avengers killers

۱۰ قاتل خطرناکی که عضو اونجرز بوده اند!!!

بدون شک یکی یا شاید بشه گفت معروف ترین گروه قهرمان دنیای کمیک، گروه اونجرزه؛ گروهی که چه در سینما و چه در کمیک بارها و بارها از زمین در برابر تهدیدها دفاع کردن. قطعا اگه حتی کمی با کمیک های مارول و اونجرز آشنا باشین میدونین که این گروه هیچ وقت اعضای ثابت و یکسانی نداشته و در مواقع مختلف و زمان های مختلف اعضای جدیدی گرفته یا اعضای سابق رو بیرون کرده. در این بین با توجه به تهدیدی که باهاش رو به رو بوده اند گاها حتی با ویلن ها و آنتی هیروهایی هم همکاری داشتن تا بتونن از زمین یا مردم دفاع کنن.

در بین صدها شخصیتی که در طول تاریخ اونجرز با اونها همکاری کردن یا عضو این گروه شدن، گاها افرادی هم وجود داشتن که به واسطه نیاز یا لزوم عضو تیم شدن یا برای مدتی باهاشون همکاری کردن و بعضی از اونها قاتل هایی آموزش دیده و خطرناک بودن که ترس رو در دل هرکسی می اندازن. اما بازهم به دلایلی اونها اجازه پیدا کردن که عضوی از این گروه بشن و بهشون کمک کنن و خیلی از اونها بسیار هم تاثیر گذار و بدرد بخور بوده اند. در این لیست ما به ده تا از این قاتل های خطرناک اشاره میکنیم که احتمالا با خیلی از اونها آشنا باشین و با بعضی هاهم شاید نباشین.

10. DEADPOOL (ددپول)

درسته ددپول پرطرفدار و فانه، اما دیگه همه میدونن که اون یک دیوانه بی ثبات از کنترل خارجه که اصلا کشتن و زجر دادن براش بد نیست و به راحتی اینکارو میکنه. نکته دیگه ای که هست اینه که ددپول معمولا از قتل هاش اصلا پشیمون نمیشه و حس بدی هم بهش دست نمیده و به همین خاطر میشه اون رو یک قاتل سریالی قلمداد کرد. ددپول عضو گروه Avengers Unity Division بوده که کاپیتان آمریکا اون رو درست کرده بود تا بتونه وجه عمومی جهش یافته هارو بهبود ببخشه.

9. Black Widow (بیوه سیاه)

بلک ویدو در دومین فرم گیری دوباره اونجرز و بعد از اینکه همه به جز کاپیتان آمریکا گروه رو ترک کردن عضو اونجرز شد. این گروه شامل کاپیتان آمریکا و چهارتا از ویلن های سابق یعنی اسکارلت ویچ، کوییک سیلور، بلک ویدو و هاکای میشد. همه اعضا این تیم به جز کاپیتان آمریکا ویلن بودن، اما بین اونها بلک ویدو یک قاتل حرفه ای بود؛ اون یک جاسوس آموزش دیده و یک قاتل حرفه ای بوده که این عادتش رو بعد از عضو اونجرز شدن هم ترک نکرد و به راحتی دشمن هاشون رو به کام مرگ میکشوند. خون هزاران یا حتی صدها هزار نفر روی دست های بلک ویدو هست و خواهد موند.

8. AGENT VENOM (مامور ونوم)

سیمبیوت ونوم در طول سالیان حضورش صدها هزار نفر رو کشته و اصلا هم ناراحت نشده. درحالی که اون به جز درگیری هاش و داستان هاش با اسپایدرمن یک آنتی هیرو به حساب میاد، اما به وضوح نشون داده که جون انسان ها هیچ ارزش و معنایی براش نداره. شخص حاضر در سیمبیوت ونوم در قالب مامور ونوم فلش تامپسونه و نه ادی براک؛ مامور ونوم برای دولت کار میکنه و به نوعی قاتل قراردادی دولت به حساب میاد. اما بازهم با توجه به همه اینها کاپیتان آمریکا ازش دعوت کرده تا عضو اونجرز باشه؛ از ادی براک هم بعدتر و در داستان های دیگه دعوت شده تا عضو اونجرز باشه.

7. SABRETOOTH (سیبرتوث)

بعد از مرگ ولورین سیبرتوث راه و هدف هاش رو تغییر داد؛ اون تصمیم گرفت که میخواد خودش رو وقف یاد و بزرگداشت لوگان و کاری که میخواسته برای دنیا بکنه، بکنه. چیزی که خیلی جالبش میکنه اینه که سیبرتوث عضو تیم pre-Avengers بوده که قبل از اونجرز اصلی و توسط نیک فیوری در سال ۱۹۵۹ شکل گرفته بوده. مثل ددپول سیبرتوث هم عضو تیم Avengers: Unity Division بوده که سعی میکرد نشون بده که جهش یافته ها و انسان ها میتونن در کنار هم کار کنن.

6. SENTRY (سنتری)

اونجرز از رابرت رینولدز در قامت سنتری دعوت کردن تا عضوی از تیم باشه؛ حتما میدونین یا شنیدین که سنتری یکی از قویترین شخصیت های تمام دنیای ماروله و دلیل دعوت شدن اون به تیم این بود که اعضای اونجرز میخواستن سنتری تحت نظر و جلو چشمشون باشه، چون میدونستن که اگر تحت نظر نباشه میتونه برای دیگران و گاها خودش خطرناک باشه. اون بعدتر عضوی از تیم Mighty Avengers هم بوده و حتی بعدتر عضو Dark Avengers هم شده. سنتری به حدی قدرتمند و خطرناکه که تونسته یک خدا رو هم بکشه، زمانی که جون ارس (Ares) رو ازش گرفت.

5. WOLVERINE (ولورین)

Wolverine

ولورین یکی از بزرگ ترین و مهم ترین اعضای ایکس من بوده و هست، اما زمانی که مجبور شد تصمیم بگیره که عضوی از ایکس من باشه یا اونجرز، تصمیم گرفت که در کنار قویترین و مهم ترین قهرمانان زمین باشه و درکنار اونها بجنگه و تقریبا به همون اندازه ای که همراه و درکنار جهش یافته ها بوده در کنار اونجرز هم بوده. حتما میدونین که قدرت های اصلی ولورین قدرت بهبودش و چنگال ها و البته نیروی بدنیش که همین ها اون رو به یک ماشین کشتار خطرناک تبدیل میکنه؛ اون در نبردها تعداد خیلی زیادی از دشمن هاش رو به معنای واقعی سلاخی کرده و از این کار پشیمون هم نشده، البته اکثر افرادی که ولورین کشته شخصیت های منفی بودن که میشه تقریبا کشته شدنشون رو توجیه کرد.

4. BLADE (بلید)

موقعی که بحث از بلید میشه، اون تقریبا هیچکاری غیر از کشتن نمیکنه؛ درسته اون معمولا ومپایر هارو میکشه، اما کشتن کشتنه و نمیشه ازش چشم پوشی کرد حتی اگه هیولاهارو بکشه. با اینکه اون هیچ هدفی جز کشتن تمام ومپایر ها و منقرض کردنشون نداره، اما بازهم تقدیرش جوری گشته که عضوی از اونجرز هم بوده. بلید به عنوان یک رونین (سامورایی که استاد یا گروهش رو از دست داده و هدفی نداره) عضوی از Mighty Avengers شد؛ اون فقط به کشتن ومپایر ها نپرداخته و بیشتر از یکبار به اونجرز کمک کرده تا زمین رو در برابر تهدیدهای مختلف حفظ کنن.

3. CABLE (کیبل)

new mutants

ناتان سامرز یک ابر سرباز از آینده است که در سفر زمان کرده تا بتونه جلوی فاجعه ای که در زمان خودش اتفاق میوفته رو بگیره. هدف اون نابود کردن و کشتن هرکسیه که باعث شده آینده به اون روز بیوفته و هیچی هم نمیتونه جلوش رو بگیره و به همین دلیل هم بود که توسط کاپیتان آمریکا مورد قبول واقع شد تا عضوی از Secret Avengers باشه؛ سکرت اونجرز گروهی از شخصیت های خشن و دارکه تا کارهایی رو انجام بدن که گروه اصلی نمیتونه (چه قانونی چه توانی).

2. PUNISHER (پانیشر)

در دنیای مدرن مارول کامیکس تقریبا هیچ راه و روشی نیست که بشه پانیشر رو عضو اونجرز کرد. اون بیشتر از هر قهرمان، یا شاید بشه گفت بیشتر از همه قهرمان ها درجمع آدم کشته، چون فکر میکنه که دستگیر کردن و مجازات قانونی نمیتونه جلوی بدی و خلاف رو بگیره. پانیشر در طول سیویل وار عضوی از سکرت اونجرز بود، اما بعد از اینکه دوتا ویلن رو با خون سردی سلاخی کرد کاپیتان آمریکا دست به کار شد و جلوش رو گرفت. پانیشر بعدها عضوی از گروه Savage Avengers شد.

1. MOON KNIGHT (شوالیه ماه)

مون نایت شباهت هایی با ولورین داره و اون هم اینه که درست مثل ولورین اون هم با کشتن و گاها «سلاخی» کردن دشمن هاش و ویلن ها اگر باور داشته باشه که لازمه تا به قائله خاتمه بده مشکل نداره. و همین هم یکی از دلایلی که تقریبا هیچکدوم از اعضای اونجرز از داشتن اون تو تیم خوشحال نبودن و بهش اعتماد نداشتن. یکی دیگه از دلایل بی اعتماد بودن اعضا هم اینه که اون شخصیت بی ثباتی داره و فقط از دستور های کانشو خدای ماه پیروی میکنه و اگه بهش دستور داده بشه که تمام اونجرز رو بکشه احتمالا اینکار رو میکنه. مون نایت هم در گروه West Coast Avengers و هم در Secret Avengers حضور داشته. شما میتونین در ویدیوی «معرفی اختصاصی مون نایت» با اورجین، قدرت ها و شخصیت این شخصیت بیشتر آشنا بشین.

انتظار کدوم شخصیت رو نداشتین یا نمیدونستین از اعضای اونجرز بوده؟

جای کدوم شخصیت در این لیست خالیه؟

منبع : CBR


بخوانید :

معرفی اختصاصی مون نایت (آواتار خدایی از مصر باستان)

معرفی اختصاصی دکتر دووم (خداکش دنیای مارول؟؟؟)

۱۰ از بدترین قاتل های سریالی دنیای دیسی

سریال پیشنهادی : بزرگ شده توسط گرگ ها

بررسی کمیک سه جوکر از نگاه کاربران


guest
14 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
نریمان

به نظرم ددپول باید جایگاه خطرناک تری میبود

Thor fan

میگم می تونستین ثور و هالک رو هم قرار بدید چون ثور نزدیکه به ۳۰۰۰ نفر رو تا الان کشته البته تقریبا همشون ویلین بودن هالکم که یک ماشین کشتار هست

نویسنده MB

اون وقت همه عاشق بلک ویدوئن

شرلوک هلمز

به خاطر همین ووسش داریم دیگه

پوریا

اینم واسه شوخی ایرون من mcu به اندازه موهای سرش با سنگای بینهایت آدم کشت منظورم فضایی بود

Last edited 2 سال گذشته by پوریا
شرلوک هلمز

اینم ‌شوخی تر
تانوس بدون سنگ ابدیت هالکو زد
بعد تو کمیک پلیس بازداشتش میکنه😂

عموی گرین ارو

یا مرد عنکبوتی موقع رانندگی توسط پلیس جریمه میشه 😂

گلی مجیدی پسند

ترتیب بندی خیلی بدی دارید.

پانیشر به اندازه سلول های بدنش ادم کشته !!! اگر بخواد کسی رو بکشه . اون فرد باید خودش رو مرده فرض کنه. اون و ددپول چندین لار تاریخچه ی مارول رو نابود کردند.

aadpz

مقاله بسیار مفیدی بود
فقط یک مسئله گزینه بلید شما اشتباهی عکس رونین رو گذاشتین

Sadra

حاجی رتبه ددپول باید بیاد بالا تر گامورا درکس و نیمور به شدت جاشون تو این لیست خالیه همشون هم جز اونجرز همشون هم قاتل بودن

مهديار 2

👍موافقم👍
تازه استار لرد یادت رفت ولی درکل همه شون قاتلا چون توی اونجرز اند گیم اون ادم فضایی ها رو اخر فیلم کشتن 😂

MARVL AND DC

مقاله عالی و خوبی بود ممنون ولی به نظرم سنتری نباید اینجا باشه چون فقط وقتی تبدیل به ووید میشه آدم میکشه به نظر من باید بجاش نیمور رو می گذاشتید

قهرمان

موافقم

behhrad spidey

مقاله خوبی بود

Last edited 2 سال گذشته by behhrad spidey