همه اعضای دارک اَوِنجِرز (Dark Avengers)، از ضعیف ترین تا قوی ترین

همه اعضای دارک اَوِنجِرز (Dark Avengers)، از ضعیف ترین تا قوی ترین

دارک اَوِنجِرز یکی از موفق­ترین تیم­های شرور تاریخ کمیک­های مارول هستش و از بدترین دشمنانی که قهرمانان ما باهاشون درگیر بودن، تشکیل شده.دارک اونجرز یکی از موفق­ترین تیم­های شرور در تاریخ کمیک­های مارول هستش. با داشتن نورمَن آزبورن (Norman Osborn) در رأس خود، این جنایتکاران و کلاه­برداران موفق شدند تا دنیا رو متقاعد کنند که برای مدتی آنها اونجرز واقعی هستند. این تیم از بدترین دشمنانی که قهرمانان مارول تا حالا باهاشون روبرو شدن، تشکیل شده و طریقه اقدام آنها به صورت عضوهایی مخفی از اَوِنجِرز واقعی بود.

با حرکت دنیای سینمایی مارول به سمت آینده­ای که ممکنه یک داستان حکمرانی تاریک رو در افق خودش داشته باشه، به نظر میرسه بررسی کردن تمام عضوهای دارک اونجرز، که در طی این روایت باورنکردنی به قدرت رسیدن، کار درستی باشه. این افراد بر اساس مهارت­ها، قدرت­ها، توانایی­ها، و پوئن هایی که به تیم تونستن اضافه کنن، دسته­ بندی شدن.

15. تریک­شات (TRICKSHOT)   

TRICKSHOT

برادر بزرگتر کلینت بارتون (Clint Barton)، که به نام تریک­شات (Trickshot) معروف بود، مانند کلینت و با هدف تبدیل شدن به کمانداری ماهر، آموزش دید. او استعدادهای زیادی داره، و اعمال نفوذ رو برادرش فقط یکی از اوناست. نورمن آزبورن با جعل کردن مرگ بارنی (Barney)، موجبات پیوستن او به گروه دارک اونجرز خود را فراهم کرد.

به عنوان بخشی از تصویر جدید تیم خود، بارنی نقش Hawkeye، که نام آن به عنوان یک نقاب در خانواده دست به دست شده بود، را برای خودش انتخاب کرد. او شاید ضعیف­ترین عضو تیم باشد، ولی هنوز برای دشمنانی که تیم باهاشون روبرو می­شد، حریف قدرتمندی بود. تیرهای تریک (Trick) او، اغلب غافلگیرکننده بود. تریک­شات قطعاً نباید دست­کم گرفته بشه. 

14. بولزآی (BULLSEYE)    

BULLSEYE

دشمن خونی دِردویل (Daredevil)، طی اولین معرفی تیم H.A.M.M.E.R.، در آن خدمت می­کرد. همچنین، مرد پشت نقاب که هویت او همیشه ناشناس میمونه، لباس Hawkeye را برای مدت کوتاهی پوشید و بد هم کار نکرد. با نشانه­گیری فوق­العاده و استعداد لازم برای استفاده از هر وسیله به عنوان اسلحه، بولزای یک عضو عالی برای گروه بود.

استعدادهای او باعث پیشرفت تیم شد، ولی مشکلات شخصی او احتمالاً همه استعدادهایش را به طور کلی ضعیف کرد، و باعث شد تا کار کردن باهاش سخت بشه. او همچنین رابطه­ای پرتنش با Moonstone داشت. تمایلات روانی او عامل مفیدی بود، ولی نورمن آزبورن اغلب از بولزآی برای کامل کردن وظایف بی­رحمانه، مانند قتل همسر سِنتری (Sentry)، استفاده می­کرد.

13. ونوم (VENOM)

VENOM

نسخه مَت گارگان (Matt Gargan) وِنوم نیز در اولین صف­آرایی دارک اوجرز، به عنوان اِسپایدرمن خدمت کرد. سیمبیوت ونوم به گارگان برای جنگ در مقابل قوی­ترین قهرمانان زمین کمک کرد و همچنین او را فوق­العاده خشن و غیرقابل پیش­بینی کرد.

به مَت دارویی داده شده بود تا سیمبیوت وِنوم را کنترل کند، ولی هر از چندگاهی سیمبیوت آزاد می­شد و بسیار خطرناک­تر و غیرقابل­کنترل­تر از قبل بود. استفاده از این دارو همچنین گارگان را از لحاظ احساسی به شدت نامتعادل­تر می­کرد، که این برای تیم ترکیب بدی می­شد. او خطرناکه، ولی به طور کلی عضو ارزشمندی برای تیم هستش.

12. دیکَپیتِیتور (DECAPITATOR)

DECAPITATOR

آی آپائِک (Ai Apaec)، که به خدای عنکبوت پرو (Spider God of Peru) نیز مشهور بود، توسط نورمن آزبورن در بیابان­ها پیدا شد. او در آنجا با روش ساده­ی نابودی و بقا زندگی می­کرد. با دادن دارویی به دیکَپیتِیتور که بدن او را بیشتر شبیه انسان ­ها می­کرد، نورمن این خدا را برای دارک اونجرز استخدام کرد.

او نقش اِسپایدرمن را با لباس آشنای مشکی رنگ، که جا برای چند اندام اضافی هم داشت، پر کرد. او برای تیم مفید بود و وجود او به شکل­گیری و ادامه دادن در جبهه­ای که آزبورن تو نظرش بود، خیلی کمک کرد. او بعدها رفت و به گروه تاندربولت­های لوک کِیج (Luke Cage’s Thunderbolts)، به عنوان یک شرور رها شده، پیوست. قدرت­های او فراوان است و او حتی در برهه­ای می­توانست با اسپایدرمن رقابت کند، ولی او به قدرتمندی دیگر اعضای این لیست نمی­باشد.

11. NOH VARR

NOH VARR

این نوجوان Kree که از جهانی دیگر بود، از معدود افراد این لیست هستش که واقعاً شرور نیست. تیمی که او در آن مشغول کار کردن بود، گیجش کرده بود. Noh Varr فکر می کرد که داره به جبهه خوب خدمت میکنه و به اولین تیم دارک اونجرز کمک کرد.

Noh Varr در نهایت متوجه اشتباه خود شد و در ادامه لقب Protector را به خود داد. به عنوان عضوی از گروه، او به عنوان یک رابط فضایی برای مردم خدمت می کرد تا بتواند صورتی جدیدتر را در پشت پرده اسم کاپیتان مارول (Captain Marvel)، که واقعاً شخصیت خوبی بود، پیدا کند. قدرت­های او نامحدود است و دی ان اِی حشرات به او توانایی­های بیشتری داده است. اما در نهایت، او به خاطر طبیعت خوبی که داشت، قابل اطمینان نبود و در نهایت گروه را بعد از آنکه فهمید همه شرور هستند، ترک کرد.

10. ARES

ARES

خدای جنگ یونان نباید با اسم مستعار خاصی وارد گروه می شد. در عوض، در اولین لیست، به جای هرکول انجام وظیفه کرد. این خدای وحشی نابودگر به چیز دیگری غیر از جنگیدن فکر نمی کرد و اون رو خیلی دوست داشت. او یک تبر با خود حمل می کرد که اسلحه خطرناکی محسوب می شد.

با وجود علاقه فراوانش به جنگ، او دنبال هدف مناسبی برای جنگیدن می گشت. مثل Noh Varr، او واقعاً اعتقاد داشت که پیوستن به نورمن آزبورن کار درستی محسوب میشه. موقعی که به دروغ بودن همه این چیزها پی برد، قبل از اینکه توسط Sentry از وسط نصف بشه، سعی کرد نورمن را بکشه. در نهایت، Ares یکی از اعضای جالب این گروه بود که در راه خیانت به آن، کشته شد.

9. گورگون (GORGON)

GORGON

این جهش­یافته ژاپنی، که خصوصیت­هایی شبیه به لوگان داشت، طبیعی بود که بتونه نقش ولورین (Wolverine) را ایفا کنه. این قاتل حرفه­ ای و عضوی از The Hand، جنگجویی ماهر بود که توانایی شفادهی داشت و هر شخصی را میتونست فقط به نگاه کردن بهش، به سنگ تبدیل کنه، مثل افسانه­های یونان.

او متحدی عالی برای تیم دوم دارک اونجرز بود، اما موقعی که نورمن آزبورن دیگه به دردشون نمیخورد، او داشت به طور مخفیانه با Madame Hydra برای سرنگونی تیم نقشه می کشید. لباس او طبیعت تاریک تیم را نشان میده و درون آن پنجه هایی به طور طبیعی ساخته شده تا او را به صورت شرور بهتری نشان دهد.

8. داکِن (DAKEN) 

DAKEN

اولین فردی که دوباره به لقب ولورین دست پیدا کرد، فرزند پسر خود لوگان، داکِن(Daken) بود. او عضو بهتری نسبت به گورگون بود و توانایی­های شفا­دهی و چنگک­ها را برای پذیرفتن این لقب، در اختیار داشت. با استفاده از لباس قهوه ای کلاسیک ولورین، داکِن یکی از اعضای تیم اصلی دارک اونجرز بود.

با این­حال، مانند گورگون، شرایط وفاداری داکِن نامشخص هستش. او در جنگ دارک ایکس مِن (Dark X-Men) با دارک اونجرز، به گروه دارک ایکس مِن پیوست و علیه آزبورن جبهه گرفت، حتی تا جایی پیش رفت که برای سرنگون کردن او نقشه کشید. در یکی ار توهماتش، او حتی نورمن را کشت و فکر کرد که واقعیه. داکِن در نتیجه، کاملاً غیرقابل اعتماد و هم تیمی خطرناکی برای گروه بود.

7. Moonstone

این شخصیت، یکی از قوی ترین اعضای این لیست هستش. Moonstone به عنوان عضوی از گروه تاندربولتز (Thunderbolts)، سالها در کنار نورمن آزبورن بود. در اولین معرفی دارک اونجرز، او نقش میس مارول (Ms. Marvel) را ایفا کرد و لباس کلاسیک کارول دِنوِرز (Carol Danvers) را پوشید.

با اینکه او قوانین رو به دلیل رابطه داشتن با بولزآی و Noh Varr زیرپا گذاشت، اما آلرژی­های او بیشتر مربوط به تیم بود. او یک فرصت طلب است و در نظر داشت تا در هنگام سقوط تیم فرار کند، اما در نهایت دستگیر شد و به گروه نیوِر تاندِربولتز (Newer Thunderbolts) پیوست. قدرت­های او خیلی قوی هستش و در حین جنگ واقعاً موفق به شکست دادن میس مارول (Ms. Marvel) شد.

6. SKAAR

SKAAR

فرزند هالک، یک انتخاب طبیعی برای ظاهر شدن به عنوان پدرش در دومین تیم دارک اونجرز بود. در حالی که نورمن و گروه فکر می کردند که جنگجوی وفاداری را در اختیار دارند، Skaar واقعاً به عنوان یک جاسوس در این گروه فعالیت میکرد.

در حین کار کردن برای اونجرز واقعی، او به آن­ها اطلاعات منتقل می کرد. موقعی که لو رفت، Skaar با گروه جنگید و تعداد بسیاری از آنها را شکست داد و قدرت و مهارت خود را نشان داد. او کاپیتان آمریکای دستگیر شده را آزاد کرد و از این افراد شرور جدا شد. او یک شخصیت قابل احترام هستش و قدرت او خیلی زیاد است.  

5. TOXIE DOXIE

TOXIE DOXIE

شخصیت روانی و مصنوعی تقویت شده­ی Toxie Doxie نقاط مشابه زیادی با شخصیت اسکارلِت ویچ (Scarlet Witch) دارد، و به همین دلیل در نقش او، در جدیدترین گروه دارک اونجرز حضور داشت. او نسبت به بزرگ کردن بدن انسان وسواس دارد و به طور مداوم در خود تغییرشکل به وجود می آورد تا بتواند از برتری های زیاد آن ها در جنگ ها استفاده کند.

او یک جنگجوی قدرتمند هستش، و تونست دکتر استرنج را در هنگام جنگ با اونجرز واقعی، زخمی کند. اما مانند دیگر اعضای این لیست، او مقداری غیرقابل کنترل است. اما هنگامی که تیم در وضعیت حساسی قرار دارد، این معمولاً Toxie Doxie است که به صورت غیرمنتظره ای می تواند آنها را نجات دهد. 

4. رگناروک (RAGNAROK)

RAGNAROK

تاریخچه رگناروک پر از خونریزی و نابودی هستش. کپی سایبورگی تور، مطمئناً با کشتن بیل فاستر (Bill Foster) در طول وقایع داستانی Civil War معروف شد. او بارها نابود شده و دوباره بازسازی شده، و نورمن آزبورن او را برای تیم دوم دارک اونجرز استخدام کرد.

رگناروک احتمالاً یکی از وفادارترین اعضای گروه، به دلیل برنامه نویسی هایش در راه این هدف بود. او همچنین برخی از قدرت های تور را دارد، که باعث میشه عضو قدرتمندی برای گروه باشد. او در نهایت با برخی از افراد دارک اونجرز ادامه داد و یکی از اعضای نیو تاندربولترز (New Thunderbolts) شد

3. SUPERIA

SUPERIA

یک شخصیت دیگر که بر اساس تغییرات فیزیکی اش برای خود هویت فوق العاده به وجود آورد. Superia یک زن بسیار قدرتمنده که وظایف رده بالای زیادی را انجام داده. یکی از این وظایف، رهبری H.A.M.M.E.R. در زمان زندانی شدن نورمن آزبورن، بود.

او هنگامی که آزبورن دوباره دارک اونجرز را تشکیل داد، به نسخه­ی دیگه­ای از میس مارول تبدیل شد و در کنار او، تا زمان فروپاشی تیم و پیوستن به A.I.M، خدمت کرد. هنگامی که Skaar به تیم خود خیانت کرد، Superia تنها نفری بود که تونست او را ضعیف کند، و این نشان داد که او چقدر قدرتمنده. او برای تیم بسیار مهمه و شخصیت فوق العاده قدرتمندی داره.  

2. IRON PATRIOT

IRON PATRIOT

در این لیست به او خیلی اشاره شده، پس خیلی سخته اگه نخواهیم او را جزو اعضای قدرتمند در بالای لیست بزاریم! نورمن آزبورن قبلاً گرین گابلین (Green Goblin) بود و پس از آن، در دوره حکومت تاریکش، با نام Iron Patriot شناخته شد. او از یک زره قدیمی استارک (Stark) استفاده کرد و دارک اونجرز را به پیروزی و شکست هدایت کرد و به تنها عضوی تبدیل شد که در هر دو گروه فعالیت می کرد.

به عنوان رئیسH.A.M.M.E.R.  و یک شخص قابل اطمینان در آن زمان، او مغز متفکر پشت پرده برای تمام عملیات بود. اما او به طور مخفیانه به عنوان یک سازمان جنایی ازش استفاده می کرد تا از تمامی قهرمانانی که در طی سالها او را متوقف کرده بودن، انتقام بگیرد. او از نظر مالی بسیار قدرتمنده و جایگاه او در کشور یک تهدید محسوب میشه. زره به او توانایی­های زیادی داد، ولی در آخر، دیوانگی­اش بر او غلبه کرد.   

1. THE SENTRY

THE SENTRY

یکی از قدرتمندترین موجودات این لیست، و یکی از بی ثبات­ترین آن ها، Sentry هستش. او یک قهرمان فراموش شده از دوران طلایی بود که برای تیم نورمن ظاهراً بازسازی شده بود. با این حال، شخصیت تاریک او، The Void، در درون او مخفی شده است. این دو نفر با یکدیگر جنگهای روانی زیادی داشتن، و همین مورد Sentry رو به عنوان خطرناک ترین عضو این گروه معرفی می کنه.

با وجود وفاداری اش به نورمن، همیشه به خاطر خواهد ماند که این Sentry بود که اولین تیم دارک اونجرز رو نابود کرد. هنگامی که محاصره ازگارد (Asgard) در حال شکست خوردن بود، Sentry شروع به از دست دادن کنترل خود کرد، و با اعضای هر دو تیم اونجرز درگیر شد. این قهرمان شکست خورده، دارای پتانسیل نامحدود می باشد و یک عضو فوق العاده (اگر نگیم ساده)، و تحت نفوذ قرار گرفته ای، تا قبل از خراب شدن همه چیز، بود.


بخوانید :

سری جدید سوساید اسکواد به همراه بهترین کمیک های این گروه
معرفی کامل آدام وارلاک و بررسی پیشینه و ورودش به MCU
۵ سلاح جایگزینی که از نسخه اصلی خودشون بهتر بودند
۵ قدرت جهش یافته ها که فراموش کردیم
شایعه : فیلم اختصاصی هالک


guest
84 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
امیر دیسی

خیلی شبیه به دیسی تو سندیکای هست

بت فن

به نظرم چون شخصیت ها به جز چندتاشون زیاد شناخته شده نیستن واسه فیلم نیاز ب ی کارگردانی مث مال سویساید اسکواد دارن وگرنه اگه یه نفرو مث اشنایدر بیارن گند فیلم بالا میاد

A,S

گروه خوبی هستن 👌
ولی فکر نکنم مارول فعلا برنامه ای براشون داشته باشه البته با ورود(ددپول،بلید،شوالیه ماه،مامور آمریکا=جان واکر(ازش م اسپویل نمیکنم 😁🤣)،و یلنا بلووا شاید میخوان نسخه جدیدی از انتقام جویان تاریک رو بر پایه کنن[هرچیزی ممکنه)ولی فعلا نباید زیاد امیدوارم باشیم تا روز دیزنی سال ۲۰۲۲و ۲۰۲۳😁😊
متشکرم از معرفی خوبتون 👌

ریدلر

از ادمین خوب سایت کامیکان درخواست دارم که این کامنت رو تایید کند بتمن انتی هیرو پریچر آی زامبی هیومن تارگت گاتهام تایتانز ارو فلش بلک لایتنینگ لوسیفر و واچمن رو بشین ببین بعد اظهارات فوق تخصصی کن به اندازه کافی فیض بردیم حالا یا لف بده از سایت یا هرگز اظهار نظر درمورد دیسی نکن چون کاری میکنم که اون کامنت اظهار نظریت درمورد دیسی بشه اخرین کامنتت تو سایت ، حالا هم کام داون . تا من هستم تو سایت اجازه نخواهم داد که این هیت ها بر علیه دیسی صورت گیرد اگر هیت کنید با خشم من… بیشتر

ریدلر

اون بتمن آنتی هیرو که کام داده
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
واچمن
لوسیفر
گاتهام
تایتانز
اینارو حتما عمم ساخته
یه کامنت درست درمون بدین در رابطه با مقاله ، این چه اسپم سمی بود

⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫

اصلا اررو قشنگ لوسیفر قشنگ ولی هیچکدومخوش ساخت نیستند مثلا شما بشین گاتهامو ببین. اررو رو ببین. واچمن هم ببین تو چند قسمت اول ضعیفند(مخصوصا تو سی دبلیو) ولی تو مارول و مینی سریالای اخیرش. شما با همون قسمت اول هایپ میشی من مثلا تازه بعد از 6 قسمت اررو که اومده بود تازه هایپ شدم یکم(درسته که اونا مینی نیستند) الان هم فلش و هم اررو جزو پر طرفدار ترین هان و سریالای دی سی از خود فیلماش بیشتر طرفدار داره ولی ایا فصل 6 اررو خوب بود؟ نه سریالاش همیشه تو بهترین حالت نیستند و بعضی جا ها… بیشتر

Last edited 1 سال گذشته by ⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫
ریدلر

بحثمون سریال های دیسیه
منم قبول دارم سریالای مارول بهترن
ولی شما میگی سریال خوب نداره دیسی
ارو سریالی با ظاهر خوب بود
لوسیفر معرکه بود
چند قسمت از واچمن؟ واچمن تمام اپیزود هاش درجه ۱ بود
بزور میتونی نقطه ضعف پیدا کنی
متعصب؟ داری حرف بیخود بر اساس فن بوی بازی و هیت میزنی
بشین ناموسا واچمن رو ببین

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

هننن تو اون مقاله حسابتو رسیدم اما حال ندارم این بتمن آنتی هیرو بحث کنم خسته شدم

حسام

ارو خیلی خوب بود خیلیی ولی وقتی اوردنش با فلشو سوپر گرل اینا یکیش کردن ریدن ب فیلم خیلی قشنگ بود تا قبلش

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

واچمن و آی زامبی رو ندیدی ؟

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

حق

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

اقا بلخره چیشد این سنتری ولیمه یا سوپرهیرو یا آنتی هیرو ؟ 😐

GENERAL ( در حال رفتن به سمت قهقرا )

انتی هیروئه تقریبا

ویلن فن ( 😈 کمپین کشتار هیتر ها 😈 )

رو لبه هست. هر لحظه ممکنه تبدیل به موجود شروری شود به نام “ووید” که خیلی خبیثه.
اما خب اکثرا قهرمانه و مستر فنتستیک هم لقب “قوی ترین قهرمانِ زمین” رو بهش داده
شخصا همین سنتری نیمه شرورو به صدتا هایپریون بی اعصاب ترجیح میدم.

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

بعضی وقت ها ( در حالت ووید ) یک شرور هست .
اما معمولا قهرمانه

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

این تریکشات چقدررررر شبیه روی ( همون همکار الیور دیگه ) هستشششششش نه ؟؟! همش فکر میکنم اونه اما با اینکه روی بهتر و قوی‌تر و سوپر هیرو هستش ( انتی هیرو )

superbat

بسیار عالی
ممنون

Mani.s.j

سلام
مقاله خوبی بود
دستتون درد نکنه
یه چندتایی رو میشناختم اما بیشتریا تازه بودن😅😅

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

من یه سوال دارم تو تریلر نو وی هوم سنگ زمان بود چطوری این به نظرم عجیبه

این سوال همه از تریلر اوله😐💔