ویلن های ثور

دشمنان ناشناخته ثور

ویلن های احتمالی فیلم بعدی ثور

اگه طرفدار کمیک و فیلم های کمیکی باشید میدونین که هر قهرمانی چند تا دشمن اصلی داره که خیلی وقتا با هم درحال جنگیدن هستن. توی دنیای کمیک معمولا ویلن های بیشتری وجود داره که بعضی هاشون فرصت اومدن به دنیای سینمایی مارول رو داشتن ولی بعضی از اون ویلن ها رو توی هیچ فیلمی ندیدیم و باهاشون آشنا نیستیم. توی این مقاله میخایم 5 تا از دشمنای تور رو معرفی کنیم که احتمال داره بعنوان ویلن توی فیلم های بعدی این شخصیت ببینیم .


5- The Absorbing Man

دشمنان ناشناخته ثور

نام کامل این شخصیت کارل کریل میباشد . کارل در گذشته یک بوکسور بود که بعدها به کارهای خلاف رو آورد و به همین دلیل هم به زندان افتاد . در مدتی که او در زندان بود معجونی را خورد که لوکی درست کرده بود و به واسطه این معجون قدرتی را بدست آورد . معنای لقب این شخصیت مرد جذب کننده است که همینطور که از اسمش مشخص است یعنی میتواند با لمس کردن چیزی بدش هم جنس آن شود و حتی انرژی آن را دریافت کند . کارل کریل بار ها با تور جنگیده است و به دلیل اینکه می تواند قدرت میولنیر را جذب کند به یکی از بزرگترین دشمن های تور تبدیل شده است ولی همیشه از تور شکست خورده است بخاطر اینکه آدم زرنگی نیست و بسیار هم احمق است. این شخصیت توسط استنلی و جک کربی خلق شده است . 



4- The Wrecking Crew

دشمنان ناشناخته ثور

اعضای گروه تخریب گر که بسیار افراد خشنی هستن نیز مانند ویلن قبلی در زندان بودند و قصد داشتن از دولت نیویورک باج بگیرند بخاطر بمب گامایی که ساخته بودن . اعضای این گروه که شامل “نابود کننده ، “تاندر بال” ، “پایل درایور” و “بولدوزر” می شورند قدرتشان را از برخورد یک صاعقه به سلاح نابود کننده بدست آوردند و به یک گروه شرور تبدیل شدند که همیشه در حال مبارزه با قهرمانان مارول بودند بیشتر جنگ های این گروه با تور بوده است که همیشه هم شکست می خوردند و به زندان می افتادند . این گروه اولین بار در شماره 17 کمیک های دیفندرز حضور پیدا کردند .



3- Ulik

دشمنان ناشناخته ثور

غول های سنگی یکی از نژاد های کمیک های مارول است که در نیفلهایم زندگی می کنند تمام این موجودات از ازگاردی ها بخاطر کاری که اودین با آنها کرد متنفرند . اودین آنها را مجبور کرد تا در زیر زمین و غارها زندگی کنند و بالا نیایند. یولیک نیز یکی از این غول های سنگی است که مانند تمام آنها از ازگاردی ها تنفر دارد اما او خیلی از دیگر هم نژادی های خود قوی تر است و در حد تور نیرومند است به همین دلیل پادشاه آنها یعنی گریدور به او دستور میدهد برای انتقام از اودین برود و چکش تور را بدزد یولیک نیز از آن به بعد به یکی از دشمنان تور تبدیل شد . 

این شخصیت نیز توسط استنلی و جک کربی خلق شده است .



2- Midgard Serpent

دشمنان ناشناخته ثور

مار میدگارد از شخصیت های مارول است که مانند تور ، اودین لوکی و … بر اساس اساطیر اسکاندیناوی ساخته شده اند این مار بزرگ در دنیای کمیک یکی از فرزندان لوکی است و طبق گفته اودین او خدایان را خواهد کشت ولی تور اورا شکست خواهد داد که باعث مرگ خود تور نیز خواهد شد . بخاطر همین باور اودین این مار را به اقیانوس های کره زمین پرت کرد و او لقب مار میدگارد را گرفت و آنقدر بزرگ شد که میتواند دور کره زمین حلقه بزند . طبق کانسپت آرت هایی که از فیلم اونجرز اینفینیتی وار منتشر شده است قرار بوده که موقع بدست اوردن استورم بریکر تور و راکت با این شخصیت مبارزه ای داشته باشند اما مورد استفاده قرار نگرفت .



1- Enchantress

دشمنان ناشناخته ثور

اینچنترس یا ساحره یکی از جادوگران بزرگ ازگاردی است که تواسته با اغوا کردن خیلی از جادوگران راز های جادویی آنها را بیاموزد . نام اصلی این شخصیت آمورا است او در ابتدا عاشق “بالدر” برادر تور بود و بعد دلباخته خود تور نیز شد اما او عاشق جین فاستر بود و به اینچنترس بی محلی میکرد اما آمورا حاضر بود هرکاری کند حتی شده ثور را بکشد تا عشقش را بدست بیاورد . آمورا برای کشتن جین فاستر هم تلاش کرد اما ثور اورا نجات داد . اینچنترس یک دستیار دارد به نام اسکورج ملقب به جلاد ( The Executioner ) که در فیلم تور رگناروک شاهدش بودیم که به دستیار هلا تبدیل شده بود .. احتمال اینکه ساحره را به عنوان ویلن قسمت چهارم تور یعنی “THOR : LOVE AND THUNDER” ببینیم هم وجود دارد .

منبع: CBR



امیدوارم از مقاله معرفی دشمنان ناشناخته ثور لذت برده باشید .


بخوانید:

5 دلیل که فیلم بتمن و جوکر نباید مرتبط باشن
قدرتمندترین خدایان شیطانی مارول
5 دلیل که دیسی بهترین قهرمان‌‎های نوجوان رو داره
5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
بررسی کمیک JOKER WAR


guest
49 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

آخه چرا؟ ؟؟
اینچنترس و جذب کننده رو چرا آوردین ؟
کل دنیا میشناسنشون
اون مار چی چی رو چرا آوردین آخه

Last edited 1 سال گذشته by دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗
dsf

این زنیکه Enchantress چجوری هالک رو زده زمین؟

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

۹۹ درصد کاراش رو با .س.ت کردن انجام میده

جیسون تاد(نریمان سابق)

مرد جذب کننده دشمن مرد عنکبوتی هم هست

جیسون تاد(نریمان سابق)

عالی

تام

بزرگ ترین ویلن ثور برادرشه لوکی

جیسون تاد(نریمان سابق)

این مقاله اونایی که کمتر شناخته ترن رو گذاشته

دیسی فندوم

مرد جذب کننده کجاش ناشناخته هستش 😐

___

من همش اسمت رو دیسی فندوق میخونم 😂

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

😐😐😐😐😐😐😐بی. #..#.”.×.#÷.٪£@&۳.÷.
👿🤬
خیلی ضد حال زدی نامرد
منم اسمت رو یه خط چرت میدونم هه هه هه

***

این مار میدگارد یه درصد زمین وزن داره الکی میگن هموزن زمینه وزنش خیلی کمتره

MewDiePie

ادمین جواب نمیدی؟
تاریخ مقاله کیه؟

امیر ابراهیمی

8 دی 1398

MewDiePie

چه عجب جواب دادی مرسی

مهدی

چرا مقاله های قدیمی دیدگاه هاش کمه

####

مقاله های قدیمی زیاد دیدگاه نداره ولی جدیداش………….

MewDiePie

تاریخ مقاله کیه؟