Punisher

5 دلیل که پانیشر بهترین مجازات کننده مجرمان است

دنیای مارول تونسته با موفقیت شخصیت های خیلی زیادی خلق کنه و بین این همه شخصیت سربازان و جنگجویانی هستن که توی تاریکی شب به مبارزه با مجرمان و ظالم ها میرن چون به نظر اونها پلیس این کار رو انجام نمیده . این مبارزان خیابانی مارول همونقدر که ممکنه آدم های خشن و خطرناکی باشن قهرمان هم هستن و درسته که قدرت های ماورایی ندارن اما هیچ ترسی از انجام کار درست ندارن .

مارول از این نوع شخصیت ها زیاد داره مثل دردویل ، پانیشر ، مون نایت و … اما پانیشر یکی از شناخته شده ترین اونها توی مجازات خلافکار هاست به همین خاطر هم این لقب رو براش گزاشتن. توی این مقاله 5 دلیل که پانیشر بین بقیه شخصیت های مبارز خیابونی مارول بهتره رو بررسی میکنیم. 

۵
استراتژی

Punisher

فرانک کسل دوران سربازی خودش رو توی ارتش گذروند و بعدز از کشته شدن خانواده اش انگیزه جنگیدن با مجرم ها توی خیابون ها رو پیدا کرد و تصمیم گرفت به روش وحشیانه ای انتقام خانواده اش رو بگیره . پانیشر با تجربه نظامی که داشت سطح بالایی از استراتژی رو توی نبرد های خودش استفاده میکنه و با اینکار همیشه از دشمناش جلوتره و حتی زمانی که تجهیزات اون کمتر از دشمنش باشه و تعداد اونها بالاتر باشه میتونه با استراتژی های نظامی که از تجربیات ارتش و حضور توی جنگ بدست اورده استفاده کنه و اونها رو شکست بده.

۴
توقف ناپذیر

Punisher

پر از انتقام . فرانک کسل حاضره هرکاری بکنه تا جلوی دشمناش رو بگیره وقتی اون از ذهن و مهارت خودش برای رسیدن به یک هدف استفاده کنه دیگه هیچکس نمیتونه اون رو متوقف کنه. حتی یکبار وقتی یکی از دشمنان بزرگ پانیشر به زندان افتاد فرانک این احساس رو داشت که عدالت به اندازه کافی اجرا نشده و کاری کرد تا دستگیر بشه و بتونه توی زندان با دشمنش رو به رو بشه . هیچ محدودیتی برای پانیشر توی مجازات کردن وجود نداره وهمین اون رو به فرد درسی برای اجرای عدالت تبدیل کرده .

۳
قدرت شلیک

پانیشر به عنوان یک قهرمان با هوش و ذکاوت بالا ، هیچ کمبودی هم توی اسلحه نداره و برای فرانک مهم نیست که چه دعوایی در پیش داره اون همیشه تا دندون مسلح به جنگ میره و از انواع مواد منفجره ، سلاح گرم و سرد استفاده میکنه . فرانک با قدرت شلیکی که داره هیچ رحمی هم موقع نبرد از خودش نشون نمیده. یکبار توی یکی از داستان های وحشیانه پانیشر اون با مواد منفجره یک پل عمومی رو منفجر کرد تا یک شخصیت بد رو بگیره . اما اون بدون احتیاط کار های خشونت آمیز رو انجام نمیده ولی وقتی لازم باشه عقب نمیکشه و هر کاری میکنه .

۲
غیرقابل پیشبینی

Punisher

فرانک همیشه یک قدم از دشمناش جلوتر بوده . اون همیشه آمادس تا با انجام کار های غیر منتظره دشمناش رو غافلگیر کنه و هیچوقت از انجام چیز هایی که یاد گرفته حتی اگه خطرناک باشن دوری نکرده . در یکی از داستان ها فرانک از آموزش خرس های قطبی برای گرفتن دشمناش استفاده کرد چیزی که هیچکس تصورش رو نمیکرد و پانیشر با برنامه ریزی های دقیقش جلوی دشمنش رو میگیره حتی اگه با کسی مثل هالک هم روبه رو بشه میتونه با یک روش غیر منتظره جلوی دشمنی که قدرت ماورایی داره رو بگیره .

۱
شرافتمند

و اما مهمترین و جذاب ترین ویژگی فرانک کسل ، شرافتمند بودن . اون از تمام خشونت و وحشیگری که داره برای جنگیدن با مجرمانی که واقعا باید مجازات شوند استفاده میکند و هیچوقت به افراد عادی یا کسانی که بهشون احترام میزاره آسیبی نمیرسونه . یکبار وقتی کاپیتان آمریکا و پانیشر توی دو جبهه مخالف در حال جنگ بودن کاپیتان پانیشر رو به مبارزه دعوت کرد اما چون فرانک کسل برای کپ احترام زیادی قاعل بود این مبارزه رو قبول نکرد که نشون دهنده سطح اخترام فرانک کسله و اینکه از خشونت و وحشیگری فقط برای اهدافی خاص استفاده میکنه.

منبع: CBR


به زودی بررسی مون نایت در مبارزه با جرم و جنایت روی وبسایت کامیکان قرار میگیره

نظرتون راجب پانیشر چیه ؟


بخوانید:

تسک مستر کیست؟؟؟؟(تماشا کنید)

۳ فکت از red hood

۵ شخصیت مارول که لوبو میتونه شکستشون بده

۱۰ زمانی که بتمن قدرت های ماورایی گرفت!!!

۵ نسخه قدرتمند از تور


guest
9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
spider Man spider Man

واقعا سال ۲۰۰۱ که welcome back Frank عرضه شد به معنی واقعی شاهکار بود و کاری کرد این شخصیت دوباره شکوفا بشه پیشنهاد میکنم که punisher welcome back Frank و punisher max رو حتما بخونید متاسفانه از بین کمیک هایی که گفتم فقط قسمت ۱ تا ۶ punisher max تا حالا ترجمه شده ولی اگه انگلیسیتون خوبه حداقل welcome back Frank رو بخونید

Last edited 1 سال گذشته by spider Man spider Man
دیسی فندوم

به نظرم کسای دیگه هستن که پانیشر جلوشون هیچ هستش

mi_dc_comicbooks_channel

مثل بتمن

bdl

6.بی رحمی

مارتین برز

بهترین مجازات گر برای اهریمن ها فرانک اشتاینه که اهریمن ها رو شکنجه میده

محمد

با این که دسی فنم ولی پانیشر جزو ده شخصیت برتر زندگیمه و واقعا عالیه از هر نظر 😍😍😍🤩

امیرعلی

توی مورد یک هم بجای سطح احترام نوشتین سطح اخترام

امیرعلی

سلام تو مورد 4 بجای حتی یکبار وقتی رو نوشتین حتی کبار وقتی