comics-justice-league-dc-comics-red-arrow

10 نشانه‌گیر برتر جهان دی سی

تا به حال قهرمان های مختلف در رتبه بندی های مختلف قرار گرفتن و با هم مقایسه شدن اما اینبار قراره یه رتبه بندی نسبتا متفاوت داشته باشیم اون هم لیست کردن بهترین شخصیت های دیسی در زمینه نشونه گیریه. میدونیم که دیسی کماندار های خوبی داری که نشونه گیریشون حرف نداره همچنین تیر انداز هایی هم هستن که در کار کردن با تفنگ خیلی حرفه ای هستن، در این لیست بهترین های این افراد رو کنار هم قرار دادیم تا ببینیم کی میتونه از همه بهتر نشونه گیری کنه. با کامیکان همراه باشید.

10. ردهود

RedHood

به احتمال زیاد کسانی که از طرفدار دی سی هستند شخصیت رد هود رو می شناسند. و خیلی ها رد هود را یک شخصیت جذاب و خفن می شناسند. رد هود با نام اصلی جیسون تاد کار خود را به عنوان دومین رابین شروع کرد. برای اولین بار بتمن او را در یک کوچه دید که در حال دزدیدن چرخ های بت موبیل بود. بتمن تصمیم گرفت که او را در مدرسه  ما گان که برای جوانان مشکل دار و مشکل ساز بود ثبت نام کند. اما بعد از چند مدت جیسون فهمید که این مدرسه در واقع یک پوشش برای فعالیت های جنایی است. از آنجا فرار کرد. بعد از این ماجرا بتمن تصمیم گرفت که اورا زیر بال و پر خود بگیرد و اورا به طوری آموزش داد که جای دیک گریسون را بگیرد و تبدیل به رابین جدید شود. جیسون تاد یک شخصیت سر سخت و البته پر از عقده است . بتمن می‌دانست که اگر او را زیر بال و پر خود نگرفته بود. به یک تبهکار تبدیل می شد. جیسون تاد  ۸ سال بعد از حضورش در کمیک ها توسط جوکر کشته شد. اما بعداً توسط چاه لازاروس دوباره زنده شد و به زندگی برگشت و بعد ها به شخصیت رد هود تبدیل شد. رد هود دارای دو اسلحه است که با آن توانایی کشتن هر کسی را دارد نشانه گیری جیسون تاد بسیار عالی است. به طوری که تیر هایش خیلی کم خطا می روند. او می تواند از فواصل دور هم به خوبی شلیک کند و به هدفش برخورد کند. جیسون از لحاظ فیزیکی هم از انسان های معمولی هم قدرتمندتر است و دارای سرعت و رفلکس های سریعی است که به او در نشانه گیری هایش کمک میکند  

9. Arrowette

آروت تقریباً یک شخصیت ناشناخته است. اسم اصلی آروت سیسی جونز است او دختر بانی کینگ و آروت دوم است. پدر و مادر سیسی او را به طوری آموزش دادند که در تیر اندازی به یک فرد بسیار ماهر و سرسخت تبدیل شود. سیسی جونز از اعضای تیم یانگ جاستیس است. او برای مدتی تصمیم گرفت که تیم یانگ جاستیس را ترک کند. اما بعد ها دوباره به تیم برگشت و تصمیم گرفت که به فعالیت ابر قهرمانی خود و کمک به مردم رسیدگی کند. سیسی جونز یک کماندار ماهر است که از آنچه مادرش می خواست فراتر رفت. نشانه گیری های سیسی بسیار دقیق هستند. به طوری که تیر های او به ندرت خطا می روند او می تواند هر هدفی را که بخواهد به طور دقیق بزند.

8. رد ارو

به احتمال زیاد تمام کسانی که گرین ارو علاقه دارند شخصیت رد ارو را به خوبی می شناسند. شخصیتی که در حال حاضر به آرسنال معروف است. نام اصلی رد ارو ( آرسنال ) روی هارپر است.او دارای القاب مختلفی است مانند اسپیدی ، رد ارو و آرسنال است. در حال حاضر او اسم آرسنال را برای خود انتخاب کرده است. او اولین همکار و دستیار جوان گرین ارو است. او تیراندازی را از گرین ارو آموخته است. روی هارپر یکی از بهترین کمانداران دنیای دی سی است. و سال ها می خواسته که به عنوان یکی از بهترین کمانداران دنیا باشه و البته تونسته به این موفقیت دست یابد. روی هارپر از قدیمی‌ترین شخصیت های دی سی به حساب می‌آید. آرسنال یک تیرانداز و ورزشکار حرفه ای در سطح جهانی است. پدر او یک جنگل بان بود که در یک آتش سوزی در منطقه ناواهو جان خود را از دست داد. روی هارپر در طول حضور خود در دنیای کمیک به شخصیت های چشیر و دانا تروی علاقه داشته است. روی یکی از بهترین هدف گیر ها و تیرانداز ها در جهان است. به طوری که او می تواند از فاصله ۲۰۰ متری به هدف خود شلیک کند. روی یک شمشیر باز بسیار ماهر محسوب می‌شود. او می تواند تقریباً از هر نوع سلاحی که به خواهد استفاده کند. روی هارپر یک مبارز حرفه ای است. البته که در مبارزه به حد و اندازه دیک گریسون نمی رسد. او در طول حظورش در تایتان ها یک بار با دیک گریسون درگیر شده است.

7. دیوید کین

دیوید کین همسر لیدی شیوا و پدر کاسندرا کین است. دیوید کین یکی از خطرناکترین قاتلان جهان است که در برنامه ریزی و هدف گیری یک استاد حرفه ای است. او از اعضای لیگ قاتلان به حساب می‌آید. او حتا بتمن و ددشات را آموزش داده است. او برای هر کاری برنامه ریزی می کند و تقریباً هیچ کسی نمی تواند از نقشه ها و اهداف او فرار کنند. دیوید کین یک تیرانداز بسیار ماهر است که با تفنگ هایش می تواند هر کسی را به راحتی بکشد. او در کنار مهارت تیراندازی بالا در هنر های رزمی یک استاد بسیار ماهر است. او یکی از بهترین مبارزان در جهان دی سی است.  

6. هانترس

هانترس ( شکارچی ) با نام اصلی هلنا برتینلی در یکی از ثروتمندترین و بدنام ترین خانوادههای جنایت کار در گاتهام به دنیا آمد. بعد ها در کودکی خانواده اش در جلوی چشمانش کشته شدند. و این صحنه کشتار منجر شد که هلنا به فکر انتقام خانواده اش شود. هلنا برای تبدیل شدن به یک قاتل در سیسیل آموزش دید. بعد ها به گاتهام بازگشت که انتقام خانواده اش را بگیرد و تونست این کا را انجام دهد. او بعد ها اسم هانترس ( شکارچی ) را برای خود انتخاب کرد. هانترس از یک نوع تیر و کمان مخصوص استفاده می کند. بر خلاف اعتقادات بتمن که کسی را نمی کشد. هلنا این قانون را زیر پا گذاشته است. او هرکسی را بخواهد می کشد. و این کار بتمن را عصبانی و ناراحت می کند. گاهی اوقات بتمن از هانترس در خواست کمک می کند. هانترس از اعضای تیم پرندگان شکاری است. هلنا با تیر و کمان مخصوص خودش به طور شگفت انگیزی می تواند دشمنانش را به قتل برساند و به ندرت پیش می آید که تیر هایش خطا برود. 

5. مرلین

مرلین یک قاتل قراردادی است. مرلین یکی از خطرناکترین قاتلان در جهان دی سی است. او یکی از خطرناکترین دشمنان گرین ارو به حساب می‌آید. در یک مبارزه مرلین با گرین ارو مرلین تونست که به گرین ارو غلبه کند. و وقتی گرین ارو شکست خود را دید تصمیم گرفت که مهارت خود را بالا تر ببرد. مرلین استاد کاسندرا کین است. کاسندرا کین دختر دیوید کین است. بعد از یتیم شدن کاسندرا کین مرلین تصمیم گرفت که او را آموزش دهد. مرلین در تیراندازی یک فرد فوق العاده ماهر است. می توان گفت که مهارت او به اندازه ی گرین ارو هم است. او می تواند از فواصل خیلی دور حریفش را به راحتی بکشد. او می تواند از فاصله نزدیک چند فرد را باهم به راحتی بکشد. و این ثابت می کند که او یکی از بهترین تیراندازان و نشانه گیران در جهان دی سی است.

4. بتمن

Batman

بتمن یکی از بهترین و محبوبترین ابر قهرمانان تمام زمان ها است. و کمتر کسی است. که اورا نشناسند. حتا افرادی که به کمیک علاقه ندارند شخصیت بتمن را می شناسند. شاید فکر نمی کردید که بتمن در این لیست باشد. ولی بتمن یکی از بهترین نشانه گیران و تیراندازان در جهان دی سی است. میشه گفت تقریباً بتمن در هر چیزی تخصص و مهارت دارد. در بالا گفته شد که بتمن برای مدتی زیر نظر دیوید کین آموزش دیده بود. و توانسته که در تیراندازی مهارت بسیار بالایی کسب کند. حتا بیشتر از دیوید کین ، بتمن بر خلاف برخی از ابر قهرمانان از اسلحه و کمان استفاده نمی کند. او از شوریکن مخصوص خود که با رنگ نام دارد استفاده می کند. بتمن با استفاده از این بت رنگ ها به طور عالی و ماهرانه ای به هدف خود ضربه می زند و می تواند بت رنگ ها را از هر جهت به هدف بزند. البته بتمن یک قانون برای خود دارد که نباید هیچ کسی را بکشد. حتا قاتل بسیار خطرناکی مثل جوکر را نمی کشت ، هر چند که بتمن اگر به خواهد می تواند هر کسی را بکشد. بتمن اگر به خواهد می تواند به بهترین نشانه گیر و تیرانداز جهان تبدیل شود. اما چون که حواس خود را بر روی دیگر توانایی ها و محافظت از شهر گاتهام گذاشته است. نمی تواند. و این منصفانه است که بتمن را در رتبه چهارم قرار دهیم.  

3. ددشات

deadshot

ددشات یکی از خطرناکترین قاتلان در جهان دی سی به حساب می‌آید. نام اصلی ددشات فلوید لاوتون است. فلوید لاوتون از اعضای تیم جوخه انتحاری و یکی از دشمنان بتمن به حساب می‌آید. ددشات به خاطر تیراندازی ، هدف گیری و به پایان رساندن ماموریت هایش به طور عالی معروف است. ددشات از بهترین و معروفترین تیراندازان و نشانه گیران در جهان دی سی است. تیر های ددشات هیچوقت خطا نمی روند. او از هر جهتی که به خواهد می تواند به هدف خود شلیک کند. درست است که ددشات هیچ گونه قدرت ابر انسانی ندارد اما توانایی ها و استعداد هایش بی رقیب هستند. ددشات چندین بار رهبری گروه جوخه انتحاری را بر عهده داشته است. علاوه بر آن ددشات برای مدتی در گروه دیگری به نام سیکرت سیکس هم حضور داشته است. بزرگترین نقطه ضعف ددشات دخترش است. و حاضر است که برای محافظت از دخترش هر کاری را انجام دهد. ددشات از تفنگ ها و سلاح های پیشرفته ای استفاده میکند. ددشات بزرگترین اسنایپر در جهان است. او می تواند در شرایط غیر ممکن به خوبی شلیک کند. و از هر نوع سلاحی استفاده کند. وضعیت فیزیکی ددشات در عالی ترین سطح ممکن قرار دارد. ددشات یک متخصص فنون جنگی ، سرباز آموزش دیده، مهندس مکانیک ، متخصص تخریب و یک رهبر عالی است.

2. دث استروک

Deathstroke-SM

به احتمال زیاد همه کمیک فن ها شخصیت دث استروک رو می شناسند. و او را مانند رد هود و ددپول مارول یک شخصیت جذاب و خفن می دانند. و او بهترین و خطرناک ترین مزدور و قاتل در جهان دی سی است. نام اصلی دث استروک اسلید ویلسون است. او در ابتدا فقط یک سرباز ساده بود. اما بعدها به دلیل تزریق یک سرم ابر سرباز او از لحاظ قدرت فیزیکی ، سرعت و رفلکس ها از انسان های معمولی قوی تر شد. قدرت فیزیکی اسلید ویلسون برابر با ده مرد قوی است. او با تزریق این سرم قدرت زود درمانی و هوش زیاد را هم بدست آورد. دث استروک از دشمنان بتمن ، گرین ارو ، دیک گریسون ، لیگ عدالت و تین تایتانز به حساب می‌آید. او در طول زندگی خود یک خدا را هم به قتل رسانده است. دث استروک می تواند از لحاظ روانی دشمنانش را به بازی بگیرد و روح و روان آن ها را به هم بریزد. او می تواند از نود درصد ظرفیت مغزش استفاده کند. او توانسته است اعضای تیم تین تایتانز رو به قتل برساند. درست است که او دارای فاکتور بهبودی سریع است ولی این توانایی نتوانسته است یک چشم آسیب دیده او را خوب کند. دث استروک هویت بتمن را می داند و او برای مدتی در گروه جوخه انتحاری هم بوده است. دث استروک در زمینه فنون جنگی یک نابغه محسوب می‌شود. و در این زمینه اطلاعات بسیار زیادی دارد. او در هنر های رزمی یک استاد بسیار ماهر است. به طوری که بتمن در مبارزه با او به سختی می تواند او را شکست دهد. دث استروک از بهترین مبارزان در جهان دی سی. دث استروک در زمینه نشانه گیری و تیراندازی یک فرد بی رقیب محسوب می‌شود. به طوری که تیر های او به هیچ وجه خطا نمی روند و به درستی به هدف بر خورد می کنند. او دارای اسلحه های پیشرفته ای است. او می تواند از فواصل خیلی دور به درستی به هدف شلیک کند. حتا بدون اینکه خطا برود.  

1.گرین ارو

green arrow

گرین ارو با نام اصلی الیور کویین بهترین و بزرگترین نشانه گیر و تیرانداز در جهان دی سی است. الیور کویین یک پسر بسیار لوس و پولدار بود که همیشه به دنبال هیجانات زیاد بود. الیور در یک جزیره متروکه و دور گیر افتاده بود و توانست به روش های مختلف آموزش ببیند. و به یک استاد ماهر در زمینه نشانه گیری و تیراندازی تبدیل شود. او بعد ها توانست از جزیره به بیرون بی آید. و وقتی به شهر خود بازگشت ، تصمیم گرفت که با توانایی هایی که دارد و با پول بسیار زیادش به مردم و شهر خودش یعنی استار لینگ سیتی کمک کند. و تبدیل به پارتیزانی به نام گرین ارو شد. الیور کویین یک تاجر بسیار ثروتمند است. و او صاحب صنایع کویین است. او از سلبریتی های معروف ، محبوب و شناخته شده شهر استار لینگ سیتی است. گرین ارو در ابتدا به این منظور خلق شد که جایگزینی برای بتمن باشد. او دارای یک پسر به نام کانر هاوک از بلک کنیری است. و پس از مرگ الیور کویین پسرش به عنوان گرین ارو فعالیت کرد. او در برهه‌ای از زمان دوست نداشت که عضو لیگ عدالت باشد و حتا تصور می کرد که چنین تیمی هم نباید وجود داشته باشد. رابرت کویین پدر اولیور کویین دلیل اصلی او برای تبدیل شدن به گرین ارو بود. گرین ارو بهترین مرد خانواده دار در سراسر جهان است. که اهمیت و وقت زیادی برای خانواده اش قائل می شود. اگر موققیتش پیش بی آید و گرین ارو عصبانی شود دست به کشتن هم می زند. الیور کویین اراده قوی و آهنینی دارد. گرین ارو می تواند در عرض دو و نیم ثانیه تیر جدید در کمان خود می گذارد و با هدف گیری استثنایی خود تیر را پرتاب می کند. هیچ کدام از تیر های گرین ارو خطا نمی روند. او به طور عالی و بی نقصی تیراندازی می کند. به طوری که او توانسته است به هدف گیری استثنایی به یک قطره آب شلیک کند. او می تواند در عرض یک دقیقه ۲۹ تیر پرتاب کند. 

با این رده بندی و لیست موافقین یا نه؟ اگه نه دلیلتون رو بگین


نویسنده: محمد جواد دانشیار


بخوانید:
 ۵ چیزی که درباره مارشن من هانتر نمیدانستید!!!
 ۱۰ لوگو برتر بتمن 
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
قدرت های ناشناخته ملکه آتلانتیس، «مرا»
5 قهرمان دی‌سی که شانگ چی نمیتونه شکست بده


guest
87 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Grayson

رتبه بندی کاملا درست بود.ممنون بابت مقاله

دیسی فندوم (دقایق آخر زندگی) 🌕🌖🌗🌘

یه منتقی هست توی یونیورس کمیک اینکه آموزش به قوی تر از خود ( توی این بحث از لحاظ تیر اندازی عه )
الان اسلید ویلسون به الیور کوئین توی بعضی از اورجین ها همه چی رو آموزش داده
و این دلیل بزرگی هست
دث استروک پتانسیل اول شدن رو داره .
این مهمه

اسپایدی فندوم

بابا این درسته
۱ اروت
۲ الیور
۳ دس استروک
۴ بتمن
۵ مرلین
۶ هانترس
۷ دیوید کین
۸ ددشات
۹ رد ارو
۱۰ رد هود
این از همه درست تره مطمئنم ۱۰۰۰ تا لایک دارم چون ۹ ساله دارم کمیک میخونم ….

دیسی فندوم (دقایق آخر زندگی) 🌕🌖🌗🌘

اسپایدی فندوم ؟🤣🤣🤣
میدونی معنی فندوم چیه ؟
😂🤦‍♂️شما خودتون فقط ۱۴ ساله تونه چطوری از ۵ ساله گی کمیک فن شدین .؟😂

دیسی فندوم (دقایق آخر زندگی) 🌕🌖🌗🌘

ردهود اروت رو کشته

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

عجب دروغگوییه میخواد رکورد دیس رو بگیره میگه ۱۰۰۰ تا لایک دارم😂😂😂

Hmagicland Dc comics

همشون درست بود…

mi_dc_comicbooks_channel

مرسی :))))

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

کدوم بنده خدایی میلیاردی پول گوشی داده به کامنتا دیس و لایک بده؟😂

DC_COMICS_CHANNEL

داداش تویی که بارت نیست حرف زیادی نزن
ادمین لطفا کامنتمو تایید کن چون فحشی ندادم

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

چشم تو بزن
بعدشم من فقط به تو نگفتم کلی گفتم شوخی بود

Last edited 9 ماه گذشته by جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)
mi_dc_comicbooks_channel

بچه ها سلام
۱_ارو
۲_دس استروک
۳_ددشات
۴بتمن
۵_هانترس
۶_دیوید کین
۷_مرلین
۸_رد ارو
۹_رد هود
۱۰_arrowette
اگه ایرادی داشت اصلاحش کنین فعلا خدافظ :))))))

دکتر فیت

نه داش همش درست بود

بتمن

باو اینی که من میگم درسته
۱_ددشات
۲_دس استروک
۳_بتمن
۴_ارو
۵_هانترس
۶_مرلین
۷_دیوید کین
۸_رد هود
۹_رد ارو
۱۰_arrowette

جیسون تاد(نریمان سابق)

این از همه بدتر بود
شرط میبندم فقط دث استروک و بتمن رو میشناسی😂

بتمن

رد هود قبلا یکی از شاگردای بتمن بود
دد شات همه جا میگن که حتی ۱ تیرش هم خطا نرفته دیوید کین استاد تیراندازی بتمن بود ولی بتمن ازش مهارت بیشتری داره هانترس هم خب قطعا باید بدونی کیه همونی هست کع توی فیلم پرندگان شکاری هم بود الیور کویین یا همون گرین ارو هم اگه کمیکشو خونده باشی یا سریالش رو دیده باشی میفهمی رد ارو هم یکی از دشمنای گرین ارو هست و… اگه همشو بگم یه تومار میشع

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

اره ددشات تا حالا خطا نزده ولی الیور هم خطا نزده وقتی مساوی شن میبینیم کدوم تجربش بیشتره که میشه الیور
بحث سر هانترس نیست😐
🤣🤣رد ارو دشمن الیور🤣🤣
خدایی؟
رد ارو شاگرد الیوره نه دشمن

سوپرمن

دقیقا

دکتر استرنج

فقط اونی که دیس کرده

نریمان

سلام داداشا! چطورمطورین؟
همه به جز ۴ تا بی نقص بود
1 جای ددشات با دث استروک باید عوض بشه چون لاوتون توی کمیک هیچ وقت تیرش خطا نرفته ولی اسلید ۱ بار اشتباه زده
و جای بتمن با دیوید کین یاید عوض بشه
یکی دیگه هم باید رد هود رو بذارید ۲ چون توی مقاله ی ۹ فکت از جیسون تاد نوشتین تیر اندازیش با ددشات هم قابل مقایسه نیست
این لیست منه
اروت
هانترس
رد ارو
بتمن
دیوید کین
مرلین
دث استروک
ددشات
ردهود
الیور

دکتر فیت

بدترین بدترین

mi_dc_comicbooks_channel

خیلی بد بود

dfds

یه سوالی ذهنم رو خیلی درگیر کرده از ادمین و کاربر ها میخوام جواب بدن

چرا بعضی از مجودات تخیلی رو میگن نامحدود و بینهایت و یا قادر مطلق؟
اصلا نا محدود و بینهایت تو تخیل وجود نداره قادر مطلق هم همینطور نمیدونم چرا نویسنده ها این حرف های الکی رو در موردشون میزنن

نریمان

تو که نمیدونی چیه چرا میگی وجود نداره؟
به شخصیت هایی مثل دکی منتهن و پرزنس و شیطان وحشی عظیم و …… که قدرت زیادی دارن بهشون لقب مطلق رو میدن چون بر همه جا و همه چیز دسترسی دارن

جیسون تاد(نریمان سابق)

ببخشید منهتن

دیسی

درسته ولی بتمن باید ۳ میبود

شرلوک هلمز

پس اونا رو نمیشناسی اور میشناسی همچین حرفی نمیزدی

ابوالفضل

من۲تا حرف باید بگم:
۱-ردهود هدف گیری بسیار عالی داره
۲-توی این مقاله جای ددپول هم بود چون اونم هدف گیری بسیار بالایی داره

cbr

عزیز عنوان دی سی رو اون بالا نمی بینی ؟

بهراد کلهر

داداش
دی سی

Hmagicland Dc comics

Just dc not marvel please opening your eyes 👀🤣

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

دی
سی
دوبخشه
سخت بود؟