spider-punk

5 دلیل محبوبیت Spider-Punk

در جهان‌های موازی مارول نسخه های مختلفی از شخصیت ها وجود دارن که بعضی از اونها مثل نسخه آلیتیمیت ددپول مورد استقبال قرار نگرفتن و بعضی ها هم تونستن بین طرفردار ها خیلی محبوب بشن مثل ولورین دنیای آلیتیمیت. اسپایدرمن، هم در دنیای اصلی مارول طرفدار های زیادی داره و هم با اینکه در جهان های موازی نسخه های مختلفی داره اکثر اونها تونستن به محبوبیت برسن مثل Spider-Man Noir یا Spider-Punk و … . همچنین به لطف انیمیشن اسپایدر ورس افرادی که اهل کمیک خوندن هم نیستن با نسخه های مختلف این شخصیت آشنا شدن. اما در این مطلب میخوایم بریم سراغ یکی از اسپایدرمن هایی که خیلی مورد توجه قرار گرفته و ببینیم دلایل این محبوبیتش چیه.

5. استایل

بدون شک مهم ترین ویژگی اسپایدرپانک استالی متفاوتشه. نوع لباس پوشیدن و تیپ اون با تمام نسخه های اسپایدرمن متفاوته همین باعث میشه بیشتر از بقیه دیده بشه. البته متفاوت بودن به تنهایی کافی نیست، اسپایدر پانک به شکلی طراحی شده که برای جوان ها و نوجوان ها جذابه. معمولا در فیلم ها، سریال ها یا کمیک ها شخصیت هایی رو با این تیپ و این وسایل میبینیم که شرور هستن یا به عنوان شخصیت بدی معرفی میشن اما حالا یکی از اسپایدرمن ها با این تیپ و استایل خلق شده و تونسته خیلی موثر باشه.

4. گیتار شگفت انگیزش

با اینکه این گیتار همیشه همراه اسپایدرپانک نیست اما به نوعی به نماد اون تبدیل شده. این شخصیتی هم مثل خیلی از افراد دیگه علاقه هایی داره و سعی میکنه زندگی خوبی داشته باشه. و خب موسیقی هم یکی از علاقه های اونه برای همین یک گیتار خیلی باحال مثل خودش داره که شخصیتش رو کامل میکنه. داشتن یک همراه خوب میتونه خیلی برای شخصیت ها مفید باشه، برای هر فرد این همراه متفاوته مثلا کاپتان مارول گربه خاص خودشو داره اسپایدرپانک هم گیتارش روداره.

3. مبارز درستکار

Hobie Brown یکی مبارز واقعا احساسیه که همیشه به حرف های قلبش گوش میده و برای چیزی که درسته میجنگه. دلایل زیاد دیگه ای وجود داره برای اینکه عاشق این شخصیت بشیم حتی داستان گذشته شخصیتش هم میتونه از این دلایل باشه. اون به لطف عنکبوتی که به ضایعات غیرمجاز رادیو اکتیو آلوده بود تبدیل به مرد عنکبوتی شد و بر علیه یک سازمان خشن مبارزه کرد. به طور کلی اون تمام زندگی رو صرف مبارزه برای کسایی کرد که نمیتونن از خودشون دفاع کنن.

2. یک طرفدار برای طرفدارها

اسپایدرپانک از قهرمانان درنیای مارول به حساب میاد دی این شکی نیست با این حال خود اون گفته که طرفدار بقیه قهرمان‌هاست مثل گوئن استیسی، با توجه به اینکه گوئن هم موزیسینه این اتفاق طبیعیه. همچنین اون روی لباسش نماد هایی داره که به بقیه قهرمان ها و شخصیت ها اشاره داره و نشون میده که خودش هم مثل ما طرفداره. یکی از این علامت ها بسیار شبیه نماد ددپوله اما این هم احتمالا به چیزی در دنیای خودش مربوطه. 

1. از خودگذشتگی

اسپایدرپانک بارها ثابت کرده یک قهرمان بزرگه و هر وقت لازم بوده به جنگ ویلن ها رفته. هابی براون هم مثل پیتر پارکر، گوئن استیسی و … واقعا حاضره از هر چیزی بگذره تا بقیه رو نجات بده. از خودگذشتگی اون بارها اثبات شده و همه میدونیم که لیاقت داره جزو برگترین شخصیت ها قرار بگیره چون به اندازه کافی مهربونی، از خودگذشتگی و شجاعت در وجودش هست. همه این ویژگی های اخلاقی و ظاهری در کنار هم سایبرپانک رو به یکی از محبوب ترین نسخه‌های مردعنکبوتی تبدیل میکنه. امیدوارم به زودی اون رو در کمیک ها، انیمیشین ها و بازی های بیشتری ببینیم.

منبع: CBR


به نظر شما محبوب ترین اسپایدرمن جهان‌های موازی مارول کیه؟


بخوانید:

۱۰ تغییر کمیک در MCU که میتونه در دنیای کمیک هم خوب باشه
برادر تانوس حتی از خودش هم خطرناک تره
قدرت ها و توانایی های DR.STRANGE
برترین نبردهای «ثور» در MCU
قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده


guest
14 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد

عالی من تو سایت اسپایدی خودم که اسپایدر پانک مال بهمنی هاس که من بهمنی و عاشق سبک راک اسپایدر پانکم پانک معنیش میشه نوازنده راک

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

به نظرم شخصیت خوبیه ولی از گیتارش بدم میادد😂

محمد

خب حتما ادم بدی هستی دیگه

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

معلومه جیسون ادم بدس

capitan

در شماره دوم یعنی یک طرفدار برای طرفدار ها خط اول نوشته اید دی این شکی نیست ولی باید بنویسید در این شکی نیست لطفا درست کنید

nagisa

من اسپایدرمن هاییی که به ترتیب دوسشون دارم و بنظرم هم قوین
کازمیک اسپایدرمن بعد 13
و سوپریو اسپایدرمن بعد 616 هستش شما چی ؟؟؟

ثور لاور

کازمیک رو نمیشناسم همون کاپیتان یونیورس هست؟
اینا به ترتیب
پیتر پارکر ۶۱۶ (اصلی)
پیتر پارکر با ونوم
نووار
گوست اسپایدر (گوئن)
می دی پارکر ( دختر پیتر)
پیتر پارکر آلتیمیت.
اسپایدرمن ۲۰۹۹
بن رایلی
خوک عنکبوتی
اسپایدروومن
اختاپوس برتر(عنکبوتی برتر نه ها)
کین.

مرسی بابت مقاله اسپایدر پانک واقعا دوستداشتنیه

Mhs

عالی بود من از اسپایدر پانک خیلی خوشم میاد و لباسشو هم دارن

Fgp strang

ممنون مقاله خوبی بود
لطفا کمیک هایی هم از این شخصیت بزارید

werwer

مقاله جالبی بود
اگه چند تا کمیک از این شخصیت هم ترجمه می کردید بهتر می شد
کلا این سایت کمیک های کمی از مردعنکبوتی داره اگه خورده کمیک مردعنکبوتی رو ترجمه کنید و قرار بدید عالی می شه

ثور لاور

خیلی ببخشید که نام میبرم ولی سایت اسپایدی هر چی کمیک از اسپایدرمن هست رو ترجمه کرده پس اگر بر و بچ کامیکان از دیگر شخصیت ها ترجمه کنن بهتزه.

batman3000

ببخشید میشه یه مقاله درمورد بتمن و مون نایت قرار بدین و شخصیت هردو را بررسی کنین.

BadKiller

برا من بعد از مایلز مورالز و اسپایدرمن نوار محبوب ترین و بهترین اسپایدرمن دنیا های موازیه(:

مهدی خالقی

چرا به این نکته که اون یه نسخه ی موازی از شخصیت خبیث پراولر در دنیای اصلیه اشاره نکردین اخه من به همین دلیل اون رو دوست دارم

Last edited 2 سال گذشته by مهدی خالقی