Wolverine Hot Claws

5 سلاح جایگزینی که از نسخه اصلی خودشون بهتر بودند

5 سلاح جایگزینی که از نسخه اصلی خودشون بهتر بودند

در دنیای مارول، قهرمان ها هرکدوم از سلاح بخصوصی در مبارزه استفاده میکنند. از خنجر و شمشیر گرفته تا چکش و سلاح های گرم امروزی. در این دنیا تنوع و تعداد سلاح ها به قدری زیاده که هیچوقت هیچ قهرمانی بدون سلاح نمیمونه ! در زمان های مختلف بعضی از این سلاح ها برای مبارزه با دشمن های سر سخت تر تعویض و یا تقویت شدند تا قهرمان ما امیدش رو از دست نده. البته بعضی وقت ها هم نویسنده با سلاح حال نمیکرده و تصمیم به تغییر دادن اونها میگرفته ! در این مقاله قراره با 5 تا از بهترین سلاح های جایگزین که کار رو برای قهرمان های محبوبمون راحت تر کردند آشنا بشیم.

5.NEGA-BANDS

Captain Mar-Vell

سلاح هایی که کاپیتان Mar-Vell سیاره Kree در مبارزه ازشون استفاده میکنه قابلیت جذب و کنترل انرژی منفی رو دارند. این دست بندها برای مدت طولانی در دستان Mar-Vell بودند و جزو کارآمد ترین سلاح های کاسمیکی بودند. زمانی که Mar-Vell میمیره یکی از دانشمندان سیاره Shi’ar اونها رو برای خودش برمیداره، اما بجای استفاده کردن از اونها، اونهارو میشکنه و دوباره به عنوان سلاح های قدرتمندتری به اسم Nega-Bomb اونها رو میسازه !

4.WEB-SHOOTERS

Web Shooters

بیشتر قهرمان های دنیای مارول، پیتر پارکر رو بیشتر به عنوان یک نابغه در علم میدونند. پیتر خودش موفق به ساخت سلاح های خودش یعنی وب-شوتر ها شده. این سلاح ها در طی سال های زیادی که در دستان پیتر بودند تغییرات زیادی شامل حالشون شد، طوری که امروزه اونها به عنوان یکی از بهترین سلاح ها با قابلیت خلع سلاح کردن دشمن بدون آسیب رسوندن به اونا شناخته میشه.

3.EXTREMIS ARMOR

Iron-Man

زره EXTREMIS مرد آهنی یکی از بهترین زره های اونه. این زره اولین ساخته نانو-تکنولوژی تونی استارک بود. دلیلی که این زره یکی از بهترین زره های تونی استارک محسوب میشه اینه که بعلاوه قدرت و سرعت زیادی که به تونی میبخشه، سلاح های زیادی رو در اختیار اون میذاره و همچنین این زره دارای تیغه bleeding-edge هست، تیغه ای که ما در فیلم Avengers:Infinity War در هنگام مبارزه با تانوس شاهدش بودیم. همچنین این زره بخاطر استفاده از تکنولوژی نانو هیچ ضعفی نداره !

2.BILLY CLUBS

Dare Devil

ما معمولا دردویل رو در شب در حال گشت و گذار در خیابون های Hell’s Kitchen با یک جفت باتوم میبینیم. این باتوم ها در طی سال ها، به آرامی دچار تغییرات زیادی شدند، تا جایی که نه تنها به سلاح های اصلی دردویل تبدیل شدند، بلکه به عنوان یک نشونه از دردویل شناخته میشند یعنی billy clubs. یکی از قابلیت های این باتوم ها اینه که با به هم چسبیدن میتونند تبدیل به یک چماق بلند بشند !

1.WOLVERINE’S CLAWS

Wolverine

بدون شک پنجه های ولورین یکی از خطرناک ترین سلاح ها در کل دنیای مارول به حساب میاند ! اونها نه تنها شکسته نمیشند بلکه قابلیت تیکه تیکه کردن تقریبا هرچیز رو در دنیای مارول دارند. بعد از زنده شدن دوباره ولورین، نه تنها پنجه های آدامانتیومی ولورین تیزتر و محکم تر شده بودند بلکه قابلیت داغ شدن رو هم بدست آورده بودند !

منبع: CBR


بخوانید:

۱۵ تا از قدرتمندترین شخصیت های مارول

ویچر:۵ویلن مارول که گرالت نمیتونه شکستشون بده

برترین سریال های دیسی

هرچیزی که درباره سریال ارباب حلقه ها میدانیم

بودجه عظیم نتفلیکس برای سال ۲۰۲۰


guest
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
batman

سلام وقت بخیر . لطف کنید در یک ویدیو یا در پاسخ به همین کامنت داستان زنده شدن دوباره ولورین رو توضیح بدید . و اینکه در مورد مقاله استروم بریک هم در دنیای سینمایی یک جایگزین برای سلاح قبلی تور بود

Last edited 1 سال گذشته by batman
Mr. 22

خوب بود فقط مال ولورین با آیرون من خوب بود بقیه چرت بود

mahdiabc

مخالفم نمونش تارانداز پیتر یا باتوم دردویل معلومه کمیک این دو کاراکتر رو نمی‌خونی و گرنه این حرف رو نمی‌زدی.
ادمین تارانداز پیتر قابلیت شوک الکتریکی رو داره و انعطاف زیادی داره نمونش رو توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 سر صحنه مبارزه با الکترو و مردعنکبوتی 2 طی نبرد با دکتر اختاپوس دیدیم. دردویل هم باتومش راحت باز و بسته می‌شه حتی برای پرت کردن ، حواس پرت کردن دشمنان کاملاً مفیده