rocket-and-groot-2

برترین رفاقت ها در دنیای کمیک

5 رابطه دوستی برتر توی دنیای کمیک

در دنیای کمیک خیلی از کارکتر ها مشکلات زیادی دارند برای نجات افراد و جنگیدن با ویلن ها وقتی برای کارهای دیگه نمیزاره ولی قهرمانا هم به یه کسی نیاز دارن تا موقع ناراحتی و شکست خوردن پیششون باشه و حتی تو جنگیدن بهم کمک کنن توی دنیای کمیک زوج های زیادی وجود داره هم زوج های خوب هم خبیث ولی توی این مقاله قصد داریم 5 تا از برترین رفاقت ها در دنیای کمیک رو بهتون معرفی کنیم .



5- هارلی کوئین و پویزن آیوی / Harley Quinn and Poison Ivy

رترین رفاقت ها در دنیای کمیک

هارلی کوئین رو حتما میشناسین یکی از محبوب ترین شخصیت های دی سی که اولین حضورش برمیگرده به مجموعه کارتونی بتمن هارلی توی همین مجموعه کارتونی با پویزن آیوی دوست میشه و تقریبا بعد از جوکر هارلی کوئین با پویزن ایوی از همه بیشتر ارتباط داشته ما این دوستی رو توی سریال انیمیشنی HARLEY QUINN 2019 دیدم و فهمیدیم که رابطه دوستی قوی ای دارن . این دو شخصیت توی دنیای کمیک یه مدت رابطه عاطفی هم داشتن.



4- راکت و گروت / Rocket and Groot

برترین رفاقت ها در دنیای کمیک

راکت که به نظر شخصت عصبی و خشمگینی میرسه و همش دنبال دعواست در اصل خیلی هم احساساتی و مهربونه که خیلی گرئت رو دوست داره . این رابطه دوستی هم تو دنیای کمیک بوده حتی وقتی نگهبانا کهشان از هم پاشید باز این دوتا دوست با هم موندن توی دنیای سینمایی مارول هم که اگه فیلم های نگهبانان کهکشان و اونجرز اندگیم رو دیده باشید میدونین که اونا حاضرن جونشونو برای همدیگه بدن .رفاقت این دوتا شخصیت خیلی خفن و همینطور فان هست که برای مخاطبا جذابه .



3- مت مورداک و فاگی نلسون / Matt Murdock and Face Nelson

برترین رفاقت ها در دنیای کمیک

مت مورداک یا همون دردویل خودمون یه رفیق خیلی قدیمی به اسم فاگی نلسون داره که از مدت خیلی زیادی با هم رفیق بودن و تقریبا مثل داداشای همدیگه هستن .مت مورداک چون نابینا هست همه فکر میکنن فاگی نلسون هارت بیشتری توی کار داره ولی همیشه مت تونسته خودشو اثبات کنه بخاطر توانایی هاش البته دردویل برای مدت خیلی طولانی هویت خودشو از دوستش پنهان کرده بود اون خبر از قدرت هاش نداشت وقتی هم که این موضوع رو متوجه شد باعث ناراحتی و تنش هایی بینشون شد ولی هیچوقت دوستی شون قطع نشد چه توی کمیک چه توی سریال عالیه دردویل که از شبکه نتفلیس پخش شد .



2- بتمن و سوپرمن / Batman and Superman

برترین رفاقت ها در دنیای کمیک

عجیب ترین زوج این لیست همین دو نفر هستن ، کلیدی ترین و اصلی ترین شخصیت های دی سی یعنی بتمن و سوپرمن . اگه شما از اون دسته دی سی فن هایی هستین که فقط فیلم ها رو دنبال می کنین حتما می پرسین این دو نفر مگه رفاقتی هم داشتن و فکر می کنین همش در حال جنگ و دشمنی بودن ولی اگه کمیک هارو دنبال کرده باشین می دونین که بتمن و سوپر من خیلی وقتا با هم رفیق بودن و با هم همکاری داشتن که توی سینما زیاد بهش اشاره ای نشده که باعث ناراحتی بعضی از طرفدارا شده . بتمن و سوپر من با وجود تضاد های شخصیتی زیادی که دارن می دونن باید با هم همکاری داشته باشن وگرنه شانس زیادی برای پیروزی ندارن .



1- کاپیتان امریکا ، باکی و فالکون / Captain America Bucky and Falcon

برترین رفاقت ها در دنیای کمیک

رفاقت سه نفره استیو باکی و سم هم توی دنیای کمیک وجود داشته هم اونو توی دنیای سینمایی مارول دیدیم . باکی و سم از دوستای وفادار کپ بودن که هروقت بهشون نیاز داشته کمکش کردن و توی موقع نبودنش هم لقب کاپیتان آمریکا به اونا رسیده و وضیفه استیو رو انجام دادن به خاطر همین نمیشه این رفاقت سه نفره رو تقسیم کرد چون کپ هم هیچوقت بین فالکون و باکی فرقی نزاشته البته توی MCU فقط شاهد رسیدن سپر کاپیتان آمریکا به فالکون بودیم و باید صبر کنیم تا سریال فالکون و وینتر سولجر پخش بشه .

منبع: CBR


توی دنیای سینمایی مارول تونی استارک و استیو راجرز رابطه دوستی قوی ای روتشکیل دادن ولی توی دنیای کمیک رفاقت زیادی نداشتن بیشتر شبیه همکاری بوده البته دوستی هم داشتن خیلی جاها ، که جنگ داخلی بزرگی که راه انداختن این رابطه رو خراب کرد ولی بازم جای خالیشون توی این لیست حس میشه .


امیدوارم از خوندن مقاله برترین رفاقت ها در دنیای کمیک لذت برده باشید

بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
باهوشترین قهرمان های دنیای سینمایی مارول
۱۰ چیزی که درباره لجیون نمیدانستید!!!