۵ تا از بدترین دشمنان Hellboy (پسرجهنمی)

HellBoy یا همون پسر جهنمی یکی از مطرح ترین و معروف ترین شخصیت های کمیک بوکی دنیاست که از دنیاهای دیسی و مارول نیست، این شخصیت که با فیلم های سه گانه خودش ساخته دل توروی بزرگ معروف تر شد، قبل از اون هم از شخصیت های جذاب دنیای کمیک بود که به واسطه شخصیت جالب و جذاب و داستان های فانتزی قشنگ تونسته دل خیلی از خواننده های کمیک رو ببره.

این شخصیت محبوب در طول چندین سال حضورش در دنیای کمیک با دشمن های قدرتمند و ضعیف زیادی روبه‌رو شده که بعضی از اونها اون رو تا سرحد مرگ هم پیش بردن و براش حسابی مشکل درست کردن. درست مثل خود هل بوی دشمن هاش هم عنصر فانتزی بودن خاص خودشون رو دارن و داستان ها و ظاهرها و شخصیت های عجیبی دارن و از این حیث با شخصیت های دنیاهای دیسی و مارول متفاوت اند. در این مقاله ما برای شما پنج تا از بدترین و قدرتمندترین دشمن های هل بوی رو لیست کرده ایم تا بیشتر باهاشون آشنا بشین.

5. Azzael

Azzael یک شیطان و یکی از بلندمرتبه های جهنمه. اون همچنین پدر هل بوی هم هست. نبرد و درگیری بین پدر و پسر چیزی عادیه و در زندگی های روزمره هم این رو مشاهده میکنیم؛ اما با پدری شبیه به Azzael و پسری شبیه به HellBoy این یک درگیری پدرو پسر عادی نیست و از اون چیزی که باید خیلی خطرناک تر و خشن تره.در قرن هفدهم Azzael با یک زن انسان به اسم سارا هافس ارتباط برقرار کرد که حاصل این ارتباط به دنیا اومدن پسرش یعنی هل بوی بود. Azzael دست راست پسر تازه متولد شده رو جداکرد و دست جادویی «دست راست نابودی» رو بهش متصل کرد. اون به خاطر اینکار توسط بقیه لردهای جهنم مورد تنبیه قرار گرفت. درحالیه که هل بوی تابحال پدرخودش رو در بزرگسالی ندیده، اما باعث و بانی خیلی از مشکل هاش و اوضاعش قطعا پدرش بوده.

4. Rasputin

عارف روسی راسپوتین یکی از افسانه های قدرتمنده دنیای کمیکه. علاقه اون به دانش و رازهای پنهان و تاریک دنیا و نامیرایی اون، تبدیلش به یکی از شخصیت های قدرتمند و یکی از جدی ترین دشمنان هل بوی میکنه.راسپوتین به صورت مستقیم در مراسمی که باعث آزاد شدن هل بوی از جهنم شد دست داشت. اون با استفاده از جادوها و قدرت هاش با نازی ها هم همکاری کرده و همیشه در تلاش بوده تا جهان رو به زانو دربیاره و تسخیرش کنه و در این راه حتی با نازی هاهم همکاری کرده. همین ها نشون میده که اون دشمن آسونی برای هل بوی نیست و میتونه خیلی اذیتش بکنه.

3. Hecate

الهه هکیت ملکه ساحره ها و جادوگران زن دنیا به طرز باورنکردنی قدرتمنده. از اونجایی که این شخصیت برای سری داستان های هل بوی نوشته شده، باید رقابت هایی هم سطح و قدرت هایی هم نظیر هل بوی داشته که بتونن باهم درگیری هایی داشته باشن. و بخاطر اینکه هردوی اونها به شدت قدرتمند هستند، احترامی دوطرفه و متقابل به هم دارن.دشمنی و شرارت اصلی اینجا از ایلسا هاپشتاین منشا میگیره، یک نازی پیرو راسپوتین که اجازه داد با استفاده از جاودو تبدیل به یک هیولا و بعدش هم تبدیل به یک میزبان بدن فیزیکی بشه. به عنوان یک هیولای جادوگر و یک نازی به اندیشه های شرور، اون نشون داده که همیشه یکی از دشمن های سرسخته هل بویه.

2.  Baba Yaga

این موجود که به عنوان بابا یاگا شناخته میشه موجود قدرتمندیه که از جادو استفاده میکنه، سطح قدرتش با الهه های جادو برابری میکنه اما در سطحی کاملا جدا و مختص به خودش قرار داره. از زمانی که این شخصیت وارد داستان های هل بوی شد، زمان های زیادی در کمیک ها حضور داشته و مشکلات زیادی هم برای هل بوی درست کرده، یکی از اصلی ترین دلایل دشمنی های این شخصیت به هل بوی، کور کردنش توسط هل بویه. هرچند بعدا موفق شد که چشمش رو پس بگیره (اما به سختی و بعد از تلاش های مکرر). اون برای پس گرفتن چشمش از هل بوی، غلام وفادارش یعنی کوشچی مرگبار رو فرستاد تا هل بوی رو بکشه؛ هل بوی چشم رو بهش پس داد، و درعوض هم بابا یاگا قبول کرد که تو شکست دادن Nimue ملکه جادوگران بهش کمک کنه.

1. Ogdru Jahad

اوگدرو جاهاد به عنوان کسی شناخته میشه که پایان دنیا رو به ارمغان میاره. اون همچنین به عنوان هفت فردی که یکی هستن و هفت خدای هرج و مرج هم شناخته میشه. اون با استفاده از دست راست نابودی (Right hand of doom) که هل بوی ازش استفاده میکنه قبل از اینکه زمین خلق بشه زندانی شده بوده. از این جهت که دست راست نابودی بدون خواسته خود هل بوی بهش پیوند داده شده، پس سرنوشت بوده که این دورو به هم مرتبط کرده، و سرنوشت بوده که مقدر کرده هل بوی با استفاده از دست راست نابودی دنیارو نجات بده و از نابود شدنش توسط اوگدرو جاهاد جلوگیری کنه.

منبع: CBR


بخوانید:
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
5 ویلن مارول که دوست داریم تو فیلم نگهبانان کهکشان 3 ببینیم
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
قدرت های ناشناخته ملکه آتلانتیس، «مرا»
5 قهرمان دی‌سی که شانگ چی نمیتونه شکست بده


guest
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
سجاد

برادر مطمعنی که بدترین دشمنانشه ؟
اخه تو ویدیو برسی اینا اصلیاش بود

مانی

با عرض سلام و احترام خدمت نویسنده محترم، بی ادبی من رو ببخشید ولی بابا یاگا چشم هلبوی رو در عوض چشم کور شدش توسط سامری نیکوکار هلبوی گرفته و در حالا حاضر که هلبوی در زمان حال کمیک مُرده(دوباره بعد از قضایای هلبوی در جهنم او دوباره به دنیا برمیگرده و با اوگدرو جاهات مبارزه مرگباری داره، با رویاروییش با عزرائیل ، سرنوشتش نامعلوم میمونه ولی قطعا از دنیای فاین وداع گفته است بخصوص که دست راست شوم قطع میشه) هلبوی یک چشمش رو از وست داده و جایگزینی ندازه.
با تشکر از سایت خوبتون

ثور لاور

یادش بخیر بابا یاگا دو انت من و واسپ چقدر خندیدم😆😆😆