DC-serial-killers-header

۱۰ تا از بدترین قاتل های سریالی دنیای DC

دنیای دیسی همیشه شخصیت های دارک و خشنی داشته و به این هم در دنیای کمیک معروفه؛ دیسی دارای چندتا از خطرناک ترین و وحشتناک ترین ویلن ها و سوپرویلن های (شرور و ابر شرور) تمام دنیای کمیکه که میلیون ها نفر رو زجر دادن یا کشتن و همیشه خطری جدی برای قهرمان های این دنیا بودن.

بیشتر ویلن ها و سوپرویلن های با این خصیصه شناخته میشن که برای رسیدن به خواسته ها و هدفشون حاضرن هزاران و گاها میلیون ها نفر رو به راحتی بکشن؛ اما تفاوتی که شخصیت های حاضر در این لیست دارن و باعث شده در این مقاله حضور داشته باشن، اینه که اونها از کشتن و شکنجه دادن لذت میبرن و بعضی از اونها روش هاشون برای کشتن فرق میکنه و گاها بدون هیچ دلیلی به کشتار دست میزنن و هیچ هدفی از این کار ندارن؛ همینه که این شخصیت هارو خطرناک تر و وحشتناک تر میکنه. نکته جالب دیگه ای که در این مقاله بهش برخورد میکنین اینه که اکثر این ویلن ها و سوپرویلن ها در گاتهام هستن که نشون میده این شهر و محافظش بتمن چه کار سخت و خطرناکی دارن.

10. VICTOR ZSASZ (ویکتور زز)

ویکتور زز یکی از شخصیت های روانی دنیای دیسی به حساب میاد که مشکلات روحی و روانی زیادی داره که دائم باهاشون درگیره و اذیتش میکنن. علاوه بر اینها ویکتور یک دیوانه تمام عیارم هست که از کشتن، مخصوصا کشتن زن های جوان لذت میبره و دوست داره با شکنجه و تعرض به اونها و بعد کشتنشون خودش رو سرگرم کنه. اما دیوانگی زز به همین ها ختم نمیشه.

ویکتور زز هربار که کسی رو میکشه برای خودش چوب خط پر میکنه، زز هربار کسی رو میکشه با چاقو روی بدنش خطی میندازه تا بتونه تعداد کشته هاش رو حساب کنه و اونهارو یادش بمونه. اون همیشه سعی میکنه تو قتل هاش از چاقو استفاده کنه تا طرفش حسابی زجر بکشه و آروم آروم میکشش؛ ویکتور هیچ وقت در طول حضورش در دنیای دیسی رفتارها و روش هاش رو عوض نکرده و همین بوده که هست. ویکتور در فیلم «هارلی کویین پرندگان شکاری» هم حضور داشت اما خیلی آروم تر و ضعیف تر از کمیک ها نشون داده شد.

9. Joker

The-Joker1

احتمالا انتظارش رو داشتین که شاهزاده جرم و جنایت رو در این لیست ببینین، همه میدونن که جوکر کاملا بی ثبات و غیرقابل پیش بینیه و همیشه توی کارهای شرورانه ش تلفات خیلی زیادی به بار آورده؛ اون یک دیوانه تمام عیاره که بارها گفته هدفش از این کارها اینه که دنیا هم این دیوانگی رو حس کنن. جوکر یکی از بدترین و دیوانه ترین شخصیت هایی که بتمن تابحال باهاش روبه رو شده و اون هم به خاطر اینه که علاوه بر درگیری با خود جوکر بتمن باید حواسش به مردم بیگناه هم باشه که جوکر به راحتی بهشون آسیب میزنه.

هیچکس نمیدونه جوکر تاحالا چندنفر رو کشته، اما معلومه که خیلی از این قتل ها به هیچ وجه لزومی نداشتن و خیلی هاش رو برای سرگرم کردن خودش یا اذیت کردن بتمن انجام داده و شاید صدها هزار نفر رو تابحال کشته باشه. حتی در فیلم های بتمن نولان هم دیدیم که جوکر به راحتی یک کشتی رو حاضر بود منفجر کنه تا توجه بتمن رو جلب کنه.

8. PROFESSOR PYG (پروفسور پیگ)

یکی دیگه از جنایت کارها و ویلن های گاتهام که میشه اون رو عجیب و غریب ترین عضو این لیست هم به حساب آورد. پروفسور همیشه ماسک یک خوک رو به صورتش میزنه تا بتونه قربانی هاش و دشمن هاش رو بترسونه؛ البته اون بیشتر از پروفسور بهش میخوره یک سلاخ باشه و تعداد کشته هاش و روش کشتنش هم این رو نشون میده.

اون توی قتل هاش از ابزارهای مختلفی استفاده میکنه که کاملا دیوانگیش رو ثابت میکنه، اون از اره، ابزار ساختمانی، تله و همه چی استفاده میکنه. اون حتی پوست های قربانی هاش رو بعضی مواقع میکنه و یکبار سعی کرد دوتا از قربانی هاش رو از پشت بهم بدوزه و اونهارو مجبور کنه که ماسک خوک به صورت بزنن. اون خوشبختانه توی آرکام آسایلومه و واقعا نباید بهش اجازه داده بشه که از اونجا بیرون بیاد.

7. Sinestro

شاید بهش فکر نکرده بودین که سینسترو ممکنه توی این لیست باشه، اون به هرحال فرمانده تعدادی از خشن ترین شخصیت های دنیای دیسیه و هزاران نفری که کشته بخاطر درگیری ها و جنگی بوده که با گرین لنترن ها داشته. اما چیزی که اینجا مهمه اینه که درسته که بخاطر جنگ با گرین لنترن ها بوده، اما وان باطنن و واقعا از کشتن لذت میبره و دوست داره عذاب و رنج دیگران رو ببینه.

اون به اندازه ای ترس و قتل رو دوست داره که کاری کرده که اعضای یلو لنترن از ترس استفاده بکنن به جای قدرت اراده که گرین لنترن ها ازش استفاده میکنن. اون به راحتی با استفاده از قدرت هاش و نیروهای تحت فرمانش هزاران و شاید میلیون ها نفر رو سلاخی میکنه. بالاخره این اتفاقیه که وقتی به یک قاتل سریالی دیوانه قدرت میدین میوفته.

6. HUGO STRANGE (هوگو استرنج)

هوگو استرنج نمونه واقعی و زنده یک دکتر روانیه؛ اون به قربانی هاش به چشم بیمار و پروژه های تحقیقاتی نگاه میکنه و دوست داره که با استفاده از اونها چیزهای بیشتر و جدیدتری از بدن انسان بفهمه. هوگو فقط از لحاظ علمی از اونها استفاده نمیکنه، چون یک دیوانه به تمام عیاره؛ اون حس قدرتی که داره زمانی که قربانی هاش رو تحت کنترل خودش داره و جون اونهارو میگیره رو دوست داره و بهش معتاده.

5. Bruce Wayne

قطعا توقع نداشتین که بروس وین یا همون بتمن رو در این لیست ببینین، چون نسخه معمول و اصلی بتمن نه تنها ویلن نیست و یک قهرمانه بلکه همیشه در کشتن حتی دشمن هاش خط قرمز داشته؛ اما بتمن ها و بروس وین های زیادی در جهان های موازی و نسخه های مختلف وجود دارن که تبدیل به قاتل های سریالی شده اند.

نسخه هایی مثل بتمن هولفز، گریم نایت و….بوده اند که نه تنها با کشتن هیچ مشکلی نداشتن، بلکه از این کار لذت هم میبردن و احساس میکردن که این بهترین راه برای رسیدن به خواسته هاشونه. به هرحال قهرمانی به بزرگی بروس وین هم گاها ورژن های خطرناکی از خودش رو نشون میده که خیلی هم خطرناک میشن.

4. LEX LUTHOR (لکس لوتر)

لکس لوتر هم شبیه به سینستروست، اگه به یک آدم بی ثبات و روانی قدرتی بیش از اندازه بدین مشکلات زیادی درست میکنن. اما درباره لکس لوتر اگه حتی تمام ثروت و قدرتش رو هم از دست بده بازهم یک قاتل خون سرد و خشن باقی میمونه؛ اون هم به این خاطره که اون از قدرتی که از ترس و رنج مردم و گرفتن جونشون میگیره لذت میبره.

لکس به راحتی و بدون هیچ تردیدی بین مرگ و زندگی برای رسیدن به اهدافش تصمیم میگیره؛ درسته که اون کارها و خدمت های زیادی هم به مردم کرده و چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ اینکه گاها یک قهرمان باشه به زمین کمک های زیادی کرده، اما اون هیچ وقت با کشتن یا زجر دادن افراد بیگناه برای رسیدن به اهدافش مشکلی نداشته.

3. RIDDLER (ریدلر)

ریدلر هم یکی از دشمن ها و ویلن های بتمنه که با نوع خاص و سبک خاص قتل هاش در گاتهام شناخته میشه؛ درواقع تمام کاری که ریدلر میکنه آسیب زدن به مردم گاتهام و بازی کردن با اونهاست. اون عاشق اینکه که با شکارش قبل از اینکه جونش رو بگیره بازی کنه و چندتا معمای جالب بهش بگه و درآخر هم با ترس و رنج زیاد بکشش.

اون همیشه سبک قتل هاش رو عوض میکنه و همیشه هم به دنبال راه های جدیدی برای قتله تا بتونه معماها و پازل هاش رو جالب تر بکنه. اون زمانی که با بتمن درگیر بشه به راحتی صدها نفر رو قربانی بازی هاش و معماهاش میکنه تا بتمن رو درگیر موضوع بکنه. اون همیشه هم گفته یکی از بزرگ ترین رویاهاش اینه که بتونه بتمن هم به روش های عجیب و غریبش بکشه.

2. DEATHSTROKE

تقریبا همه میدونن که دث استروک یکی از بهترین قاتل های دنیای دیسیه، تقریبا از ۹۰ درصد مغزش استفاده میکنه و قدرت بهبود داره و در نبرد تن به تن و استفاده از سلاح ها تقریبا کسی رو دستش نیست. اون از همین ویژگی هاش به عنوان یک مزدور و قاتل استخدامی استفاده کرده و هزاران نفر رو به کام مرگ کشونده. اون همیشه از کشتن به روش های زیبا و مختلف لذت میبرده و از اون به عنوان هنر کشتن یاد میکنه و همیشه سعی میکنه روش های جدیدی ابداع کنه.

نسخه های مختلفی در زمان های مختلف از اون وجود داشتن که بعضی از اونها بدون هیچ دلیلی تبدیل به قاتل های سریالی خطرناکی شدن. شاید دث استروک دیوانه ترین و از کنترل خارج ترین شخصیت این لیست نباشه، اما موضوعی که اون رو تا اینجای لیست بالاآورده قدرت ها و ویژگی هاشن که متوقف کردنش رو عملا غیرممکن میکنن و اگه بخواد کسی رو بکشه کمتر کسایی میتونن جلوش رو بگیرن.

1. TALIA AL GHUL (تالیا ال غول)

تالیا قبل از اینکه هرچیز دیگه ای باشه یک قاتله و خب طبیعیه که خیلی سریع به یکی از مرگبارترین قاتلان دنیای DC تبدیل بشه. درک تالیا از مرگ بخاطر شناختی که از گودال‌های لازاروس داره با بقیه افراد بسیار متفاوته برای همین زندگی خیلی برای اون معنی زیادی نداره و میتونه به راحتی هر کسی رو بکشه. اگه تشخیص بده که لازمه یک نفر بمیره سریعا اون رو از بین میبره. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تالیا در صدر لیست قاتلان دیسی قرار بگیره اینه که هیچ درک عاطفی و احساسی‌ای نسبت به این دنیا نداره و رسما تبدیل شده به یک قاتل سریالی.

منبع: CBR


به نظر شما کدوم شخصیت خطرناک‌ترین قاتل دنیای دیسیه؟


بخوانید:

5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
جهش یافته‌های جدید VS انتقامجویان جوان
بهترین کاستوم های دث‌استروک
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC


guest
63 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Grayson

به نظرم دث استروک باید اول باشه

دیسی فندوم

دوستان کامنت هارو میخوندم بعضی ها گفتن لوتر قاتل سریالی نیست و نباید تو مقاله باشه به نظرم مقاله شاهکار بوووووود ( در حدی که نشانک گزاشتم) اما لوتر باز هم نباید باشه ببینین من خیلی اطلاعی از قاتل سریالی بودن لوتر ندارم امایه دلیل هم هست که میگه نباید باشه اقا لوتر ابرقهرمانه ! توی سری کمیک های دیسی ( جاستیس لیگ ) لوتر بار ها جاستیس لیگ رو نجات داده و همکاری کرده و هزاران آدم رو نجات داده یکی از معروف ترینش جنگ دارکساید ( با آنتی مانیتور مبارزه کرد) توی اون دوره لوتر خیلیییییییییییییی تاثیر گزار… بیشتر

دیسی فندوم

یه فکت بگم
میدونستین انسان فقط میتونه از ۹ درصد مغزش استفاده کنه ؟
حالا چرا مغز انیشتین رو توی الکل نگه داشتن ؟
مغز انیشتین میتونه از ۱۴ درصد توانایی مغزش استفاده می‌کرد.
( توی اینترنت اینا هست میتونین پیدا کنین )
حالا وقتی میراکورو رو به بدن اسلید ویلسون ( یکی از ثروت مند ترین تاجران شهرش ) زدن دث استروک تونست از ۹۰ درصد قابلیت مغزش استفاده کنه !😐
توی متن مقاله هم هست
😒من میراکورو میخوام 😂

آرش رسولی

به نظرم باید اسلاید اول می بود. ردهود هم می تونست تو لیست باشه. بروس وین باید بالاتر میبود

دیسی فندوم

بار ها و بار ها گفتم
ردهود هواداراش فقط برای ظاهر و تاریخچه اش میخوانش
توی این کمیک های جدیدم خیلی واقعا خیلی بزرگش کردن
برین اولین کمیک هاشو بخونین
یکی از بی عرضه ترین
کلیشه ترین
چرت ترین

رو داشت
حالا بیاین کمیک های امروزی رو بخونین
با سوپرمن میجنگه !
اونم خیلی خیلی حالت نمیدونم خفن دادن بهش

جوکر

خوب بود ولی رتبه بندی اشتباه بود کل دنیا میدونن تاحالا هیچ کس نتونسته رو دست جوکر بزنه پروفسور پیگ خیلی نفرت انگیزه و شما اونو از جوکر بالاتر بردید ولی جایگاه هوگو استرنج خوب بود تالیا الغول باید تو رتبه سوم قرار می گزفت ولی شما گذاشتینش جای جوکر😔

دیسی فندوم

ببخشید یه سوال داشتم موننایت علیه اسلید (دث‌استروک) کی میتونه پیروز بشه ؟

علی آرت

دث استروک 🔥

دیسی فندوم

👍🙏🤪👻 عشق = اسلید

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

برابر می شوند . 🍀

moein

قطعا اسلید

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق) (روسیه VSاوکراین)

اسلید

دیسی فندوم

خخخخخخخخ
🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
کامنت های چند سال پیش رو میخونم قبلا چقدر
اسپم میدادم 🤣😂

دیسی فندوم

سلام مقاله خیلی خوبی بود اما چندا مشکل داشت ۱تالیا الاول نباید اول باشه ۲پرفسور پیگ باید جای بهتری داشته باشه ۳ میتونستید اسلید رو اول کنید

AMIN

به نظرم جوکر باید اول این لیست باشه.

آرش

خب، هوگو استرنج واقعا باید در صدر این لیست قرار می گرفت. با کار هایی که توی کمیک کرده و شناختی که از اون در سریال گاتهام پیدا کردم، میتونم بگم یک روانی تمام عیاره. تنها کسی که جایگاهش درست بود، ویگتور زز بود.

شرلوک هلمز

دوستان لوتر نیدونید چیکارا کرده
یه جنگی راه انداخت که نزدیک بود کل جهان رو نابود کنه و خودش نجاتش بده تا مورد اعتماد مردم قرار بگیره
میتونه تمامی بیماری ها ار جمله سرطان و الزایمر و کرونا😂 با هوش و پولش زنده کنه
ولی اینکارو نمیکنه چون یه کوچولو خرج داره خودشم سرمایش سالی 70 میلیارده و درحالی که نورمن ازبورن دشمن مرد عنکبوتی سرمایش 10 میلیارده😂