Deathstroke-SM

بهترین کاستوم های دث‌استروک

اسلید ویلسون که با اسم دث استروک شناخته میشه در اولین حضورش به عنوان دشمن تایتان ها معرفی شد اما بخاطر پتانسیل بالایی که داشت و استقبالی که ازش شد تبدیل شد به یکی از ویلن های بزرگ دیسی. یکی از ویژگی های مهم دث استروک، ظاهر جذابشه که از ترکیب رنگ های مشکی(یا آبی) و نارنجی خلق شده و با یک ماسک متفاوت از بقیه شخصیت های کمیکی که میشناسیم این کاستوم کامل شده. دث استروک سالهای زیادی در دنیای کمیک با کاستوم های مختلف حضور داشته و در این مطلب قصد داریم بهترین کاستوم های اون رو با هم ببینیم البته نه فقط در دنیای کمیک.

5. Arkham Origins

لباسی که دث استروک در بازی آرکام اورجینز به تن داشت ویژگی های خوب خیلی زیادی داشت که میشه گفت وفادار بودن به کمیک مهم ترین اونهاست. این کاستوم علاوه بر وفاداری هم از نظر رنگ و هم از نظر طراحی به کاستوم کلاسیک این شخصیت زیبایی شناسی خاصی داره که مخاطب رو به خودش جذب میکنه. این لباس به خوبی اسلید ویلسون رو یک جنگجوی ماهر نشون میده و حتی اگه باهاش آشنا نباشید در نگاه اول میفهمید یک ویلن خیلی خشن با کاستوم جنگیه.این لباس بسیار عالی با سبک بازی هماهنگ شده و در کنار کاستوم بقیه شخصیت های بازی میتونه حرفی برای گفتن داشته باشه.

4. Young Justice (فصل 3)

دث استروک در فصل 2 سریال یانگ جاستیس حضور داشت اما در فصل 3 نقش بیشتری پیدا کرد. خوشبختانه با مهم‌تر شدن نقش دث استروک در سریال، کاستومش هم عوض شد و خیلی ظاهر بهتری پیدا کرد. کاستومی که در فصل دوم یانگ جاستیس برای این شخصیت استفاده شد جذابیت کافی رو برای دث استروک نداشت و شاید حتی در بدترین کاستوم های اون قرار بگیره، با این حال خوشبختانه کاستوم فصل سه خیلی زیبا طراحی شده بود بخصوص بخش ماسکش. با توجه به دیزاین این کاستوم میشه گفت با الهام از طرح اصلی George Pérez خلق شده و بسیار هم موفق بوده.

3. Arrow (فصل 2)

دث استروک در سریال Arrow هم شاهد تغییر کاستوم بود و این خیلی اتفاق خوبی برای سریال بود چون اگه فصل یک Arrow رو دیده باشید میدونین چه کاستوم افتضاحی برای دث استروک ساخته شده بود. در فصل دوم Arrow دث  استروک با کاستومی پر از جزئیات حضور پیدا کرد، در این کاستوم جدید به شکل هوشمندانه ای از رنگ های آبی کلاسیک این شخصیت هم استفاده شده و در کنار تجهیزات لباس اون تبدیل به ویلنی که باید باشه شده.

2. تایتانز

سریال تایتانز یکی از بهترین حضور های دث استروک در تلویزیون بوده که در اون بسیار عالی به تصویر کشیده شده. دث‌استروک در سریال تایتانز بسیار شخصیت خطرناکی بود و کاستومش هم دقیقا همین رو نشون میده. در اکثر لباس هایی که برای اون طراحی میشه از قطعات فلزی استفاده میشه تا شبیه زره باشه اما در سریال تایتانز این کاستوم به شکلی ساده تر اما جذاب تر طراحی شده که هم ظاهر کمیکی این شخصیت رو بیشتر یادآوری میکنه هم با تِم مدرن سریال هماهنگه.

1. DC Rebirth

در سری DC Rebirth شخصیت دث استروک هم مثل خیلی از شخصیت های دیگه تغییراتی داشت از جمله کاستوم که مجدداََ طراحی شد. خوشبختانه در طراحی جدید هم وفاداری به نسخه های قبلی دیده میشه مثل سر شانه نارنجی و قسمت سیاه کاستوم، همچنین تیکه های لباس سفید دوگانگی که همیشه در لباس و شخصیت دث استروک بوده رو یادآوری میکنه. میشه گفت این لباس برای دنیای کمیک بسیار مناسبه و به خوبی اسلید ویلسون خشن و بی‌رحم رو به تصویر میکشه.

منبع: CBR

بهترین کاستوم دث استروک به نظر شما کدوم بود؟


بخوانید:

تمام شخصیت‌های اسنایدرکات که از جاستیس لیگ حذف شدند
کمیک JUSTICE LEAGUE: DARKSEID WAR
10 کمیک برتر IMAGE COMICS
5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
برترین سریال های دیسی(رده بندی)


guest
16 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Grayson

هیچ دث استروکی در تاریخ، دث استروک لیگ عدالت زک اسنایدر نمیشه( جو منگنیلو) هم کاستومش و هم بازیگرش فوق‌العاده بود. حیف که دیگه قرار نیس ببینیمش😭

کازمیک آرمور سوپرمن

بتمن برترین ویلن ها رو داره. کسی که ویلن هاش مثلا جوکر از لحاظ محبوبیت دارن باهاش مسابقه می دن

IRON-FLASH

فقط شماره پنج😍🖤🧡

نریمان

سلام داداشیا چطورمطورین؟
به نظر من ارو و تایتانز واقعا بی نظیر بود

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

تایتانز ؟ بی نظیر ؟ اون ؟

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

آره من دوسش داشتم مثل ترکیب ددشات و دث استروک بود

دیسی فندوم

عشق : اسلید ویلسون کسی که سوپرمن را شکست داد یک خدا را کشت تایتان هارا به … فرستاد جاستیس لیگ را شکست داد( البته بدون بتمن واندروومن و سوپرمن ) بتمن را در سریال انیمیشنی اش کشت و … و … و ………

عارف

کاستومش توی زک اسنایدرز کات هم خوب بود

عارف

بجز اولی و آخری بقیشون اصلا خوب نبودن

ماندانا

به نظر من کاستوم دث استروک تو سریال تایتانز و یانگ جاستیس از همه بهتر بود

محمد

لباس دث استروک تو تایتان ها خیلی جذاب بود

هدهانتر

بهترین کاستومش داخل بازی injustice gods among us هست.من که به اون علاقه بیشتری دارم.حالا هر کسی سلیقه خودش رو داره ولی مقاله جذابی بود