روح سوار

معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک

قهرمانا همیشه افراد خاصی بودن و ویژگی جذابشونم همینه اما چه چیزی اونارو خاص میکنه بعضی وقتی قدرتشون بعضی وقتی لباسشون بعضی وقتی هم یه وسیله منحصر به فردمثل سلاح هایی که فقط یه قهرمان میتونه اونارو داشته باشه اما یه قهرمانایی هم وسیله نقلیه ای که استفاده میکنن خیلی خفن و خاصه . توی این مقاله معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک دی سی و مارول که خیلی معروفن رو معرفی میکینم بهتون .

5- جت نامرئی / Invisible Jet

معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک

جت شخصی واندروومن که یه قابلیت خاص داره اونم نامرئی شدنه از عجیب ترین موارد لیسته چون یه جورایی تضاد داره جت با یه شخصیت که تم اساطیری و باستانی داره . شاید این سوال باشه براتون که واندروومن که میتونه پرواز کنه چرا باید جت داشته باشه اصلا ، ماجرای داشت این جت مال ابتدای خلق واندروومنه و اون موقع توانایی پرواز کردن رو به این کارکتر نداده بودن برای همین هم یه جت نامرئی داشتش که خیلی ها این احتمال رو میدن که توی قسمت دوم فیلم واندروومن شاید ببینیمش . 


4- ماشین شگفت انگیز / Fantasticar

معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک

یه گروه ابرقهرمانی که همیشه در حال نجات دنیان لازم دارن بتونن پرواز هم کنن همشون برای همین رید ریچاردز که نابغه این گروه یه وسیله اختراع میکنه تا هر هار نفرشون بتونن سوارش بشن و این قابلیت رو هم داشت که هر قسمتش جدا بشه و تنهایی کنترلش کنن . این ماشین الش که ساخته شد یه شکل دیگه داشت و چون بیضی شکل و ساده بود مردم ازش استقبال نکردن حتی مسخرش هم کردن و بعدش عوض شد به این شکل در اومد . توی این نسخه دوم میگن جانی استورم هم کمک کرده به رید ریچاردز و قابلیت های دیگه هم داره که گروهو از شرایط بد میتونه نجات بده .


3- موتور جهنمی/ Hellcycle

معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک

موتور گوست رایدر خفن ترین مورد این لیسته ، موتور جهنمی که مال اولین روح سوار یعنی جانی بلیز هستش بعد اینکه جانی با مفیستو معامله میکنه و به گوست رایدر تبدیل میشه میره که مثل همیشه سوار موتورش بشه چون یه موتور سوار حرفه ای بود و با سوار شدنش میبینیم که موتورش هم مثل خودش آتیش میگیره و شکل خیلی باحال داره . همینطور ویژگی هایی هم به موتور اضاف میشه توی این حالت مثل سرعت خیلی زیاد ارتباط زهنی با گوست رایدر و بالا رفتن از ساختمون ها . این صحنه ها  توی فیلم گوست رایدر 1 به خوبی نشون داده شد همچنین صحنه آتیش گرفتن آسفالت پشت سر موتور خیلی جالبه.


2- کوئین جت / Quinjet

معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک

کوئین جت رو هم توی فیلم اونجرز عصر اولتران دیدیم . کوئین جت وسیله اصلی اونجرز  توی کمیک ها هستش و همیشه از اون استفاده میکنن که معمولا هم به انفجارش ختم میشه . اول خلق کوئین جت به دنیای کمیک اون توسط پلن سیاه و با تکنولوژی واکاندایی ساخته شده بود و هدیه داده بودش به انتقام جویان . از قابلیت های این جت میشه به پرواز عمودی و فرود اومدن عمودی اشاره کرد و اینکه توی کمیک ها تمام انقام جویان آموزش دیدن تا بتونن باهاش پرواز کنن .


1- بتموبیل / Batmobile

معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک

و بلخره معروف ترین ماشین کمیک بوکی ، بتموبیل . بتمن که همیشه از وسایل و ابزار های پیشرفته ای برای جنگیدن استفاده میکنه به یه وسیله برای جابه جایی نیاز داره و این وسیله همیشه ماشین نبوده بتمن بتپلین (BATPLANE) رو هم داره که باهاش پرواز میکنه اما بیشتر از ماشینش اسفاده میکنه ماشین بتمن اول شکل ماشین معمولی رو داشت اما هرچی گذشت پیشرفته تر شد و الا که یه ماشین کاملا جنگیه و قابلیتای زیادی داره که برای جا به جایی زندانیای هم ازش استفاده میکنن . کنترل از راه دور این ماشین از ویژگی های خاصشه .

منبع: CBR


به نظرتون جای چی توی این لیست خالی بود ؟

بخوانید :

در GOLDEN GLOBE 2020 چه گذشت؟؟!!

۱۰ تا از خفن ترین قدرت های دکتر منهتن

۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید

در گلدن گلوب ۲۰۲۰ چه گذشت؟؟

۱۰ مبارز برتر دنیای مارول

guest
16 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون تاد(نریمان سابق)

بگظرم جت نامرئی از شگفت انگیز باحال تره

یاسین

موتور لوبو

دیسی فندوم ( حامی هری پاتر) 🦇🪵🪨🌗

خیلی معروف نیست

امیر مهدی

فقط و فقط موتور جهنمی روح سوار

moein

موتور پرنده ی لوبو

نویسنده MB

فقط بت موبیل

امیر مهدی

بت موبیل هه هه هه فقط موتور جهنمی

محمد حسن

اگه بحث سر شناخته شده ترین ها و معروف ها باشه درسته اما وقتی بحث سر بهترین باشه بدون شک بتموبیل و موتور لوبو که اونم میتونست توی این لیست باشه اول میشن مخصوصا موتور لوبو خیلی خفنه

امیر مهدی

موتور جهنمی آخه موتور لوگو مسخرههههههه

یاسین

لوبو!!! نه لوگو😂😂😂

benjamin

سلام عالی ولی جای ماشین عنکبوتی خالیه

adam warlock

کی ماشین مرد عنکبوتی رو میشناسه ؟
همه بتموبیل رو میشناسن و با این رتبه بندی موافقم

جیسون تاد(نریمان سابق)

اسمش اسپایدرموبیله و خیلیا میشناسنش ولی رتبه بندی رو قبول دارم ولی اونم باحاله

علیرضا

جای مون کاپتر خالیه

رضا جوادی

مقاله هاتون حرف نداره نمونه هاشو هیچ جای ایران ندیدم

grk

واقعا میگی؟