venom 2

بهترین لحظات تریلر فیلم ونوم 2 و مهم‌ترین سوال

تریلر  جدید فیلم Venom: Let There Be Carnage شامل صحنه‌‌های بسیار جذابی بود که به برخی  سوالات ما جواب داد و البته سوالاتی را هم به وجود آورد. در این تریلر  اطلاعات نسبتا زیادی به مخاطب داده شد که اگر کمی با دنیای مارول آشنا باشد متوجه آنها خواهید شد و نیازی به گفتن ندارد. از مهم‌ترین چیزهایی که در تریلر این فیلم توجه طرفداران را جلب میکند تیمارستان راون کرافت و شخصیت شیریک است. همانطور که در تریلر مشاهده کردید این شخصیت هم پا به دنیای سینما گذاشته است و در راون کرافت به سر میبرد، همچنین با کلتوس کسدی هم آشنا شده است. اگر شیریک هم در فیلم نقش پررنگی داشته باشد، پس فقط با یک ویلن در فیلم مواجه نیستیم. اما بریم سراغ برخی از لحظات کلیدی این تریلر.

تولد کارنیج

در تریلر جدید این فیلم تمرکز کاملا روی شخصیت کارنیج بود و توانستیم نگاه خوبی به او داشته باشیم. کلتوس کسدی ادعا میکند که دیوانه نیست ولی قصد دارد کارنیج(قتل عام، کشتار) راه بی‌اندازد. او خیلی سریع و بدون هیچ تردیدی کار خودش را با یک نگهبان تیمارستان شروع میکند و همان ابتدای کار نشان میدهد قرار است بسیار خشن‌تر و بی رحم‌تر از چیزی باشد که تصور میکنیم. پیوند خوردن کلتوس و سیمبیوت کارنیج نکته مهم دیگری است که اورجین کارنیج را نشان میدهد. در تریلر هنگام ملاقات، گاز گرفته شدن ادی براک توسط کلتوس کسدی را میبینیم که احتمالا از این طریق به کارنیج تبدیل میشود، و میفهمیم مانند دنیای کمیک، کارنیج فرزند ونوم است، با این حال این اورجین کمی متفاوت است زیرا در دنیای کمیک تکه‌ای از سیمبیوت ادی براک هنگام فرار از زندان جا میماند و با کلتوس کسدی که هم سلولی او بود ارتباط برقرار میکند. 

کارنیج بالاخره از راون کرافت فرار میکند و مسیرش در رسیدن به هدف ترسناکش واقعا شروع میشود. کارنیج در سطح شهر به درگیری و کشتاری که همیشه دنبالش بوده می‌پردازد و لحظات تاریکی از  نمای شهر هم میبنیم که به صورت نمادین به ما میگوید سان فرانسیسکو در کشتار غرق است. تمام لحظاتی که کارنیج را میبنیم برای مخاطب جذاب است چون برای اولین بار او پا به دنیای سینما گذاشته است اما لحظه‌ای که در کلیسا او را میبنیم از همه چشم‌گیر تر است و به داستان‌های مهمی که کارنیج در دنیای کمیک داشته هم با این کار اشاره میکند. کارنیج به تنهایی میتواند یکی از بزرگترین نقاط قوت فیلم باشد و با همین لحظات محدودی هم که از او منتشر شده عده زیادی هیجان‌زده شده‌اند و باید امیدوار باشیم به خوبی از این شخصیت مهم مارول استفاده شده باشد.

دشمنی ونوم و ادی ادامه دارد

مثل همیشه میبینیم که ادی و ونوم چندان دوستان خوبی برای هم نیستند و نمیتوانند مدت زیادی با هم کنار بی‎‌آیند. به نظر میرسد در این فیلم اختلافات آنها به اوج خودش میرسد و ونوم از کنترل خارج میشود، حتی شاهد این هستیم که ادی را میزند. ونوم یک سیمبیوت است و خب روحیه بسیار خشنی دارد برای همین طبیعی است که دنبال کشتن و خوردن بقیه باشد. اما ادی براک دنبال یک زندگی عادی است و خب اخلاقیات انسانی‌اش اجازه نمیدهد که بگذارد ونوم مردم را بکشد. اینها در حالی است که ادی دوست دارد از قدرت‌های ونوم استفاده کند و ونوم هم به میزبان خوبش نیاز دارد اما با وجود چنین اختلافی شاید زیاد در کنار هم باقی نمانند.

شرایط ادی در  فیلم بسیار پیچیده و بد است، او حالا به نوعی باعث شده یک قاتل سریالی از تیمارستان فرار کند و با قدرت زیادی که به دست آورده است مردم را بکشد. این وضعیت باعث میشود ادی بیشتر از همیشه به ونوم نیاز پیدا کند تا جلوی کارنیج را بگیرد اما حالا مشکلات زیادی با هم دارند. قبل از ورود کارنیج هم ادی به کمک ونوم به محافظ مرگبار شهر تبدیل شده بود و با افراد دیگری مبارزه میکردند که ونوم علاقه داشت مغز آنها را بخورد اما ادی چنین اجازه‌ای به او نمیداد. قطعا هیچ سیمبیوتی نمیتواند چنین وضعیتی را تحمل کند و به صورت یک طرفه به میزبانش خدمات بدهد.

میشل ویلیامز در نقش آنه وینگ بازمیگردد

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در دومین تریلر فیلم “ونوم” بگذارید کارنیج بیاید” حضور داشت آنه وینگ بود و نشان داد هنوز بخش مهمی از داستان است. در این تریلر میبنیم که آنه و دن لوئیس نامزد کرده‌اند، که اصلا خبر خوشحال کننده‌ای برای ونوم و ادی نیست. با این اتفاق حالا ادی براک نه تنها وظیفه دارد از شهر در برابر کارنیج محافظت کند و مشکلاتش با ونوم را حل کند بلکه زندگی شخصی‌اش هم خیلی وضعیت بدی پیدا کرده است و هیچ چیز برای او خوب پیش نمی‌رود. تریلر با لحظه خنده داری از ضربه زدن ونوم به نامزد آنه تمام میشود و باید ادامه این رابطه جالب را در فیلم ببینیم. این احتمال وجود دارد که آنه در این فیلم نقش مهم‌تری از  معشوقه سابق ادی براک داشته باشد و حضور او به همین موضوع ساده ختم نشود.

در همین تریلر میتوانیم ببینیم که کلتوس کسدی  در حال نگاه کردن به عکس آنه وینگ است و این احتمال وجود دارد که قصد آسیب رساندن به او را داشته باشد که ممکن است برای یک هدف شخصی از گذشته باشد و یا بخاطر انتقام گرفتن و اذیت کردن ادی براک. در دنیای کمیک آنه به شی ونوم تبدیل میشود که در فیلم اول هم برای مدت کوتاه شاهد این اتفاق بودیم و با وجود تهدیدی مثل کارنیج برای او، شاید در فیلم دوم هم این اتفاق پیش بی‌آید و داستان جنبه‌های مختلفی پیدا کند.

ونوم از کارنیج میترسد؟

در مهم‌ترین بخش تریلر میبنیم که ونوم و ادی برای اولین بار با کارنیج روبه‌رو شدند. ونوم معمولا سرکش است و حالت تهاجمی دارد اما بلافاصله بعد از دیدن کارنیج عقب نشینی میکند. ونوم به این اشاره میکند که او “قرمز” است و این میتواند به این معنی باشد که سیمبیوت‌هایی با رنگ قرمز بسیار خطرناک‌تر و قدرتمندتر از بقیه هستند و این موضوع باعث ترس ونوم شده. ونوم، تنها وقتی راضی میشود در مقابل کارنیج قرار بگیرد که ادی به او قول میدهد بگذارد هر که را میخواهد بخورد. اختلافات بین ونوم و ادی قطعا در این موضوع بی تاثیر نبودند اما خشونت بی‌حد و مرز کارنیج هم میتواند دلیل بر  مبارزه نکردن ونوم باشد. خوشبختانه ونوم هم یک سیمبیوت جنگجو است و در نهایت دل به مبارزه داد. با معامله‌ای که بین ونوم و ادی شکل گرفت، اگر ونوم نجنگد کارنیج همه را خواهد کشت، و اگر ونوم بجنگد اجازه دارد هرکس را میخواهد بکشد. اما حالت دوم به هر حال بهتر از  پیروزی یک سیمبیوت فوق قوی با میزبانی یک قاتل سریالی است.


پیشبینی  شما از این فیلم چیه؟


بخوانید :

۱۰ نشانه گیر برتر دنیای مارول
گور قصاب خدایان : تاریخچه، قدرت ها و….
معرفی و بررسی شخصیت اسپاون
۵ نفری که نمیدانستید چکس ثور را بلند کرده اند!
۵ دلیل محبوبیت اسپایدرمن نوآر


guest
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
ماندانا

به نظرم قراره عالی باشه ☆

دیسی فندوم ( حامی طرفداران اسلید ویلسون )

اکران شد و فاجعه شد 😅😂

H|M

یکم تولد کارنیج غیر منطقی بود
این که با گاز گرفتن ادی این اتفاق افتاد

Last edited 1 سال گذشته by H|M
اهورا

سلام اول از همه خدارو شکر که آنه وینگ برگشته و دوم در هردو تریلر ونوم2 خیلی جالب بود و امیدوارم فیلمش همینطور خوب باشه
یکی دیگه از نکات فیلم میتونست روزنامه دیلی بیوگل که اشاره ای به اسپایدرمن داره باشه.
اما در رابطه با ترس ونوم از کارنیج میخواستم بدونم مگه در بعضی جاها این دو سیمبیوت باهم همکاری داشتن پس چرا ونوم ازش ترسید؟؟؟؟؟ اگه جواب بدین ممنون خواهم شد.

دیسی فندوم

اوهو واقعا ونوم و کارنیج خفنن به نظرم مارول تو هرچی که شوخ‌طبع باشه تو سینمایی ونوم برعکس کاراش رو انجام میده 👍👍

general

نویسنده ی عزیز تو تریلر بیشتر از هر چیز کارنیج مرا ترساند. امیدوارم آنه وینگ برگرده .

Gfmm

به نظرم توی مورد اخر منظور از «هرکی» کلتوس کسدی هستش
اولین تریلر رو که دیدم ، کارنیج رو که دیدم خورد تو ذوقم چون ظاهرش خیلی شبیه تاکسین بود ( چون توی یه مدت تاکسین پسر کارنیج رنگش کاملا قرمز بود ) ولی توی تریلر دوم رشته هایی سیاه رنگ معروف روی بدنش بودن .

A.H.K.Z (منتظر بازگشت ثور لاور)

جلوه های ویژه کارنیج یجورایی خاص بود. نمیگم بد بود یا خوب بود فقط انگار از یه تکنولوژی جدید برا ساختش استفاده کردن.

NIGHTWING

من بی صبرانه منتظر فیلم ونوم ۲ هستم .

اهورا

همه هستیم

ASXJ

خیلی عالی سلام من عضو جدید هستم♥️