Star-Lord-5-Best-Costumes-And-5-Worst

بدترین کاستوم های استار لورد

استار لورد در دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد و خیلی ها به تازگی با اون آشنا شدن اما در اصل یکی از قدیمی ترین شخصیت های دنیای ماروله و تاریخ طولانی و پر پیچ و خمی داره. تاحالا چندین نسخه مختلف از این شخصیت رو در دنیای کمیک دیدیم که مدت زیادی دوام نیاوردن حذف شدن تا اینکه بالاخره استارلورد به یک ثبات رسید و به شخصیت محبوبی تبدیل شد.

استار لورد سابقه طولانی و گیج کننده‌ای در دنیای کمیک داره. اون از ابتدای حضورش در دنیای مارول دفعات زیادی ریبوت شده و تغییرات بزرگی پیدا کرده. یکی از این تغییرات کاستوم های اون بودن که بعضی از اونها خوب بودن و بعضی هاشون هم زیاد مورد استقبال طرفدار ها قرار نگرفتن. در این مطلب قصد داریم چند مورد از بدترین کاستوم های استار لورد رو ببینیم.

4. کاستوم کلاسیک

Star-Lord اصلی با شخصیتی که الان میشناسیم کاملا متفاوت بود. اورجین اولیه اون به پدش مربوط میشد که J’Son نام داشت و لباس استار لورد رو به عنوان میراث سلطنتی به پدرش داد. همونطور که در تصویر میبینید این کاستوم اصلا جذابیت خاصی نداشت و نمیتونست مخاطب رو جذب خودش کنه. هم طراحی کلاه بد بود و هم خود لباس. همچنین اسلحه های استار لورد هم که باید خاص باشن اونقدرا عالی نبود.

3. سایبورگ

وقتی جهان مارول در حال نابودی بود استار لورد هم مثل بقیه قهرمان ها در خط مقدم جنگ قرار گرفت. البته استور لوردی که در این داستان دیدیم با چیزی که در کمیک های قبلی این شخصیت دیده بودیم هم کاملا متفاوت بود. این نسخه از استار لورد بخش های سایبرناتیکی داشت که اون رو تبدیل به نویع سایبورگ کرده بود. در این دوره تقریبا استار لورد کاستوم خاصی نداشت و یک لباس معمولی نظامی به تن کرد که هیچ ربطی به شخصیتش نداشت و جذابیتی هم در اون لباس وجود نداشت.

2. SPACE ARMOR

پیتر کوئیل و گامورا هر دو در دوره “Marvel Now” از زره های جنگی جدیدی استفاده میکردن که بیشتر شبیه لباس های بازی Mass Effect بودن. شاید طبیعی باشه که برای شرایط خاص از آرمور های خاص استفاده بشه اما باید در طراحی اونها از نماد های اصلی شخصیت الهام گرفته بشه. این کاستوم ها در حدی به شخصیت وفادار نبودن که استار لورد حتی قابل تشخیص نبود . استار لورد و گامورا در نبرد های فضایی زیادی با لباس های معمولی حضور داشت شاید استفاده از اونها حتی لازم هم نبود. اما خب بهتر میشد که کمی به لباس های قبلی استار لورد وفادار میبود.

1. BLACK VORTEX

در کراس اوور کیهانی بین All-New X-Men ، نگهبانان کهکشان، کاپیتان مارول و نووا یک سلستیال قدرتمند به اسم Black Vortex  معرفی شد. که تغییرات زیادی در شخصیت های مارول ایجاد کرد. وقتی استار لورد به داخل گرداب سیاه (Black Vortex ) نگاه کرد خودش رو در مسیری که پدرش به عنوان یک امپراتور فاسد میخواست دید. در این موقع استار لورد کاستوم جدیدی هم داشت که نشون میداد کاملا مسیر متفاوتی رو طی میکرد. البته اون کاستوم اصلا خوب نبود حتی برای استار لورد با یک زندگی دیگه.

منبع: CBR


نظرتون راجب شخصیت استار لورد چیه؟


بخوانید:

۵ سازمان خبیث برتر دنیای کمیک
برادر تانوس حتی از خودش هم خطرناک تره
۱۰ سلاح قدرتمند اونجرز
فاجعه آمیزترین اختراعات دکتر دووم
نقد کمیک کاپیتان مارول :‌ آخرین انتقام جو