FUTURE STATE

خانواده سوپرمن در FUTURE STATE

همونطور که در مقالات قبلی گفتم در ایونت DC Future State شخصیت‌های مختلفی حضور دارن و با توجه به اینکه کمیک دیگه‌ای در این دوران قرار نیست منتشر بشه مهم‌ترین اتفاقات دنیای دیسی در این رویداد رقم میخوره. بدون شک سوپرمن و شخصیت‌های مرتبط به اون هم نقش بزرگی در فیوچر استیت دارن برای همین در این مطلب به سراغ اونها رفتیم تا مروری داشته باشیم بر اطلاعات منتشر شده از خانواده سوپرمن و کمیک‌هایی که از اونها قراره در آینده بخونیم. مهم‌ترین نکته درباره سوپرمنِ Future State اینه که برای این شخصیت هم مثل بقیه قهرمان‌ها تحولات نسبتا بزرگی ایجاد شده که به دست نوینسده‌های تازه کار نوشته شده و باید امیدوار باشیم مورد قبول طرفدارهای قرار بگیره.

یکی از کمیک‌های مرتبط با سوپرمن در این ایونت Superman of Metropolis هستش که در دو جلد منتشر میشه و به سه موضوع میپردازه. در این کمیک کلارک کنت عنوان سوپرمن رو کنار گزاشته و این جایگاه رو به پسرش جاناتان کنت سپرده. سوپرمن در حال مبارزه با یک نسخه جدید از برینیاکه و همی حال با سوپرگرل هم به مشکلاتی برمیخوره که داستان رو پیچیده‌تر میکنه. دو موضوع دیگه هم به شهر متروپولیس و مستر میراکل مربوط میشن.مستر میراکل در داستن سوپرمن نقش مهمی داره و میشه گفت دو عنوان مهم این شخصیت در فیوچر استیت رو به هم مرتبط میکنه

یکی دیگه از کمیک‌هایی که به سوپرمن مربوطه عنوان Future State: House of El هستش، گفته میشه این کمیک تک جلدی هستش و تا الان اطلاعاتی در باطه با اون منتشر نشده اما همونطور که حتما حدس زدید به خاندان El از Kryptonians مربوط میشه و بدون شک سوپرمن در این کمیک نقش داره.

یک عنوان دو جلدی دیگه هم وجود داره به اسم Future State: Batman/Superman که بهتر بود در بخش خانواده بتمن معرفیش میکردیم چون به کمک خواستن بتمن از سوپرمن اشاره داره اما این تماس برای درخواست کمک فقط اوضاع رو بدتر میکنه بخاطر اینکه Magistrate کنترل سوپرمن رو به کمک پرفسور Pyg بدست گرفته و خود سوپرمن هم به کمک نیاز داره.

اما بریم سراغ Superman: Worlds Of War یکی از مهم‌ترین کمیک‌های سوپرمن که تقریبا داستان اصلی این شخصیته و قراره در 4 جلد منتشر بشه. در این کمیک سوپرمن بخاطر مشکلاتی که براش به وجود اومده نمیتونه روی زمین بمونه و مجور میشه سیاره رو ترک کنه. کلارک کنت که بهتره بهش بگیم سوپرمن سابق بعد از ترک زمین به Warworld میره و در جریان یک سری مبارزات قرار میگیره و تقریبا دوران بسیار سختی رو داره. داسات سوپرمن در اینجا به واندروومن هم مربوط میشه چون اونها با هم تصمیم به نجات شهرهای خودشون میگیرن و داستان‌های جدیدی رو خلق میکنن.

یکی دیگه از عناوین جالب این ایونت میتونه Kara Zor-El, Superwoman باشه که داستان Kara Zor-El رو روایت میکنه کسی که قبلا به عنوان سوپر گرل شناخته میشد و حالا تبدیل شده به سوپرومن. ماجرای این کمیک هم از این قراره که Superwoman که در حال محافظت از عده‌ای هستش با یک سفینه بیگانه روبه‌رو میشه و باید بفهمه که اون دوسته و میتونه بهش اعتماد کنه یا دشمنه و یک نبرد پیش رو داره.

کمیک Superman vs. Imperious Lex یک مجموعه 3 جلدی هستش. در این داستان به نظر میرسه Lex قصد داره با سیارات مختلف رو با هم متحد کنه و در راستای این هدف کارهای مختلفی انجام میده اما سوپرمن و همسرش لوئیس لین بخاطر سابقه بد لکس به اون اعتماد ندارن و خب طبیعیه که تلاش میکنن سر از کارش در بیارن و باهاش مقابله کنن. این کمیک هم داستان نسبتا بزرگ و مهمی رو روایت میکنه و جزو اون دسته داستان‌هایی هستش که طرفدارهای سوپرمن حتما منتظرشن.

برای همراه شدن با این ایونت جذاب و جدید و دسترسی به همه کمیک‌های Future State از لینک زیر استفاده کنید:


بخوانید:

قدرتمندترین خدایان جدید دنیای دیسی
۱۰ تا از خفن ترین قدرت های دکتر منهتن
قدرتمندترین خدایان شیطانی مارول
معرفی اختصاصی دارکساید
۵ ویلن مارول که دوست داریم در نگهبانان کهکشان ۳ ببینیم


guest
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

سوپرفمیلی🤣

Zatanna

سلام
ببخشید کمیک های سوپرگرل فیوچر استیت و خانه ال رو نمی زارید

Amin

دیگر وقت عوض کردن قدیمیا بود اما دیگر چرا سوپر من بتمنم باید ب نایت وینگ واگذار میشد چ ضد حالی ضد عین اونجرز

مهزیار

توی سایت قرار می‌دیدش؟
اگر که ترجمش نشد لطفا انگلیسیش رو حواقل بزارید

آرین

آقا کی میاد من بی صبرانه منتظرم
وااای

Mahdiar@venom

امیدوارم خوب باشه، کاورا‌ش که خیلی پر زرق و برقه

مهدی

نههههه چرااا من نصف زندگیم با کارامتر های دیسی گزشت هالا میخوان عوضشون کنن😭😭😭😭

Karen.DC

چه قاراشمیش باحالی شد 😂

RED NIGHTWING

ممنونم بابت این مقاله
لطفا درباره ی واندر وومن هم قرار دهید
از دیدگاه من اینکه جان بشه سوپرمن بعدی یک سوال مبهمبی را ایجاد می کنه چه بلایی سر کانر اومده؟
من با عوض شدن سوپرمن کاملا موافقم
خیلی خوبه که اسم کارا شده سوپروومن ولی چرا این اتفاق افتاده(واقعا آدم رو مشتاق می کنه به خواندن کمیک)
ولی اگه یک ذره دقت کنیم دارن از نسل جدید استفاده می کنند( البته ولی باز مانور زیادش بر روی نسل قدیمه)
باز هم متشکرم درباره ی این مقاله
لطفا برای واندر وومن هم بگذارید

MHA

شما فکر می کنید زیاد رو شخصیت های قدیمی مانور می دن؟ واقعا؟ این همه ساله دیسی رو بتمن و سوپرمن می چرخه بعد بیاد شخصیت ها رو عوض کنه باز باید بیاد رو اون شخصیت بتمنو سوپرمن مانور بوده چرا ؟ چون ممکنه next batman و جاناتان کنت رو مردم نپذیرن

آرین

یعنی امکان داره بتمن جدید دیمین باشه؟