Infinite Destinies

معرفی ایونت جدید مارول “Infinite Destinies”

مارول از جدیدی ترین ایونت خود با نام Infinite Destinies رونمایی کرد و باری دیگر تمام طرفداران را غافلگیر کرد .

همونطور که میدونین سنگ های ابدیت از مهمترین اشیاء در دنیای مارول هستند و از مهمترین رویداد ها مثل اینفینیتی گانتلنت و داستان تانوس رو رقم زدن، اما تا الان دیگه حضور قابل توجهی نداشتن و حالا مارول تصمیم گرفته که دوباره اونها رو در مرکز دنیای خودش قرار بده و یک داستان جذاب دیگه خلق کنه .مارول قصد داره در رویداد Infinite Destinies چند شخصیت جدید معرفی کنه و چه چیزی بهتر از سنگ های ابدیتی برای معرفی اونها به دنیا، در واقعا اونها قراره با این سنگ ها پیوند بخورن اما معلوم نیست برای همیشه یا مدتی کوتاه .

از این ایونت سه تصویر منتشر شده که دوتای اونها کاور کمیک آیرون من و کاپیتان آمریکا هستن و یکی هم تمام کمیک های این ایونت . که در زیر میتونید اونها رو ببینید .

IRON MAN

کمیک آیرون من در این مجموعه در مورد پیدا کردن آدم رباهای مایلز مورالز هستش و توی این داستان قراره کوانتوم(Quantum) و اسسور(Assessor) معرفی بشن . و قسمت اولش هم در ماه ژوئن منتشر میشه .

CAPTAIN AMERICA

کمیک کاپیتان آمریکا در مورد اورتایم (Overtime) هستش که از اعدام شدن فرار میکنه و به سنگ روح مربوط میشه که باهاش ارتباط برقرار میکنه و ترکیب میشن . قسمت اول این کمیک هم در ماه ژوئن منتشر میشه .


این تحول بزرگ در کمیک های مارول میتونه تاثیرش تا مدت ها روی این دنیا باقی بمونه و نظر کسایی که میگن داره کمیک ها یکنواخت میشه و چیز جدیدی برای ارائه نداره رو عوض کنه، و وظیفه این کار هم به دوش شخصیت های جدید هستن که خلق شدن و البته باید صبر کنیم تا ببینیم اونقدر کارکتر های جذابی هستن که مخاطب هارو جذب کنن و طرفدار پیدا کنن یا نه . از اونجایی که مارول تصمیم گرفته دوباره از سنگ های ابدیت استفاده کنه و به این شخصیت های جدید ربطشون بده حتما این شخصیت ها براش اهمیت زیادی دارن و برنامه های بزرگی برای اونها داره .

لیست انتشار این رویداد و کارکتر های جدید:

  • IRON MAN مهمان : Quantum (کوانتوم)
  • CAPTAN AMERICA مهمان : Overtime (اور تایم)
  • THOR مهمان : Spirit of Corruption (روح فساد)
  • BLACK CAT مهمان : White Fox (روباه سفید)
  • AVENGERS مهمان : Classified (محرمانه)
  • Miles Morales: Spider-Man مهمان : Amulet (امیولت)
  • Guardians of the Galaxy مهمان : Prince of Power (شاهزاده قدرت)
  • Amazing Spider-Man مهمان : Star (ستاره)

نظرتون راجب این شخصیت های جدید چیه؟

به نظرتون این ایونت میتونه سری جذابی باشه ؟


بخوانید :

۱۰ تا از شرم آورترین کارهایی که تور انجام داده است!!!
فکت از هارلی کویین
برخی سریال های مارول/هولو کنسل شدند
۱۰ چیزی که درباره New Mutants نمیدانستید!!!
نبردهای سوپرمن و بتمن در برابر هم