lucifer comics cover

ترتیب خواندن کمیک های لوسیفر

ورتیگو یکی از شرکت های بزرگ انتشار کمیک است که از زیر مجموعه های کمپانی DC به حساب می‌آید. این شرکت از ابتدای شروع به کارش تا الان کمیک های زیادی رو منتشر کرده، اما یکی از مجموعه های این شرکت از همه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و تبدیل به یکی از مهم ترین آثار دنیای کمیک شده، همونطور که حتما حدس زدید در مورد سندمن (Sandman) حرف میزنیم. دنیای سندمن بسیار بزرگ و جذابه، در این جهان شخصیت هایی خلق شدند که تا سالها در خاطره تمام طرفداران کمیک باقی موندند. یکی از این شخصیت ها لوسیفر است،که برای اولین بار در سری کمیک های Sandman حضور پیدا کرد و بعد مجموعه اختصاصی خودش رو دریافت کرد.

لوسیفر به تازگی به لطف سریال جذابش که الا در دست شبکه نتفلیکس قرار داره به شهرت خیلی زیادی رسیده، و همین باعث شده افراد خیلی زیادی به سمت کمیک های این شخصیت جذب بشن، تا از کمیک‌های این شخصیت هم لذت ببرن. اما مشکلی وجود داره، برای شروع خواندن کمیک های لوسیفر با مشکل مواجه میشیم چون نمیدونیم از کدوم کمیک سندمن باید شروع کنیم و به چه ترتیبی جلو بریم. اما ما سعی کردیم برای افرادی که قصد دارن تمام کمیک‌های لوسیفر رو بخونن یک راهنمای کامل درست کنیم و ترتیب کمیک های این شخصیت شامل داستان‌های سندمن، هل بلیزر و مجموعه اختصاصی لوسیفر رو بهتون بگیم. با ما همراه باشید.

ترتیب داستان کمیک های لوسیفر:

1. Sandman #1-8 (Preludes and Nocturnes)

2. Sandman #21-28(Season of Mists)

3. The Books of Magic #1-4 (مینی سری اصلی)

4. Sandman #57-69 (The Kindly Ones)

5. Sandman #70-75 (The Wake)

6. The Sandman Presents: Lucifer #1-3 (همزمان با 13 قسمت اول سری اختصاصی لوسیفر)

Lucifer #1-13

7. Lucifer #14-28

8. Lucifer: Nirvana (تک جلدی)

9. Lucifer #29-45

10. Hellblazer #187-193

11. Lucifer #46-61

12. Lucifer #62-75


امیدوارم موفق بشید تمام این کمیک هارو بخونید تا هم با جهان سندمن آشنا بشید و هم لوسیفر رو بهتر بشناسید. البته از همه مهم‌تر اینکه از خواندن این داستان های جذاب لذت ببرید.


بخوانید:

۱۰ تغییر کمیک در MCU که میتونه در دنیای کمیک هم خوب باشه
برادر تانوس حتی از خودش هم خطرناک تره
تمام شخصیت‌های اسنایدرکات که از جاستیس لیگ حذف شدند
برترین نبردهای «ثور» در MCU
10 کمیک برتر IMAGE COMICS