FUTURE-STATE

معرفی ایونت Future State

مدتی از معرفی ایونت بعدی DC گذشته و حالا اطلاعات نسبتا کاملی از این رویداد منتشر شده که در این مطلب اونها رو برای شما قرار دادیم.

دی‌سی در سال 2020 بسیار پرکار بود و ایونت بزرگ دث متال رو منتشر کرد که بسیار داستان حماسی و عظیمی داشت، این ایونت و بخش قبلی یعنی متال بود زمان زیادی برد و کمیک‌های زیادی هم در اختیار مخاطب گذاشت اما بنظر میرسه در فیوچر استیت قراره با رویدادی کوتاه‌تر اما گسترده‌تر روبه‌رو باشیم. طبق گفته دیسی، Future State یک رویداد 2  ماهه خواهد بود که شامل سری‌های ماهانه، مینی سری، تک جلدی و انواع مختلف داستان‌ها برای شخصیت‌های مختلف خواهد بود.

نکته مهمی که راجب این رویداد وجود داره اینه که دیسی تصمیم گرفته از نویسنده‌ها و هنرمندای خلاق و تازه کار استفاده کنه تا اونها هم فرصتی داشته باشن خودشون رو نشون بدن و داستان‌های متنوعی هم برای دیسی خلق بشه. همچنین گفته میشه دلیل این کار یک استراحت نسبی دو ماهست تا دیسی کامیکس نفسی تازه کنه و باز با ایونت‌های بزرگ‌تر و طولانی‌تر برگرده. استفاده از افراد تازه کار برای ایونتی که تم کاملا جدید داره میتونه اتفاق خوبی باشه میتونه هم خوب نباشه به هر حال میدونیم این ایونت معرفی کننده داستان‌های آینده دنیای دیسیه و خب اگه این افراد نتونن به خوبی از پسش بر بیان اتفاق جالبی نمیوفته، البته از طرفی میدونیم دیسی کارش رو در انتخاب نویسنده و طراح بلده و قطعا افراد ناشی رو انتخاب نکرده.

همونطور که مشخصه و حتما متوجه شدید این رویداد با تم کاملا جدیدی روایت میشه و کاملا حال و هوای آینده رو داره. و خب طبیعیه که در آینده همه چیز عوض شده باشه از جمله جایگاه شخصیت‌ها، به عنوان مثال بتمن که هویتش لو رفته و بروس وین سعی میکنه بگه مرده حالا به عنوان دارک دیتکتیو فعالیت میکنه، همونطور که انتظار میره در نبود بروس وین به عنوان بتمن یک بتمن جدید وارد عمل شده که البته دارک دیتکتیو زیاد ازش خوشش نمیاد و درگیری‌هایی با هم دارن. در همین زمان مبود بتمن اصلی نایتوینگ سعی میکنه از گاتهام محافظت کنه. ردهود هم الان به عنوان یک شکارچی فعالیت میکنه و اتفاقا یکی از ماموریت‌هایی که بهش سپرده شده دارک دیتکتیو هست که این این کار باعث میشه جیسون تاد دوباره مقابل بروس وین قرار بگیره.

همونطور که میبینید تغییرات اساسی زیادی در شخصیت‌های مهمی مثل بتمن ایجاد شده و مثل این تغییرات در دیگر شخصیت‌ها هم زیاد وجود داره اما همه چی به تغییر در شخصیت‌های قبلی ختم نمیشه و قراره در این ایونت شاهد قهرمان‌‌های جدید هم باشیم که امیدواریم بتونن مورد قبول مخاطب‌ها قرار بگیرن. علاوه بر قهرمان‌های جدید ما با شرور‌هایی هم روبه‌رو هستیم که تاحالا اونها رو ندیدیم از جمله Magistrate که ویلن اصلی داستانه.

Magistrate یک سازمانه با تکنولوژی بسیار پیشرفته که گاتهام رو در دست گرفته و کار افرادی که کاستوم خاص میپوشن و با جرم مبارزه میکنن رو غیر قانونی اعلام کرده. سوپرمن هم با دشمن جدید روبه‌رو شده که در واقع یک نسخه جدید از برینیاکه به اسم Brain Cells که متروپولیس رو تهدید میکنه. Future State: Suicide Squad هم گفته میشه دشمن‌های جدید و آشنایی رو قراره دوباره به ما نشون بده.

در این ایونت عنوانی کوتاهی هم برای شخصیت‌ها وجود داره مثل کمیک‌های 2 جلدی که یکی از اونها متعلق به هارلی کوئینه و قراره در این دو جلد به جنگ با مترسک و بلک ماسک بره. همچنین واندروومن جدید هم یک سری 2 جلدی داره، واندرومن جدید یعنی یارا فلور برزیلی هستش که در کنار نوبیا و دایانا در این رویداد حضور پیدا میکنه. شخصیت‌های جدیدی که مدت زیادی از معرفیشون نگذشته مثل گوست میکر و پانچلاین هم احتمالا در فیوچر استیت ایفای نقش میکنن.اطلاعات و خبرهای مختلف دیگه ای هم از این ایونت منتشر شده که بهتره صبر کنیم تا انتشار رویداد و خود کمیک‌رو بخونیم.

در ادامه میتونید عنواین این رویداد رو ببینید:

  • Future State: Superman of Metropolis #1-2
  • Future State: Superman: Worlds of War #1-4
  • Future State: Immortal Wonder Woman #1-2
  • Future State: House of El
  • Future State: Kara Zor-El, Superwoman
  • Future State: Legion of Super-Heroes
  • Future State: Superman/Wonder Woman
  • Future State: Superman vs. Imperious Lex
  • Future State: Wonder Woman
  • Future State: Justice League #1-2
  • Future State: Green Lantern #1-2
  • Future State: Suicide Squad #1-2
  • Future State: Aquaman
  • Future State: The Flash
  • Future State: Teen Titans
  • Future State: SHAZAM!
  • Future State: Swamp Thing

برای همراه شدن با این ایونت جذاب و جدید و دسترسی به همه کمیک‌های Future State از لینک زیر استفاده کنید:


پیشبینی شما راجب این ایونت چیه؟


بخوانید :

ده چیزی که درباره آتلانتیس دنیای دیسی نمیدانستید!!!
ویدیوی معرفی کامل دکتر دووم
ترسناک ترین و دلهره آورترین قهرمان ها و آنتی هیروهای مارول
۵ فکت از پلنگ سیاه (Black panther)
نقد کمیک کاپیتان مارول : آخرین انتقام جو


guest
21 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Poxer gold

می گم یه چک لیست بزارین که به چه ترتیبی بخونیم

شهریار

اسم فلش جدید الان چیه؟ ممنون میشم بگین

SORENA

خداکنه یکم لژیون ابرقهرمانان با این ایونت مشهور بشه واقعا حیف شدن

Mani.s.j

یه سوال؟🤔🤔
یعنی افراد تازه کار اومدن و اینده ابر قهرمانان رو نشون میدن؟

A Harley Quinn Fan

بسیار عالی💖
مرسی که مطالب و پوشش میدین

Davod

عالی

SORENA

اگه اینطوره کمیک لجیون ابرقهرمانان 2020 و هزاره لجیون رو ترجمه کنیدا لطفا

RED NIGHTWING

ممنون بابت این مقله فوق العاده
لطفا مانند ایونت امپایر همه قسمت ها را ترجمه کنید چون من هیچ سایتی پیدا نکردم که همه ی رویداد های دی سی را ترجمه کنند
لطفا تمام لین کمیک ها را ترجمه کنید🙏🏻

Samuel outis 369

بسیار عالی حالا اینو‌ گذاشتیدفردا اسپایدی میاد میگه که از همین‌الان این کمیک چقدر بد و کپی شده از ماروله .و … ولی یادشون رفته که ایونت اسپایدرمنشون کپی جوکر وار و هاش و بتمن نفرین شدست 😂

Mahdiar@venom

نمی دونم کجای آخرین بقایا رو داری با جوکر وار مقایسه می کنی، اگه منظورت اینه که شهر زیر بار حمله لشگر سن ایتر افتاد اصلا این ایده چیز خلاقانه ای نیست که بخوان از اون جوکر وار اسکی رفته باشن، در مورد هاش و دمند هم چون خوب داستانو نفهمیدم که بخوام نظر بدم شما هم صد درصد این کمیک خوندی لذتشو بردی بعد الان اومدی میگی این از فلان فلان اسکی رفته، واقعا متاسفم حداقل اگه آخرین بقایا تا الان چیز چرتی بود شما میومدی می گفتی بلد نبودن اسکی برن گند زدن.اون موقع حرف شما متین بود… بیشتر

Mahdiar@venom

من یه چی متوجه نشدم آیا بعد از این کمیک مثل فلشپوینت و ریبرث عصر جدیدی آغاز میشه و مثلا کمیک های شخصیت ها دوباره از شماره1 آغاز میشه و یا ما هنگام انتشار این سری و بعد اتمامش دوباره شاهد انتشار کمیک های سری ریبرث خواهیم بود یا نه؟
خیلی ممنون که ترجمه میشه آیا این ایونت دیسی که اسمشم یادم رفته همون که تو اسمش زمستون داشت ترجمه می کنید و کی منتشر میشه این ایونت؟

Last edited 2 سال گذشته by Mahdiar@venom