venom

رتبه بندی 15 تا از قدرتمندترین سیمبیوت ها

ونوم تنها سیمبیوت قدرتمندی نیست که در دنیای مارول معرفی شده، اما عده‌ای هستن که ادعای اون رو به عنوان قوی‌ترین به چالش می‌کشن. مدت‌هاست که شخصیت ونوم برای مارول سودآوری می‌کنه. اون دهه‌ها پیش به‌عنوان تلفیقی از یک سیمبیوت بیگانه کشنده و یک خبرنگار رسوا شده در روزنامه دیلی بیوگل که از مرد عنکبوتی هم متنفر بود، معرفی شد. اون‌ها با هم از یک ابرشرور خشمگین به ضدقهرمانی مرگبار در صفحات کتاب کمیک ونوم تبدیل شدن. در طول مسیر، سیمبیوت های بیشتری توی داستان معرفی شدن که به گسترش اسطوره شناسی اون‌ها کمک کرد. در چند سال گذشته، اطلاعات جدیدی درمورد اینکه سیمبیوت ها چی هستن و از کجا اومدن، آشکار شده. در اینجا تعدادی از قدرتمندترین سیمبیوت‌های دنیای مارول رو مشاهده می‌کنین که بر اساس توانایی‌ها و قدرت مطلقشون رتبه‌بندی شدن.

محبوبیت نژاد بیگانه ی سیمبیوت در سال های اخیر به سطوح جدیدی رسیده چون که منشاء اون‌ها برای پیوستن به بخش کیهانی جهان مارول گسترش یافته. دو فیلم لایو اکشن نیز  با اقتباس از تعدادی از این سیمبیوت ساخته شد که اون‌ها رو حتی بیشتر از قبل به یه جریان اصلی تبدیل کردن، بنابراین تصمیم گرفتیم نگاهی به چند تا از مرگبارترین سیمبیوت ها بندازیم.

15. رِیز فرزندی با عمر کوتاه اما مرگبار از کارنیج بود که با یک مامور اف بی آی پیوند خورد

قاتل سریالی سیمبیوتی معروف به کارنیج در طول سال ها حتی با وجود اینکه معمولاً از تولید مثل غیرجنسی گونه های بیگانه متنفره، تعدادی سیمبیوت جدید تولید کرده. زمانی که کارنیج توسط یک فرقه آخرالزمانی برای برگردوندن خدای باستانی چتون دستکاری شده بود، دارای توانایی های عرفانی شد. این‌ها به اون اجازه می‌داد تا سیمبیوت‌های جدیدی ایجاد کنه که توانایی کنترلشون رو داشت. کارنیج هم سیمبیوت معروف به ریز رو تولید کرد که به زور با کلیر دیکسون مامور اف بی آی پیوند خورد تا با یک گروه ضربت ضد سیمبیوتی مقابله کنه. با این حال، سیمبیوت ریز جذب سیمبیوت توکسین شد و برای متوقف کردن کارنیج و چتون مورد استفاده قرار گرفت، که در طی این قضیه به زندگی خودش پایان داد.

14. پِیبک یک نوع از گونه سیمبیوت های مبتنی بر انرژی بود تا یک نوع ارگانیک

شخصیتی که با نام پیبک شناخته می‌شه، داستان سیمبیوتی جالبی برای گفتن داره، به ویژه به این دلیل که سیمبیوت او از گونه های کلاینتار مثل ونوم، کارنیج و فرزندانشون نیست. این سیمبیوت که تصور می‌شه یک گونه هم‌خانواده کلاینتار باشه، به جای ارگانیک بودن، طبیعتی مبتنی بر انرژی داشت، که به میزبانش میویس ترنت توانایی‌های بسیار خوبی داد. علاوه بر قدرت، سرعت، دوام و چابکی فوق‌العاده، پیبک توانایی پرواز و دستکاری الکترومغناطیسی رو در قالب امواج مایکروویو و ایجاد پالس‌های الکترومغناطیسی رو داره. هنگامی که سیمبیوت پیبک در آب غوطه ور می‌شه، می‌تونه تخلیه الکتریکی هم تولید کنه.

13. اسکورن یکی از فرزندهای کارنیج بود که با مواد تکنوارگانیک پیوند خورده بود

دکتر تانیس نیوِز، روانپزشکی با یک بازوی مصنوعی بسیار پیشرفته بود که کشف کرد که بازوی مصنوعیش با استفاده از تحقیقات مبتنی بر پیوند سیمبیوتی با میزبان ایجاد شده. اون با شریک که زندانی بود همکاری کرد و به زور با سیمبیوت کارنیج پیوند خورد تا به فراری دادن شریک کمک کنه.دکتر نیوِز متوجه شد که تجسمی از کارنیج در اون زمان داخل بازوی مصنوعیش رشد می کنه، که به اون اجازه میده به روشی جدید سازگار بشه که بتونه با فناوری و ماشین آلات تعامل داشته باشه. نیوز به قهرمان تکنو-ارگانیک معروف به اسکورن تبدیل شد، اگرچه بعداً به فرقه کارنیج پیوست و اولین کسی بود که قربانی شد تا کارنیج رو به عنوان میزبان خدای سیمبیوت آماده کنه.

12. Zzzxx یک سیمبیوت گوشتخوار دیوانه بود که از میزبان هاش تغذیه و اون ها رو کنترل می کرد

venom

کلاینتار معروف به زد زد زد ایکس ایکس در واقع یک نسخه جهش یافته بود که به جای ایجاد یک پیوند سیمبیوتی مثل اکثر نژادهای بیگانه، می تونست میزبان خودشو کاملاً کنترل کنه. با این حال، اون به جای اینکه فقط از آدرنالین و سایر مواد شیمیایی تولید شده توسط میزبان ارگانیکش تغذیه کنه، از میزبان خودش به طور کامل تغذیه می‌کرد. Zzzxx در اولین رویاروییش با شی آر، زندانی شد، اگرچه بعداً آزاد شد تا به عنوان یک سلاح در چندتا درگیری کیهانی مختلف استفاده بشه که این قضیه وحشیگری هیولاییش رو برجسته کرد و اون رو به یکی از مرگبارترین سیمبیوت های کهکشان تبدیل کرد.

11. ونومساروس رکس سیمبیوتی بود که با دایناسوری از دنیای وحش پیوند خورد

هرگز تمایل یک نویسنده را برای استفاده از دایناسورها برای خلق یک صحنه واقعا عالی دست کم نگیرین، چیزی که دقیقاً در طول خط داستانی “Old Man hawkeye” اتفاق افتاد. این داستان علاوه بر وقوع در آینده‌ای ویران‌شده مشابه اونچه که طرفداران در کتاب‌های “لوگان پیر” می‌دیدن، تلاش کرد تا نسخه قبلی خود را به شکلی بزرگ یکی کند. این اولین نمونه از یک سیمبیوت بود که با تیرانازاروس رکس پیوند برقرار کرد، که مستقیماً از دنیای وحش بیرون اومده بود. اگر پارک ژوراسیک چیزی به ما یاد داده باشه، اون اینه که وقتی تی رکس در صحنه ظاهر می‌شه، باید فرار کنیم. این رقم برای موجودی با سیمبیوت ونوم که به زیست شناسی آن پیوند دارد، چهار برابر (حتی پنج برابر) می شود.

10. آنتی ونوم یک لباس سیمبیوت بدون تفکر بود که بر اثر تصادف در ادی براک ایجاد شد

زمانی که بدن ادی براک به سرطان آلوده شد، تونست به طور کاملاً تصادفی نوع جدیدی از سیمبیوت رو به دست بیاره. در اون زمان، مارتین لی (نسخه خوب مستر نگاتیو) سعی کرد سرطان براک رو درمان کنه، اما زنجیره ای از رویدادها به طور ناخواسته باعث شدن که بقایای سیمبیوت ونوم با گلبول های سفید خون براک پیوند بخورن. نتیجه این پیوند، یک سیمبیوت بدون آگاهی از خود بود و در واقع اون رو تبدیل به یک لباس بیولوژیکی خوش‌خیم کرد که ادی براک در اون کنترل کامل داشت. آنتی ونوم دارای همون نقاط قوت نسخه قبلی ونوم بود، ولی در برخی ویژگی ها ارتقا پیدا کرده بود مثل ایمنی در برابر حملات صوتی و آتیش که قبلاً براش تهدیدهای اصلی بودن.

9. سیمبیوت های شرکت لایف قبل از پیوند با تیم مرکوری برای تبدیل شدن به هیبرید بهم پیوستن

ونوم وقتی که به یک محافظ مرگبار در سانفرانسیسکو تبدیل شده بود، اول به شرکت لایف که اون رو اسیر و آزمایش کرده بود، حمله ور شد. اون‌ها تونستن به زور از سیمبیوت ونوم، پنج سیمبیوت جدید به نام‌های رایِت، لشر، فاژ، آگنی و اسکریم تولید کنن. در حالی که اسکریم از گروه جدا شد، سیمبیوت های باقی مونده به هم متصل شدن. اون ها به یک نگهبان سابق به نام اسکات واشنگتن ملحق شدند تا به هیبرید قهرمان تبدیل بشن، اگرچه واشنگتن توسط ادی براک کشته شد و سیمبیوت هاش توسط دولت ایالات متحده به سرقت رفت و از هم جدا شدن. اون ها مجدداً مورد آزمایش قرار گرفتن تا بیشتر از قبل قابل کنترل باشن و با چند سرباز پیوند داده شدن تا به تیم مرکوری تبدیل بشن، اگرچه کارنیج میزبان اون ها رو کشت و این سیمبیوت ها دوباره از هم جدا شدن.

8. اسکریم یک سیمبیوت به زور تولید شده بود که به یک ذهن آشفته متصل شد

دونا دیگو یک زن روانی آشفته بود که در نهایت درگیر پروژه های شرکت لایف و بعداً میزبان یکی از بچه های سیمبیوتی ونوم شد. اون تبدیل به شخصیت شروری معروف به اسکریم شد و قبل از اینکه خودش به خودش حمله کنه با مرد عنکبوتی و ونوم برخورد کرد و سعی کرد یه راهی برای پیوند مسالمت آمیز با سیمبیوتش پیدا کنه.اسکریم توسط ونوم شکست خورد، اما بعد از این حادثه سعی کرد راه خودش رو اصلاح کنه. با این حال، ادی براک بعداً دیگو رو به دام انداخت و اون رو به قتل رسوند. قدرت‌های اسکریم مشابه بقیه سیمبیوت‌های ونوم بود، با چند استثنای قابل‌توجه، مثل تواناییش در تبدیل موهاش به پیچک برای حمله کردن.

7. اندی بنتون بعد از اینکه با یک هیبرید اسکریم/آنتی ونوم پیوند خورد، تبدیل به سایلنس شد

دانش‌آموز دبیرستانی، آندریا بنتون، زمانی که فلش تامپسون/ ایجنت ونوم سعی در محافظت کردن ازش رو داشت، به‌طور تصادفی با یک کلون از سیمبیوت ونوم پیوند خورد، که منجر به اولین حضورش به‌عنوان دستیار جدید ونوم یعنی مینیا شد. اون سرانجام پس از تسخیر شدن بوسیله یک علامت جهنمی شیطانی از سیمبیوت مینیا جدا شد، اگرچه بعداً با سیمبیوت دوباره متولد شده اسکریم پیوند خورد.کارنیج بعداً سیمبیوت اسکریم رو آلوده کرد و اندی مجبور شد از آتش جهنمی خودش برای کشتن اون استفاده کنه، اما بقایای اون برداشته شد و در کنار نمونه ای از سیمبیوت آنتی ونوم برای ایجاد یک نسخه کاملاً جدید به نام سایلنس استفاده شد. اندی با این فکر که هنوز این سیمبیوت همون اسکریمه، با اون پیوند خورد، اما به سایلنس تبدیل شد و قدرت جدید آلوده کردن از طریق لامسه رو به دست آورد که برای سایر سیمبیوت ها مرگبار بود.

6. اسلیپر سیمبیوتی قدرتمند بود که ردپای ضدقهرمانی ونوم رو دنبال کرد

سیمبیوت اسلیپر در مقایسه با سایرین که از سیمبیوت بیگانه ونوم منشاء گرفته بودن، بسیار متفاوت بود. این سیمبیوت خاص از نظر ظاهری تفاوت های زیادی داشت و برخی از ویژگی‌های خاص مانند چشم‌های سفیدرنگ رو از سیمبیوت ونوم به ارث نبرده بود.همچنین اون یک سیمبیوت از خود راضی و در عین حال وفادار بود که از میزباناش به ویژه از ادی براک، پسرش دیلن و دیگران محافظت می‌کرد، حتی اگر گهگاهی مجبور به متوسل شدن به خشونت هم می‌شد. اسلیپر همچنین از تکنیک های استتار بسیار بهتری مانند شکستن نور محیط برخورداره. داشتن ویژگی کموکینزیس یک منفعت بزرگ برای این سیمبیوته و به اسلیپر توانایی آروم کردن و دستکاری افراد با مواد شیمیایی و فرومون ها رو می‌ده.

5. ونوم زمانی ایجاد شد که یک سیمبیوت با ادی براک پیوند خورد و تبدیل به سیمبیوت اصلی شد

ونوم، حداقل از نظر اولین حضور، سیمبیوت اصلی کمیک های مارول بود. از نظر ترتیب وقوع زمانی، بقیه سیمبیوت ها قبلاً وارد کمیک ها شده بودن، اما ونوم شخصیتی بود که داستان سیمبیوت ها رو شروع کرد و این شخصیت رو به یکی از ستون های اصلی مارول تبدیل کرد. ونوم به ادی براک، خبرنگار رسوا شده ای که توسط مرد عنکبوتی طرد شده بود و ازش نفرت داشت، در حالی پیوند خورد که خودش هم از مردعنکبوتی متنفر بود.براک و ونوم باهم یکی شدن و باهم به ضدقهرمان محافظ مرگبار تبدیل شدن که از کشتن و صدمه زدن به تبهکار ها هراسی نداشت. این دو در طول سال‌ها رابطه‌ی آشفته ای باهم داشتن، اما به عنوان ونوم، به شکل ایده آلی باهم موازی بودن. ونوم همواره زمین رو از تهدیدات خطرناک محافظت می‌کنه و در هر شهری که باشه، جنایتکار ها رو از دم تیغ می‌گذرونه.

4. کارنیج یک سیمبیوت منشاء گرفته از ونومه که با یک قاتل سریالی ادغام شده

کارنیج بعد از اینکه تصمیم گرفت با مرد عنکبوتی آتش بس برقرار کنه، دشمن شماره یک ونوم شد. این موجود سیمبیوت از فرزندان سیمبیوت بیگانه ونوم بود که با قاتل سریالی بدنام، کلیتوس کسیدی، پیوند خورد تا تبدیل به یکی از وحشتناک ترین ابرشرورهای دنیای مارول بشه.این سیمبیوت جدید بسیار کشنده تر از ونوم بود و قدرت و توانایی بیشتری داشت. اگرچه ونوم چندین بار بر “فرزند” خودش پیروز شد، اما اساساً در تمام مدت کارنیج از ونوم برتر بود. تنها با اراده محض، چندتا توانایی متفاوت، و نفرت از هر چیزی که کارنیج از اون دفاع می‌کرد، باعث پیروزی ونوم شد. کارنیج می‌تونست از سیمبیوت برای ایجاد سلاح‌های تیز و بی‌نقص از اندام‌های خودش و همچنین قدرت‌های دیوانه‌کننده‌تری مثل عبور کردن از داده‌ها و خطوط تلفن برای حمله به افراد طرف مقابل استفاده کنه.

3. توکسین یکی از فرزندان سیمبیوت ونوم بود که با یک افسر پلیس نیویورک پیوند خورد

سیمبیوت کارنیج فرزندی از خودش تولید کرد که بعداً به نام توکسین شناخته شد، نامی که ونوم روی اون گذاشت. اگرچه نفرت این ضدقهرمان از کارنیج بشدت زیاد بود، اما تصمیم گرفت سیمبیوت توکسین رو آموزش بده تا به عنوان یک نیرو در جهت خوبی ها عمل کنه. در نهایت توکسین با یک پلیس شهر نیویورک به نام پاتریک مولیگان پیوند خورد که در ادامه تبدیل به یک ابرقهرمان شد.قدرت های او کاملاً شبیه کارنیج و ونوم، اما از هر دو قدرتمندتر بود. مولیگان در نهایت کشته شد و سیمبیوتش به زور با ادی براک پیوند خورد قبل از اینکه به میزبان جدیدی به نام برن واترز در جریان رویداد پادشاه سیاه پوش متصل بشه.

2. اژدهای سیمبیوت گرندل بعداً با کلیتوس کسیدی پیوند خورد تا به کارنیج مطلق تبدیل بشه

این سیمبیوت خاص توسط خدای کلاینتار معروف به نول ساخته شد. به‌عنوان یک اژدهای سیمبیوت، بسیار قوی‌تر از سیمبیوت‌های استانداردی مانند ونوم در نظر گرفته می‌شه و قادر به کشتن موجودات خداگونه ست. نقاط ضعف استاندارد سیمبیوت در برابر آتیش و تسلیحات صوتی اونقدرها هم برای این سیمبیوت خاص تهدید به حساب نمیان و علاوه بر این ها، داشتن نفس آتشین و ایجاد انفجار هایی از انرژی از دیگر ویژگی های اون هاست.اون ها به اندازه موج سوار نقره ای، سریع و مثل میخ، سفت و سخت هستن. مانند بسیاری از اژدهایان سیمبیوت، گرندل می‌تونه با دیگران ادغام بشه تا یک موجود فوق‌العاده بزرگ به شکل های مختلف ایجاد کنه، مثل چی یو که با ایرو، سورد مستر و بلک نایت روبرو شد. کلیتوس کسیدی همچنین با قطعه ای از سیمبیوت گرندل پیوند خورد تا به کارنیج مطلق تبدیل بشه.

1. نال خدای اصلی سیمبیوت ها بود و می تونست اون ها رو کنترل کنه

سال‌ها تصور می‌شد که سیمبیوت‌های بیگانه نژادی از حیوانات هستن که از ریشه‌های اولیه خلقت متولد شدن، اما ورود نول همه چیز را تغییر داد. همه چیزهایی را که طرفداران درباره سیمبیوت ها می‌دونستن با ارائه یک پس زمینه کامل تغییر داد. نول کسی بود که مسئول ایجاد سیمبیوت ها بود – موجودی با قدرتی خداگونه که در زمان اوبلیویون وجود داشت.نول مالکیت شمشیری رو داره که از جسد مرده یک موجود آسمانی ساخته شده، و قدرتش بسیار فراتر از همه ست. نول به طور ناخواسته‌ای سیمبیوت ها رو خلق کرد و متوجه شد که می‌تونه از اون ها به عنوان یک نیروی جنگی انگل مانند استفاده کنه. به عنوان خالق اون ها، نول می‌تونه بر سیمبیوت ها و افرادی که از نوعزیستی اون ها هستن تسلط پیدا کنه. اون به راحتی یکی از مخرب ترین نیروهای سیمبیوتی در کل کهکشان و یکی از قدرتمندترین ابرشرورهای جهان ماروله.

سیمبیوت موردعلاقه شما کدوم یکیه؟

منبع : Cbr.com


بخوانید :

بهترین انیمیشن های دیسی
رده بندی ۱۴ عدد از بهترین داستان های بتمن
۱۰ تا از بزرگ ترین شکست های واندروومن
۵ دلیل که کمیک های تیمی مارول بهتر هستند
معرفی کامل شخصیت آدام وارلاک


guest
203 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Red Hood

ترو خدا ی مقاله بنویسین دلم گرفت مقاله هاتون خیلی جالبن

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

ببخشید لطفا سرعت نوشتن مقاله رو زیاد کنین چون الا چند هفته هست که کمیک ترجمه کردین میدونم خیلی خوبه عالی هست اما لطفا به مقاله ها هم توجه کنین

ریدلر

دیسی فندوم
بیا پایین
من همون ریدلرم اما پروفم رو بلک آدام کردم
چی داری به خورد ملت میدی که دزدم؟
دوستان
من اول اسمم ریدلر بود
بعد کردم بلک آدام
بعد هم ادوارد نیگما
الانم دوباره ریدلر شدم

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

نه بابا باشه ما هممون باور کردیم تو اصلی اوکی ؟ اوکی

یه نفر

آقا اصلا قضیه این که میگین ریدلر دزده چی هست؟؟

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

الان میخوای همه چی رو از اول بگم ؟

یه نفر

والا برای اطلاعات عمومی پرسیدم//:

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

آفرین 😐

GENERAL

چرا اعصاب نداری ؟
اقا حق میدم ولی فضا رو سمی نکنید برادران من

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

به خدا شرمنده خیلی تند رفتم دارم راست میگم شرمنده 🙏

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

با ریتم شوخی گفتم نه با ریتم عصبی 😂👍

ریدلر

آنتی ونوم از نال قدرتمندترع/:

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

توی کینگ بلک دیدی من کامل کینگ بلک رو نخوندم اونجا بود ؟

ریدلر

باید بری رید کامیکس آنلاین…. اوخ اوخ ببخشید
ابتدا معلم زبان را بگیرید
وقتی زبانتان خوب شد
به سایت رید کامیکس آنلاین مراجعه فرمایید

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

اقا تو چن سالته ها😐 واقعا انتظار داری من بگم باشه ممنون شرمنده ها واقعا بگو چند سالته وااااااای چقدررررر تو خافانننننننننننی وای وای وای دارم میمیرم ( فقط ول کن باشه اوکی ؟ ) اونم حالت خوبه چیزی نزدی ها ؟ تو میدونی اقا باشه ول کن تو بهترین اوکی؟) تو همه چی میدونی اوکی هندی آلمانی تو خفنی خوب شد ولمون کن

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

چقدر اوکی اوکی می گی 😐

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

فقط ۳ تا گفتم 😐😒 میدونم زیاد بود میخوام بفهمه

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

باشه 😂

Last edited 1 سال گذشته by لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )
دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

تو زبانت عالی عالی هست آخ آخ ببخشید یادم رفت دزد ها انگلیسی بلد نیستن که

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

آخرین بارت باشه نمی بخشمت واقعا ادب نداری 😂🤣

🐺GENERAL🐺

اقا حالا یک چی گفت زخمش نکن دیگه

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

زخم من و ریدلر از اول ( ریدلر دزده ها این ) متضاد بودیم و خواهم بود

ریدلر

خوبش کردم

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

وای وای چقدر زخم شدم واقعا تورو به خدا بگو چند ساله ته ها ؟

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

تو قدت نمی‌کشه بحث کنی برو بخواب وقت خوابته

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

من با جواب هام اون رو زخم میکنم 🤣😂

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

چرا داری خودت رو لایک میکنی 😂🤣

⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫

ئائاش نال خداست به اصطلاحا
پدر کل سیمبیوتاس

ریدلر

استاد
نال از آنتی ونوم شکست خورد
نمی‌خواد برا من کلاس کمیک بوک بزاری

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

از آنتی ونوم شکست می خوره .
اما در کل نال قوی تره

ریدلر

استاد
نال رو چپ و راست کرد

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

می دونم

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

ریدلر رو ول کن مغزش مغرور شده بیخیالش شو

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

این الان دلیل شد ؟

عرفان

مرد عنکبوتی هم انتی ونوم رو چپ و راست کرد با این حال آنتی ونوم قوی تره تازه داری کنال که خدا هست رو با کسی که از مخلوقش شکست خورد مقایسه می کنی ؟
رد گابلین تونست شکستش بده با اینکه مخلوق هست اونوقت کنال که خالقه نتونه؟

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

نال بد جور شکست خورد ( اونطور که کاربر جنرال گفت ) اما نال قوی تره

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

سوادت رو برم پس نال ضعیفه اونم کاربر آنتی هیرو خیلی هم منتقی هستش ( به جز اینکه یه بار گفت سریال های مارول بهترن توی مقاله برترین انیمیشن های مارول نه ها تویه مقاله دیگه تو جوابش رو دادی ) و الا حرف راستی رو گفته

🐺GENERAL🐺

هشدار اسپویل .

تو کینگ این بلک انتی ونوم کنال رو سر و ته کرد 😶

Last edited 1 سال گذشته by 🐺GENERAL🐺
دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

پس ریدلر واسه خودش که میگه رید کامیکس رید کامیکس ( تازه یاد گرفت ) دورغ بود 🤣😂

ریدلر

شدیدا به مترجم نیازه

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

اره دیگه طبیعی یه دزد ها عقل شون نمی‌کشه

⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫

چ ربطی داره مگه هر کی هر کیو شکست داد قوی تره من کینگ این بلک رو کامل نخوندم چون کامیکان ترجمشو ادامه نداد به هر دلیلی ولی این موضوع که این اون رو شکست داده پس از اون قوی تره غلطه مثلا بتمن سوپرمن رو شکست میده ولی ایا بتمن قوی تر از سوپرمنه نه بتمن ابزارشو داره حالا تو کامیکم تو ی یه شرایطی انتی ونوم تونسته نال رو شکست بده ولی نال خدائه خالق همشونه.و اگه خود شما هم در طول ایونت بهش توجه کنی نال خیلی قوی و ترسناکه انتی ونوم چی یه سیمبیوت معمولی که… بیشتر

Last edited 1 سال گذشته by ⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫
دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

حرف حقی بود توی کمیک مارول علیه دیسی چیشد ؟ ونوم سوپرمن و بد جور شکست داد اما الان ونوم توی قدرت خواب کلارک رو نمیبینه ولی یه بار تونست شگست بده

یه نفر

درسته که نال از آنتی ونوم قوی تره ولی یه نکته رو نباید فراموش کنیم=
آنتی ونوم یه جور سیمبیوت مصنوعیه و برای همین همینه که نال هیچ کنترلی روش نداره.یعنی از نژاد اونا نیست چون یه جور دیگه به وجود اومده

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

اینو به خدا نمیدونستم که نال به آنتی ونوم کنترل نداره 😐

یه نفر

مسخره میکنی//:

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

نه واقعا الان فهمیدم من تو سیمبیوت ها چیز خاصی نمیدونم 😐 فقط میدونم که الان حال ندارم بعضی هاش رو بگم 😐👍

GENERAL

چون سیمبیوت اصیل نیست
مثلا ونوم و کارنیج و تاکسین و… اصیلند به دور اباد مروند

GENERAL

جواب سوال اولت نه
دوما باهات موافقم

Last edited 1 سال گذشته by GENERAL
ریدلر

دقیقا

ناشناس

نخیر نیستش
نال خیلیییییییییی از آنتی ونوم قوی تره
(اگر قرار باشه کسی از نال قوی تر باشه اون ونوم هست که قبلا شکستش)

Bloodsport

با سلام بلاخره بعد از کلی صبر و انتظار نو وی هوم اومد . ادامه بدون اسپویله با خیال راحت بخونید . خب این فیلم قبل از اکرانش کلی شایعه و تئوری داشت که و فیلم از شایعه های به وجود اومده هم پیشی گرفت . انگیزه ویلن ها برای من یه جورایی بی معنی بود اونجور که باید و شاید نبودن تنها کسی که میشه گفت ازش خوب استفاده شد دکتر اختاپوس بود . فیلم روی جنبه احساسی خیلی تمرکز داشت و واقعا توی این کار موفق بود و یه جورایی اومد جواب کسایی که میگفتن اسپایدی تام هالند… بیشتر

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

مگه اومده تو اینترنت ؟

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

بله . با زیر نویس

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

میشه لینک بفرستی پیدایشان نمیکنم فقط تریلر هست همییییین

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

ول کن رفتم تو اسپایدی دیدم 😐

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

خودم هم هنوز ندیدم .
اما تو اسپایدی فکر کنم هست .

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

اینجا که نمیشه لینک فرستاد 😐دیجی موویز گذاشته
اسپایدی هم گذاشته
تو تلگرام هم هر جا بگردی پیدا میشه
فقط خدا کنه در این حد تایید بشه

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

اسپویل قسمت ۵ هاکای و حضور کینگ پین 🙄😳

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

منم شدم اسپویلر این سریال 😁

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

😐😁

وقتی میخوایی اسپویل کنی یه خورده بین اسپویل و متن ات فاصله بده .
حالا من که که دیده بودم اسپویل نشدم ولی شاید بعضی ها ندیده باشن

جیسون تاد(نریمان سابق)

منم واقعا شوکه شدم

⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫

خطر اسپویل از نو وی هوم(من اسپویل شدم شمام بشید دیگه)
.
.
.
.
.
.
.
.
قاا در اومده از تو فیلم نو وی هوم
که مت مورداک داره با پیتر صجبت می کنه

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

اینو که از قبل می دونیم . چارلی کاکس هست 😐

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

اره تو اسپایدی اسپویل شدی ؟ منم فقط بعضی هاش رو خوندم 😂

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

منم شدم 😶😒

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

من همش رو خوندم 😂

⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫

اره
نمی دونم چرا این کارو با ادم میکنن
من الان نصف فیلمو از تریلر ها و صحنه های لو رفته فهمیدم

GENERAL

منی که کلشو خوندم 😐😐

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

این چند وقته دراومده ناموسا؟ تازه فهمیدی؟

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

خود فیلم آمد اما زیرنویس نداره یا کیفیت پرده ایه

زیر نویس داره کیفیت پرده ای اش هم خوبه
از تلگرام کامیکان دانلود کن !

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

واییییییی
تریلر دکتر استرنج ۲ لو رفت !
شوما گوراث هم هست

دکتر استرنج ( کمپین طلسم کردن هیتر ها 💥🦾)

خیلی عالی بود
یک نوع دارک عالی داشت و صد البته حضور سه خبیث !!! .
.
.
.
.
.
.
.
.

.
موردو و شوما گوراث و دارک دکتر استرنج ( چقدر از این دکتر استرنج تو وات ایف خوشم اومد ) !

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

آره 👍

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

اینا که شوخیه
شرورمون وانداست🤩 چه شود
ولی فیلم خیلی خیلی خیلی شلوغه
معلوم نیست چی بشه
ممکنه خوب پرداخته نشه

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

در اینکه ویلن اصلی واندا هست ، شکی نیست .
اما خدا کنه لوکی هم باشه 😢

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

لوکی ویلن نیست
احتمالا به دکی تو شکست واندا کمک می‌کنه
تو تیم دکی باشه

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

بله

دکتر استرنج ( کمپین طلسم کردن هیتر ها 💥🦾)

نو وی هوم هم از این هم شلوغ تر بود اما عالی شد

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

نو وی هوم از این شلوغ تر بود ؟
تعداد شخصیت های این فیلم انقدر زیاده که الان حال ندارم بشمرم
چند نسخه از دکتر استرنج و کل گروه ایلومیناتی فقط بخشیشن😐😂

A.H.K.Z (دِ بتمن 🤝 اسپایدرمن : نو وی هوم)

اون موجود شوما گوراث نیست!
اسمش گارگانتوسه 🗿

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

خافااااااااننننننن بود عالی بوددددددددد

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

اسپویل
نسخه خبیث دکتر استرنج وات ایف رو دیدین

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

آره . خیلی خفن بود

GENERAL

دیدم دارم خوشحالی در وکنم خیلی خوب بود با این که اول هایپ نبودم الان دارم بندری میزنم

Sina

خبر خوب برای مارول فن ها حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر و چارلی کاکس بلاخره لو رفت

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

یه حسی به هم میگه به جز ریدلر و کاربر general هیچکس نتونست پروفایل بذاره 😐

Red Hood

نه ی نفر دیگه هم بود اسمش ابوالفضل بود اونم داشت و نمیدونم…… ولی یک نفر دیگه بجز ادمین های سایت هم بود

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

😂👍 منم آخرش نفهمیدم چی کار کنم

GENERAL

😐من پروفایل دارم ؟ اگه دارم نمیبینم (🗿)

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

آره . عکس رد گابلین

GENERAL

ردگابلین ؟
اسپویل هویت رد گابلین
.
.
.
.نورمن ازبورن؟؟؟؟؟

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

الان شد عکس … خب …
یک مثلثه . شبیه نماد فراماسون ها

GENERAL

حل چشاته فهمیدم دارم اما نمیدیدم الان میبینم

GENERAL

مثلث وسطش یک انسانه اون ادم منم

دکتر استرنج ( کمپین طلسم کردن هیتر ها 💥🦾)

راست میگی ها ، حتما شما رو با کسی اشتباه گرفته 🧟🧛🤴 🙂

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

الان شد عکس نوا

GENERAL

😳😳😳

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

یعنی خودت نمی بینی ؟

GENERAL(راهی به خانه است از چپ)

نه شما میبینید؟

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

بله. تمام کامنت هایتان در سایت ، عکس نوا را دارند .

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

من سعی نکردم راستش
حسش نیست ناموسا

GENERAL

شباهت را بین خودمان حس میکنم