eternity

خلق ابدیت اولین موجود کیهانی مارول

دنیای مارول بسیار بزرگه و توی این دنیای بزرگ همیشه شخصیت های جذابی وجود داشتن . اما چیزی که باعث شده این همه شخصیت تکراری نشن وجود دسته های مختلف شخصیت هاست مثل آدم های معمولی ، جهش یافته ها ، نا انسان ها، خدایان و البته موجودات کیهانی ، موجودات کیهانی مارول از مهم ترین شخصیت ها هستن چون وجودشون برای تعادل عالم لازمه و از بین رفتنشون باعث نابودی کل جهان میشه اما این شخصیت ها چطوری خلق شدن و خلق شخصیت های کیهانی از کجا شروع شد .

دکتر استرنج بزرگترین جادوگر مارول کسیه که توسط جادو با دنیای عرفانی و کیهانی مارول ارتباط داره و طبیعیه که خیلی از این شخصیت ها توی کمیک های دکتر استرنج حضور داشته باشن . خود شخصیت دکتر استرنج توسط استن لی و استیو دیتکو خلق شد . شاید دیتکو رو نشناسین اما اون بخاطر خلق اولین کمیک های اسپایدرمن شهرت زیادی داره ولی چون شخصیت اسپایدرمن توی دوران نقره ای کمیک خیلی معروف بود برای مارول اهمیت زیادی داشت و اجازه نمی داد که خالقای کمیک هرکاری میخواستن انجام بدن ولی دکتر استرنج که توی اون دوران کمتر شناخته شده بود آزادی بیشتر رو به طراح و نویسندش داده بود . که باعث خلق شخصیت های خلاقانه و محبوبی شد .

eternity
eternity

یکی از شخصیت های کیهانی مارول که توی کمیک های دکتر استرنج خلق شد “Eternity” یا همون ابدیت بود . ابدیت برای اولین بار توی شماره 138 کمیک “Strange Tales” که 1965 چاپ شده بود حضور پیدا کرد . ابدیت در واقع اولین شخصیت کیهانی مارول بود و با توجه به استقبالی که از اون شد مارول فهمید که بیشتر به این نوع شخصیت ها نیاز داره تا دنیای خودش رو گسترش بده و باعث نووآوری توی کمیک ها بشه برای همین بعد از اون شخصیت هایی مثل “مرگ” ، “one above all” ، “گالاکتوس” و …خلق شدن .

تا الا توی دنیای سینمایی مارول شاهد حضور این شخصیت ها نبودیم اما احتمال اینکه یکی از شخصیت های کیهانی توی فاز بعدی مارول حضور پیدا کنه خیلی زیاده بخصوص شخصیت گالاکتوس چون الا رایتش هم کاملا در اختیار ماروله همچنین فیلم دکتر استرنج 2 فرصت خیلی خوبی برای حضور شخصیتی مثل ابدیت و مرگه که به دنیای کمیک هم وفادار باشن و ابدیت اولین بار توی فیلم دکتر استرنج حضور پیدا کنه . در کل چون دنیای سینمایی مارول در حال گسترشه و قراره ویلن های قوی تری رو ببینیم شخصیت های قوی تر هم دیر یا زود قطعا حضور پیدا می کنن چون مارول فرصت استفاده از همچین موجودات پرطرفداری رو از دست نمیده .


چقدر با شخصیت ابدیت آشنایی دارید ؟


بخوانید :

15 تا از قدرتمندترین کرکترهای MARVEL

۱۰ تا از خفن ترین قدرت های دکتر منهتن

۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید

۱۰ مبارز برتر دنیای مارول

معرفی 5 کمیک ترسناک