Wonder-Woman-Death-Metal

چرا واندروومن توی ایونت Death Metal نقش کلیدی داره ؟

رویداد Dark Nights: Death Metal یکی از مورد انتظارترین رویدادهای کمیک بوکی پیش رو هست، خیلی از کمیک باز ها بخصوص طرفدار های دی سی منتظر انتشار اون هستن. تا به اینجا چند تصویر و پیش نمایش از این رویداد منتشر شده که در انتهای این پست میتونید دوتا از کاور های جذاب کمیک های این ایونت مورد انتظار رو ببینید. با توجه به حضور شخصیت های اصلی و مهم دیسی رویداد Death Metal قطعا از بزرگترین اتفاقات دنیای DC خواهد بود و قطعا روی ادامه مسیر کمیک ها تاثیر میزاره.

داستان این رویداد به دست اسکات اسنایدر نوشته شده و به تازگی هم این نویسنده مشهور دنیای کمیک مصاحبه ای با CBR داشته و توی اون حرف هایی راجب این رویداد و بخصوص نقش کلیدی واندروومن توی اون زده. اسکات اسنایدر قبل از این قول داده بود که دث متال قراره خیلی چیزهارو از دنیای دیسی تغییر بده و کاملا خلاقانه باشه تا چیز جدیدی برای ارائه به مخاطب داشته باشه، به جای یک داستان تکراری. همچنین به گفته خودش اون به گذشته شخصیت ها و اصلیت اونها احترام میزاره و قصد تغییر اصل و اساس دنیای دیسی رو نداره و توی وقایع داستان محتاط عمل میکنه.

توی ایونت Dark Nights: Death Metal شخصیت هایی مثل سوپرمن، واندوومن، بتمن و بقیه قهرمان ها توی این دنیای عجیب و غریب تلاش میکنن تا زنده بمونن، اما توی قلمرو تاریکی شخصیت هایی هستن که نمیزارن قهرمان ها به این راحتی زنده بمونن و بخوان دنیا رو نجات بدن، مثل Batman Who Laughs که زمین رو فتح کرده و به کمک الهه تاریکی Perpetua دنیای رو با انرژی خودش آلوده کرده. اما اینجا وظیفه واندروومنه که این وضعیت رو درست کنه و دوباره حقیقت رو به یاد بیاره.

اسکات اسنایدر توی حرف های خودش به گذشته واندوومن توی کمیک ها اشاره کرد و گفت که اون موقعیت های سختی رو پشت سر گزاشته و حالا وقتشه که نقش بیشتری از همیشه داشته باشه و کار های بزرگتری انجام بده. البته این فکر رو نکنید که واندروومن قرار نقش اصلی داستان باشه و بقیه شخصیت ها در کنار اون عمل کنن. بتمن و سوپر من و همه شخصیت های بزرگ دیسی توی این رویداد فرصت این رو دارن که خودشون رو نشون بدن و چون رویداد بزرگی هستش حتی شخصیت های کوچک تر هم نقش خودشون رو دارن و زیر سایه بتمن و سوپرمن گم نمیشن.

راهنمای Dark Nights: Death Metal

با توجه به اطلاعاتی که تا به اینجا منتشر شده میشه فهمید اسکات اسناید روی این کمیک وقت زیادی گذاشته و همچنین از آرتیست های خیلی خوبی برای طراحی اون استفاده شده، یعنی باید منتظر یک شاهکار توی دنیای کمیک باشیم که همین کار خالقان این رویداد رو سخت تر میکنه، چون تا الان انتظار طرفدار های دیسی خیلی از این رویداد بالا رفته و اخبار و تصاویر Dark Nights: Death Metal به ترند همه کمیک باز ها تبدیل شده و ما هم توی تیم کامیکان سعی میکنیم اخبار مربوط به این رویداد رو در اختیار شما بزاریم و به محض انتشار کمیک ها اونهارو روی سایت قرار بدیم.

اولین قسمت این ایونت یعنی Dark Nights: Death Metal  #1 در تاریخ 27 خرداد منتشر میشه.

چه پیشبینی ای برای Dark Nights: Death Metal میکنید؟


بخوانید:
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی
۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید
۵ دشمن برتر سوپرمن
معرفی 5 کمیک ترسناک