برترین عنوان های Dc Black Label موجود در کامیکان.

برترین عنوان های Dc Black Label موجود در کامیکان

Dc Black Label یکی از رویداد دیسی کامیک است که شرکت دیسی این دسته از کمیک هارا به صورت ویژه برای مخاطبان درجه سنی (R (+16 ارائه کرده است .در این مقاله قصد داریم به چند مورد از برترین عنوان هایی موجود از این کمیک ها که در سایت ما موجود است را معرفی کنیم.

کمیک BATMAN – LAST KNIGHT ON EARTH

کمیک Batman – Last Knight on Earth یکی از برترین داستان های بتمن از سری Dc Black Label است که داستان بروس وین را روایت میکند که پس از 20 سال در تیمارستان آرکام از خواب بیدار شده و هرگز بتمن نبوده است . این کمیک به صورت انگلیسی در وبسایت ما موجود است و از اینجا میتوانید آنرا دانلود کنید.

کمیک هارلین

کمیک هارلین

کمیک هارلین که در سه قسمت توسط دیسی کامیک عرضه شد ،با داستان جذاب نحوه تبدیل شدن دکتر هارلین کویینزل به هارلی کویین دیوانه توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند . اگر منتظر فیلم پرندگان شکاری هستید یا به دنبال خواندن یک کمیک کوتاه و جذاب هستید این کمیک پیشنهاد ما به شماست. این کمیک به صورت اختصاصی در کامیکان ترجمه شده است که میتوانید از اینجا آنرا مشاهده و دانلود کنید.

کمیک BATMAN DAMNED

کمیک BATMAN DAMNED اولین کمیک از مجموعه Dc Black Label است و شرکت دیسی با انتشار این کمیک پروژه Dc Black Label را استارت زد. این کمیک یکی از آن کمیک های پر زرق و برق است ، گرافیک بصری این کمیک بسیار بالاست و صفحه های این کمیک شباهتی به کمیک ARKHAM ASYLUM – A SERIOUS HOUSE ON دارد . این کمیک به صورت انگلیسی در کامیکان موجود است که میتوانید از اینجا آنرا دانلود کنید.

کمیک JOKER KILLER SMILE

وقتی اسم داستان جوکر و روانشناس می آید همه ما ذهنمان به سمت هارلی کویین میرود این کمیک داستانی خلاف این موضوع را دنبال میکند. جوکر در آرکام است و روانشناسی مرد مسئول درمان اوست. این کمیک یکی دیگر از سری Dc Black Label است که در سال 2019 منتشر شد ولی به خاطر بازخورد هایی بالایی که از هارلین شد این کمیک در سایه ماند و نتوانست خیلی معروف شود. برای دانلود این کمیک به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

کمیک JOKER/HARLEY : CRIMINAL SANITY

این کمیک 9 قسمتی داستانی جذاب ، شوکه آور و کمی ترسناک را ارئه می کند. کمیک جوکر و هارلی سلامت روانی داستان هارلی کویین را روایت میکند که یک مامور پلیس است و سعی و تلاش میکند تا جوکر را دستگیر کند، از آن سو داستان کودکی جوکر نیز روایت میشود .این کمیک به صورت فارسی ترجمه شده است که از این لینک قابل مشاهده و دانلود است.

نظر شما چیست کدام کمیک از این سری در لیست ما قرار نگرفته است ؟ مارا مطلع کنید.


بخوانید:

داغ ترین کمیک های بتمن

برترین سریال های دیسی

داغترین کمیک های دیسی

کمیک BATMAN JOKER SWITCH

بهترین سریال هایی که نتفلیکس در سال 2020 منتشر میکنه!!!!