و منصف تر باشه بهشون پیشنهاد بخشش داد، با اینکه اونها قانون لوسیفر رو شکسته بودن و بدن دو نفر رو تسخیر کرده بودن .

4. پس گرفتن تاج و تخت جهنم

با توجه به مشکلات ناشی از ول کردن تاج و تخت و حکومت جهنم، آخر فصل چهارم یک مشکل بزرگتر به وجود اومد، اونم اولتیماتومی بود که بهش داده شد : تاج و تخت رو پس بگیر ، ساکت شو و خساراتی که به وجود آوردی رو درست کن، یا باید بی خیال عشقت Chloe Decker بشی. لوسیفر تصمیم میگیره سرنوشت خودش رو قبول کنه و تاج و تختی که ازش متنفره و اصلا دلش نمیخواد رو بپذیره، نه فقط برای اینکه کلویی و بقیه رو نجات بده بلکه برای اینکه کل زمین رو از یک بلای بزرگ از طرف شیاطین نجات بده و این برای لوسیفر خیلی کار مهم و قهرمانانه ای بود.

5. انگیزه کلی

در طول سریال مشخص میشه که انگیزه اصلی لوسیفر برقراری عدالت برای قربانیانه و این خیلی عجیبه که یک شیطان به دنبال برقراری عدالته و نمیزاره افراد بی گناه عذاب بکشن، لوسیفر اجازه میده افراد مجازات های مختلفی بشن که مناسب با جرم اونهاست و با اینکه از قدرتهاش میتونه خیلی استفاده های دیگه ای کنه و همه رو عذاب بده اما این کار رو نمیکنه که نشون میده اون هم یک نوع قهرمانه، هر چند که کار های وحشتناکی هم کرده .


نظرتون راجب سریال لوسیفر چیه ؟


بخوانید:

رده بندی ۵ تا از بهترین بتمن های تاریخ سینما
داغ ترین کمیک های هارلی کوئین
نقد انیمیشن سوپرمن ردسان
۵ ویلن مارول که شزم میتونه شکستشون بده!!!
مقایسه ۳ ویلن قدرتمند گاتهام با جوکر


guest
10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Parsa Yousefzade

کلا باحاله

😈😈👹👺L0€iFer

لوسیفر بهترین سریالی بود که من دیدم

azathoth

اگه قانون اندازه و قدرت تو کمیک بود حضور برای ساختن یه مولتیورس باید اندازش رو 1e30 متر میکرد یا والای همگان

ماندانا

سریال لوسیفر که واقعا عالی بود و ممنون به خاطر مقاله خوبتون

amin

منتظر قسمت دووم فصل 5 از خیلی وقت پیش:(

SANA

خطر اسپویل
.
.
.
.
درسته که با برگشتن به جهنم کار بسیار خوبی رو انجام داد اما توی فصل پنجم همینجوری الکی الکی برگشت. خب گند زده شد به تراژدی اپیزود آخر فصل چهارم. هرچند هنوز نصف سریال نیومده و نمیشه قضاوت کرد. ولی بازم اگه در ادامه سریال اینو درست نکنن کلا گند زدن به فصل 4

amin

حاجی سریال سبکش فانتزیه و قطعا دارای باگای مخزرفو زیادیه اما باید نادیده گرفته بشن اگه سریال درام میخای خوب درام ببین:)

sh13

دمت گرم

starlord

اینا درست ولی گاهی کارهای شیطانی کرده مثلا وسوسه کردن واسه گناهان یک قسمتش جالبه بجای کشیش میره تو همون اتاق که اعتراف میکنه و یک زن میاد میگه که هنوز به رانندش علاقه داره لوسیفر هم میگه برو باهاش
اونجاش خوب بود

[S.S.K]

سریال باحالیه