5 سریال علمی تخیلی مناسب قرنطینه

5 سریال علمی تخیلی مناسب قرنطینه

وقتی حرف از سرگرمی و رسانه میاد، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن ما میرسه، سریال ها هستند.سریال های برتری های زیادی نسبت به فیلم ها و دارن که یکی از این برتری ها طولانی بودنشونه؛ سریال های به واسطه زمان طولانی تری که در اختیار دارن خیلی راحت تر از یک فیلم یا انیمیشن میتونن شخصیت پردازی و پی ریزی داستان رو انجام بدن و بیننده رو بهتر همراه خودشون داشته باشن و در داستان غرق کنن.

بدون شک همه میدونیم که تقریبا همه افراد سریال هارو برای سرگرم شدن تماشا میکنن و نه عده ای کمی هستن که برای اهداف دیگه ای به تماشای سریال های مینشینن. به همین دلیل سریال هایی که ساخته میشن هرچی سرگرم کننده تر و مرفح تر باشن میتونن مخاطب های بیشتری کسب کنن و موفق تر هم ظاهر بشن. یکی از ژانرهای موفق سریال ها، سریال های علمی و تخیلی هستند که به واسطه وارد کردن بیننده به دنیاهایی متفاوت میتونن برای مدت های زیادی سرگرم کننده باشن، به همین دلیل ما در اینجا به شما ۵ تا از بهترین سریال های علمی تخیلی از نگاه رسانه کامیکان رو معرفی میکنیم تا بتونین در قرنطینه این سریال هارو ببینین و وقتتون رو بهتر و جذاب تر بگذرونین.

5/5

His Dark Material

His Dark Material

سریال HIS DARK MATERIAL محصول مشترک شبکه bbc و hbo یکی از موفق ترین سریال ها در سال 2019 بوده است. این سریال با داستان جذاب و مهیج هر لحظه با روح و روان شما بازی میکند. سریال دارک متریال با قسمت های کمی که از آن منتشر شده میتواند گزینه مناسبی برا دیدن در این ایام باشد.این سریال به واسطه تیم بازیگری خوب و داستانی نسبتا پیچیده و درعین حال جذاب میتونه خیلی سرگرم کننده باشه و یکم از کسالتی که در قرنطینه بهش شدین درتون بیاره.

وضعیت : پایان فصل اول تمدید شده برای فصل دوم

نمرات سریال :        imdb : 8/10             RT:80% 

ستارگان : Dafne Keen،Lin-Manuel Miranda،James McAvoy

4/5

Locke And Key

Locke And Key

سریال Locke And Key یکی از جدیدترین آثار نتفلیکس در سال جدید میلادی به حساب می آید؛ این سریال که از کمیک هایی به همین نام اقتباس گرفته شده نتونست نمرات راضی کننده ای از منتقدین دریافت کنه.نتفلیکس پس از تجربه موفق در ساخت سریال دارک و استرنجر تینگز به سراغ ساخت این سریال اومد، اما علی‌رغم ایده خوب، ناامید کننده ظاهر شد. این سریال داستان خانواده‌ لاک را دنبال می‌کند که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی می‌دهد. خانواده لاک خیلی زود با موجودی اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌‌دست آوردن کلید جادویی است… این سریال هم به دلیل کوتاه بودن بسیار برای این ایام مناسب است.

وضعیت : پایان فصل اول خبری از تمدید فصل دوم منتشر نشده

نمرات سریال :        imdb : 7.4/10             RT:66% 

ستارگان : Emilia Jones،Connor Jessup،Sherri Saum

3/5

Altered Carbon

Altered Carbon

چه سریالی در قرنطینه جذاب تر از سریالی که بهمون بگه ممکنه چندهزار سال آینده چه اتفاقی بیوفته. این سریال با فضایی بسیار مهیج و داستانی خاص و خلاقانه تونسته بین همه بیننده هاش موفق و محبوب ظاهر بشه و امتیازهای خوبی هم از منتقدین و هم از بیننده ها دریافت کنه.این سریال در فصل اول با داستانی کم تکرار و تیم بازیگری مناسب و بودجه بالایی که ثمرش کیفیت ساخت بالا بود، موفق ظاهر شد؛ اما در فصل دوم افتی نسبی پیدا کرد اما بازهم یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین سریال هایی است که میتونین در قرنطینه به تماشاش بپردازین.

وضعیت : پایان فصل دوم؛ خبری مبنی بر ساخت فصل سوم منتشر نشده.

نمرات سریال :        imdb : 8.1/10             RT:76% 

ستارگان : Anthony Mackie ،Joel Kinnaman

2/5

Dark

Dark

سریال دارک که در سال 2017 منتشر شد به گفته ی منتقدان، استرنجر تینگزی آلمانی است ، سریال دارک داستان نسبتا ترسناک و پیچیده تری نسبت به استرنجر تینگز را ارائه میکند.پیچیدگی داستان مربوط به خطوط زمانی است که در سریال بوجود آمده و شما را تا حدی گیج میکند، اما در کنار داستان هیجان انگیزش این یک ویژگی حساب میشود که به سریال بیشتر هیجان میدهد. این سریال یکی بهترین سریال هایی هست که اکنون میتوانید آنرا دانلود کنید و از این فرصت برای دیدنش استفاده کنید.برطبق یکی از نظرسنجی های وبسایت معتبر راتن تومیتوز این سریال محبوب ترین و بهترین سریال ساخته شده توسط نتفلیکس است که همین میتونه گواهی بر ارزش دیدن این سریال باشه.

وضعیت : پایان فصل دوم تمدید شده برای فصل سوم

نمرات سریال :        imdb : 8.7/10             RT:94% 

ستارگان : Louis Hofmann ،Moritz Jahn

1/5

Stranger Things

Stranger Things

سریال استرنجر تینگز یکی از موفق ترین سریال ها منتشر شده در دهه اخیر است و یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین آثار شبکه نتفلیکس است ، استرنجر تینگز با داستان هیجان انگیز که در دهه 80 رخ میدهد میتواند ساعت ها شمارو سرگرم کنند، اگر در خانه مانده اید و این سریال را ندیده اید شکی در انتخابش کنید چون این سریال در ژانر خودش یکی از بهترین هاست.

وضعیت : پایان فصل سوم تمدید شده برای فصل چهارم

نمرات سریال :        imdb : 8.8/10             RT:93% 

ستارگان : David Harbour  ,Finn Wolfhard ,Millie Bobby Brown


نظر شما چیست ؟ کدام سریال رو برای این ایام پیشنهاد میدین؟


بخوانید :

کمیک آنلاین استرنجر تینگز زامبی بوی

فیلم های آینده اعضای استرنجر تینگز

کمیک جنگ قلمروها

10 اترنال قدرتمند در دنیای کمیک

۵ نسخه قدرتمند ثور


instagram
telegram
COMICON-SHOP