Superman-Frost-King-Endless-Winter-feature

زمستان بی‌پایان: سوپرمن تهدید بزرگ جدید دنیای دیسی رو آزاد کرد

همین طور که زمستان بی پایان به سرعت در طول دنیای دیسی میگذره، ویلن اصلی این ایونت کراس اور ممکنه که به طور ناخواسته توسط سوپرمن قویتر و آزاد شده باشه. اگه هنوز ایونت Endless Winter رو نخوندید پیشنهاد میکنم اول اون رو بخونید بعد سرغ ادامه مقاله برید چون داستان رو براتون اسپویل میکنه.

سوپرمن سهم به سزایی از ویلین هارو از طریق فاتوم زون توی دژ تنهایی جا داده، از جمله ژنرال زاد و یک انگل اخیراً بروز شده.با این حال، مرکز فرماندهی قطبی سوپرمن بدون این که بدونه، ظاهراً بر روی یک دشمن خیلی قدیمی تر بنا شده که شرارتش قرن ها قبل از اینکه زندانی بشه دنیای دیسی رو تهدید میکرده. با شروع ایونت کراس اور جدید دنیای دیسی، زمستان بی پایان، این تهدید باستانی نه تنها دوباره برگشته که زمین رو تهدید به نابودی کنه، بلکه ممکنه به طور قابل ملاحظه ای توسط تکنولوژی کریپتونی توی دژ قدرتمند شده باشه.

در شروع سری سوپرمن به قلم برایان مایکل بندیس، مرد پولادین با تهدیدی جدید بنام «روگُل زار» مواجه شد که تصور میشه ویلینی هست که موجب نابودی کریپتون شد. در حین مبارزه کا-ال با آنتاگونیست منفور کریپتونی، یکی از بزرگترین مکان های دیسی که کاملا در آتش جنگ با خاک یکسان شد دژ تنهایی سوپرمن بود.پس از شکست روگُل زار، سوپرمن تصمیم گرفت که دژ و محل قدیمیش  رو بازسازی نکنه و در نهایت انتخاب کرد بجای اینکه هر دوهویتش رو از اجتماع پنهان کنه، هویت خودش رو برای جهان آشکار کنه.

درحالی که سوپرمن و جاستیس لیگ مشغول مبارزه با گروهی از سوپرویلین هایی هستند که کنترل یکی از کشورهای جزیره ای کوچک در دریای عربی رو بدست گرفتن، یک شرکت برای کریستال های احتمالی موجود، شروع به جستجو در خرابه های دژ تنهایی می کنه. همینطوری که این شرکت به پیشروریش به عمق یخ های قطبی ادامه میده، اتفاقی باعث ازاد شدن فراست کینگ شرور میشه،  یک حاکم ستمگر باستانی که آخرین بار در حالی که تهدید به فرو بردن کل سیاره زمین به درون یک گرداب قطبی بی نهایت میکرده، قرن ها پیش در دوران وایکنیگ ها دیده شده.

رها شده از زندان جادویی خود، این دشمن یخی تصمیم داره که آنچه رو که قبل از اینکه توسط جاستیس لیگ اون دوران تاریخی شکست بخوره آغاز کرده رو، به پایان برسونه و زمین رو در یک زمستان جادویی بی پایان فرو ببره.

همراه با واکنش نشون دادن لیگ عدالت به فرار فراست کینگ، اون ها پس از مبارزه با یک دسته از سگهای شکاری یخی این ویلین که واداشته شدن تا حفاری ها رو از بین ببرن، به تحقیق توی خرابه های دژ تنهایی و مکان های حفاری شده میپردازن. همان طور که قهرمانان به بررسی صحنه پس از فرار فراست کینگ می پردازن، سوپرمن وحشت زده میشه از اینکه کشف میکنه که این ویلن احیا شده، مقدار قابل توجهی از کریستال های کریپتونی رو که قبل از فرارش در زیرشون زندانی شده بود رو جذب کرده. با فهمیدن اینکه این ویلن حالا قویتر از همیشست، مرد فردا نمیتونه کمکی بکنه جز اینکه بازگو کنه این فاجعه پیشرو تا حد زیادی بخاطر این اشتباه غیر عمدی، تقصیر اونه.

با قدردانی از کریستال های کریپتونی، فراست کینگ بیش از پیش قدرتمند شده. به طور قطع این ویلن هیچ زمانی رو پس از این آزادی جدیدش از دست نمیده. فلش بک ها آشکار کردن که در گذشته مجموع تلاش های زیاد بزرگترین قهرمانان عصر وایکینگ ها منجر به شکست و زندانی شدن فراست کینگ شده، پیش از اینکه این شرور یخی قدرت های کریپتونیشو بدست بیاره.

اگرچه میزان مقصر بودن سوپرمن دقیقا معلوم نیست، با این حال مرد پولادین انگیزه زیادی داره تا شخصاً فراست کینگ رو شکست بده. با توجه به رابطه ی سوپرمن به دژ تنهایی، اون خودشو برای هر آسیبی که این ویلن وارد میکنه مسئول میدونه.

مترجم: پوریا نجارزاده


نظر شما راجب این ایونت و Frost King چیه؟


بخوانید :

معرفی اختصاصی و کامل مون نایت
معرفی اختصاصی مون نایت
۱۰ تیم فراموش شده دنیای دیسی که از جاستیس لیگ قدرتمندتر هستند
۱۰ راز و معما شوکه کننده که کمیک سه جوکر برملا کرد!!!
9 فکت از جیسون تاد که نمیدانستید


guest
10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
sam

ادمین یه درخواستی ازت داشتم کامنت های سوپرمن علیه ماپیتان مارول رو باز کن

امیر ابراهیمی

باز شده

Amir

با سلام
کمیک جالبی هست اما یه سوال منظور از دریای عرب خلیج فارسه؟

امیر

خیر

مهديار 2

کلا کار سوپرمن اینه یه گندی میزنه لیگ عدالت درستش میکنه

ابوالحسن عابدی

عجب
😐😐😐
یعنی چی اخه

مهدی

مارول هم یه زمستان بی پایان نداشت؟ توی کمیک ثور؟

کشنت

مارول گیر کتاب (پادشاه سیمبیوت ها ) افتاده دیشب گیر فراست کینگ

Flash

جالب بود . معلومه که این فراست کینگ قوی است .