شوالیه سیاه

معرفی Black Knight (شوالیه سیاه)

معرفی کارکتر بلک نایت

تقریبا یک ماه پیش بود که شایعه هایی شنیده میشد مبنی بر حضور کیت هرینگتون توی MCU که حدس های زیادی راجب نقشی که قرار بود بازی کنه زده شده بود مثل نقش مون نایت که بعد از معرفی فیلم Eternals و تیم بازیگری اون متوجه شدیم تمام این حدس ها اشتباه بوده . کوین فایگی در مراسم D23 وقتی تمام بازیگران فیلم اترنالز روی صحنه امدند تایید کرد که کیت هرینگتون نیز در این فیلم حضور خواهد داشت و بعدا به طور رسمی اعلام شد که نقش black knight (شوالیه سیاه) را ایفا خواهد کرد .

برای بدست اوردن اطلاعات کلی از شخصیت شوالیه سیاه این مقاله رو بخونید.


معرفی شوالیه سیاه

بلک نایت از شخصیت های معروف و شناخته شده مارول نیست و باید طرفدار دو آتیشه کمیکای مارول باشید تا اونو بشناسید ولی شوالیعه سیاه هم مثل خیلی دیگه از قهرمانای مارول توی گروه هایی مثل اونجرز و دفندرز بوده وحالا هم قراره بین اترنالز اون رو ببینیم .

نکته جالبی که حضور کارکتر بلک نایت توی فیلم اترنالز داره اینه که شوالیه سیاه یک اترنال نیست و دقیقا ارتباطش به اترنالز معلوم نیست که امیدواریم به این سوال توی فیلم جواب داده بشه .البته اینکه کیت هرینگتون نقش یک اترنال رو نداره نکته خوبی برای این بازیگر محسوب میشه چون می تونیم اون روی توی بقیه فیلم های دنیای سینمایی مارول هم ببینیم و حتی می تونه یکی اعضای اونجرز بشه این احتمال هم وجود داره که در آینده فیلم اختصاصی خودش رو داشته باشه .


اورجین Black Knight :

” دین ویتمن ” نام اصلی این شخصیت است . قبل از دین لقب شوالیه سیاه متعلق به عمویش بود که شخصیت شروری بود ولی قبل از عمویش به پدر بزرگش بلک نایت می گفتند که قهرمان بزرگی بود. دین ویتمن نیز تصمیم گرفت دوباره بلک نایت را به یک قهرمان تبدیل کند و با این لقب به انجام کار های قهرمانان پرداخت . بلک نایت اولین بار در شماره 48 از کمیک Avengers در سال 1968 حضور یافت . جالب است بدانید او برای مدتی هم رهبر انتقام جویان بوده است اما بعد ها انتقام جویان را ترک کرد و به دنیای دیگری رفت و عضو گروه های دیگری مثل Ultraforce , Heroes for hire شد. دین در دورانی که عضور انتقام جویان بود توی یک مثلث عشقی بین سرسی و کریستال قرار داشت .


قدرت ها و توانایی ها :

قدرت خاص شوالیه سیاه حس کردن جادو هستش و توانایی ها دیگه هم مثل مبارزه تن به تن ، مهارت بالا توی سوار کاری و شمشیر زنی حرفه ای هم داره .


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه