Outlawed

5 کمیک برتر مارول برای خواننده‌های نوجوان

کمیک‌ها در ژانرها و سبک‌های مختلفی خلق میشن و به همین دلیل طیف گستره‌ای از مخاطبهارو پوشش میدن. میشه گفت برای هر سن و سالی و با هر علاقه‌ای کمیک های زیادی وجود داره مثل کمیک‌های ترسناک و یا داستان‌های دیسی بلک لیبل که مخصوص رنج سنی بزرگ سال هستن. اما بیشتر طرفداران کمیک رو جوان‌ها و نوجوان‌ها شکل میدن، حداقل در ایران مطمئنیم اینطور هست، و خوشبختانه برای این سن کمیک‌های خیلی زیادی وجود داره با موضوعات مختلف اما مواردی هستن که قطعا میتونن جذاب‌تر باشن بیشتر این دسته از مخاطب‌هارو درگیر خودشون کنن.
کمیک‌های مارول و دیسی معمولا روی شخصیت‌هایی تمرکز دارن که سنشون زیاده مثل بتمن، ثور و… اما این شرکت‌ها قهرمانانی هم دارن که نوجوان هستن و به اصطلاح داستان تین‌ایجری دارن. این کمیک‌ها میتونن تجربه خوبی برای کمیک‌بازهای کم سن‌تر باشن و اونها رو به دنیای کمیک علاقه‌مند کنن. در این مقاله قراره بریم سراغ مارول و پنج مورد از برترین کمیک‌های اون که برای نوجوان‌ها مناسبه رو معرفی کنیم‌‌.

5. MOON GIRL AND DEVIL DINOSAUR

این کمیک با محوریت یک دختر کم سن و رنگین پوست ساخته شده که داستان بسیار عجیب و جالبی داره. خیلی از شخصیت‌های علاقه‌مند به علم و دانش در دنیای کمیک مرد هستن مثل رید ریچاردز، بروس بنر و… اما در اینجا یک دختر نوجوان رو داریم که عاشق علم و تکنولوژیه و داستان قهرمانانه خودش رو داره که البته در این داستان تنها نیست و دایناسورش همراهشه. این شخصیت شاید برای عده زیادی ناشناخته باشه اما اگه با دنیای کمیک آشنا باشید احتمالا اون رو دیده باشید. با اینکه داستان اکثر کمیک‌ها نرمال و عادی نیستن اما MOON GIRL AND DEVIL DINOSAUR همونطور که مشخصه داستان دوستی یک دختر و یک دایناسوره که خیلی کم نمونه‌ش رو دیدیم و شاید همین جذابیت اصلی این کمیکه.

4. CHAMPIONS

دیسی از سالها پیش گروه نوجوان‌های خودش یعنی یانگ جاستیس رو داره که شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دارن و خوشبختانه حالا طرفدارهای مارول هم میتونن از کمیک‌ها چنین گروهی با اعضای مارولی لذت ببرن. کمیک‌های چمپیونز کاملا حس یانگ جاستیس رو منتقل میکنن و برای علاقه‌مندان به گروه‌هایی با اعضای نوجوان لذت بخش هستن. رهبری چمپیونز به عهده میس ماروله که بسیار باانگیزه و توانمنده، هالک قدرت زیادی داره و همچنین باهوشه، نوا و اسپایدرمن شوخ طبع هستن(نه بیش از حد) اونها در کنار سایکلاپس و Viv Vision  تبدیل شدن به یک گروه کامل که هر مخاطب نوجوانی میتونه باهاشون ارتباط برقرار کنه.

3. MONSTERS UNLEASHED

با اینکه حالا تعداد زیادی کمیک با محوریت قهرمان‌های نوجوان چاپ شده و حق انتخاب‌ها بیشتر از قبل شدن اما اکثر اونها کمیک‌هایی هستن که خیلی مورد توجه قرار نگرفتن و کم اهمیت شمرده شدن. ولی مارول این بار پای خودش رو فراتر از یک کمیک معمولی گذاشت و برای شخصیت‌ها نوجوان خودش یک ایونت منتشر کرد. رویداد تهاجم هیولاها یک کراس‌اوور بود که در اون قهرمانان مختلفی حضور داشتن اما در مرکز داستان با دو نوجوان طرف بودیم. داستان کمیک MONSTERS UNLEASHED از این قراره که زمین با حمله هیولاهایی که به صورت شهاب سنگ میان مواجه شده و قهرمان‌ها مجبورن با اونها مقابله کنن اما تعداد اونها خیلی زیاده. محور اصلی این کمیک نوجوانی به اسم Kei Kawade هستش و در ادامه Moon Girl هم که قبل‌تر راجبش حرف زدیم به این کمیک میپیونده و داستان رو پیش میبرن.

2. MS. MARVEL

میس مارول همیشه جزو کمیک‌های پیشنهادی مارول بوده و نه فقط برای مخاطب‌های نوجوان بلکه برای همه کمیک‌بازها میتونه جذاب باشه. اسپایدرمن در بین شخصیت‌های شناخته شده مارول سن کمتری داره و شخصیت‌پردازی خیلی خوبی براش شده در مورد میس مارول هم همینطوره، این شخصیت از زمان خلقش خیلی مورد توجه مخاطب‌ها قرار گرفته و تبدیل شده به یکی محبوب‌ترین نوجوان‌های دنیای کمیک. کامالا خان شخصیتیه که به راحتی میونیم باهاش ارتباط برقرار کنیم و از داستانهای اون درس‌های زندگی زیادی بگیریم. اگه اخبار مارول رو دنبال کرده باشید میدونید که میس مارول حالا صاحب سرال اختصاصی خودش شده و قرار بزودی  وارد دنیای سینمایی مارول بشه برای همین الان بهترین فرصته که سراغ کمیک‌‌های اون بریم.

1. RUNAWAYS

فراری‌ها متفاوت‌ترین گروه قهرمانی مارول هستن. اونها با اینکه پدر و مادرهای شروری داشتن که کارهای غیرقانونی و جرم‌های عجیب انجام میدادن اما خودشون راه درست رو در پیش گرفتن و به یک تیم قهرمان نوجوان تبدیل شدن. توانایی‌ها و قدرت‌های این گروه خیلی با بقیه نمونه‌های دنیای کمیک متفاوتن و خوشبختانه رفتارها و حتی نوع لباس پوشیدن اونها هم به دنیای واقعی شباهت بیشتری داره تا داستان‌های تخیلی. مشکلاتی که بین نوجوان‌ها و والدین وجود داره در این کمیک تبدیل به یک داستان تخیلی شده که جذابیت زیادی برای مخاطب‌هایی با این سن داره. بر اساس این گروه سریالی هم به اسم Marvel’s Runaways توسط شبکه Hulu ساخته شده که اقتباس خوبی بود و اگه به سریال‌های تین‌ایجری علاقه دارین میتونید ببینیدش.


به نظر شما بهترین کمیک برای نوجوان‌ها در مارول چیه؟


بخوانید:

ردگاردین کیست؟؟؟شخصیت فیلم بلک ویدو
فکت از واندروومن
فکت از قدرت های تور
دشمن های ناشناخته تور
باهوشترین قهرمان های دیسی

guest
31 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
کاربر

سلام خسته نباشید لطفاً کمیک چمپیونز رو هم ترجمه کنید

Last edited 3 ماه گذشته by کاربر
شرلوک هلمز

دوستان شوخی نمیکنم واقعا فیلم زک اسنایدر خوب بود با این بودجه کمش

شرلوک هلمز

سلام دوستان قسمت 1 فالکون و سرباز زمستانو دیدی چطور بود اسپول نکنید خواهشا🤐

شرلوک هلمز

اسپویل فالکون و سرباز زمستان قسمت اول

اسپویللللللللللل

این کاپیتان امریکا جدیده رو دیدی😂😂

بتمن

شبیه اون پیر مرده تو فیلم بالا بود😂

شرلوک هلمز

یکی میاد میگه فکر کنم اون استیوه

بتمن

دوستان ببخشید اسپم میدم
میشه کل حقوق این شخصیتارو رتبه بندی کنید

نورمن ازبورن لکس لوتر تونی استارک بروس وین

بتمن

فقط اینا رو گفتم اونو خودم میدونم

Adam warlock

تونی استارک
بتمن
لکس لوتر
نورمن آزبورن
تقریبا مطمئنم در مورد این شخصیت ها

عموی گرین ارو قاتل هاکای

انسان منظور بود

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

بروس تونی لکس نورم

شرلوک هلمز

دوستان لیگ عدالت زک لسنایدر دیدین واقعا شاهکار بود نمرم بهش 9 هست با اند گیم مساویه و به حرف اونایی که میگن مثل نسخه قبلیه توجه نکنید کلی سکانسا خفن تر شدن مارشن منهاتر و جوکر و لکس لوترم کمی حضور دارن و یه جاهایی هم دارکساید هست با اتلانتیسی ها و امازونا میجنگه الا مو به تن ادم سیخ میشه نقش فلش و سایبور خیلی پر رنگه و قلب فیلمن

بهترین نقش افرینی هم هنری کوییل در نقش سوپرمن بود اوف عجب کاستومی داشت

Adam warlock

خیلی ممنون واقعا هم اسپویل می کنی و هم اینکه شاهکار بود 😂😂😂😂😂😂😂 شاهکار خههذنذمک‌ررلتنرییلمکگگک ژیبانوم اند گیم ؟ 😂😂😂😂😐😐😂😂

شرلوک هلمز

لی نظیر بود

ثور لاور

بابا اینا رد دادن به خدا
یکی میاد میگه نمرش دو فیلم آشغال
یکی میاد میگه شاهکار در حد اندگیم
وارلاک جان شما ببین نظرت رو بگو لطفا،

شرلوک هلمز

فیلمش واقعا خوب بود با اینکه وارلاک نیستم تو خودت فیلمو ببین بعد ببین خوشت میاد یه نه

Adam warlock

خوب نقدم در کمیک بلک پنتر هست

پارسا

ببین اسنایدرکات خیلی خوب بود . ولی خدایی اند گیم بهتر بود . ولی اگه اسنایدر ادامه رو بسازه احتمال اینکه از اند گیم بهتر بشه وجود داره

Night wing

مقاله خوب و مفیدی بود ، ممنون . از نظر من مارول در بخش قهرمان های نوجوان و جوان به پای دی سی نمی‌رسه ولی هرچند مارول هم خوب است . محبوب ترین ابر قهرمانان نوجوان مارول من مایلز مورالز و میس مارول هستند .

Iron punk(همون مهدی سابق)😶

برادر من مارول به پای دیسی نمیرسه پیتر پارکر اولین قهرمان نوجوان بودا؟

Mahdiar@venom

فکر کنم برعکس گفتی😂

ثور لاور

ولی در حال حاضر دیسی این تایتانز رو داره

Iron punk

چیا بر عکس گفتم؟ مارول به پای دیسی نمیرسه رو سوالی گفتم

Mahdiar@venom

اوکی علامت سوال نزاشته بودی یه پارادوکس ایجاد شده بود

Night wing

دوست عزیز پیتر پارکر بحث اش جدا است . اینجا بحث نوجوان است و پیتر پارکر نزدیک ۲۵ سال سن دارد و من خودم طرفدار مرد عنکبوتی هستم ( سومین قهرمان محبوب من ) . نوجوان از سن ۱۲ تا ۱۸ سالگی است .

Mahdiar@venom

گفت اولین، پیتر پارکر اولا دبیرستان می رفت یعنی پایین 18

ابوالحسن عابدی

آخه چرا باید قضاوت کنی که کدوم بهتره؟

ثور لاور

راست میگن، چی به ما میرسه خداییش!

Mani.s.j

افرین،عالی بود
بعضی ها رو میشناختم
یه سوال؟
۱-بیست بوی لاوز ریون کی میاد؟
۲-ترجمه میشه؟
میدونم سرتون شلوغه اما اگه میشه ترجمه کنید._😘

ثور لاور

سلام مقاله خیلی خوبی بود، خسته نباشید، فقط چند تا اشکال تایپی داشت، من میگم شما هم لطفا درستش کنید تا بی نقص بشه. شماره سه خط پنج، ،گذاشتید، رو با حرف ز نوشتید. مورد ۲ خط یازده، نوشتید ،بواشید، آخر خط دوازده هم نوشتید ،مارد،. راستش من اصلا کیمک های تین ایجری زیاد نمی‌خونم و هیچکدوم از کمیک های این لیست رو نخوندم، البته یک بار ی کمیک از میز مارول خوندم، حال و هوای خیلی باحالی داشت، بنظرم بهترین کمیک های تین ایجری، سری استرنجر ثینگز هستش، تو همین سایت هم چندتاشون ترجمه شده و پیشنهاد میکنم حتما… بیشتر

behrad spidey

من MS. MARVEL رو خوندم فوق العاده است البته فقط دو شماره اولش پیشنهاد میکنم اینجا ترجمش کنید مرسی چون واقعا بینظیر و عالیه