Moon Knight

5 دلیل که مون نایت بهترین مجازات کننده مجرمان است

مون نایت یا شوالیه ماه یکی از شخصیت های جذاب مارول که قراره به زودی وارد دنیای سینمایی مارول بشه، مون نایت ویژگی های خاص زیادی داره که اونو به یک شخصیت محبوب تبدیل کرده که با جرم و جنایت و خلافکار های خیابونی برای برقراری عدالت مبارزه میکنه؛ مارول شخصیت های زیادی داره که این کار رو انجام میدن مثل دردویل و پانیشر که پانیشر رو قبلا بررسی کردیم و حالا میخوایم 5 دلیلی که مون نایت توی این کار از پانیشر و بقیه مبارز های مارول بهتره رو ببینیم . شخصیت هایی مثل مون نایت و پانیشر با این باور که پلیس و قانون به تنهایی نمیتونه جلوی این مجرم هارو بگیره خودشون دست به کار میشن .

5/5
سرباز مزدور

مارک اسپکتور قبل از اینکه به مون نایت تبدیل بشه در ارتش خدمت میکرده، و بعد از خارج شدن از ارتش به مزدور تبدیل شد و از اونجایی که توی مناطق مختلف دنیای در جنگ حضور داشته، مهارت جنگی خیلی بالایی داره . مون نایت هیچ تردیدی در استفاده از سلاح های خونین نداره و در جنگیدن با دست خالی هم مهارت بالایی داره .همچنین اون توی خلع سلاح کردن افراد مهارت بالایی بالایی داره، برای مواقعی که با دست خالی قراره جلوی افراد مسلح قراره بگیره . و این مهارت ها موقعی که به شوالیه ماه تبدیل شد خیلی براش مفید بودن و اون رو به یک مبارز حرفه ای تبدیل کردن .

4/5
شجاعت

مون نایت یکی از نترس ترین شخصیت های کل دنیای کمیک است . مارک اسپکتور حتی در شرایطی که تعداد دشمنان خیلی بیشتر از او باشد هم بدون هیچ ترسی به مبارزه با آنها می رود و لباس و شنلش که کاملا سفید است دقیقا نماد همین شجاعت و امید اوست . مون نایت با پوشیدن لباس سفید باعث میشه که حتی در شب به راحتی دیده شود و نشان دهد از هیچکس پنهان نمی شود و خودش هم گفته که این کار رو میکنه تا دشمنانش ببین که داره میره سراغشون و بترسن. نه تنها شوالیه ماه از هیچکس نمیترسد بلکه شهرت او باعث می شود همه ازش بترسن، چون از حرفه ای ترین مبارز هاست پس دشمنانش حق دارند وقتی کسی با لباس سفید به سمت آنها می آید فرار کنند .

3/5
جنون

مارک اسپکتور قطعا پایدار ترین ذهن دنیای مارول رو نداره .وقتهایی که مون نایت با افکار خودش تنهاست شخصیت های مختلفی توی ذهنش شکل میگیرن که با اون صحبت میکنن و بهش انگیزه کشتن میدن .یکی از این شخصیت ها Khonshu خدای ماه هستش اما بجز اون هم مارک توهمات زیادی داره و این جنون و دیوانگی اون باعث میشه شخصیتش کامل تر باشه و همچنین اونها بهش انگیزه مبارزه با جرم و جنایت میدن . شاید مارک اسپکتور به تنهایی اونقد هم شخصیت جذابی نداشته باشه اما با توهمات زیادی که داره توی اکثر داستان ها خواننده هارو وارد بحث پیچیده ای میکنه که جذب داستان بشن .

2/5
تکنولوژی بالا

مون نایت کسی نیست که اهل کار تیمی باشه و همیشه به تنهایی به خیابون میره تا با جرم وجنایت مبارزه کنه و با قوانین خودش عمل میکنه .همین تنهایی جنگیدن کار اون رو سخت تر میکنه و باعث میشه از تجهیزات و وسایل زیادی استفاده کنه و همین نکته اون رو خیلی شبیه بتمن دنیای DC میکنه، شوالیه ماه هم مثل شوالیه تاریکی وسایل زیادی داره وحتی بعضی وقتها از زره های خفن استفاده میکنه . همچنین مون نایت وسیله نقلیه خاص خودش رو هم برای جابجایی داره . همه اینها اون رو به یکی از حرفه ای ترین مبارزان با جرم و جنایت تبدیل کرده .

1/5
آواتار انتقام

یکی از نکات مهم راجب مون نایت که شاید یک ضعف و ایراد برای اون محسوب بشه ارتباطش با خدای ماه مصر باستانه . خدای ماه ، خدای انتقام و خدای عدالت است . و وقتی که این خدا جان مارک اسپکتور را در مصر باستان نجات داد این شرط را قرار داد که باید از طرف او نماد انتقام بر روی زمین باشد و همین باعث شده که مون نایت گوش به فرمان این خدای باستانی باشه و خونشوا اون رو هدایت کنه  و همین پشت پرده و دستور گرفتن های عجیب باعث شده مون نایت واقعا به یک مبارز غیر قابل پیش‌بینی تبدیل بشه . 
درسته که این ارتباط ممکنه یک ضعف برای اون به حساب بیاد اما توی مبارزه ها همیشه یک مزیت بوده و وقتهایی که کوچکترین شانسی در بربر دشمن نداشته با هدایت های خدای ماه تونسته به پیروزی برسه و به یک نیروی توقف ناپذیر در بربر مجرمان خیابانی تبدیل شده .

منبع: CBR

نظرتون راجب شوالیه ماه چیه ؟


بخوانید:

تسک مستر کیست؟؟؟(تماشا کنید)
آیا مردان ایکس دیگر قهرمان نیستند ؟
بررسی بتموبیل جدید
۱۰ مبارز برتر دنیای مارول
۱۰ فکت جالب از فیلم لوگان که نمیدانستید!!!


guest
12 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
مارول

مون نایت خیلی خفن هستش

رضا

حالا مون نایت بهترین مجازات کننده مجرمانه یا پانیشر؟؟؟؟؟؟

ثور لاور

بنظرم پانیشر

امیر مهدی

راست می گی ها

ونوم

راست می گی کدام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sina wilson

خدای ماه یونان باستان ؟؟؟؟!!!!! خونشو یه خدای مصری هست اصن یه خدای یونانی تو مصر چیکار میکنه ؟ امیدوارم فقط یه اشتباه باشه چون غیر این باشه نشون میده مقاله نویسان شما هیچ دانشی درباره کمیک ها ندارند

نازنین

تو یاد نداری بخونی الکی ایراد نگیر،نوشته اون خدای ماه یونانه،ولی توی مصر باستان اون رو نجات داده میخواستی فقط یک چیزی بگی که بگی میتونی ایراد بگیری

امیر ابراهیمی

اره متاسفانه اشتباه من بود اشتباه بجای خدای مصر نوشتم خدای یونان مرسی از اطلاعت

mi_dc_comicbooks_channel

بتمن قوی تره

نیما

سایت و پیج اینستاگرامتون عالیه با قدرت ادامه بدین❤

[S.S.K]

عالیه امیدوارم فیلمش هم مثل کمیک هاش بی نظیر بشه

Karen.DC

منظورت سریالشه دیگه؟؟