Wolverine-Old-Man-LogaMarvel-Old-Man-Logan-Villains-Ranked-5-Croppedn-feature

5 دلیل که Old Man Logan بهترین ولورینه

کمیک “Old Man Logan” که به دست مارک میلار و Steve McNiven با استقبال خیلی شدید طرفدار ها رو به رو شد. این کمیک دنیای به شدت جذابی رو به تصویر کشید که مثلش رو در کمیک های مارول کم دیده بودیم. همچنین یک نسخه کاملا جدید از لوگان به ما نشون داده شد که شخصیت پردازی قوی‌ای داشت و این دو نکته در کنار طراحی عالی و داستان فوق العاده یکی از بهترین های مارول رو شکل دادن. شخصیت ولورین همه میدونیم که یک آنتی هیرو هستش و شخصیت خاکستری ای داره که در بعض نسخه ها بخش قهرمانش بیشتر بوده و در بعضی نسخه ها بخش ضد قهرمانش. حالا اینجا میخوایم ببینیم که آیا لوگان پیرمرد بهترین نسخه ولورین بوده یا نه.

5. مائسترو رو کشت

اگه با Maestro آشنا باشید میدونید یکی از نسخه های هالکه که خیلی شروره و در زمان خودش قهرمان های زیادی رو کشته اما خوشبختانه لوگان پیرمرد تونست اون رو شکست بده و به قتل برسونش. نکته مهمی که درباره این اتفاق وجود داره اینه که لوگان و هالک در دنیای اصلی دفعات خیلی زیادی با هم جنگیدن اما معمولا نتیجه درستی نداشته و ولورین نتونسته به راحتی هالک رو شکست بده اما اینجا با اینکه قدرت شفا بخشی لوگان به خوبی کار نمیکرد و خیلی قدرتمند نبود جلو میسترو وایستاد و اون رو شکست داد.

4. برای بقا هرکاری کرد

هرچی زمان بیشتری میگذشت اوضاع برای لوگان بدتر و بدتر میشد و میزان شفا بخشیش هم کمتر میشد. پیروز شدن در نبرد ها براش کار خیلی سختی شده بود اما تونست دارویی به اسم Regenix پیدا کنه که برای مدت کوتاهی قدرتش رو بهش برمیگردوند اما در عوض هربار که از اون استفاده میکرد به مرگ نزدیکتر میشد. و لوگان با اینکه میدونست استفاده از اون میتونست باعث کشنتش بشه باز هم ازش استفاده میکرده تا قدرت لازم برای جنگیدن رو بدست بیاره و جلو دشمن‌هاش رو بگیره.

3. با وجود مشکلات زیاد همچنان جنگید

لوگان پیر میدونست که دیگه مثل قدیم قوی نیست و هر روز داره ضعیف تر میشه. اون قبلا قهرمان بزرگی بود که با ویلن های خیلی زیادی جنگیده بود، در کنار مردان ایکس بود، با هالک رو به رو شد و کارهای بزرگ زیادی کرد اما حالا پیر شده و توان زیادی نداره و به همین دلیل باید تسلیم میشد و درخواست کمک میکرد اما هیچوقت این کار رو نکرد . با اینکه لوگان از چیز های زیادی رنج میبره، هم روحی و هم جسمی اما هیوقت به گزینه تسلیم شدن فکر نمیکنه.

2. کمیکش عالی بود

کمیک Old Man Logan به دو بخش تقسیم میشه، 24 شماره اول که به دست جف لمیر نوشته شد و داستان مردی رو روایت میکرد که با وحشتی که از گذشته خودش داره باید رو به رو بشه و یاد بگیره که در زمان حال زندگی کنه. نیمه دومه داستان یعنی از شماره 25 تا 50 به دست Ed Brisson نوشته شده در این بخش میبینیم که لوگان در حال نابودیه اما همچنان به جنگیدن ادامه میده و هیچوقت تسلیم نمیشه. هر دو بخش این کمیک بسیار عالی نوشته شدن و جذاب هستن. به عقیده خیلی ها لوگان پیرمرد یک شاهکار در دنیای کمیک به حساب میاد و باید جزو برترین کمیک ها باشه.

1. رشد زیادی کرد

در جهان 616 زمان خیلی زیادی طول کشید تا ولورین به یک شخصیت کامل تبدیل بشه. معمولا خیلی برای اون طول میکشه که چیزی رو یاد بگیره شاید دلیلش هم این باشه که مدت خیلی زیادی به عنوان یک جنگجوی تنها زندگی کرده و حالا خیلی سخته که در یک سیستم و مجموعه قرار بگیره. به هر حال بالغ شدن برای لوگان در دنیای اصلی مارول خیلی طول کشید و این به شخصیت لوگان آسیب رسوند. اما خوشبختانه در کمیک Old Man Logan شاهد یادگیری سریع لوگان از اتفاقات بودیم اون در طول مدت کمی بسیار رشد کرد و کامل شد. اون به خوبی از اشتباهاتش درس میگرفت و این یکی از برتری های این نسخه لوگان نسبت به بقیه ولورین ها بود.

منبع: CBR


نظرتون راجب Old Man Logan چیه؟


بخوانید:

۵ نکته اسکارلت ویچ که کمیکی نیستند
آیا مردان ایکس دیگر قهرمان نیستند ؟
5 دلیل که آپوکالیپس برترین ویلن مردان ایکس است
5 قهرمانی که ولورین رو شکست دادن
قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده


guest
5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Mr.X

سلام
تقریبا همش درست بود به جز گزینه ۱. {البته به نظر من}
درسته مائسترو شرور بود اما نسبت به هالک عادی ضعیفتر بود {از هرکول خیلی بد شکست خورد}
پس شکست دادنش برا لوگان کار سختی نیست

ممنون از سایتتون

Ali

کمیک شو نمیذارین

سلام

سلام لطفا یه نفر به من بگه که کمیک مبارزه مائسترو و ولورین پیر کدام اش است

محمد

old man logan شاهکار بود نمی‌دونم شما میتونید ترجمه اش کنید یا نه ولی فوق شاهکاره بنظر من حتی توی تاریخ کمیک هم اعتبار داره
در ضمن عجیبه تو این مقاله های عالی مگسم پر نمیزنه 🤔

مهديار 2

موافقم هم با عالی بودن کمیکش هم اون قسمت مگس